Maar goed dat niet iedereen pannenkoeken bestelde, dan waren ze nu nog in de keuken bezig met het inelkaar flansen ervan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
jullie hadden wel hele vreemde pannenkoeken trouwens
Wat dacht je van ondergetekendequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef maok het volgende:
Er moet eigelijk nog 1 iemand bij in de OP dan is het vierkantje weer compleet, wie missen we nog?
Klopt. Binnenkort maar even wat verzinnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Bob. het volgende:
Dan moet je wel eerst een icon hebben om neer te kunnen zetten he.
Nee, dan had ze haar Harry Potter boek en laptop niet gekregenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:03 schreef maok het volgende:
[..]
Aha, hadden we anders smeuige verhalen over je gehoord ofzo?
Ah, ook weer veilig thuis dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
zelden zo'n lekkere pannenkoek gehad
Het was heel gezelligBedankt allemaal!
ik moest nog tankenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:58 schreef nietzman het volgende:
Is z'n lada nou alweer stuk?
Ik laat het uploaden aan jou over, jij hebt ook de meeste gemaakt toch? Ik ben nog veel te druk met mn Assen foto's.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, je waagt 't niet hè?
hadden we toch die laatste 50 meter even mee moeten lopen dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kreeg ook nog een opmerking over m'n kont in dat laatste stukje lopen naar m'n huis.
Kwam ik te laat achter en nu wil de OP niet meer wijzigenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar ben ik ook weer
Er moet nog een streepje in de OP tussen 141 en 142
Mooi dat het gezellig was. Wij hebben het kerkgebouw net afgesloten nadat we Ichthus eruit geschopt hebben
met banaan, spek en pindasausquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
jullie hadden wel hele vreemde pannenkoeken trouwens
nope.. dat van die stroop was ook maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:41 schreef Peterselieman het volgende:
Was de pannenkoek na de pindasaus en de extra suiker niet te zoet?
We kwamen toen we onderweg waren naar het pannenkoekenschip nog iemand tegen die vroeg waar jullie kerk was, dus heeft Teigan hem even de weg gewezen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Daar ben ik ook weer
Er moet nog een streepje in de OP tussen 141 en 142
Mooi dat het gezellig was. Wij hebben het kerkgebouw net afgesloten nadat we Ichthus eruit geschopt hebben
Je weet nooit wat er allemaal in die laatste 15 meter had kunnen gebeuren, ik moest nog langs een sloot en alles.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JazekerEn dat jij veilig thuis was wist ik al
thuisbrengservice van het Groningen topic
Dat ene biertje doet het mquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:04 schreef maok het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er allemaal in die laatste 15 meter had kunnen gebeuren, ik moest nog langs een sloot en alles.
Als je precies op een biertje stapt als je langs de sloot loopt kan dat best gevaarlijk zijnquote:
Geloof het of niet, maar ik ben pas weg gereden toen ik zag dat je bij de deur wasquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:04 schreef maok het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er allemaal in die laatste 15 meter had kunnen gebeuren, ik moest nog langs een sloot en alles.
Ik heb les nu, ik ga maar eens wat lopen internetten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:01 schreef Tangarine het volgende:
Morning
Tijd om aan spreekvaardigheid te werken, voor ik straks college heb
Naja, ik weet nu dat ik blijkbaar een te grote kont heb.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hadden we toch die laatste 50 meter even mee moeten lopen dus
Oh, tof! Yay, Bruce rocks.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
Twee oktober is Springsteendag in Connecticut
Er was zeker ook niemand om voor je op F1 te drukken anders?quote:
als jij een te grote kont hebt, is mijnVisa een toruingcar... de persoon die dat zei heeft een bril nodig.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naja, ik weet nu dat ik blijkbaar een te grote kont heb.
klopt, maar dat wilik ook niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er was zeker ook niemand om voor je op F1 te drukken anders?
Ah, zo heb je het dus druk met je studie, en doe je tegelijkertijd helemaal niets...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:35 schreef Tangarine het volgende:
Hm, leuke Engelse fragmenten zoeken om na te praten / op te nemen is moeilijk als je QI kijkt, wat te grappig is
Ze zeiden: 'Zo, die schudt lekker.'quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:43 schreef Dangel het volgende:
[..]
als jij een te grote kont hebt, is mijnVisa een toruingcar... de persoon die dat zei heeft een bril nodig.
Maar dat is toch niet synoniem aan "je hebt een grote kont"?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zeiden: 'Zo, die schudt lekker.'
Dus dan heb ik een trilkont..
Een lief klein strak kontje schudt niet, lijkt me.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet synoniem aan "je hebt een grote kont"?.
Dat was een compliment hoor...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zeiden: 'Zo, die schudt lekker.'
Dus dan heb ik een trilkont..
Dat dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
Elk kontje - waarmee gelopen wordt - schudt, lief.
En Meneer bedoelt gewoon dat je een lekker kontje hebt,
dat met een zalig ritme voor z'n natte neus heen en weer wiegt.
En dat weet je best.
Iemand van Ichthus waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
We kwamen toen we onderweg waren naar het pannenkoekenschip nog iemand tegen die vroeg waar jullie kerk was, dus heeft Teigan hem even de weg gewezen.
Ff mn theorie binnengekoptquote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:57 schreef Grulez het volgende:
Mogguh.
dat zal dan wel... Hij had iig flinke haast...........quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Iemand van Ichthus waarschijnlijk
Ik moet vandaag ook nog een keer. Maar goed dat ik net nog even nagekeken heb hoe laat ik moest, want het bleek om 13.00 te zijn, terwijl ik dacht dat het pas om 15.00 begonquote:
Dat zijn altijd van die lullige dingen, als je daar pas op school achter komtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik moet vandaag ook nog een keer. Maar goed dat ik net nog even nagekeken heb hoe laat ik moest, want het bleek om 13.00 te zijn, terwijl ik dacht dat het pas om 15.00 begon
Dat dan weer wel, idd.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:26 schreef teigan het volgende:
Ach, beter een uur te vroeg dan een uur te laat toch?
Hoort bij het studentzijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:29 schreef Bob. het volgende:
Zo, net in 1x meer dan 12 uur achter elkaar geslapen.Ik voel me ook eindelijk weer een beetje levend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |