Wil je dat het topic dood naar beneden valt ofzo.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Waarom staat er geen foto van Gerard Joling in de OP?
Heb ik liever Gordonquote:Op zondag 30 september 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wil je dat het topic dood naar beneden valt ofzo.
ja, keurig hoor, puntje tegen PSV.quote:Op zondag 30 september 2007 11:55 schreef Kuukske het volgende:
Ze hebben toch al gelijk gespeeld tegen PSV?
Meerdere topics per dag en zoquote:Op zondag 30 september 2007 15:29 schreef Kuukske het volgende:
Goedemiddag!! Het wordt weer tijd voor Kerst enzo. Dan is het hier weer wat drukker.
quote:Op zondag 30 september 2007 15:31 schreef Kuukske het volgende:
Inderdaad. En wilde oud en nieuw verhalen. En 1 januari weer meeten met veldmuis
.
Ik heb de oude al weer teruggezet.quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Watskeburt met de Fok! lay-out?
Wel hip, maar 't is even wennen
Verrassing! Fok bestaat vandaag 8 jaar en dit is ons cadeau!quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Watskeburt met de Fok! lay-out?
Wel hip, maar 't is even wennen
Ja in opties. En dan layout op foksilver zetten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:17 schreef BossFight het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat ik ook nog terug kan naar het oude uiterlijk van Fok! ??????
Ik ben helemaal in de war.
Goedemorgen trouwens.
Jeez, dit leest toch niet relaxed!
Resistance: Fall Of Man, Motorstorm en Rainbow Six: Las Vegas.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Welke spellen heb je?
Hm, zegt me niet zo heel veel.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:06 schreef BossFight het volgende:
Resistance: Fall Of Man, Motorstorm en Rainbow Six: Las Vegas.
Tofquote:
Meestal volgen er dan nog vragen alsquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef salutem het volgende:
Hallloo MedeBreda gangers !
Ik woon in de Tolbrugstraat
Ik had 'm voor m'n PCquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:54 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Tof
Ik heb hem weliswaar voor de PC. Niet de best game ever, maar wel vermakelijk.
welkom oud-straatgenootjequote:Op maandag 1 oktober 2007 09:18 schreef salutem het volgende:
Hallloo MedeBreda gangers !
Ik woon in de Tolbrugstraat
Gewoon doorrijdenquote:Op maandag 1 oktober 2007 14:56 schreef Kuukske het volgende:
Jézus. Kutmensen. Die oversteken bij Avans daaro. Gewoon oversteken terwijl ík groen heb. GRMBL.
Het scheelde maar weinig. Of ik had een rode Clio.quote:
Claxoneren en doorrijden, veel gas geven.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het scheelde maar weinig. Of ik had een rode Clio.
Ik toeterde. Hoorde je dat niet?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:26 schreef tha_rizzo het volgende:
Claxoneren en doorrijden, veel gas geven.
Let wel dat je wel ineens stil moet staan, anders rijd je ze echt raakt
Je moet gewoon laten zien dat je bollocks hebt
Nee, geen enkele claxon, claxoneert zo hard dat je 'm 15km verderop nog goed hoortquote:
Juist.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:10 schreef Swiffer het volgende:
Als je dat niet zou hebben zou het ook niet goed zijn AAIGGHT
Euhm. Geen idee.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:45 schreef RelaxedM het volgende:
Wat was er op Chasseveld vandaag? De hele ochtend was de helft van de parkeerplaatsen gereserveerd en smiddags stonden er lesauto's op, Vage boel weer....
Goedemorgen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:48 schreef Wiebelkont het volgende:
Mijn layout! Wat doe je! Alles is wit!
Sinds vanmorgen. Want Fok! bestaat 8 jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:55 schreef Wiebelkont het volgende:
Sinds wanneer is dit? Niemand heeft mij iets gevraagd!
Hey, 8 jaar oud, dat strookt mooi op met de gemiddelde Frontpage reactie danquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sinds vanmorgen. Want Fok! bestaat 8 jaar.
Opties. Layout: foksilver.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:22 schreef MdO82 het volgende:
Gaat deze "fijne" kleur nog weg of moeten we dit zelf doen![]()
Goedeavond overigens
pffffft thanks.quote:
hou je bek! boomknuffelaar!quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hey, 8 jaar oud, dat strookt mooi op met de gemiddelde Frontpage reactie dan
Inderdaad. De FP is beroerd qua nieuwswaarde en de meeste reacties zijn helemaal totally sadquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:41 schreef Wiebelkont het volgende:
Hey, 8 jaar oud, dat strookt mooi op met de gemiddelde Frontpage reactie dan
Tijd?quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:48 schreef MdO82 het volgende:
The old old school time![]()
Die blijft idd het beste
Groetjes,quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Tijd?
Of bedoel je "theme"
Dammit, ik begin net als FM op een spellings-, grammatica en taalgebruiknazi te lijken
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tijd?
Of bedoel je "theme"
Dammit, ik begin net als FM op een spellings-, grammatica en taalgebruiknazi te lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |