Haverkort was drama.quote:Op zondag 21 oktober 2007 20:00 schreef W2O het volgende:
Mooi gedaan. Scheids was minder...
dat stond op TT inderdaad. Klopt niet. De wedstrijd begon iets later wegens het afscheid van Yuri Cornelisse.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:20 schreef MaxPower het volgende:
Werd de wedstrijd nou stilgelegd gisteren? Hoorde zoiets gisteren.
quote:FC Groningen wil verder met Lovre
FC Groningen wil verder met Goran Lovre. De middenvelder die bezig is aan zijn tweede seizoen in de Euroborg tekende een contract tot medio 2008 met een optie voor nog twee jaar. Algemeen directeur Hans Nijland laat weten dat zijn club de optie wil lichten. ”Wij hebben nog niet met Goran gesproken, maar we zijn zeer tevreden over hem en willen graag met hem verder.” (bron: DvhN)
en dat voor iemand met de kwaliteiten van Meerdink...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:12 schreef Prosac het volgende:
Wel mooi om te zien dat Meerdink eigenlijk door 4! spelers van Twente niet aangepakt wordt en zo doorstoomt.
Om dan ook nog snoeihard in de korte hoek binnen te rammen is helemaal lekker.
quote:Wissel Ramalho schiet Beloften naar koppositie
Jong FC Groningen heeft vanavond in Eindhoven met 2-1 gewonnen van Jong PSV. Na een 1-0 achterstand bij rust scoorde Dennis Krohne na de pauze de gelijkmaker. In de blessuretijd maakte Graham Ramalho de winnende treffer. Door de zege staat de FC nu aan kop in de Eredivisie.
Na 34 minuten opende Yannick Rymenants de score namens de thuisclub. In de eerste helft was PSV ook de sterkere ploeg. FC Groningen kwam goed uit kleedkamer en scoorde na vijf minuten de gelijkmaker. Dennis Krohne scoorde die 1-1. In de negentigste minuut verving trainer Erwin van de Looi middenvelder Martijn van der Laan door Graham Ramalho. De Canadees maakte na één minuut in de extra tijd de winnende treffer na een afgeslagen corner. Even eerder hadden de Brabanders de lat nog getroffen.
Door de nederlaag van NEC klom FC Groningen van de tweede naar de eerste plek in de Eredivisie. Komende maandag bekert de FC in Leeuwarden tegen Cambuur. Een week later komt de nummer 6 van de Eredivisie, Jong Sparta Rotterdam, op bezoek op Corpus den Hoorn.
Opstelling FC Groningen: Koopmans; Hiariej, Apotheker, Veldmate, Thalen; Rozema, Pellegriti (80’ Pomstra), Van der Laan (90’ Ramalho), Fledderus; Dennis Krohne (85’ Rogier Krohne), Matavz. Rest bank: Ter Wielen.
Bron: FC Groningen
quote:Commercieel Manager Cor Dijkstra verlaat FC
FC Groningen en Commercieel Manager Cor Dijkstra gaan uit elkaar. Het dienstverband van Dijkstra zal per 1 december aanstaande worden ontbonden.
Cor Dijkstra was bij FC Groningen in dienst vanaf 1 oktober 2006. De reden van ontbinding van de overeenkomst is een verschil van inzicht over het te voeren commercieel beleid op de lange termijn. Hierover zijn meerdere gesprekken gevoerd, echter de verschillen zijn onoverbrugbaar gebleken.
In het belang van beide partijen is derhalve overeengekomen het dienstverband van Dijkstra per 1 december aanstaande te beëindigen.
FC Groningen zal zeer spoedig een sollicitatieprocedure opstarten om vervolgens de functie weer in te kunnen vullen.
Ziet er vanaf deze kant stukken beter uitquote:
Ik vond Meerdink helemaal niet zo slecht. Maar dat vind ik eigenlijk vrijwel nooit, als één van de weinige merk ik om me heen. Aanvallend kan het nog wel wat beter, maar moet je eens opletten hoevaak hij verdedigend nuttig werk verricht. Zeker niet onbelangrijk. Wat dat betreft een beetje vergelijkbaar met Buijs.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:56 schreef Thomas87 het volgende:
De enige die ik minder vond spelen was Meerdink (en Fledderus!), maar dat makte die met z'n goal ruimschoots goed
Ik vond Metaj veel beter verdedigen. Stapte goed uit naar de rechtsback als die opkwam. Meerdink bleef in de buurt van Lindgren lopen en pakte z'n tegenstander op de helft van de groningse helft pas op waardoor de back van Twente de bal rustig in de voeten van N'Kufo ofzo kan schuiven. Metaj pakte de back al op de helft van Twente aan waardoor de afstand naar het eigen strafschopgebied klein bleef.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ik vond Meerdink helemaal niet zo slecht. Maar dat vind ik eigenlijk vrijwel nooit, als één van de weinige merk ik om me heen. Aanvallend kan het nog wel wat beter, maar moet je eens opletten hoevaak hij verdedigend nuttig werk verricht. Zeker niet onbelangrijk. Wat dat betreft een beetje vergelijkbaar met Buijs.
quote:Selectie weer bijna op volle sterkte
Trainer Ron Jans kan komende zondag in Nijmegen beschikken over een redelijk fitte selectie. Afwezigen zijn Paul Matthijs, Marnix Kolder, Mark-Jan Fledderus en Stefan Nijland. Arnold Kruiswijk en Evgeniy Levchenko zijn weer teruggekeerd bij de groep.
Marnix Kolder herstelt van een liesoperatie. Paul Matthijs heeft al wel weer enkele trainingen meegedaan, maar heeft nog teveel last van een voetkneuzing. Mark-Jan Fledderus is geblesseerd aan de kuit. Stefan Nijland traint weer met de groep, maar zal komende maandag eerst weer ritme opdoen in Jong FC Groningen.
Het hele Marnix Kolder-verhaal snap ik niet hoor. Tegen Fiorentina viel hij nog gewoon in en nu is ie weer herstellende van een liesoperatie? Naar mijn weten was die operatie nog voor de UEFA Cup-wedstrijden...quote:
Die ken ik wel, hij zit nu in het bestuur van m'n oude amateurcluppie, heeft daar voordat hij bij Grunn kwam ook wat met de jeugd gedaan, ik vind em maar een blaaskaak...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:08 schreef venomsnake het volgende:
Sankoh is gekozen tot MotM, wel terecht denk ik.![]()
[..]
Euh dat zal best als je tegen PSV speelt maar tegen NEC (met alle respect) ....quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:18 schreef Thomas87 het volgende:
Na 27 minuten met 10 man, dan weet je dat het moeilijk wordt
Erg vaag interview inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2007 17:50 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij was er voor de wedstrijd al ruzie in de keet ofzo. Levchenko doet erg vaag in het interview op Radio Noord.
Interview met Levchenko
Hij kreeg de bal aangespeeld langs de zijlijn, wipt hem omhoog en gaat doodleuk een potje hooghouden.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:11 schreef Tommeke het volgende:
Wat deed El-Akchaoui dan?
Hmm.. kneus.. Dat doe je als je Witschge of Muhren heetquote:Op zondag 28 oktober 2007 19:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hij kreeg de bal aangespeeld langs de zijlijn, wipt hem omhoog en gaat doodleuk een potje hooghouden.
Want zo zei hij: "het publiek wil ook wat."
quote:FC Groningen-spits Berg pakt Zweedse prijs
Hoewel inmiddels al bijna drie maanden onder contract bij FC Groningen, eindigde de Zweedse competitie voor spits Marcus Berg in dubbel opzicht positief.
Niet alleen pakte zijn oude club IFK Göteborg op de laatste speeldag de Zweedse titel, maar de spits zelf mag zich ook topscorer van het seizoen 2007 noemen. In zestien wedstrijden kwam hij tot veertien treffers. Dat totaal werd door niemand overtroffen.
Berg moet de titel wel delen met Rasak Omotoyossi. De aanvaller van Helsingborgs IF scoorde bij de 9-0 overwinning op Halmstads BK één keer, waarmee hij naast Berg kwam.
www.vi.nl
Het was gewoon een ontzettend misplaatste actie. Even je gedragen alsof je zojuist de koppositie hebt gepakt ofzo. Ik snap best dat je blij bent met de 5 goals en 3 punten, maar als Silva het had gedaan bij een voorsprong van Groningen, had onze El-Hakchaoui hem ook doormidden willen trappen. Vernedering die nergens op slaat.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:13 schreef EKterror het volgende:
Actie van el akchaoui was inderdaad erg onrespectvol en provocerend. En ik als seizoenskaarthouder bij NEC hoef zulke misplaatste acties niet te zien, dus dat "het publiek wil ook wat" is dikke bullshit. Dan zie ik hem liever nog een rush naar voren maken ofzo. Hopelijk heeft Been de ballen om dat hem ook duidelijk te maken. En het meest erge vond ik nog wel dat el-akchaoui werd toegezongen na die actie, tsja
Maar ja, opmerkingen zoals "breek zijn been" en dergelijke vind ik net zo kansloos (wel begrijpelijk bij zo'n provocatie na een pijnlijke nederlaag).
Ik heb veel supporters gezien maar de frustie´s van Groingen spannen toch wel de kroon zeg. Wat een stelletje gefrustreerde gekken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:21 schreef Prosac het volgende:
wat mij betreft wordt NEK volgende week gewoon geslacht en gaat El-Akchaoui eraf met gescheurde kruisband. Gatverdamme, 5-1 is al genoeg hoor![]()
Als het nou nog een echt hoogstandje was, maar dit kon de 110 kg wegende rechtsback van Bal op het dak 7 ook nog wel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:13 schreef EKterror het volgende:
Actie van el akchaoui was inderdaad erg onrespectvol en provocerend. En ik als seizoenskaarthouder bij NEC hoef zulke misplaatste acties niet te zien, dus dat "het publiek wil ook wat" is dikke bullshit. Dan zie ik hem liever nog een rush naar voren maken ofzo. Hopelijk heeft Been de ballen om dat hem ook duidelijk te maken. En het meest erge vond ik nog wel dat el-akchaoui werd toegezongen na die actie, tsja
Maar kritiek hebben ho maar.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:40 schreef The_Verve het volgende:
En Strooper en C2000, niemand praat Van de Laak hier schoon toch?
Moet je beter lezen denk ik.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:52 schreef Strooper het volgende:
[..]
Maar kritiek hebben ho maar.![]()
Lekker makkelijk alleen op de tegenstander afgeven..
Ik heb nog even deze topic doorgelezen, maar ik vind nergens wat terug over v/d Laak. Dus wat nou beter lezenquote:
Je hebt het over kritiek, die is hier wel geleverd, moeten wij specifiek op die ene actie ingaan. Nou nou nou, zal ik het nog even over die van achteren hakactie van Worm hebben bv?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:01 schreef Strooper het volgende:
[..]
Ik heb nog even deze topic doorgelezen, maar ik vind nergens wat terug over v/d Laak. Dus wat nou beter lezen![]()
Overdreven gedoe van El-Akchaoui, maar hoe Silva reageert is ook erg kinderachtig en gefrustreerd hoor...quote:
Blijkbaar wou het NEC publiek dat toch zien, anders gingen ze niet juichen. Ik vind het een misplaatste actie.. Als je in de Kuip 4-0 voorstaat of in het Bernabeu, dan doe je dat, zoals ik al eerder in dit topic zei. Maar niet als je bij NEC speelt en voor de verandering eens wint van Groningenquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:13 schreef EKterror het volgende:
Maar ja, opmerkingen zoals "breek zijn been" en dergelijke vind ik net zo kansloos (wel begrijpelijk bij zo'n provocatie na een pijnlijke nederlaag).
quote:Groningen wil contract Levchenko verlengen
FC Groningen hoopt Evgeniy Levchenko voor de club te kunnen behouden. Het contract van de middenvelder uit Oekraïne loopt komende zomer af, maar Levchenko kan een nieuwe verbintenis tegemoet zien. Beide partijen gaan binnenkort rond de tafel zitten, zo meldt technisch manager Henk Veldmate in VI.
"We zijn zeer tevreden over hem en de afspraak staat om te gaan praten", aldus Veldmate. De 29-jarige Levchenko speelt sinds medio 2005 voor FC Groningen, dat hem destijds overnam van Sparta. Sindsdien speelde hij al 63 competitiewedstrijden voor de club van coach Ron Jans, waarin hij veertien doelpunten maakte.
bron: fcupdate
quote:Misschien moet FC Groningen een mental coach inschakelen
Gibril Sankoh; hoge toppen, diepe dalen. Top tegen FC Twente, flop tegen NEC. Qua aanleg een potentiële international, mentaal nog niet rijp voor het hoogste podium.
Vraag de spelers van FC Groningen wie van hen de meeste potentie heeft en het antwoord zal zijn: Gibril Sankoh. De man uit Sierra Leone is qua aanleg een speler voor PSV, Feyenoord, Ajax en AZ. ”Maar hij heeft er moeite mee om met de weelde om te gaan”, stelde Ron Jans zondagmiddag vast na de oorwassing van zijn ploeg tegen NEC. De trainer van FC Groningen trok na de 5-1 nederlaag in Nijmegen, met Sankoh in een negatieve hoofdrol, de vergelijking met een woestijn. ”Daar is het overdag soms boven de veertig graden, terwijl het er ’s nachts vaak vriest. Zo is het ook met Sankoh.”
Gibril Sankoh is op z’n best in ’grote wedstrijden’. Dan is hij geconcentreerd. Dan heeft hij de drang zich te manifesteren. Dan komt zijn lange pass op de millimeter nauwkeurig aan. Dan heerst hij majestueus in het centrum van FC Groningens verdediging. Dan heeft hij de allure van een veldheer en degradeert hij de spitsen van de tegenpartij tot beginnelingen. Dan is het een feest hem in actie te zien.
Maar o wee als Excelsior FC Groningens opponent is, of Heracles Almelo, of VVV Venlo, of NEC. Dan is Sankoh er met zijn Sankoh er met zijn hoofd niet bij. Dan is hij nonchalant in zijn passing. Dan laat hij zich de bal zo maar ontfutselen. Dan schuttert hij er vrolijk op los en wanen de spitsen van de tegenpartij zich in een speeltuin. En dan wekt Sankoh bij de fans van FC Groningen irritatie op en wordt hij door hen verguisd.
Gisteren werd bekend dat Jaap Stam per direct stopt bij Ajax. Sankoh, 24 jaar nog maar, zou prima bij de Amsterdamse club passen. Maar of het er ooit van komt dat hij zich in het shirt hijst van een club uit de top-drie, dan wel in dat van AZ? Alleen als hij zich mentaal verbetert is dat mogelijk. Als hij zelfkritisch wordt, eens voor de spiegel gaat staan en zichzelf eens op de snijtafel legt en grondig ontleedt.
Sankoh kan slecht met schouderklopjes omgaan en is veel te snel tevreden met zichzelf. Zelfkritiek is hem vreemd. Dat bleek bijvoorbeeld zondag na afloop van de zeperd tegen NEC. In plaats van met het schaamrood op de kaken en de staart tussen de benen zo snel mogelijk de kleedkamer op te zoeken ging Sankoh op het veld ruzie maken met een speler van de Nijmegenaren.
Het is niet gezegd dat een mental coach soelaas biedt, maar FC Groningen zou kunnen overwegen een sportpsycholoog op Sankoh los te laten. Ron Jans en de overige leden van de technische staf kunnen op het mentale vlak kennelijk onvoldoende tot hem doordringen. Gibril Sankoh vervalt steeds weer in dezelfde fouten. En dat is jammer voor FC Groningen en vooral doodzonde voor hemzelf. (bron: DvhN, Jan Mennega)
quote:Jans: 'Iets recht te zetten na zondag'
FC Groningen speelt donderdagavond in de Rotterdamse Kuip de wedstrijd in de derde ronde van het KNVB-bekertoernooi tegen Feyenoord. Trainer Ron Jans kan niet beschikken over het drietal Mark-Jan Fledderus (kuitblessure), Paul Matthijs (voetkneuzing) en Marnix Kolder (lies). Arnold Kruiswijk is na een knieblessure weer inzetbaar, net als Stefan Nijland die afgelopen weekend ritme opdeed in een duel met de Beloften.
Trainer Ron Jans heeft zin in de confrontatie met Feyenoord: “Bekerwedstrijden zijn altijd speciaal, en helemaal tegen Feyenoord. Bij de loting waren Ajax-uit en Feyenoord-uit de zwaarste wedstrijden die wij konden loten. Nu wij Feyenoord treffen in Rotterdam hebben zij natuurlijk ook een pittige tegenstander aan ons. Wij hebben zelf iets recht te zetten na zondag. En voor Feyenoord geldt dat ze iets goed te maken hebben na de 2-0 nederlaag tegen FC Twente.”
“Van onszelf uitgaande moeten we agressiever spelen, met meer tempo, meer duelkracht en verder vooruit dan afgelopen zondag. Ook moeten we zorgen dat we minder balverlies hebben. Welke elf spelers in de basis staan weten ze nu (direct na de woensdagtraining – red.) zelf ook nog niet. Als trainers zijn we er wel uit. Er staat donderdagavond echt iets op het spel. We hebben de fouten van zondag als groep goed doorgesproken en eigenlijk wil iedereen het liefst zo snel mogelijk weer voetballen.”
(Bron: DvhN, Paul Zweverink)quote:"Derde ring Euroborg is mogelijk"
Architect Wiel Arets schetst mogelijkheden uitbreiding voetbalstadion
"Ik wacht op opdracht Euroborg NV"
Over de Euroborg doen allerlei verhalen de ronde. Zo zou het stadion niet structureel uitgebreid kunnen worden vanwege een architectonische onmogelijkheid. Daardoor kan het wellicht een blok aan het been van FC Groningen worden, dat wil doorgroeien. Maar architect Wiel Arets schetst een ander beeld. "Natuurlijk is het mogelijk een derde ring te bouwen. Het zal geen gemakkelijke klus zijn, maar het moet zeker kunnen" Tegelijkertijd zet Arets een vraagteken bij de noodzakelijkheid van een forse uitbreiding van het voetbalstadion.
Eerst maar even met de deur in huis vallen. Heeft Wiel Arets een machtspositie waar het gaat om veranderingen dan wel uitbreiding van de Euroborg? Dat vraagt om een juridisch getint antwoord. Wij hebben het stadion ontworpen, dus kan je in juridische zin spreken van een auteursrecht. Maar ik zou dat geen machtspositie willen noemen"
Machtspositie of niet, de door FC Groningen zo gewenste uitbreiding van het nu al te krappe stadion zal zeker via Wiel Arets en zijn mensen moeten lopen. De vraag luidt dan of hij dat als ontwerper ziet zitten. "Het is niet eens de vraag of ik het zie zitten, het is de vraag of en wanneer er een officieel verzoek komt. Informeel heb ik daar al met FC Groningen over gesproken, maar vergeet niet dat FC Groningen slechts huurder is van de Euroborg. Een officieel verzoek richting ons zal van de eigenaar van het stadion, de Euroborg NV, moeten komen. En dan zijn wij zeker bereid mee te werken. Maar dat verzoek is nog niet binnengekomen. Nee, ook nog niet over de uitbreiding met zo'n tweeduizend plaatsen, zoals die nu in de planning lijkt te liggen"
Dan de hamvraag. Kan het eigenlijk wel? Kan de Euroborg in de toekomst groeien naar een voetbalstadion waar zo'n 35.000 mensen naar de wedstrijden kunnen kijken? Waardoor mogelijkerwijs Groningen speelstad zou kunnen zijn voor het zo begeerde WK-voetbal in 2018? "Natuurlijk kan dat";, zegt Arets. "Het stadion is weliswaar niet vanuit die grondhouding ontworpen, maar dat wil niet zeggen dat een dergelijke uitbreiding onmogelijk zou zijn. Kijk, de opdracht was destijds duidelijk: ontwerp een modern en toegankelijk voetbalstadion met ongeveer 22.000 zitplaatsen."
Na het nodige schaafwerk is daar het huidige stadion uit voort gekomen. Bij de bouw is rekening gehouden met een mogelijke kleinschalige uitbreiding zoals die nu gepland is. Dus met drie extra rijen stoelen aan de benedenkant, hetgeen zo'n tweeduizend extra plaatsen zal opleveren.
Drie mogelijkheden:
1. Echt uitbreiden met een derde ring erbij, hetgeen de Euroborg naar 33.000 plaatsen zal brengen.
2. Een uitbreiding met 2000 plaatsen door middel van bijbouw van drie extra rijen.
3. Een combinatie van beide, zodat de Euroborg 35.000 mensen kan bergen.
De 'gebeden' van Stenman lijken te zijn gehoord. Hij zit namelijk in de voorselectie voor het nationale elftal van Zweden voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Spanje en Letlandquote:Op donderdag 1 november 2007 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Interview met onze Zweedse vrienden.
Wat dat laatste betreft hebben we nog altijd geen waardige vervanger voor Lodewijks en Beukenkamp gehad. Die straalden pas iets uit. Daar liep je wel even een blokje voor om als ze uit de goal kwamen, dat is met Luciano nou niet bepaald het geval.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:53 schreef Grulez het volgende:
Die Luciano straalt wel veel meer uit. Dat vind ik bij de keepers van de FC al heel wat
Mooi voor die gozer. Hij verdiend het ook, speelt gewoon uitstekend.!quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:40 schreef Grunner het volgende:
[..]
De 'gebeden' van Stenman lijken te zijn gehoord. Hij zit namelijk in de voorselectie voor het nationale elftal van Zweden voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Spanje en Letland![]()
quote:Hiariej en Veldmate vast bij eerste selectie
Tom Hiariej en Jeroen Veldmate zijn definitief toegevoegd aan de eerste selectie. Dit heeft de technische staf besloten op basis van hun prestaties bij de hoofdmacht. Hiariej stond donderdag voor het eerst in de basis. Veldmate maakte in Nijmegen als invaller zijn debuut.
Tom Hiariej debuteerde in de bekerwedstrijd tegen IJsselmeervogels ruim een maand geleden met een invalbeurt. Hij verving toen Gibril Sankoh voor het laatste halfuur van de wedstrijd. In Rotterdam stond hij donderdag voor het eerst in de basis als vervanger van de geblesseerde Bruno Silva. De 19-jarige Hiariej is afkomstig uit de eigen opleiding waarin hij sinds 2001 actief is. Daarvoor speelde hij voor ZNC uit Zuidbroek en GRC Groningen.
Jeroen Veldmate, die komende donderdag zijn negentiende verjaardag viert, is bezig aan zijn zesde seizoen bij FC Groningen. Daarvoor speelde hij vier seizoenen voor GRC waarnaartoe hij de overstap maakte van zijn eerste club, Be Quick 1887. Veldmate viel afgelopen zondag in Nijmegen ruim tien minuten voor tijd in voor Koen van de Laak. Zowel Veldmate als Hiariej spelen wekelijks hun wedstrijden in Jong FC Groningen, dat momenteel koploper is in de Eredivisie.
Alsteblieft niet! Vorig seizoen huilde ik bijna van geluk en als het omgekeerd zou zijn, zou ik echt woest worden.quote:Op zondag 4 november 2007 11:11 schreef Yozzz het volgende:
Nou, prettige wedstrijd vanmiddag
Dat het deze keer maar 3-4 mag zijn!
En Santiago Kolk gaat, naar eigen zeggen, ook laten zien waartoe hij in staat isquote:Op zondag 4 november 2007 11:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Alsteblieft niet! Vorig seizoen huilde ik bijna van geluk en als het omgekeerd zou zijn, zou ik echt woest worden.
Ik hoop echt dat de FC vanmiddag een beetje fatsoenlijk speelt voor het publiek, want tegen NEK en Feyenoord was het om te huilen eigenlijk.
Giba staat weer basis en zal wat goed moeten maken vandaag.
quote:
Combinatie van die 2quote:Op zondag 4 november 2007 16:55 schreef Yozzz het volgende:
Was Vitesse nou zo slecht, of was Velthuizen nou zo goed?
Iddquote:
Misschien een idee voor de KNVB om eens scheidsrechters met Duitsland uit te wisselen i.p.v. met België. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat de DFB een malloot als Nijhuis een wedstrijd laat fluiten daar.quote:Op zondag 4 november 2007 20:53 schreef Prosac het volgende:
Gisteren was ik overigens bij Kickers Emden - Rot Weiss Ahlen. Naast dat het een aanrader is om eens daar te gaan kijken (4000 man publiek) viel het me op dat er in 90 minuten voetbal niet eens keer verzorging op het veld is geweest. Die scheidsrechter zei regelmatig dat ze zich niet zo moesten aanstellen. En hop, daar stonden ze weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |