Heej schat, ik heb je gemist!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:55 schreef PeZu het volgende:
................de verloren zoon keert terug
Ik werk 7dagen in de week, dus mijn wekker gaat haast elke morgen, beetje jammerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:08 schreef Tezz het volgende:
Hoi Berenanus! Ook al zo vroeg wakker?? En de zon schijnt nog niet, dus die heeft je niet wakker gemaakt....
Tezz.... zaterdag--->07:00 uur...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 07:08 schreef Tezz het volgende:
Hoi Berenanus! Ook al zo vroeg wakker?? En de zon schijnt nog niet, dus die heeft je niet wakker gemaakt....
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, nu al vakantie Broek?
Berenanus, ziet het knopje van enter er toevallig zo uit?
[ afbeelding ]
Maar een weekje hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, nu al vakantie Broek?
Berenanus, ziet het knopje van enter er toevallig zo uit?
[ afbeelding ]
ik las het jaquote:
Ik heb een kind, een puppy en een hernia. Wat denk je nu zelf, uitslapen????????quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tezz.... zaterdag--->07:00 uur...!!!!!
Mogguh trouwens.![]()
Mijn kind heeft de 22e vakantie. Ikke nie natuurlijk................wil vanaf maandag weer wat meer gaan werken en dan de week daarna (dus de vakantieweek van Bente) weer volledig aan het werk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:35 schreef oranjekoek het volgende:
Hier heeft iedereen ook al vakantie, jullie krijgen toch een week later vakantie? de 22e?
Wie neemt er nou een puppy als ze al een kind heeft dat om aandacht schreeuwt en een hernia?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb een kind, een puppy en een hernia. Wat denk je nu zelf, uitslapen????????
En wat probeer je hier ons nu duidelijk te maken?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een puppy als ze al een kind heeft dat om aandacht schreeuwt en een hernia?![]()
Ik wil trouwens de cd's van Andy McKee maar ik denk dat Nederland nog nooit van deze persoon gehoord heeft of meer waarschijnlijk ik van een website met meer keuze in muziek.![]()
Algemene mededeling. 14.gifquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En wat probeer je hier ons nu duidelijk te maken?
jajoh? Super? dat wil zeggen dat het weer een stuk beter gaat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn kind heeft de 22e vakantie. Ikke nie natuurlijk................wil vanaf maandag weer wat meer gaan werken en dan de week daarna (dus de vakantieweek van Bente) weer volledig aan het werk.
Ik zou niet weten wie het is inderdaadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een puppy als ze al een kind heeft dat om aandacht schreeuwt en een hernia?![]()
Ik wil trouwens de cd's van Andy McKee maar ik denk dat Nederland nog nooit van deze persoon gehoord heeft of meer waarschijnlijk ik van een website met meer keuze in muziek.![]()
Ik zat meer aan een vertaling van die zin te denken.quote:
Zeg tegen wie of wat praat je nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
ow lekker
Ik ben kippensoep aan het maken, i'm preparing kippensoepquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een vertaling van die zin te denken.
hahaa die quote zag er goed uit!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg tegen wie of wat praat je nu eigenlijk?
Nee, ik wil teveel tegelijk doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je aan de alcohol ofzo, geen touw aan vast te knopen.
Goed ideequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:38 schreef LudoSanders het volgende:
Zit je aan de alcohol ofzo, geen touw aan vast te knopen.
Eerste begrijpbare post van vandaag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee, ik wil teveel tegelijk doen![]()
Doe je toch net alsof?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
De TT is niet van toepassing vandaag.
Maar het is maar laf bierdrinken vananvond, niet meer weg. Vriendinnetje is ziek en ouders zijn op vakantie dus die hou ik maar ff gezelschap. Al slaapt ze nu.quote:
Nog lange niet, februari pas.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:56 schreef oranjekoek het volgende:
vieren jullie al bijna weer carnaval?
Wat lief dat je braaf bij je vriendinnetje blijftquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het is maar laf bierdrinken vananvond, niet meer weg. Vriendinnetje is ziek en ouders zijn op vakantie dus die hou ik maar ff gezelschap. Al slaapt ze nu.
Er is een studiegenote van me die me constant sms't en vraagt of ik naar de stad kom om samen iets te gaan drinken. Als ik dan vervolgens zeg dat ik niet ga is het: 'is er een manier om je overhalen'. Nee, hele verhaal blablabla. Wil ze van de week weer wat gaan drinken. Hoe maak ik op een nette manier duidelijk dat ze moet optyfen en me met rust moet laten?
ooow ik bedoel halloween...oi oi oiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nog lange niet, februari pas.
We worden ouder hè.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat lief dat je braaf bij je vriendinnetje blijft![]()
je zou kunnen zeggen dat ze je met rust moet latenhaha moeilijke situatie. Weet ze niet dat je al van mij bent?
Dan is het AS Roma - Lazio, veel belangrijker dus. Ik doe ook niet aan halloween trouwens.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ooow ik bedoel halloween...oi oi oi![]()
Een duidelijk geval van verliefdheidquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We worden ouder hè.
Ze weet dat ik al voorzien ben, heb haar ook gezegd vanavond niet te gaan ivm ziekte van het vrouwke. Maar die geeft niet op, wil er niets mee te maken hebben. Als ik haar zie zegt ze niets, dan kom je thuis en stromen de smsjes binnen.
ah.. voetbalsmiley.gif waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan is het AS Roma - Lazio, veel belangrijker dus. Ik doe ook niet aan halloween trouwens.
Ach, die weet dat ik daar niets van moet hebben. En wegsturen, dat is het nog niet eens, het zijn aanhoudende uitnodigingen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Een duidelijk geval van verliefdheidZolang jij er niet op in gaat zal het wel overgaan. Niet leuk voor je vriendinnetje lijkt me. Ik kan ook niemand wegsturen
![]()
"Lekker moeder!"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:08 schreef oranjekoek het volgende:
[kakstemmodus] De soep is weer voortreffelijk! [/kakstemmodus]
Ze zal ook wel weten dat je niks van haar wil lijkt me. De aanhouder wintquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ach, die weet dat ik daar niets van moet hebben. En wegsturen, dat is het nog niet eens, het zijn aanhoudende uitnodigingen.
Wedstrijd van het jaar. De Derby met hoofdletter D, de derby der derby's.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ah.. voetbalsmiley.gif waarschijnlijk
Het sigaretje ook!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:08 schreef oranjekoek het volgende:
[kakstemmodus] De soep is weer voortreffelijk! [/kakstemmodus]
Van welke reclame was dit nu? Elke keer als we soep eten hoor ik mijn pa tot ergernis van mijn ma zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |