haha, je je mag weleens meer aanwezig zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
Wow, de oude topics schieten van 6 naar 20 september
Ik ben gedwongen te blijven zitten,maar krijg geen opdrachtquote:Op donderdag 27 september 2007 10:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ja hier hetzelfde, allen ben ik er pas 1,5 uur.![]()
zo maar ff een gamepad hier in het dorp kopen, toch niets te doen hier
zullen wij maar opdrachten voor je gaan verzinnen?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:16 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben gedwongen te blijven zitten,maar krijg geen opdracht![]()
foxit readerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:19 schreef Sgele het volgende:
doe je goed motorbloempje!
Thx WL
Iemand enig idee trouwens hoe je een PDF om kan zetten naar een word document? heb een stukje software, maar het komt er niet uit te zien![]()
* Sgele gooit een banaanquote:
lekker duidelijk iddquote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Maastrix het volgende:
pff ik hoor net dat ik vandaag nog naar appeldoorn moet om daar wat te gaan proberen voor iemand ofzo,, weet lekker duidelijk allemaal hier
hahaha komt me bekend voor, even een incident van een collega lopen ...quote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Maastrix het volgende:
pff ik hoor net dat ik vandaag nog naar appeldoorn moet om daar wat te gaan proberen voor iemand ofzo,, weet lekker duidelijk allemaal hier
heel dubieusquote:Op donderdag 27 september 2007 10:24 schreef Maastrix het volgende:
ik leef de afgelopen dagen op bananenquote:Op donderdag 27 september 2007 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een banaan
hier... ik krijg geen hap weg vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |