Ej, dat zomaar achter mijn bar!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:15 schreef Sgele het volgende:
ik kan ook niet ff een sollicitant ontvangen, of er is al weer een nieuw topic geopend.
Kan iemand mij wat te drinken toesmijten?
sigaren rook ik niet... steek wel een peukie opquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, dat zomaar achter mijn bar!
Het is dat je een bekende bent, ga je gang .. kan ik ook even rustig een bitterballetje pakken en mijn glaasje whiskey drinken met een lekker sigaartje erbij!![]()
Ik wel hoor, hele dag door ... en het liefst met een goed glash whiskey ..quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
sigaren rook ik niet... steek wel een peukie op
gadverdamme, er zit as op de bitterballen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, dat zomaar achter mijn bar!
Het is dat je een bekende bent, ga je gang .. kan ik ook even rustig een bitterballetje pakken en mijn glaasje whiskey drinken met een lekker sigaartje erbij!![]()
Nee nee, ik rook niet achter de bar!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gadverdamme, er zit as op de bitterballen!![]()
/geeft Chouffke en gooit wat bitterballenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef Maastrix het volgende:
jaaa dat bier is het idd sgele! doe mij daar maar een flesje van! en bitterballe zonder as ajb
tot morgen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
/geeft Chouffke en gooit wat bitterballen
enjoy! mensen..ik ga naar huis. Tot morgen! ik neem de koeken voor bij de koffie wel mee
ik vraag me nu ineens af of het wel as is of wat anders ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee nee, ik rook niet achter de bar!
Iemand had mij net afgelost en steek hem net pas op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |