De griep is weer in de aanbieding, zorg dat je hem mist!quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Langgeleden dat ik die gezien heb, al ga ik hem nu niet kijken ook. Ff de iPod bijwerken en dan vroeg naar bed, heb koppijn ook. Eerst nog de nodige sigaretten wegwerken trouwens.
Stuk sneller als net.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
Dat zou niet goed uitkomen, heb nog genoeg te doen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:49 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De griep is weer in de aanbieding, zorg dat je hem mist!
Ik heb het altijd op de verjaardag van de vriendin van mijn schoonvader.. volgende week dinsdag dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou niet goed uitkomen, heb nog genoeg te doen.
Maar ik ben er niet erg vatbaar voor, de laatste keer dat ik echt "ziek" was kan ik mij niet meer heugen.
Haha, geloofd ze het nog?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:57 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb het altijd op de verjaardag van de vriendin van mijn schoonvader.. volgende week dinsdag dus![]()
haha ja ik was ook bang dat ze me niet geloofde dus vorig jaar zijn we wel gegaan, achteraf waren ze bpps op me omdat ik iedereen zou hebben aangestokenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, geloofd ze het nog?
Maar dat is geen best vooruitzicht dan.
Voorlopig is er nog niets aan de hand, wie weet sla je ditmaal over. Is het echt al een paar jaar het geval?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha ja ik was ook bang dat ze me niet geloofde dus vorig jaar zijn we wel gegaan, achteraf waren ze bpps op me omdat ik iedereen zou hebben aangestokenNaja als je niet komt is het niet goed, als je wel komt (ziek) is het ook niet goed
![]()
Ja elk jaar rond die tijd een paar dagen. het was altijd begin november het is dus een beetje opgeschoven, verder ben ik eigenlijk nooit ziek *kuch* zie je, ik begin al..quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog niets aan de hand, wie weet sla je ditmaal over. Is het echt al een paar jaar het geval?
Ik ben trouwens wel beetje verkouden aan het worden, iets dat me wel redelijk vaak overkomt. Als ik echt verkouden ben, gaat het trouwens echt niet goed. Hoor wel eens van mensen dat ze ziek zijn want ze zijn zó verkouden. Als ik dat dan vergelijk met mezelf, ik kan dan gerust 6 zakdoeken volsnuiten en uiteraard een schrale neus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:14 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja elk jaar rond die tijd een paar dagen. het was altijd begin november het is dus een beetje opgeschoven, verder ben ik eigenlijk nooit ziek *kuch* zie je, ik begin al..
Doe de da thuis oak?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
burp
hmm ik geloof dat ik liever een loopneus hebquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel beetje verkouden aan het worden, iets dat me wel redelijk vaak overkomt. Als ik echt verkouden ben, gaat het trouwens echt niet goed. Hoor wel eens van mensen dat ze ziek zijn want ze zijn zó verkouden. Als ik dat dan vergelijk met mezelf, ik kan dan gerust 6 zakdoeken volsnuiten en uiteraard een schrale neus.
Trouwens, als je verkouden bent en je hebt een loopneus hoop je zo snel mogelijk dat het vast komt te zitten. Zodra het vast zit heb je toch liever dat het loopt.
hallo!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
burp
wat hedde gij dan, wille gij klappen vanguh of watquote:
as we goan sloan dan hoeft ut vun mie niet meerquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat hedde gij dan, wille gij klappen vanguh of wat
Wie wilde gij daarvoor meenemen dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat hedde gij dan, wille gij klappen vanguh of wat
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie wilde gij daarvoor meenemen dan?
Ik zal d'n sleutel onder de mat leggen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
mie und mien armuh ouwe
@koek hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi x
you'd better baby shamblesquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zal d'n sleutel onder de mat leggen.
Hoi PeZu ik was evene aan het kijken waar je zoal uithangt!quote:
ik was erg ziek die week ervoor, hoge koorts etcquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi PeZu ik was evene aan het kijken waar je zoal uithangt!
haha hoe kun je nu de bruiloft van je beste vriend vergeten?![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was erg ziek die week ervoor, hoge koorts etc
Lees dat topic maar door, geweldig!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf
Jij vergeet de verjaardag van je beste vriend, dat is het stomste wat ik vandaag gehoord.
Haha, ik ben trouwens ook wel meerdere malen mijn voetbalschoenen vergeten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Lees dat topic maar door, geweldig!![]()
Ben één keer mijn schaatsen vergeten mee te nemen naar de schaatstraining
hahahaa daar sta je dan op de trainingquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, ik ben trouwens ook wel meerdere malen mijn voetbalschoenen vergeten.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
Broodjes hamburger klaarmaken na uitgaan en ze vervolgens helemaal klaar met saus en alles laten staan op het aanrecht en naar bed gaan.![]()
Erg lomp idd.quote:
Ja, ik ga nu ook. Mijn vriend is net al vertrokken. Slaap lekker!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Erg lomp idd.
Nog ff een peukje en dan het bed maar eens opzoeken.
Weltrusten, hij is nog niet op.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu ook. Mijn vriend is net al vertrokken. Slaap lekker!![]()
![]()
![]()
Ik was nog aan het lezen natuurlijk. Ik ga er nu vandoor, eerst nog even buiten en dan lekker slapen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Weltrusten, hij is nog niet op.![]()
halloquote:Op maandag 15 oktober 2007 02:12 schreef Djarum het volgende:
* Djarum pakt het dekentje vanachter de bar..
kreeg het koud..![]()
* Djarum draait zich om en valt weer in slaap![]()
was het maar een verjaardag, dan krijg je je volgend jaar een herkansing, een bruiloft daarintegenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf
Jij vergeet de verjaardag van je beste vriend, dat is het stomste wat ik vandaag gehoord.
* Djarum maakt plaats onder de deken.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Berenanus het volgende:
Loopt nou iedereen te zieken??!~
Net is onze schoonmaakster ook al ziek naar huis gegaan.. stel ik met mijn domme hoofd ook nog voor of ik wat taken moet overnemen.....nou... die had ze wel![]()
aaah heerlijk!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:07 schreef Djarum het volgende:
[..]
* Djarum maakt plaats onder de deken.
kom er maar lekker bij hoor koek!![]()
dus nu sta je vloeren te schrobben?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:49 schreef Berenanus het volgende:
Loopt nou iedereen te zieken??!~
Net is onze schoonmaakster ook al ziek naar huis gegaan.. stel ik met mijn domme hoofd ook nog voor of ik wat taken moet overnemen.....nou... die had ze wel![]()
haha ja Tezz je wil zelf weer gaan werken!quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:17 schreef Tezz het volgende:
En ik had het ook koud, want de hond besloot net om buiten niet te plassen maar te gaan spelen. Dan sta je mooi voor joker op je badslippertjes met ongekamde haren en zonder make-up. Gelukkig is het nog donker....
Nou we mogen weer lekker werken vandaag. Joepiedepoepie.
HEY, je had niets gezegd over koude voeten!!quote:
whehe, seks en daarna een peukje hoort toch?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:29 schreef Broekpaling het volgende:
Nog even en dit hoekje verdwijnt naar subfora seksualiteit?![]()
[Allo Allo]
Good moaning!
[/Allo Allo]
Heb net staan dweilen, heb de tuinstoelen afgespoten, was erin gedaan....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:10 schreef Djarum het volgende:
[..]
dus nu sta je vloeren te schrobben?![]()
(niets mis met vloeren schrobben btw, heb het zelf ook een aantal jaar gedaan)![]()
Maar ik ben en maagd en rook niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef Djarum het volgende:
[..]
whehe, een seks en daarna een peukje hoort toch?![]()
Ga eens een beetje van het leven genieten man.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ben en maagd en rook niet.![]()
Ga aan de drugs!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga eens een beetje van het leven genieten man.
Hmm, wat raad je me aan, 2 pakken peuken en 1 pak shag, een sigaar en 2 shots op een dag? Of langzaam opbouwen?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga eens een beetje van het leven genieten man.
Ga aan de drank.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, wat raad je me aan, 2 pakken peuken en 1 pak shag, een sigaar en 2 shots op een dag? Of langzaam opbouwen?![]()
ik zal alles tegelijk in je mond stoppen en er een grote vlam onder houden!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hmm, wat raad je me aan, 2 pakken peuken en 1 pak shag, een sigaar en 2 shots op een dag? Of langzaam opbouwen?![]()
en?quote:
Werkloos, uitkering trekkend op de bank zitten alla Al Bundy is mijn toekomstideaal.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:47 schreef Tezz het volgende:
Werken is kut .
Werken is leuk !quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Werkloos, uitkering trekkend op de bank zitten alla Al Bundy is mijn toekomstideaal.![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:47 schreef Tezz het volgende:
Werken is kut .
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:47 schreef Tezz het volgende:
Werken is kut .
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Werkloos, uitkering trekkend op de bank zitten alla Al Bundy is mijn toekomstideaal.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:13 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb net 2 uur in een klein opslag hok gezeten bij ons op zolder kijkend naar duizenden foto's.![]()
Vanaf de geboorte van mijn moeder + haar zussen.Trowerijen, geboorte van mij en m'n broertje en nichtjes en neefjes etc. Vakanties toen m'n Pa en Ma zo oud waren als ik en weet ik wat allemaal. Jemig, ik wist dat we veel foto's hadden, maar een paar verhuisdozen vol...
Wel gaaf hoor.
Foto's bekijken is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.E = mc2, E is de energie die vrijkomt
quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
Broek, die spoiler komt wel beetje ziek over. Alsof je je vanavond in slaap gaat fappen met de foto's van je moeder in gedachten.
Kun je dit ff ontkrachten aub.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:06 schreef Djarum het volgende:
[..]
broek heeft geen haast met het ontkrachten!...
oh.. misschien issie nu al bezig!!...
![]()
Gatverdamme.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:46 schreef LudoSanders het volgende:
Broek, die spoiler komt wel beetje ziek over. Alsof je je vanavond in slaap gaat fappen met de foto's van je moeder in gedachten.
Kun je dit ff ontkrachten aub.
Als ik iedere keer met die melding van drinken inschenken iets te drinken had genomen was ik nu hartstikke dood.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:32 schreef oranjekoek het volgende:
Waarom is het steeds zo traag, daar wordt je toch niet goed van.
Hihi, maar er staat niet bij dat je het moet opdrinken!!!1!!11quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik iedere keer met die melding van drinken inschenken iets te drinken had genomen was ik nu hartstikke dood.![]()
True.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hihi, maar er staat niet bij dat je het moet opdrinken!!!1!!11
Daarom koop ik ook nooit draadloze shit. Koordjes zijn lang genoeg en als ik met me muis op 3 meter afstand ga zitten kan ik het toch niet tot nauwelijks lezen, dus de meerwaarde is me onduidelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
True.![]()
Ook leuk, batterijen van toetsenbord moeten verangen worden, ieder woord mist ongeveer 3 letters.
Maargoed, als je geen batterijen hebt.![]()
Ik moet ergens nog een G15 hebben liggen, maar dat is het probleem nou net 'ergens'. Iemand enig idee waar dat is?![]()
Dit toetsenbord is van m'n pa, en ik heb ook liever voorkeur bij draadjes, maar toch, ik typ al maanden lang op dit ding en ze zijn nu pas op.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook nooit draadloze shit. Koordjes zijn lang genoeg en als ik met me muis op 3 meter afstand ga zitten kan ik het toch niet tot nauwelijks lezen, dus de meerwaarde is me onduidelijk.
Och mijn laptop kun je bijna geen laptop meer noemen, kan het slechts een half uurtje op zijn accu redden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:27 schreef Broekpaling het volgende:
O fijn, nu begint die muis uit elkaar te vallen...kwaliteit hier joh!![]()
ieuw... tandartsquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Schietbme trouwens te binnen, morgen gaat m'n beugel eruit.![]()
Anderhalfuur gefriemel in m'n mond...![]()
Helemaal vanaf.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ieuw... tandartsben je er dan helemaal vanaf of krijg je een andere?
Mooi zo! Ik heb nooit een beugel gehad, mijn zusje en broer wel. Die vonden het verschrikkelijkquote:
Zooooooo herkenbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
22:00 nog steeds geen nuttige dingen gedaan vandaag.
Enige probleem is dat het meeste wel aan het eind van deze week af moet wezen. En om nu te zeggen dat het dingen zijn van, kom die maak ik in een uurtje..quote:
dat is echt superraar.. helemaal tijdens de eerste keer tandenpoetsen! je tandenborstel schiet onwijs snel over je tanden heen!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:08 schreef Broekpaling het volgende:
Schietbme trouwens te binnen, morgen gaat m'n beugel eruit.![]()
Anderhalfuur gefriemel in m'n mond...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |