quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik iets gemist, is dit een sekte?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:50 schreef Neleos het volgende:
Dan kom ik ff meeroken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Was niet echt de bedoeling om de lapo te plaatsen eigenlijk.
Mij kijken ze nooit boos aan als ik een peukje sta te roken hoor?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
sooow jij zit al lang op dit forum!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mwoa. Valt wel mee toch. Een oldbie zal ik nooit worden hier.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Waarom ben je ooit een maand geleden aan het roken begonnen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:44 schreef Neleos het volgende:
Is er nog iemand?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:31 schreef Djarum het volgende:
heb jullie wel gemist hoor lieve rokertjes!![]()
quote:
ik vind dit temminste een goede reeksquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Nog zo'n oude hardcore roker van het eerste uur..........Van waar deze eer?
heb ik ook vanmorgen gedaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:46 schreef Berenanus het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Ik stond net buiten in die mist te paffen!! Dat is koud zeg!!
(in mijn ochtendjas![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:46 schreef Berenanus het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Ik stond net buiten in die mist te paffen!! Dat is koud zeg!!
(in mijn ochtendjas![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind dit temminste een goede reeks
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Djarum ! Ouwe blauwe knuffelroker!!!!!!!!! Ik heb je ook gemist hoor!!!!!!
Een goede morgen to y'all.............![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:46 schreef Berenanus het volgende:
(in mijn ochtendjas![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
Tezz![]()
!!!
ook een goedemorgen!![]()
sinds wanneer heb jij een puppy joh? of heb ik iets gemist![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sinds een paar weken!
Het is een klein wit hondje (Maltezer), alleen dat heeft hij zelf totaal niet in de gaten!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:11 schreef Berenanus het volgende:
Ondertussen is het zonnetje aardig doorgekomen, prima weer om buiten te staan nu!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Djarum, in welke hoek heb jij gezeten?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
waaaaaah![]()
![]()
Leuk! Iedereen terug! Naja bijna iedereen, het was hier koud vandaag trouwens. Ik heb geen zon gezien
![]()
Lastig.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:33 schreef Djarum het volgende:
[..]
broekiee![]()
eh tsja, weet je zeker dat je het wilt horen![]()
goed, onwijs veel gewerkt, ben ook verhuisd omdat we ons oude huis uitmoesten vanwege een opzegtermijn van de kant van de verhuurder (ging het pand verkopen voor een ander doel dan de verhuur) dit lieten we uiteraard niet zomaar gebeuren en hebben dit dus aangevochten.
Toen een nieuw huis gevonden, wat ook erg veel tijd heeft gekost, verhuizing etc, je kent het wel![]()
daarna ging het weer niet zo lekker met mn relatie en is het besluit genomen om er mee te kappen..wat ook de nodige pijn met zich meeneemt omdat je toch 6,5 jaar samen bent geweest (waarvan 2,5 samenwonen)... verhaal is uiteraard onwijs lang, maar ik ga jullie daar niet mee vervelen
![]()
in de tussentijd ook nog eens een major storing gehad met het internet bij mijn vorige huis, en natuurlijk de aanvraagperiode doorgemaakt van internet in mijn nieuwe huis.. heb dus een hele tijd zonder thuisinternet moeten doen![]()
al met al.. een ongelukkige samenloop van omstandigheden..![]()
heb nu nog steeds niet echt een huis, hop van mijn vrienden naar mijn ouders en vice versa![]()
daar heb ik gelukkig wel internet![]()
* Djarum steekt nog maar een peukje aan na dit verhaaltje
oh en uiteraard dacht ik dat deze reeks was doodgebloed [treurmodus]![]()
[/treurmodus] maar toen kwam ik bij toeval op deze in de AT
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lastig.Zijn jullie nog in staat samen door 1 deur te kunnen gaan of is dat niet meer mogelijk?
![]()
Shit happens, maar dit weer in deze tijd van het jaar.Genieten man.
![]()
Go global warming!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:37 schreef murp het volgende:
ik heb de hele dag maar 2 sigarretten op.... peuken waren op, heb nu last van vreetbuien
Ik heb net onbewust een zak chips weggewerkt, en ben nu bezig aan een paar taartpunten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:37 schreef murp het volgende:
ik heb de hele dag maar 2 sigarretten op.... peuken waren op, heb nu last van vreetbuien
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:06 schreef Tezz het volgende:
Zo..........feest van gisteravond was gezellig! Er was 40 man dus behoorlijk druk. Ik heb me in ieder geval goed staande weten te houden en ging om half drie naar bed, helemaal brak (feestje duurde tot half zes). Ik ben lekker de hele avond met hapjes en dergelijke bezig gweest, want zodra ik stil ging staan was het echt huilen van de pijn.........
Nu, om de 'kater' weg te werken lekker met man, kind en hond in het bos gewandeld (en met mijn ouders), en die zijn nu opweg naar de chinees voor een lekkere hap.
Vanavond eens kijken of ik aan het spel van E. kan beginnen! Joepie!
@Djarum, pffff wat een verhaal zeg! In ieder geval fijn dat je er weer bent....
Bij mij is dat ook altijd "ineens" verdwenen, helemaal als ik voor de tv zit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb net onbewust een zak chips weggewerkt, en ben nu bezig aan een paar taartpunten.![]()
Nou maar hopen dat ik er wat van aankom.![]()
![]()
Hey! Was jij niet gestopt met roken?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:37 schreef murp het volgende:
Ja dat waren er behoorlijk veel. Ach ja, grote vriendengroep, grote familie, dan nog wat lui van de voetbal met partner, tja dan zit je zo aan zoveel mensen! En mijn man wilde eens een keer groots uitpakken, omdat hij ook wel eens een verjaardag niet viert. De 'timing' was niet heel erg toppie nu, maar ik heb het aardig volgehouden.......quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Allemachtig! Wat veel mensen op een verjaardagIs dat niet veel te zwaar? Gaat het al wat beter nu?
jajajaja ik ken het.............Zo ben ik ooit tijdens de badkamerverbouwing hier thuis om acht uur op zondagochtend in mijn joggingbroek naar mijn ouders gereden omdat ik zo nodig moest maar thuis niet kon..........lekker makkelijk is dat ja. Maar ja, we hebben nu wel een hele mooie badkamer!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet schijten maar ze zijn de badkamer aan het verbouwen.Duurt nog 2 weken ofzo maar ze hebben nu ff het water eraf gehaald. Helaas moet ik zo nog ff college gaan volgen en dus zo weg, daar maar ff naar het toilet denk ik.
Wat denk je zelf? Ga je ff inlezen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:21 schreef Duuvelke het volgende:
Zo kom ook maar weer eens een kijkje nemen. Heb geen zin om alles terug te lezen haha.
Nog iets gebeurt? Of alles rustig hier.
Thuisgekomen doet het toilet boven het weer, alleen geen verwarming maar och, dan trek ik wel wat warmers aan. Was maar net op tijd voor college dus had geen tijd meer het toilet te bezoeken, maar gelukkig was de drang ook al nagenoeg weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajajaja ik ken het.............Zo ben ik ooit tijdens de badkamerverbouwing hier thuis om acht uur op zondagochtend in mijn joggingbroek naar mijn ouders gereden omdat ik zo nodig moest maar thuis niet kon..........lekker makkelijk is dat ja. Maar ja, we hebben nu wel een hele mooie badkamer!
Het blijft een zeer fascinerend onderwerp.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Thuisgekomen doet het toilet boven het weer, alleen geen verwarming maar och, dan trek ik wel wat warmers aan. Was maar net op tijd voor college dus had geen tijd meer het toilet te bezoeken, maar gelukkig was de drang ook al nagenoeg weg.![]()
Jij bent onlangs toch aan een nieuwe opleiding begonnen? Ik ben opzoek naar problemen waar 1e jaars tegenaan lopen. Voornamelijk over de school zelf, zoals: Ik heb geen account op het netwerk, waar moet ik wezen om dit op te lossen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
Monday monday....
Vooralsnog geen problemen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent onlangs toch aan een nieuwe opleiding begonnen? Ik ben opzoek naar problemen waar 1e jaars tegenaan lopen. Voornamelijk over de school zelf, zoals: Ik heb geen account op het netwerk, waar moet ik wezen om dit op te lossen?
Nog dingen waar jij tegenaan gelopen bent?
Andere mogen hier ook op reageren hoor![]()
Of van klasgenoten, maakt niet uit.quote:
Euh, nou er zitten een paar ongemotiveerde kutten tussen die echt uiterst tot hun 18e op school zullen komen en dan de rest van hun leven verder gaan in bed liggend op een uitkering.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of van klasgenoten, maakt niet uit.
Hehe, dat hou je altijd. Zeker op ICT opleidingen, van die lui die niet tot nauwelijks buiten komen en hele dagen World of Warcraft spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, nou er zitten een paar ongemotiveerde kutten tussen die echt uiterst tot hun 18e op school zullen komen en dan de rest van hun leven verder gaan in bed liggend op een uitkering.
Dan heb ik meer iets van flikker dan meteen op, ga wat doen met je leven.![]()
Mja, 't is er ook altijd bloedheet en muf, de stoelen zijn zwaar klote, op de een of andere manier krijg je een glijbaan effect, oftewel je zakt of je het wilt of niet onderuit op die dingen en ze zijn me toch een potje oncomfortabel.
Mooi man, lekker vrije tijd. Het enige wat je kan overkomen is een onverwachts SO.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
ahhhhhhhhhh school................................Heimwee! Heimwee! Heimwee!
Oh in dat geval heb ik nog wel een leuke: bij ons in de stad is een geheel nieuwe HighTech Campus gebouwd, voorzien van alle gemakken, waar alle scholen van het voortgezet onderwijs zijn samengevoegd. Op de campus krijgen ongeveer 6000 leerlingen les. Het gebouw is pakweg een half jaar geleden in gebruik genomen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hehe, dat hou je altijd. Zeker op ICT opleidingen, van die lui die niet tot nauwelijks buiten komen en hele dagen World of Warcraft spelen.
Maar de reden dat ik dat vroeg is omdat ik een plattegrond moet maken van een school. Dmv die problemen/scenario's kan ik kijken of die plattegrond voldoet, althans andere moeten die gaan uitproberen.
Die quote is van de enige echte Tezz...............quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi man, lekker vrije tijd. Het enige wat je kan overkomen is een onverwachts SO.
Van wie was die quote eigenlijk?
Handig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik nog wel een leuke: bij ons in de stad is een geheel nieuwe HighTech Campus gebouwd, voorzien van alle gemakken, waar alle scholen van het voortgezet onderwijs zijn samengevoegd. Op de campus krijgen ongeveer 6000 leerlingen les. Het gebouw is pakweg een half jaar geleden in gebruik genomen.
Wat blijkt nu?? De heren (en dames) ontwerpers hebben te weinig gymzalen gebouwd. Er zijn dus leerlingen die uit moeten wijken naar het sportcomplex in het dorp (3 km verderop). Ook zijn er te weinig lokalen gebouwd, waardoor de leerlingen uiteindelijk zulke achtelijke roosters moeten gaan draaien (bijvoorbeeld pas om 11 uur beginnen tot 17 uur).
Ach, Theo is bijna een plaatsgenoot van me, dus hij vindt het vast niet erg dat ik hem (onbedoeld) quotte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Handig.
Maar die kan ik moeilijk op een plattegrond zetten.
Die quote was trouwens van Theo Maassen, denk ik.
beter dat, dan een string aanhebben die denkt dat ie een boxershort isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn boxer denkt al de hele dag dat het een string is.![]()
Teletekst.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef Tezz het volgende:
De site van de staatsloterij ligt plat. Kut. Ik wil weten of ik miljonair ben.
oh ja Teletekst! Dat bestaat ook nog ja!!!!!!!!! Gossie..........nostalgie............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Teletekst.
Ik heb nog geen vreugdekreten gehoord beneden, dus één kanshebber minder.
Mijn boxer denkt al de hele dag dat het een tekkel is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn boxer denkt al de hele dag dat het een string is.![]()
Verder iets gewonnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ja Teletekst! Dat bestaat ook nog ja!!!!!!!!! Gossie..........nostalgie............
Jammer joh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wij wederom hadden geen prijs
[ afbeelding ]
GODVERDOMME!!11!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wij wederom hadden geen prijs
[ afbeelding ]
GODVERDOMME!!11!!
Kijk!!!!!! Dat zijn de bedragen!!!!! Proficiat!!!!!!!!quote:
Hahaa dat lijkt me geweldig! Mijn vriendin haar dochtertje gaat ook naar ballet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk!!!!!! Dat zijn de bedragen!!!!! Proficiat!!!!!!!!
Heej E., ik ben gister met Bente naar haar eerste (dance)balletles geweest.........snif snif snotter: zooooo aandoenlijk die kleine meisjes in hun roze tutu-tjes, gewoon super!
Waarom komt BeeDee niet meer terug?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:52 schreef oranjekoek het volgende:
Tezz! Je krijgt nog een dikke knuffel van BeeDee terug en hij wenst je sterkte met je rug!![]()
Zijn account is er niet meer geloof ik, hij wou zich meer op het echte leven richtenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom komt BeeDee niet meer terug?![]()
![]()
Ze vond het super! Het was een kijkles, dus het was niet de bedoeling dat ze meedeet.....maar ze was zo aan het huilen dat de juf haar natuurlijk naar voren haalde. In de les is roze balletkleding verplicht, en toevallig had Bente een roze legging en een roze hemd aan, dus ze viel niet eens heel erg uit de toon.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa dat lijkt me geweldig! Mijn vriendin haar dochtertje gaat ook naar ballet.
Ze vindt het erg leuk! Hoe vindt Bente het? Er zijn allemaal leuke dingen voor die kleintjes te doen hier, misschien zet ik Sanne wel op peutergym ofzo, ik heb zelf altijd een hekel aan gym gehad![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:21 schreef Tezz het volgende:
Ach BeeDee.............zwijmel zwijmel..............
Ja, Hyves is inderdaad veel dichter bij het echte leven...........
aw wat leuk, ze moet wel even wennen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze vond het super! Het was een kijkles, dus het was niet de bedoeling dat ze meedeet.....maar ze was zo aan het huilen dat de juf haar natuurlijk naar voren haalde. In de les is roze balletkleding verplicht, en toevallig had Bente een roze legging en een roze hemd aan, dus ze viel niet eens heel erg uit de toon.
Zo aandoenlijk, al die kleine guppen in die roze pakjes! Op zich ook wel een erg goede les, met warming up, springen, een soort van yogastukje, een spelletje, een dansje van K3 en de klapperrrrrr van de les: een dansje op 'lief klein konijntje'.
Ze mag drie gratis proeflessen dus volgende week gaan we maar weer even kijken!
Lekker joh! Beetje tijd voor jezelf!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:41 schreef oranjekoek het volgende:
Tim heeft vakantie! Vandaag naar mijn zusje, die is jarig. Zondag is het buurjongetje jarig. Maaarrr maandag gaan Tim EN Sanne naar oma, een week! heeerlijkLekker de tijd om het huis weer es een beetje op orde te krijgen
![]()
Kijk, en dat vind ik dus weer leuk om te doen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:55 schreef Tezz het volgende:
Ik ben vanmorgen hulpjuf op school geweest. Tjeezus dat is dus ECHT mijn vak niet he. Na een half uur was ik het al beu.............speurtocht jaja. En dan met van die gillende kinderen die ineens de weg over willen steken, of moe zijn, of moeten plassen als je net een kilometer het bos in bent gelopen etc. etc. GADVER. Zo. Nu dus even uitrusten..........
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
ik zal nog eens wederkeren
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:55 schreef PeZu het volgende:
................de verloren zoon keert terug
Heej schat, ik heb je gemist!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:55 schreef PeZu het volgende:
................de verloren zoon keert terug
Ik werk 7dagen in de week, dus mijn wekker gaat haast elke morgen, beetje jammerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:08 schreef Tezz het volgende:
Hoi Berenanus! Ook al zo vroeg wakker?? En de zon schijnt nog niet, dus die heeft je niet wakker gemaakt....
Tezz.... zaterdag--->07:00 uur...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:08 schreef Tezz het volgende:
Hoi Berenanus! Ook al zo vroeg wakker?? En de zon schijnt nog niet, dus die heeft je niet wakker gemaakt....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, nu al vakantie Broek?
Berenanus, ziet het knopje van enter er toevallig zo uit?
[ afbeelding ]
Maar een weekje hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, nu al vakantie Broek?
Berenanus, ziet het knopje van enter er toevallig zo uit?
[ afbeelding ]
ik las het jaquote:
Ik heb een kind, een puppy en een hernia. Wat denk je nu zelf, uitslapen????????quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz.... zaterdag--->07:00 uur...!!!!!
Mogguh trouwens.![]()
Mijn kind heeft de 22e vakantie. Ikke nie natuurlijk................wil vanaf maandag weer wat meer gaan werken en dan de week daarna (dus de vakantieweek van Bente) weer volledig aan het werk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:35 schreef oranjekoek het volgende:
Hier heeft iedereen ook al vakantie, jullie krijgen toch een week later vakantie? de 22e?
Wie neemt er nou een puppy als ze al een kind heeft dat om aandacht schreeuwt en een hernia?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een kind, een puppy en een hernia. Wat denk je nu zelf, uitslapen????????
En wat probeer je hier ons nu duidelijk te maken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een puppy als ze al een kind heeft dat om aandacht schreeuwt en een hernia?![]()
Ik wil trouwens de cd's van Andy McKee maar ik denk dat Nederland nog nooit van deze persoon gehoord heeft of meer waarschijnlijk ik van een website met meer keuze in muziek.![]()
Algemene mededeling. 14.gifquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat probeer je hier ons nu duidelijk te maken?
jajoh? Super? dat wil zeggen dat het weer een stuk beter gaat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn kind heeft de 22e vakantie. Ikke nie natuurlijk................wil vanaf maandag weer wat meer gaan werken en dan de week daarna (dus de vakantieweek van Bente) weer volledig aan het werk.
Ik zou niet weten wie het is inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een puppy als ze al een kind heeft dat om aandacht schreeuwt en een hernia?![]()
Ik wil trouwens de cd's van Andy McKee maar ik denk dat Nederland nog nooit van deze persoon gehoord heeft of meer waarschijnlijk ik van een website met meer keuze in muziek.![]()
Ik zat meer aan een vertaling van die zin te denken.quote:
Zeg tegen wie of wat praat je nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
ow lekker
Ik ben kippensoep aan het maken, i'm preparing kippensoepquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een vertaling van die zin te denken.
hahaa die quote zag er goed uit!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg tegen wie of wat praat je nu eigenlijk?
Nee, ik wil teveel tegelijk doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je aan de alcohol ofzo, geen touw aan vast te knopen.
Goed ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je aan de alcohol ofzo, geen touw aan vast te knopen.
Eerste begrijpbare post van vandaag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ik wil teveel tegelijk doen![]()
Doe je toch net alsof?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
De TT is niet van toepassing vandaag.
Maar het is maar laf bierdrinken vananvond, niet meer weg. Vriendinnetje is ziek en ouders zijn op vakantie dus die hou ik maar ff gezelschap. Al slaapt ze nu.quote:
Nog lange niet, februari pas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:56 schreef oranjekoek het volgende:
vieren jullie al bijna weer carnaval?
Wat lief dat je braaf bij je vriendinnetje blijftquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het is maar laf bierdrinken vananvond, niet meer weg. Vriendinnetje is ziek en ouders zijn op vakantie dus die hou ik maar ff gezelschap. Al slaapt ze nu.
Er is een studiegenote van me die me constant sms't en vraagt of ik naar de stad kom om samen iets te gaan drinken. Als ik dan vervolgens zeg dat ik niet ga is het: 'is er een manier om je overhalen'. Nee, hele verhaal blablabla. Wil ze van de week weer wat gaan drinken. Hoe maak ik op een nette manier duidelijk dat ze moet optyfen en me met rust moet laten?
ooow ik bedoel halloween...oi oi oiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog lange niet, februari pas.
We worden ouder hè.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat lief dat je braaf bij je vriendinnetje blijft![]()
je zou kunnen zeggen dat ze je met rust moet latenhaha moeilijke situatie. Weet ze niet dat je al van mij bent?
Dan is het AS Roma - Lazio, veel belangrijker dus. Ik doe ook niet aan halloween trouwens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooow ik bedoel halloween...oi oi oi![]()
Een duidelijk geval van verliefdheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We worden ouder hè.
Ze weet dat ik al voorzien ben, heb haar ook gezegd vanavond niet te gaan ivm ziekte van het vrouwke. Maar die geeft niet op, wil er niets mee te maken hebben. Als ik haar zie zegt ze niets, dan kom je thuis en stromen de smsjes binnen.
ah.. voetbalsmiley.gif waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan is het AS Roma - Lazio, veel belangrijker dus. Ik doe ook niet aan halloween trouwens.
Ach, die weet dat ik daar niets van moet hebben. En wegsturen, dat is het nog niet eens, het zijn aanhoudende uitnodigingen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een duidelijk geval van verliefdheidZolang jij er niet op in gaat zal het wel overgaan. Niet leuk voor je vriendinnetje lijkt me. Ik kan ook niemand wegsturen
![]()
"Lekker moeder!"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:08 schreef oranjekoek het volgende:
[kakstemmodus] De soep is weer voortreffelijk! [/kakstemmodus]
Ze zal ook wel weten dat je niks van haar wil lijkt me. De aanhouder wintquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, die weet dat ik daar niets van moet hebben. En wegsturen, dat is het nog niet eens, het zijn aanhoudende uitnodigingen.
Wedstrijd van het jaar. De Derby met hoofdletter D, de derby der derby's.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ah.. voetbalsmiley.gif waarschijnlijk
Het sigaretje ook!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:08 schreef oranjekoek het volgende:
[kakstemmodus] De soep is weer voortreffelijk! [/kakstemmodus]
Van welke reclame was dit nu? Elke keer als we soep eten hoor ik mijn pa tot ergernis van mijn ma zeggen.quote:
hahaa ik zou het niet weten en toch komt het me zo bekend voor...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van welke reclame was dit nu? Elke keer als we soep eten hoor ik mijn pa tot ergernis van mijn ma zeggen.
Ik gok Unox?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa ik zou het niet weten en toch komt het me zo bekend voor...
Is ze alweer wakker? Veel plezier!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gok Unox?
Maar ik gaat filmpje kijken.![]()
Niet mijn type auto maar toch leuk voor je!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:24 schreef oranjekoek het volgende:
Dit is mijn nieuwe auto, naja deze niet, deze foto komt van marktplaats. Wat is ie lief heuit 2002 met 50000 op de teller, net ingevoerd uit frankrijk dus ik heb een splinternieuw kenteken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! het was heerlijk weer buiten, samen met Tim en Sanne een paar boodschappen gehaald, zijn haar geknipt en in bad gezeten. De dagen vliegen om, we zijn niet eens veel buiten geweest vandaag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef Broekpaling het volgende:
Was trouwens heerlijk weer vandaag.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niet mijn type auto maar toch leuk voor je!![]()
![]()
Wat voor auto(s) hebben jullie nu?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
zo. Heb net een kutfilm gekeken (28 weeks later, iets over een virus wat London in quarantaine houdt). Hondje heeft het eindelijk opgegeven om rondjes door de kamer te rennen, manlief is naar een feestje en dochter ligt (erg hard) te snurken.
Ik denk dat ik ook maar mijn bedje op ga zoeken..............Tis nog erg vroeg, maar ik wil mijn boek uitlezen en een goede nachtrust zal me goeddoen!
En ja E., het gaat gelukkig al wat beter! Hoewel mijn voet nog steeds verdoofd is en ik nog wel een flauwe pijn blijf houden (die overigens wel dragelijk is). Wordt waarschijnlijk toch een operatie......
Heerlijk, lekker vroeg in bed!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
zo. Heb net een kutfilm gekeken (28 weeks later, iets over een virus wat London in quarantaine houdt). Hondje heeft het eindelijk opgegeven om rondjes door de kamer te rennen, manlief is naar een feestje en dochter ligt (erg hard) te snurken.
Ik denk dat ik ook maar mijn bedje op ga zoeken..............Tis nog erg vroeg, maar ik wil mijn boek uitlezen en een goede nachtrust zal me goeddoen!
En ja E., het gaat gelukkig al wat beter! Hoewel mijn voet nog steeds verdoofd is en ik nog wel een flauwe pijn blijf houden (die overigens wel dragelijk is). Wordt waarschijnlijk toch een operatie......
Jeetje wat zijn er weer veel mensen ziek! Beterschap!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:48 schreef Djarum het volgende:
lig nu gewoon ziek op bed
![]()
ouderwetste griep en koorts moeten ze verbannen!![]()
Ach joh, ik heb het al veeeeeeeel langer. Het begon met een zwangerschapshernia 5,5 jaar geleden. Daarna is het op en af gegaan. Februari was inderdaad ook extreem. Daarna is het wel weer beter gegaan (op vakantie nergens last van gehad. Kun je nagaan: geslapen op een luchtbed en drie weken op een tuinstoel gezeten) en sinds ik terug ben is het pas echt fout gegaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heerlijk, lekker vroeg in bed!
Hopen dat een operatie je van de pijn afhelpt, je loopt al zo lang met je rugpijn.
Ik ben in februari in dit hoekje gekomen, toen had je al veel last van je rug... Lijkt me wel lang genoeg zo.![]()
Slaap lekker!![]()
![]()
Slaap lekker Tezz!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb het al veeeeeeeel langer. Het begon met een zwangerschapshernia 5,5 jaar geleden. Daarna is het op en af gegaan. Februari was inderdaad ook extreem. Daarna is het wel weer beter gegaan (op vakantie nergens last van gehad. Kun je nagaan: geslapen op een luchtbed en drie weken op een tuinstoel gezeten) en sinds ik terug ben is het pas echt fout gegaan.
Maar je hebt gelijk: IK BEN HET BEU..............vanavond mis ik weer een feestje in mijn vriendengroep, snif. Iedereen staat lekker bier te zuipen en ik ga GVD op elf uur naar bed.........Maar ja, het is het me niet waard om er weer een paar dagen van bij te moeten komen, van zo'n avond staan en hangen. Dus tja, dan maar in mijn eentje mezelf zielig voelen he........
Ja. Nu dus echt naar bed. Trusten allemaal!
dank jequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn er weer veel mensen ziek! Beterschap!
*proest* maar goed dat ik niet net een slok namquote:Op zondag 14 oktober 2007 00:03 schreef Djarum het volgende:
[..]
dank je![]()
waarschijnlijk sta ik met een paar dagen weer te springen -->(zonder de pompoenen dan he
)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Slaap lekker Tezz!Het is waarschijnlijk snel achter de rug (woordgrapje)
![]()
Ach Ludo, je wordt ouder he...............zo'n avondje kneuterig banken is af en toe best leuk (niet te vaak).quote:Op zondag 14 oktober 2007 03:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]![]()
Godver wat huisje-boompje-beest zo met zijn tweeën film kijken op de bank op zaterdagavond. Het heeft ook wel wat ook eigenlijk, zo eens in de 3 maanden.![]()
Dat kind belde nog, maar niet opgenomen. Zulke dingen handel ik liever face 2 face af.
goedemorgen en weltrustenquote:Op zondag 14 oktober 2007 08:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach Ludo, je wordt ouder he...............zo'n avondje kneuterig banken is af en toe best leuk (niet te vaak).
En wel balen dat dat meiske maar vol bleef houden. Wat vindt je vriendin er dan van???
Oh ja: en goedemorgen allemaal he!
hahaha Pezu: het is zondagochtend. Ofwel je komt net terug uit de kroeg, of je werd wakker omdat je moest pissen en gaat nu dus weer terug naar bed.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
goedemorgen en weltrusten
pezu gaat maar eens snel weer terug naar bed
vroeg en zo
ooh ja tezz![]()
ik werd wakkeron half 7, ging opruimne etc, deed de was, ontbijtje gemaaktquote:Op zondag 14 oktober 2007 08:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha Pezu: het is zondagochtend. Ofwel je komt net terug uit de kroeg, of je werd wakker omdat je moest pissen en gaat nu dus weer terug naar bed.
Hoe dan ook: trusten.........
Ach, het gaat wel weer. De ergste heftige pijn is in ieder geval over. Ik ben alleen bang (omdat ik al jaren rugklachten heb) dat het gewoon weer terug kan komen. Over drie weken heb ik een afspraak bij de neurochirurg om te kijken of er geopereerd kan worden. Ik vind dat wel eng maar denk dat ik het toch maar ga doen. Anders zit ik hier volgend jaar misschien weer mee te klooien.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik werd wakkeron half 7, ging opruimne etc, deed de was, ontbijtje gemaakt
en bedenk me nu dat ik eik klaarwakke rben en dat slapen niet gaan lukken vrees ik![]()
hoe is met jou tezzje? ik heb gisteren wel wat vluchtig door het hoeksje heen gelezen maar wou het je toch zelf vragen![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach, het gaat wel weer. De ergste heftige pijn is in ieder geval over. Ik ben alleen bang (omdat ik al jaren rugklachten heb) dat het gewoon weer terug kan komen. Over drie weken heb ik een afspraak bij de neurochirurg om te kijken of er geopereerd kan worden. Ik vind dat wel eng maar denk dat ik het toch maar ga doen. Anders zit ik hier volgend jaar misschien weer mee te klooien.
De pijn van de hernia was echt heel erg extreem, zo erg heb ik nog nooit pijn gehad. Nu is dat weg en is er nog een flauwe (dragelijke) pijn en een verdoofde voet. Op zich kan ik al best wel veel: fietsen, lopen, auto rijden, werken etc. etc. Maar toch, ik ben nog steeds net een bejaarde.....
En waar heb jij al die tijd gezeten??
Daar zijn de zondagochtenden voor he...............lange posten...............hihiihi.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
mooi dat het wel wat beter gaat, en idd met een hernia heb je idd grote kans op herhaling
gewoon met open mind approach naar die neurosnijder gaan, en goed kijken wat alle voor en tegens zijn, dat zelf afwegen en rustig de beslissing nemen.
je hebt toch niet teveel zelf gedaan omdat je te trots was heh? echt als anderen iets aanbieden gewoon doen, tis tenslotte jouw rug (en wat niet meer als je het verneukt) waar je nog vele mooie jaren mee moet doen
een bejaarde? aah ja dan weet je ook alvast hoe dat is, ben je teminste een beetje voorbereid ( je zeurt toch niet al asl zo'n krasse knar?)
en waar ik was? ik was super druk, volle agenda en fok moe
maar ik kwam terug omdat ik jullie miste, sommige, kuche kuche jou kuche kuche, iets meer dan andere
pff wat een lange post, is niks voor mij eik_!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daar zijn de zondagochtenden voor he...............lange posten...............hihiihi.
Je hebt me goed ingeschat: ik ben stronteigenwijs. Maar het is ook verrekte moeilijk om je schoonmoeder met een stofzuiger door je huis te zien gaan terwijl jij op de bank ligt, plat, met een kop koffie naast je en de afstandbediening op je buik. Vreselijk is het.......Dat huishouden vind ik het ergste. Ik wil niet dat anderen mijn vuile was doen! En ik kan zelf best koken enzo!
En zeuren doe ik niet. Al ben ik volgens mijn man niet aardig als ik pijn heb. Goh.
Ik heb mijn trots ook opzij geschoven. Mijn schoonmoeder en moeder komen me helpen met het huishouden en mijn man kookt. Hij vindt trouwens helemaal niet dat ik zeur, maar ik ben gewoon minder aardig, hihi! Hij is trouwens inderdaad af en toe erg boos op me, als ik toch die paar boodschappen gehaald heb of toch ff snel de was heb opgehangen. Maar ik ben het gewoon beu nu, ik heb mezelf genezen verklaart en het moet nu onderhand maar eens afgelopen zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kan ook moeilijk nisk doen als anderen druk zijn, helemaal als het voor mij is maar goed als je de volgende dag wakker wordt met ondragelijke pijn steken in je been omdat je je rug geforceeerd hebt en anderen het graag doen en jij hetzelfde zou doen voor anderen dan wordt het tijd je trots opzij te zetten
ik ben wat dat betreft ook erg eigenwijs en heb makkelijk lullen vanaf hier maar de laatste tijd, ho emoeilijk ook, laat ik andere wel iets harder werken wanneer ik echt niet kan
vindt jouw man echt dat je zeurt? van wat ik hier lees moet ie boos zijn omdat je teveel zelf wilt doen. rugpijn kan zo vervelend dat ik nooit ga zeggen dat iemand daarover kan zeuren
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn trots ook opzij geschoven. Mijn schoonmoeder en moeder komen me helpen met het huishouden en mijn man kookt. Hij vindt trouwens helemaal niet dat ik zeur, maar ik ben gewoon minder aardig, hihi! Hij is trouwens inderdaad af en toe erg boos op me, als ik toch die paar boodschappen gehaald heb of toch ff snel de was heb opgehangen. Maar ik ben het gewoon beu nu, ik heb mezelf genezen verklaart en het moet nu onderhand maar eens afgelopen zijn.
Hoe is het met jouw rug?? Was toch ook kut??
Ja, hier in Brabant ook. Ik denk dat ik zometeen maar eens ontbijt ga maken, kijken of ik mijn man zijn bed uit kan krijgen en dan even met de family (hoe burgelijk kun je worden) en de hond naar het bos ga.quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ok mooi haha, maar je kan idd zelf het best aanvoelen hoe het gaat en wat je kan
mijn rug? ja gaat nu wel weer goed, maar dat is zo wisselend maar gelukkig geen echte last meer, af en toe zeurende pijn etc
kan ook zijn dat ik eraan begin te wennen anyway ik doe gewoon alles zonder dat ik al te veel last van heb
en dat andere alles minder goed doen ken ik, vooral op werk![]()
de zon gata hier al schijnen, mooie heldere blauwe lucht, muziekje op, lekker theetje erbij, het wordt een mooie dag gok ik zo![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:06 schreef Tezz het volgende:
En pas je op met je rug, want je kunt het snel verkloten he, dat zie je wel aan mij!!!!!!!!!
Love you babe...........thx voor het kletsen!!!!!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
thnks beeb
have fun vandaag
ik ga nog ff wat kuisen en straks brunchen bij familie
bye![]()
![]()
Ze was een tijdje gebanned en kwam stiekem terug als Harajuku ofzo, maar nu is ze er weer hoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:44 schreef Djarum het volgende:
ben natuurlijk een tijdje niet echt actief geweest op FOK!, maar weet iemand waar Queen_Bee is?.. las ergens dat ze niet meer op FOK! zit?
Vol blijft houden helaas. Vandaag nog 2x gebeld alleen had me telefoon niet bij.quote:Op zondag 14 oktober 2007 08:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach Ludo, je wordt ouder he...............zo'n avondje kneuterig banken is af en toe best leuk (niet te vaak).
En wel balen dat dat meiske maar vol bleef houden. Wat vindt je vriendin er dan van???
Oh ja: en goedemorgen allemaal he!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vol blijft houden helaas. Vandaag nog 2x gebeld alleen had me telefoon niet bij.
Ach, ze zit vindt het natuurlijk niet echt relaxt. Maar er wakker van liggen doet ze ook niet, heb ook verteld het morgen duidelijk te maken dat ze moet ophouden met bellen.
Nog spannende dingen meegemaakt iemand?
Nog een goede reden om foto's van je te zien!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
Inmiddels 2 gemiste oproepen en 3 smsjes verder. Obsessed.
Waarom dat dan, zat je hem te stalken via Hyves.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
BeeDee heeft me uit zijn lijstje gehaald... verder zijn we naar een kidnerfeestje geweest en hebben we Tim en Sanne al naar Amsterdam gebracht! De eerste keer voor Sanne dat ze ergens zonder ons blijft slapen, ze was helemaal overstuur
Nog even bij haar gebleven, ze werd al gauw rustiger gelukkig.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nog een goede reden om foto's van je te zien!![]()
![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom dat dan, zat je hem te stalken via Hyves.
Ik geloof dat ik het de eerste keer ook niet zo tof gevonden heb. Bij opa en oma, heb ik wel eens gehoord. Maar hebben ze dat allemaal niet?
sow, dat is lang geleden!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Loaded Weapon 1 op Veronica, geniale domheid.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:41 schreef Broekpaling het volgende:
Loaded Weapon 1 op Veronica, geniale domheid.![]()
![]()
De griep is weer in de aanbieding, zorg dat je hem mist!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Langgeleden dat ik die gezien heb, al ga ik hem nu niet kijken ook. Ff de iPod bijwerken en dan vroeg naar bed, heb koppijn ook. Eerst nog de nodige sigaretten wegwerken trouwens.
Stuk sneller als net.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Dat zou niet goed uitkomen, heb nog genoeg te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De griep is weer in de aanbieding, zorg dat je hem mist!
Ik heb het altijd op de verjaardag van de vriendin van mijn schoonvader.. volgende week dinsdag dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou niet goed uitkomen, heb nog genoeg te doen.
Maar ik ben er niet erg vatbaar voor, de laatste keer dat ik echt "ziek" was kan ik mij niet meer heugen.
Haha, geloofd ze het nog?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op de verjaardag van de vriendin van mijn schoonvader.. volgende week dinsdag dus![]()
haha ja ik was ook bang dat ze me niet geloofde dus vorig jaar zijn we wel gegaan, achteraf waren ze bpps op me omdat ik iedereen zou hebben aangestokenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, geloofd ze het nog?
Maar dat is geen best vooruitzicht dan.
Voorlopig is er nog niets aan de hand, wie weet sla je ditmaal over. Is het echt al een paar jaar het geval?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja ik was ook bang dat ze me niet geloofde dus vorig jaar zijn we wel gegaan, achteraf waren ze bpps op me omdat ik iedereen zou hebben aangestokenNaja als je niet komt is het niet goed, als je wel komt (ziek) is het ook niet goed
![]()
Ja elk jaar rond die tijd een paar dagen. het was altijd begin november het is dus een beetje opgeschoven, verder ben ik eigenlijk nooit ziek *kuch* zie je, ik begin al..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog niets aan de hand, wie weet sla je ditmaal over. Is het echt al een paar jaar het geval?
Ik ben trouwens wel beetje verkouden aan het worden, iets dat me wel redelijk vaak overkomt. Als ik echt verkouden ben, gaat het trouwens echt niet goed. Hoor wel eens van mensen dat ze ziek zijn want ze zijn zó verkouden. Als ik dat dan vergelijk met mezelf, ik kan dan gerust 6 zakdoeken volsnuiten en uiteraard een schrale neus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja elk jaar rond die tijd een paar dagen. het was altijd begin november het is dus een beetje opgeschoven, verder ben ik eigenlijk nooit ziek *kuch* zie je, ik begin al..
Doe de da thuis oak?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
burp
hmm ik geloof dat ik liever een loopneus hebquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel beetje verkouden aan het worden, iets dat me wel redelijk vaak overkomt. Als ik echt verkouden ben, gaat het trouwens echt niet goed. Hoor wel eens van mensen dat ze ziek zijn want ze zijn zó verkouden. Als ik dat dan vergelijk met mezelf, ik kan dan gerust 6 zakdoeken volsnuiten en uiteraard een schrale neus.
Trouwens, als je verkouden bent en je hebt een loopneus hoop je zo snel mogelijk dat het vast komt te zitten. Zodra het vast zit heb je toch liever dat het loopt.
hallo!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
burp
wat hedde gij dan, wille gij klappen vanguh of watquote:
as we goan sloan dan hoeft ut vun mie niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat hedde gij dan, wille gij klappen vanguh of wat
Wie wilde gij daarvoor meenemen dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat hedde gij dan, wille gij klappen vanguh of wat
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie wilde gij daarvoor meenemen dan?
Ik zal d'n sleutel onder de mat leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
mie und mien armuh ouwe
@koek hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi x
you'd better baby shamblesquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal d'n sleutel onder de mat leggen.
Hoi PeZu ik was evene aan het kijken waar je zoal uithangt!quote:
ik was erg ziek die week ervoor, hoge koorts etcquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi PeZu ik was evene aan het kijken waar je zoal uithangt!
haha hoe kun je nu de bruiloft van je beste vriend vergeten?![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was erg ziek die week ervoor, hoge koorts etc
Lees dat topic maar door, geweldig!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf
Jij vergeet de verjaardag van je beste vriend, dat is het stomste wat ik vandaag gehoord.
Haha, ik ben trouwens ook wel meerdere malen mijn voetbalschoenen vergeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Lees dat topic maar door, geweldig!![]()
Ben één keer mijn schaatsen vergeten mee te nemen naar de schaatstraining
hahahaa daar sta je dan op de trainingquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, ik ben trouwens ook wel meerdere malen mijn voetbalschoenen vergeten.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
Broodjes hamburger klaarmaken na uitgaan en ze vervolgens helemaal klaar met saus en alles laten staan op het aanrecht en naar bed gaan.![]()
Erg lomp idd.quote:
Ja, ik ga nu ook. Mijn vriend is net al vertrokken. Slaap lekker!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Erg lomp idd.
Nog ff een peukje en dan het bed maar eens opzoeken.
Weltrusten, hij is nog niet op.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu ook. Mijn vriend is net al vertrokken. Slaap lekker!![]()
![]()
![]()
Ik was nog aan het lezen natuurlijk. Ik ga er nu vandoor, eerst nog even buiten en dan lekker slapen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weltrusten, hij is nog niet op.![]()
halloquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:12 schreef Djarum het volgende:
* Djarum pakt het dekentje vanachter de bar..
kreeg het koud..![]()
* Djarum draait zich om en valt weer in slaap![]()
was het maar een verjaardag, dan krijg je je volgend jaar een herkansing, een bruiloft daarintegenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf
Jij vergeet de verjaardag van je beste vriend, dat is het stomste wat ik vandaag gehoord.
* Djarum maakt plaats onder de deken.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Berenanus het volgende:
Loopt nou iedereen te zieken??!~
Net is onze schoonmaakster ook al ziek naar huis gegaan.. stel ik met mijn domme hoofd ook nog voor of ik wat taken moet overnemen.....nou... die had ze wel![]()
aaah heerlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
* Djarum maakt plaats onder de deken.
kom er maar lekker bij hoor koek!![]()
dus nu sta je vloeren te schrobben?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Berenanus het volgende:
Loopt nou iedereen te zieken??!~
Net is onze schoonmaakster ook al ziek naar huis gegaan.. stel ik met mijn domme hoofd ook nog voor of ik wat taken moet overnemen.....nou... die had ze wel![]()
haha ja Tezz je wil zelf weer gaan werken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
En ik had het ook koud, want de hond besloot net om buiten niet te plassen maar te gaan spelen. Dan sta je mooi voor joker op je badslippertjes met ongekamde haren en zonder make-up. Gelukkig is het nog donker....
Nou we mogen weer lekker werken vandaag. Joepiedepoepie.
HEY, je had niets gezegd over koude voeten!!quote:
whehe, seks en daarna een peukje hoort toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:29 schreef Broekpaling het volgende:
Nog even en dit hoekje verdwijnt naar subfora seksualiteit?![]()
[Allo Allo]
Good moaning!
[/Allo Allo]
Heb net staan dweilen, heb de tuinstoelen afgespoten, was erin gedaan....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
dus nu sta je vloeren te schrobben?![]()
(niets mis met vloeren schrobben btw, heb het zelf ook een aantal jaar gedaan)![]()
Maar ik ben en maagd en rook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, een seks en daarna een peukje hoort toch?![]()
Ga eens een beetje van het leven genieten man.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ben en maagd en rook niet.![]()
Ga aan de drugs!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga eens een beetje van het leven genieten man.
Hmm, wat raad je me aan, 2 pakken peuken en 1 pak shag, een sigaar en 2 shots op een dag? Of langzaam opbouwen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga eens een beetje van het leven genieten man.
Ga aan de drank.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, wat raad je me aan, 2 pakken peuken en 1 pak shag, een sigaar en 2 shots op een dag? Of langzaam opbouwen?![]()
ik zal alles tegelijk in je mond stoppen en er een grote vlam onder houden!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, wat raad je me aan, 2 pakken peuken en 1 pak shag, een sigaar en 2 shots op een dag? Of langzaam opbouwen?![]()
en?quote:
Werkloos, uitkering trekkend op de bank zitten alla Al Bundy is mijn toekomstideaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:47 schreef Tezz het volgende:
Werken is kut .
Werken is leuk !quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Werkloos, uitkering trekkend op de bank zitten alla Al Bundy is mijn toekomstideaal.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:47 schreef Tezz het volgende:
Werken is kut .
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:47 schreef Tezz het volgende:
Werken is kut .
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Werkloos, uitkering trekkend op de bank zitten alla Al Bundy is mijn toekomstideaal.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb net 2 uur in een klein opslag hok gezeten bij ons op zolder kijkend naar duizenden foto's.![]()
Vanaf de geboorte van mijn moeder + haar zussen.Trowerijen, geboorte van mij en m'n broertje en nichtjes en neefjes etc. Vakanties toen m'n Pa en Ma zo oud waren als ik en weet ik wat allemaal. Jemig, ik wist dat we veel foto's hadden, maar een paar verhuisdozen vol...
Wel gaaf hoor.
Foto's bekijken is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E = mc2, E is de energie die vrijkomt
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
Broek, die spoiler komt wel beetje ziek over. Alsof je je vanavond in slaap gaat fappen met de foto's van je moeder in gedachten.
Kun je dit ff ontkrachten aub.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
broek heeft geen haast met het ontkrachten!...
oh.. misschien issie nu al bezig!!...
![]()
Gatverdamme.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
Broek, die spoiler komt wel beetje ziek over. Alsof je je vanavond in slaap gaat fappen met de foto's van je moeder in gedachten.
Kun je dit ff ontkrachten aub.
Als ik iedere keer met die melding van drinken inschenken iets te drinken had genomen was ik nu hartstikke dood.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:32 schreef oranjekoek het volgende:
Waarom is het steeds zo traag, daar wordt je toch niet goed van.
Hihi, maar er staat niet bij dat je het moet opdrinken!!!1!!11quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik iedere keer met die melding van drinken inschenken iets te drinken had genomen was ik nu hartstikke dood.![]()
True.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, maar er staat niet bij dat je het moet opdrinken!!!1!!11
Daarom koop ik ook nooit draadloze shit. Koordjes zijn lang genoeg en als ik met me muis op 3 meter afstand ga zitten kan ik het toch niet tot nauwelijks lezen, dus de meerwaarde is me onduidelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True.![]()
Ook leuk, batterijen van toetsenbord moeten verangen worden, ieder woord mist ongeveer 3 letters.
Maargoed, als je geen batterijen hebt.![]()
Ik moet ergens nog een G15 hebben liggen, maar dat is het probleem nou net 'ergens'. Iemand enig idee waar dat is?![]()
Dit toetsenbord is van m'n pa, en ik heb ook liever voorkeur bij draadjes, maar toch, ik typ al maanden lang op dit ding en ze zijn nu pas op.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook nooit draadloze shit. Koordjes zijn lang genoeg en als ik met me muis op 3 meter afstand ga zitten kan ik het toch niet tot nauwelijks lezen, dus de meerwaarde is me onduidelijk.
Och mijn laptop kun je bijna geen laptop meer noemen, kan het slechts een half uurtje op zijn accu redden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
O fijn, nu begint die muis uit elkaar te vallen...kwaliteit hier joh!![]()
ieuw... tandartsquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Schietbme trouwens te binnen, morgen gaat m'n beugel eruit.![]()
Anderhalfuur gefriemel in m'n mond...![]()
Helemaal vanaf.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ieuw... tandartsben je er dan helemaal vanaf of krijg je een andere?
Mooi zo! Ik heb nooit een beugel gehad, mijn zusje en broer wel. Die vonden het verschrikkelijkquote:
Zooooooo herkenbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
22:00 nog steeds geen nuttige dingen gedaan vandaag.
Enige probleem is dat het meeste wel aan het eind van deze week af moet wezen. En om nu te zeggen dat het dingen zijn van, kom die maak ik in een uurtje..quote:
dat is echt superraar.. helemaal tijdens de eerste keer tandenpoetsen! je tandenborstel schiet onwijs snel over je tanden heen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Schietbme trouwens te binnen, morgen gaat m'n beugel eruit.![]()
Anderhalfuur gefriemel in m'n mond...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |