dan moet je kaartjes halen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:35 schreef maok het volgende:
Ook weer thuis
peter pan speedrock ismaar ik heb ze geloof ik nog nooit live gezien
![]()
Ik bedenk me net dat ik ze volgens mij toch al eens live heb gezien op LL.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dan moet je kaartjes halen!
En ik ben afgelopen woensdag naar Volbeat geweest! Dat was me ook een potje tof!
Ja jij begon over foto'squote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, je waagt 't niet hè?
Die ene in de ijssalon is hardstikke leuk geworden toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
het kost zeker geld..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik ze volgens mij toch al eens live heb gezien op LL.
Het lijkt me wel tof maar ik heb geen zin om alleen te gaan en het kost ook weer geld.
Ik denk ook dat het beter van niet is om ze te plaatsenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben al heel lang niet meer in Vera geweest, ik heb niet zo veel vrienden die dat leuk vinden. Ik ben zelfs dit jaar maar alleen naar een festival geweest omdat niemand mee wildequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:49 schreef Crack_david het volgende:
[..]
het kost zeker geld..
en alleen gaan is in de vera nooit zo'n probleem toch? Kom bijna altijd wel bekenden tegen die ik dan maar weer ga stalken
Het is nog steeds niet echt leuk horquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:52 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang niet meer in Vera geweest, ik heb niet zo veel vrienden die dat leuk vinden. Ik ben zelfs dit jaar maar alleen naar een festival geweest omdat niemand mee wilde, maar dat was wel tof eigenlijk zo
.
Die waar ik aan dat ijsje lik bedoel je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:43 schreef maok het volgende:
[..]
Die ene in de ijssalon is hardstikke leuk geworden toch?
Ik wil opzich wel meegaan. Wil ze wel keertje goed live zien. Laatst op Appelpop gezien, maar toen maar heel kort gegaan, want me vriendin wou wat anders zien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik ze volgens mij toch al eens live heb gezien op LL.
Het lijkt me wel tof maar ik heb geen zin om alleen te gaan en het kost ook weer geld.
denk ik toch niet zo'n zin, beetje druk enzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:01 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik wil opzich wel meegaan. Wil ze wel keertje goed live zien. Laatst op Appelpop gezien, maar toen maar heel kort gegaan, want me vriendin wou wat anders zien.
Dus als je nog iemand zoekt om mee te gaan, wil ik wel mee opzich, als het leuk vind.
Die jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die waar ik aan dat ijsje lik bedoel je?
Oki. Ik moet nog ff kijken of ik mischien een vriend kan meekrijgen anders zie ik wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:05 schreef maok het volgende:
[..]
denk ik toch niet zo'n zin, beetje druk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |