quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
Heb ik iets gemist, is dit een sekte?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:50 schreef Neleos het volgende:
Dan kom ik ff meeroken.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
Was niet echt de bedoeling om de lapo te plaatsen eigenlijk.
Mij kijken ze nooit boos aan als ik een peukje sta te roken hoor?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
sooow jij zit al lang op dit forum!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:02 schreef Neleos het volgende:
[..]
Mwoa. Valt wel mee toch. Een oldbie zal ik nooit worden hier.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Waarom ben je ooit een maand geleden aan het roken begonnen?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:44 schreef Neleos het volgende:
Is er nog iemand?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:31 schreef Djarum het volgende:
heb jullie wel gemist hoor lieve rokertjes!![]()
quote:
ik vind dit temminste een goede reeksquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Nog zo'n oude hardcore roker van het eerste uur..........Van waar deze eer?
heb ik ook vanmorgen gedaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:46 schreef Berenanus het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Ik stond net buiten in die mist te paffen!! Dat is koud zeg!!
(in mijn ochtendjas![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:46 schreef Berenanus het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!! Ik stond net buiten in die mist te paffen!! Dat is koud zeg!!
(in mijn ochtendjas![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:16 schreef murp het volgende:
[..]
ik vind dit temminste een goede reeks
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 07:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
Djarum ! Ouwe blauwe knuffelroker!!!!!!!!! Ik heb je ook gemist hoor!!!!!!
Een goede morgen to y'all.............![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 08:46 schreef Berenanus het volgende:
(in mijn ochtendjas![]()
)
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
Tezz![]()
!!!
ook een goedemorgen!![]()
sinds wanneer heb jij een puppy joh? of heb ik iets gemist![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Sinds een paar weken!
Het is een klein wit hondje (Maltezer), alleen dat heeft hij zelf totaal niet in de gaten!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:11 schreef Berenanus het volgende:
Ondertussen is het zonnetje aardig doorgekomen, prima weer om buiten te staan nu!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
Djarum, in welke hoek heb jij gezeten?![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:29 schreef oranjekoek het volgende:
waaaaaah![]()
![]()
Leuk! Iedereen terug! Naja bijna iedereen, het was hier koud vandaag trouwens. Ik heb geen zon gezien
![]()
Lastig.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:33 schreef Djarum het volgende:
[..]
broekiee![]()
eh tsja, weet je zeker dat je het wilt horen![]()
goed, onwijs veel gewerkt, ben ook verhuisd omdat we ons oude huis uitmoesten vanwege een opzegtermijn van de kant van de verhuurder (ging het pand verkopen voor een ander doel dan de verhuur) dit lieten we uiteraard niet zomaar gebeuren en hebben dit dus aangevochten.
Toen een nieuw huis gevonden, wat ook erg veel tijd heeft gekost, verhuizing etc, je kent het wel![]()
daarna ging het weer niet zo lekker met mn relatie en is het besluit genomen om er mee te kappen..wat ook de nodige pijn met zich meeneemt omdat je toch 6,5 jaar samen bent geweest (waarvan 2,5 samenwonen)... verhaal is uiteraard onwijs lang, maar ik ga jullie daar niet mee vervelen
![]()
in de tussentijd ook nog eens een major storing gehad met het internet bij mijn vorige huis, en natuurlijk de aanvraagperiode doorgemaakt van internet in mijn nieuwe huis.. heb dus een hele tijd zonder thuisinternet moeten doen![]()
al met al.. een ongelukkige samenloop van omstandigheden..![]()
heb nu nog steeds niet echt een huis, hop van mijn vrienden naar mijn ouders en vice versa![]()
daar heb ik gelukkig wel internet![]()
* Djarum steekt nog maar een peukje aan na dit verhaaltje
oh en uiteraard dacht ik dat deze reeks was doodgebloed [treurmodus]![]()
[/treurmodus] maar toen kwam ik bij toeval op deze in de AT
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Lastig.Zijn jullie nog in staat samen door 1 deur te kunnen gaan of is dat niet meer mogelijk?
![]()
Shit happens, maar dit weer in deze tijd van het jaar.Genieten man.
![]()
Go global warming!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:37 schreef murp het volgende:
ik heb de hele dag maar 2 sigarretten op.... peuken waren op, heb nu last van vreetbuien
Ik heb net onbewust een zak chips weggewerkt, en ben nu bezig aan een paar taartpunten.quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:37 schreef murp het volgende:
ik heb de hele dag maar 2 sigarretten op.... peuken waren op, heb nu last van vreetbuien
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:06 schreef Tezz het volgende:
Zo..........feest van gisteravond was gezellig! Er was 40 man dus behoorlijk druk. Ik heb me in ieder geval goed staande weten te houden en ging om half drie naar bed, helemaal brak (feestje duurde tot half zes). Ik ben lekker de hele avond met hapjes en dergelijke bezig gweest, want zodra ik stil ging staan was het echt huilen van de pijn.........
Nu, om de 'kater' weg te werken lekker met man, kind en hond in het bos gewandeld (en met mijn ouders), en die zijn nu opweg naar de chinees voor een lekkere hap.
Vanavond eens kijken of ik aan het spel van E. kan beginnen! Joepie!
@Djarum, pffff wat een verhaal zeg! In ieder geval fijn dat je er weer bent....
Bij mij is dat ook altijd "ineens" verdwenen, helemaal als ik voor de tv zit.quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb net onbewust een zak chips weggewerkt, en ben nu bezig aan een paar taartpunten.![]()
Nou maar hopen dat ik er wat van aankom.![]()
![]()
Hey! Was jij niet gestopt met roken?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:37 schreef murp het volgende:
Ja dat waren er behoorlijk veel. Ach ja, grote vriendengroep, grote familie, dan nog wat lui van de voetbal met partner, tja dan zit je zo aan zoveel mensen! En mijn man wilde eens een keer groots uitpakken, omdat hij ook wel eens een verjaardag niet viert. De 'timing' was niet heel erg toppie nu, maar ik heb het aardig volgehouden.......quote:Op maandag 8 oktober 2007 09:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Allemachtig! Wat veel mensen op een verjaardagIs dat niet veel te zwaar? Gaat het al wat beter nu?
jajajaja ik ken het.............Zo ben ik ooit tijdens de badkamerverbouwing hier thuis om acht uur op zondagochtend in mijn joggingbroek naar mijn ouders gereden omdat ik zo nodig moest maar thuis niet kon..........lekker makkelijk is dat ja. Maar ja, we hebben nu wel een hele mooie badkamer!quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:01 schreef LudoSanders het volgende:
Ik moet schijten maar ze zijn de badkamer aan het verbouwen.Duurt nog 2 weken ofzo maar ze hebben nu ff het water eraf gehaald. Helaas moet ik zo nog ff college gaan volgen en dus zo weg, daar maar ff naar het toilet denk ik.
Wat denk je zelf? Ga je ff inlezen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:21 schreef Duuvelke het volgende:
Zo kom ook maar weer eens een kijkje nemen. Heb geen zin om alles terug te lezen haha.
Nog iets gebeurt? Of alles rustig hier.
Thuisgekomen doet het toilet boven het weer, alleen geen verwarming maar och, dan trek ik wel wat warmers aan. Was maar net op tijd voor college dus had geen tijd meer het toilet te bezoeken, maar gelukkig was de drang ook al nagenoeg weg.quote:Op maandag 8 oktober 2007 11:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
jajajaja ik ken het.............Zo ben ik ooit tijdens de badkamerverbouwing hier thuis om acht uur op zondagochtend in mijn joggingbroek naar mijn ouders gereden omdat ik zo nodig moest maar thuis niet kon..........lekker makkelijk is dat ja. Maar ja, we hebben nu wel een hele mooie badkamer!
Het blijft een zeer fascinerend onderwerp.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Thuisgekomen doet het toilet boven het weer, alleen geen verwarming maar och, dan trek ik wel wat warmers aan. Was maar net op tijd voor college dus had geen tijd meer het toilet te bezoeken, maar gelukkig was de drang ook al nagenoeg weg.![]()
Jij bent onlangs toch aan een nieuwe opleiding begonnen? Ik ben opzoek naar problemen waar 1e jaars tegenaan lopen. Voornamelijk over de school zelf, zoals: Ik heb geen account op het netwerk, waar moet ik wezen om dit op te lossen?quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
Monday monday....
Vooralsnog geen problemen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent onlangs toch aan een nieuwe opleiding begonnen? Ik ben opzoek naar problemen waar 1e jaars tegenaan lopen. Voornamelijk over de school zelf, zoals: Ik heb geen account op het netwerk, waar moet ik wezen om dit op te lossen?
Nog dingen waar jij tegenaan gelopen bent?
Andere mogen hier ook op reageren hoor![]()
Of van klasgenoten, maakt niet uit.quote:
Euh, nou er zitten een paar ongemotiveerde kutten tussen die echt uiterst tot hun 18e op school zullen komen en dan de rest van hun leven verder gaan in bed liggend op een uitkering.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of van klasgenoten, maakt niet uit.
Hehe, dat hou je altijd. Zeker op ICT opleidingen, van die lui die niet tot nauwelijks buiten komen en hele dagen World of Warcraft spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, nou er zitten een paar ongemotiveerde kutten tussen die echt uiterst tot hun 18e op school zullen komen en dan de rest van hun leven verder gaan in bed liggend op een uitkering.
Dan heb ik meer iets van flikker dan meteen op, ga wat doen met je leven.![]()
Mja, 't is er ook altijd bloedheet en muf, de stoelen zijn zwaar klote, op de een of andere manier krijg je een glijbaan effect, oftewel je zakt of je het wilt of niet onderuit op die dingen en ze zijn me toch een potje oncomfortabel.
Mooi man, lekker vrije tijd. Het enige wat je kan overkomen is een onverwachts SO.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:33 schreef Tezz het volgende:
ahhhhhhhhhh school................................Heimwee! Heimwee! Heimwee!
Oh in dat geval heb ik nog wel een leuke: bij ons in de stad is een geheel nieuwe HighTech Campus gebouwd, voorzien van alle gemakken, waar alle scholen van het voortgezet onderwijs zijn samengevoegd. Op de campus krijgen ongeveer 6000 leerlingen les. Het gebouw is pakweg een half jaar geleden in gebruik genomen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hehe, dat hou je altijd. Zeker op ICT opleidingen, van die lui die niet tot nauwelijks buiten komen en hele dagen World of Warcraft spelen.
Maar de reden dat ik dat vroeg is omdat ik een plattegrond moet maken van een school. Dmv die problemen/scenario's kan ik kijken of die plattegrond voldoet, althans andere moeten die gaan uitproberen.
Die quote is van de enige echte Tezz...............quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mooi man, lekker vrije tijd. Het enige wat je kan overkomen is een onverwachts SO.
Van wie was die quote eigenlijk?
Handig.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 07:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh in dat geval heb ik nog wel een leuke: bij ons in de stad is een geheel nieuwe HighTech Campus gebouwd, voorzien van alle gemakken, waar alle scholen van het voortgezet onderwijs zijn samengevoegd. Op de campus krijgen ongeveer 6000 leerlingen les. Het gebouw is pakweg een half jaar geleden in gebruik genomen.
Wat blijkt nu?? De heren (en dames) ontwerpers hebben te weinig gymzalen gebouwd. Er zijn dus leerlingen die uit moeten wijken naar het sportcomplex in het dorp (3 km verderop). Ook zijn er te weinig lokalen gebouwd, waardoor de leerlingen uiteindelijk zulke achtelijke roosters moeten gaan draaien (bijvoorbeeld pas om 11 uur beginnen tot 17 uur).
Ach, Theo is bijna een plaatsgenoot van me, dus hij vindt het vast niet erg dat ik hem (onbedoeld) quotte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Handig.
Maar die kan ik moeilijk op een plattegrond zetten.
Die quote was trouwens van Theo Maassen, denk ik.
beter dat, dan een string aanhebben die denkt dat ie een boxershort isquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn boxer denkt al de hele dag dat het een string is.![]()
Teletekst.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:51 schreef Tezz het volgende:
De site van de staatsloterij ligt plat. Kut. Ik wil weten of ik miljonair ben.
oh ja Teletekst! Dat bestaat ook nog ja!!!!!!!!! Gossie..........nostalgie............quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Teletekst.
Ik heb nog geen vreugdekreten gehoord beneden, dus één kanshebber minder.
Mijn boxer denkt al de hele dag dat het een tekkel is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn boxer denkt al de hele dag dat het een string is.![]()
Verder iets gewonnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
oh ja Teletekst! Dat bestaat ook nog ja!!!!!!!!! Gossie..........nostalgie............
Jammer joh!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wij wederom hadden geen prijs
[ afbeelding ]
GODVERDOMME!!11!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wij wederom hadden geen prijs
[ afbeelding ]
GODVERDOMME!!11!!
Kijk!!!!!! Dat zijn de bedragen!!!!! Proficiat!!!!!!!!quote:
Hahaa dat lijkt me geweldig! Mijn vriendin haar dochtertje gaat ook naar ballet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk!!!!!! Dat zijn de bedragen!!!!! Proficiat!!!!!!!!
Heej E., ik ben gister met Bente naar haar eerste (dance)balletles geweest.........snif snif snotter: zooooo aandoenlijk die kleine meisjes in hun roze tutu-tjes, gewoon super!
Waarom komt BeeDee niet meer terug?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:52 schreef oranjekoek het volgende:
Tezz! Je krijgt nog een dikke knuffel van BeeDee terug en hij wenst je sterkte met je rug!![]()
Zijn account is er niet meer geloof ik, hij wou zich meer op het echte leven richtenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom komt BeeDee niet meer terug?![]()
![]()
Ze vond het super! Het was een kijkles, dus het was niet de bedoeling dat ze meedeet.....maar ze was zo aan het huilen dat de juf haar natuurlijk naar voren haalde. In de les is roze balletkleding verplicht, en toevallig had Bente een roze legging en een roze hemd aan, dus ze viel niet eens heel erg uit de toon.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hahaa dat lijkt me geweldig! Mijn vriendin haar dochtertje gaat ook naar ballet.
Ze vindt het erg leuk! Hoe vindt Bente het? Er zijn allemaal leuke dingen voor die kleintjes te doen hier, misschien zet ik Sanne wel op peutergym ofzo, ik heb zelf altijd een hekel aan gym gehad![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:21 schreef Tezz het volgende:
Ach BeeDee.............zwijmel zwijmel..............
Ja, Hyves is inderdaad veel dichter bij het echte leven...........
aw wat leuk, ze moet wel even wennen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ze vond het super! Het was een kijkles, dus het was niet de bedoeling dat ze meedeet.....maar ze was zo aan het huilen dat de juf haar natuurlijk naar voren haalde. In de les is roze balletkleding verplicht, en toevallig had Bente een roze legging en een roze hemd aan, dus ze viel niet eens heel erg uit de toon.
Zo aandoenlijk, al die kleine guppen in die roze pakjes! Op zich ook wel een erg goede les, met warming up, springen, een soort van yogastukje, een spelletje, een dansje van K3 en de klapperrrrrr van de les: een dansje op 'lief klein konijntje'.
Ze mag drie gratis proeflessen dus volgende week gaan we maar weer even kijken!
Lekker joh! Beetje tijd voor jezelf!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:41 schreef oranjekoek het volgende:
Tim heeft vakantie! Vandaag naar mijn zusje, die is jarig. Zondag is het buurjongetje jarig. Maaarrr maandag gaan Tim EN Sanne naar oma, een week! heeerlijkLekker de tijd om het huis weer es een beetje op orde te krijgen
![]()
Kijk, en dat vind ik dus weer leuk om te doen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:55 schreef Tezz het volgende:
Ik ben vanmorgen hulpjuf op school geweest. Tjeezus dat is dus ECHT mijn vak niet he. Na een half uur was ik het al beu.............speurtocht jaja. En dan met van die gillende kinderen die ineens de weg over willen steken, of moe zijn, of moeten plassen als je net een kilometer het bos in bent gelopen etc. etc. GADVER. Zo. Nu dus even uitrusten..........
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
ik zal nog eens wederkeren
quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:55 schreef PeZu het volgende:
................de verloren zoon keert terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |