Maar goed dat niet iedereen pannenkoeken bestelde, dan waren ze nu nog in de keuken bezig met het inelkaar flansen ervan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
jullie hadden wel hele vreemde pannenkoeken trouwens
Wat dacht je van ondergetekendequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef maok het volgende:
Er moet eigelijk nog 1 iemand bij in de OP dan is het vierkantje weer compleet, wie missen we nog?
Klopt. Binnenkort maar even wat verzinnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Bob. het volgende:
Dan moet je wel eerst een icon hebben om neer te kunnen zetten he.
Nee, dan had ze haar Harry Potter boek en laptop niet gekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Aha, hadden we anders smeuige verhalen over je gehoord ofzo?
Ah, ook weer veilig thuis dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zelden zo'n lekkere pannenkoek gehad
Het was heel gezelligBedankt allemaal!
ik moest nog tankenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef nietzman het volgende:
Is z'n lada nou alweer stuk?
Ik laat het uploaden aan jou over, jij hebt ook de meeste gemaakt toch? Ik ben nog veel te druk met mn Assen foto's.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, je waagt 't niet hè?
hadden we toch die laatste 50 meter even mee moeten lopen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kreeg ook nog een opmerking over m'n kont in dat laatste stukje lopen naar m'n huis.
Kwam ik te laat achter en nu wil de OP niet meer wijzigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar ben ik ook weer
Er moet nog een streepje in de OP tussen 141 en 142
Mooi dat het gezellig was. Wij hebben het kerkgebouw net afgesloten nadat we Ichthus eruit geschopt hebben
met banaan, spek en pindasausquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
jullie hadden wel hele vreemde pannenkoeken trouwens
nope.. dat van die stroop was ook maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Was de pannenkoek na de pindasaus en de extra suiker niet te zoet?
We kwamen toen we onderweg waren naar het pannenkoekenschip nog iemand tegen die vroeg waar jullie kerk was, dus heeft Teigan hem even de weg gewezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar ben ik ook weer
Er moet nog een streepje in de OP tussen 141 en 142
Mooi dat het gezellig was. Wij hebben het kerkgebouw net afgesloten nadat we Ichthus eruit geschopt hebben
Je weet nooit wat er allemaal in die laatste 15 meter had kunnen gebeuren, ik moest nog langs een sloot en alles.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JazekerEn dat jij veilig thuis was wist ik al
thuisbrengservice van het Groningen topic
Dat ene biertje doet het mquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:04 schreef maok het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er allemaal in die laatste 15 meter had kunnen gebeuren, ik moest nog langs een sloot en alles.
Als je precies op een biertje stapt als je langs de sloot loopt kan dat best gevaarlijk zijnquote:
Geloof het of niet, maar ik ben pas weg gereden toen ik zag dat je bij de deur wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:04 schreef maok het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er allemaal in die laatste 15 meter had kunnen gebeuren, ik moest nog langs een sloot en alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |