Nee. Snif.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef JDude het volgende:
Ik ben geen ambtenaar meer.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
Goedendag U spreekt met frans huppeldepup ik wou even klagen over het bereik van het orange netwerk , ik moet haast op dak gaan staan om verstaanbaar te kunnen bellen.
Orange medewerkster:" Wat zegt u meneer, ik kan u nauwelijks verstaan?"
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef fransbreda het volgende:
Goedendag U spreekt met frans huppeldepup ik wou even klagen over het bereik van het orange netwerk , ik moet haast op dak gaan staan om verstaanbaar te kunnen bellen.
Orange medewerkster:" Wat zegt u meneer, ik kan u nauwelijks verstaan?"
![]()
Orange spoort van gènnen kaant. Stuur er nog eens een om te testen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef Kuukske het volgende:.
Hoewel ik moet zeggen dat je gelijk hebt. JD krijgt mijn smsjes niet en ik die van hem niet.
Onderweg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:10 schreef JDude het volgende:
Orange spoort van gènnen kaant. Stuur er nog eens een om te testen?
De sinjoor, simpel miss..... maar dat vleesquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:23 schreef Asics het volgende:
heeft iemand nog een goeie in-Breda-uit-eten-tip voor vanavond?
graag met argumenten!
groetjes,
Asics
Dat is waarschijnlijk dat orange 2 orange voordeel waar ik ook voor gebeld ben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Orange spoort van gènnen kaant. Stuur er nog eens een om te testen?
Op de Ginnekenweg zit wel een tof Italiaans ding. In de 300-nummers ergens, aan de linkerkant!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:23 schreef Asics het volgende:
heeft iemand nog een goeie in-Breda-uit-eten-tip voor vanavond?
graag met argumenten!
groetjes,
Asics
Een keer gegeten, maar de wachttijden waren echt onbeschoft daar. Bieren gaat er wel prima trouwens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:18 schreef Frazz het volgende:
Stadscafé!
ja saampiesquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:25 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, moeilijk. Restaurant Chocolat. Omdat ik daar alle duren afspraken moest plannen voor de directie van mijn vorige baan.
Ehm, euhhm. Errr.. De Stadstuin, waarom weet ik niet, maar daar loop ik altijd langs.. Goede verhalen over gehoord.
Maare, ga je uit eten As? Met mevrouw As?
Ik kwam op die koude ballen door die van BossFight. En de opmerkingen eromheen met koude handen. Zie vorig topicquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
Ik wil eigenlijk niet weten hoe Kuukske op die koude ballen kwam, maar was het vandaag koud in de trein of ja je gaat niet meer met de trein maar op de fiets of in de auto of te voet ofzo, JD?
Ik vond het wel puik weer!
D'n Boulevard!quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:20 schreef Ritchie het volgende:
dus... weer een NAC overwinning gemist he!
Het was erg tof in Breda weer... met een mini kroegentocht eindigend bij een of andere vage mini metal zaal boven een kroeg, daar om de hoek bij het hart van Breda.
Met 't fietske tegenwoordig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
Ik wil eigenlijk niet weten hoe Kuukske op die koude ballen kwam, maar was het vandaag koud in de trein of ja je gaat niet meer met de trein maar op de fiets of in de auto of te voet ofzo, JD?
Ik vond het wel puik weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |