Goedemorgen! Ik heb eindelijk weer eens een nacht doorgeslapen (heeeeeeeeeerlijk) en zit nu te wachten totdat mijn volgende lading medicijnen gaat werken....quote:Op woensdag 19 september 2007 08:52 schreef Stommie het volgende:
goedemorgen!!
kom net op school voor een college dat niet doorgaat![]()
*gaat sigaret roken
Nou, dat weet ik niet! Zolang de hernia er nog zit in ieder geval..........Ik moet eind oktober terugkomen bij de neurochirurg voor de operatie te bespreken. Het schijnt zo te zijn dat 80% van de herniapatienten binnen drie maanden 'spontaan' herstelt, dus hopelijk hoor ik bij die 80 procent! Dan kan het wel eens binnen een week of zes over zijn...........Maar ik denk het eerlijk gezegd niet, ik zit hier al vanaf januari mee (overigens niet zo heftig als de laatste paar weken).quote:Op woensdag 19 september 2007 09:34 schreef Stommie het volgende:
ik heb juist slecht geslapen,,, de hele tijd hoesten enzooo,
hoe lang ben je nog aan de medicatie tezz??
dus je doet het gewoon..quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef Stommie het volgende:
staat in mn script
Rokers sterven niet voor hun 40ste, dus ik rook tot aan mijn 39ste. Dan is het toch geen probleem?quote:
Wat brengen die morfine pillen trouwens op op de zwarte markt??? Ze worden namelijk ook tot poeder vermalen en gesnoven heb ik inmiddels begrepen............Het zijn tabletten met 5 mg morfine......quote:Op woensdag 19 september 2007 13:12 schreef Berenanus het volgende:
Gelukkig dat de medicatie een beetje werkt, hoop voor je dat je snel weer zonder kan!!
ik verveel me!
Je krijgt morfine alleen maar op dokterrecpet, dus aangezien je er niet makkelijk aan kunt komen. Kan dat best wat opbrengen op de zwarte markt.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat brengen die morfine pillen trouwens op op de zwarte markt??? Ze worden namelijk ook tot poeder vermalen en gesnoven heb ik inmiddels begrepen............Het zijn tabletten met 5 mg morfine......
(ben gewoon benieuwd). Pezu of Berenanus weet dat vast wel. haha.
hahaha kan ik er misschien nog rijk van worden (als ik nog wat over heb tenminste)quote:Op woensdag 19 september 2007 15:06 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Je krijgt morfine alleen maar op dokterrecpet, dus aangezien je er niet makkelijk aan kunt komen. Kan dat best wat opbrengen op de zwarte markt.
Welke dossering heb je dan................ of moet je gewoon meerdere per dag gebruiken?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha kan ik er misschien nog rijk van worden (als ik nog wat over heb tenminste)
Indd zeg dat.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil ook een rijbewijs.Kutweer!
![]()
Zometeen even langs de snackbar.![]()
Zo, een reactie wisseling van 180 graden. [afbeelding]
Ik heb pillen van 5 mg. Ik mag 2x daags 20 mg nemen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:49 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Welke dossering heb je dan................ of moet je gewoon meerdere per dag gebruiken?
o o o o Tezz! Criminal mind!quote:Op woensdag 19 september 2007 16:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
hahaha kan ik er misschien nog rijk van worden (als ik nog wat over heb tenminste)
polonaise tjingelalaboemquote:Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef oranjekoek het volgende:
En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet.
Hey Tezz!quote:
ach ja, lang leve de morfine zal ik maar zeggen! Het hondje geeft me wel wat afleiding moet ik zeggen. Is wel leuk, zo'n bolletje wol in huis........quote:Op woensdag 19 september 2007 22:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hey Tezz!![]()
![]()
Vermaak je je nog een beetje? Ik zal even een kaarsje voor je aansteken
![]()
nee, gewoon doen wat je lekker vindquote:Op woensdag 19 september 2007 13:42 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Rokers sterven niet voor hun 40ste, dus ik rook tot aan mijn 39ste. Dan is het toch geen probleem?
Ja natuurlijk! Dat was ik alweer vergeten. Hoe gaat het met je hondje? Lekker knuffelig, of heel druk?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach ja, lang leve de morfine zal ik maar zeggen! Het hondje geeft me wel wat afleiding moet ik zeggen. Is wel leuk, zo'n bolletje wol in huis........
wacht ik zoek nog ff een leuke foto
Het gaat wel goed! Het is niet zo'n knuffel, alleen als hij moe wordt. Gelukkig slaapt hij nog heel erg veel, maar als hij wakker is dan moet ik hem echt continue in de gaten houden, want hij is echt op ontdekkingsreis. Vooral schoenen, de tv-kabel en de mand met openhaardhout moeten het ontgelden. Hij is gelukkig wel bijna zindelijk, dat scheelt weer.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Dat was ik alweer vergeten. Hoe gaat het met je hondje? Lekker knuffelig, of heel druk?
hahaa heerlijk die kleintjesquote:Op woensdag 19 september 2007 22:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het gaat wel goed! Het is niet zo'n knuffel, alleen als hij moe wordt. Gelukkig slaapt hij nog heel erg veel, maar als hij wakker is dan moet ik hem echt continue in de gaten houden, want hij is echt op ontdekkingsreis. Vooral schoenen, de tv-kabel en de mand met openhaardhout moeten het ontgelden. Hij is gelukkig wel bijna zindelijk, dat scheelt weer.
De tijd dat ik normaal op mijn werk zou zitten gaat hij in de bench, dus ik heb op zich wel tijd genoeg om lekker uit te slapen-in bad te liggen-wat te wandelen.
Ja vaak is het beter om er niet omheen te draaien. Zo is er vorige week een juf van Bente's school gestorven na een lang ziektebed. In de klas was er verteld dat de dokters juf Gerry niet meer hebben kunnen helpen en dat ze nu in de hemel is. Er was veel aandacht aan besteed (uiteraard), zoals een halviering, persoonlijke gesprekken met de kinderen etc.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:24 schreef oranjekoek het volgende:
De hond van mijn ouders heeft 2 weken geleden een prik gehad, hij kon eigenlijk niks meer.
We dachten 2 jaar geleden al dat hij dood zou gaan.. de laatste weken had hij een gezwel die opengebarsten was aan zijn hals. Sindsdien is hij alleen maar zwakker geworden.
De laatste dagen kon hij niet eens meer zelf gaan staan! HIj was 18 jaar geloof ik, Tim en Sanne vragen elke keer waar arco isMijn ouders beginnen dan; naar de hemel of hij is weg... haha ja dan gaan ze zoeken natuurlijk. Dus ik zeg gewoon dat hij dood is...Dat begrijpen ze tenminste
![]()
ow godquote:Op woensdag 19 september 2007 22:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja vaak is het beter om er niet omheen te draaien. Zo is er vorige week een juf van Bente's school gestorven na een lang ziektebed. In de klas was er verteld dat de dokters juf Gerry niet meer hebben kunnen helpen en dat ze nu in de hemel is. Er was veel aandacht aan besteed (uiteraard), zoals een halviering, persoonlijke gesprekken met de kinderen etc.
Nu hoorde Bente mij vorige week met mijn man praten: ik zei: die rotdokter, hij stuurt me maar gewoon met een doos pillen weg, ik zou willen dat ie wel eens iets voor me deed!
En je voelt het al aankomen: een huilende Bente: "mama, jij gaat ook naar de hemel he, want de dokter kan niets meer voor je doen".
Aaaaaaaaaaaa was zooooooo zielig!
Tja katholieke school he! Maar de juffen hebben wel uitgelegd wat dood betekent. Ik heb het ook uit moeten leggen in verband met het hondje trouwens, want Bente sleept er echt mee alsof het een pop is. Toen ie net bij ons was, was ie nog zo klein, dat zelfs een val van de bank zijn dood kon betekenen. En aangezien Bente niets lever deed dan de hele dag optillen heb ik dat toch even uit moeten leggen......quote:Op woensdag 19 september 2007 22:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ow godArme Bente, ze lossen dat dus wel goed op, op school. Ik vind naar de hemel zo vreemd. Dood is toch veel gemakkelijker voor een kind, of heb ik dat mis? Kinderen hebben een gigantische verbeelding.
Heerlijk! Geniet van de rust, ik ga ook naar bed! Slaap lekker Tezz!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja katholieke school he! Maar de juffen hebben wel uitgelegd wat dood betekent. Ik heb het ook uit moeten leggen in verband met het hondje trouwens, want Bente sleept er echt mee alsof het een pop is. Toen ie net bij ons was, was ie nog zo klein, dat zelfs een val van de bank zijn dood kon betekenen. En aangezien Bente niets lever deed dan de hele dag optillen heb ik dat toch even uit moeten leggen......
Maar goed. Ik heb die kleine dondersteen (Harley dus) eindelijk zo ver dat hij slaapt. Bente is nog steeds bij oma en opa slapen (ik durf het niet aan met haar in huis en de morfine. Ik ben echt knock out af en toe), dus ik kan eindelijk ook naar bed.........
Trusten!
Hehehe.... Ken je die mop van dit beest met een bruine streep op z'n rug?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:11 schreef Tezz het volgende:
[afbeelding]
Is ie nie lief????????? Snoepje is het toch he, onze stoere Harley!
En het is echt geen cavia, het is echt een hond!
goedemorgen vieze nietrokers!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:00 schreef Edwinuss het volgende:
goedenmorgen vieze rokers!
heej schat, gelukkig lag ik heerlijk te slapen rond dit tijdstip!!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef PeZu het volgende:
morguh
Nee! Vertel eensquote:Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hehehe.... Ken je die mop van dit beest met een bruine streep op z'n rug?![]()
![]()
Ik ben schoon hoor!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:00 schreef Edwinuss het volgende:
goedenmorgen vieze rokers!
Slaap je lekker uit nu Bente even weg is?quote:Op donderdag 20 september 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej schat, gelukkig lag ik heerlijk te slapen rond dit tijdstip!!!!!
ben net weer wakkerquote:Op donderdag 20 september 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
heej schat, gelukkig lag ik heerlijk te slapen rond dit tijdstip!!!!!
Ja het is een wonder! Ik ging gister rond half 12 naar bed volgens mij en ik heb geslapen tot half negen.......Echt, zo fijn dat ik nu (sinds ik de pillen neem) gewoon nachten door kan slapen! Dat doet me wel enorm goed hoor. Ik vind het wel vreselijk dat ikniet voor Bente kan zorgen zoals het moet. Volgens mij begrijpt Bente het allemaal wel. Gisteravond zei ze: 'Mam, maak je niet druk, ik ga gewoon nog lekker een nachtje bij oma slapen en oma verwent mij dus dat is niet erg". hahaha slimmerik is het toch he.......quote:Op donderdag 20 september 2007 09:05 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Slaap je lekker uit nu Bente even weg is?
Heej schat, het gaat niet goed, verre van zelfs. Maar goed ik overleef het wel, haha. Je moet wel op tijd rust nemen hoor, je zult niet de eerste dertiger zjn die bezwijkt onder de druk van het alledaagse leven. Relax relax relax baby!!!!!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben net weer wakker![]()
hoe gaat ie? hier alles lekker![]()
alleen een beetje moe omdat ik zo druk ben de laatste tijd![]()
ben toe aan vakantie![]()
alleen wanneer dat is weet ik nog niet![]()
Heel erg goed! Hij vindt het geweldig. Smorgens zet ik hem op zijn stoel en kan meteen weer weggaan, ideaal! Er zijn nog steeds veel kindjes die huilen als de moeder weggaat. Gelukkig heeft hij dat nooit gehad.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Tezz het volgende:
Heej E., hoe gaat het trouwens met Tim op de basisschool??
Hallooquote:Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Stommie het volgende:
moguh!
Bijna ja, nog 2 uur college..quote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Bijna weekend.
same herequote:Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Bijna weekend.
Tot nu toe wel goed eigenlijk, leuke klas, leuke sfeer daarzo ook.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna ja, nog 2 uur college..
Hoe bevalt jouw opleiding eigenlijk Broekpaling?
Leuk man! School!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tot nu toe wel goed eigenlijk, leuke klas, leuke sfeer daarzo ook.
Alleen het reizen vind ik niks, iedere dag eerst een stuk fietsen en met de trein.
Maargoed, vor de rest vind ik 't wel leuk, veel nieuwe vrienden gemaakt en weer een paar oude herontmoet.![]()
Gaat het nog een beetje met je colleges?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bijna ja, nog 2 uur college..
Hoe bevalt jouw opleiding eigenlijk Broekpaling?
Fijn dat het goed gaat Broek! En dat reizen, tja, dat is inderdaad niet altijd leuk. Heb je overwogen om op kamers te gaan misschien?? Is goed voor je, word je lekker zelfstandig van!quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alleen het reizen vind ik niks, iedere dag eerst een stuk fietsen en met de trein.
Maargoed, vor de rest vind ik 't wel leuk, veel nieuwe vrienden gemaakt en weer een paar oude herontmoet.![]()
Fijn om te horen! Ik heb dus vorig jaar met Bente wel heel veel moeite gehad. Dat had ik niet aan zien komen, omdat het op de peuterspeelzaal perfect ging. Daar hoefde ik niet eens mee de klas in te lopen. Dat was jas ophangen en wegwezen moeders! Op de basisschool heb ik haar letterlijk van mijn been af moeten pellen en aan de juffrouw over moeten dragen. Maar dat heeft maar een paar weken geduurd. Daarna zag ze de voordelen van het naar school gaan in: lekker spelen de hele ddag, knutselen, liedjes zingen en dan als klapper op de vuurpijl ook nog eens afspreken met vriendinnetjes na schoolquote:Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heel erg goed! Hij vindt het geweldig. Smorgens zet ik hem op zijn stoel en kan meteen weer weggaan, ideaal! Er zijn nog steeds veel kindjes die huilen als de moeder weggaat. Gelukkig heeft hij dat nooit gehad.![]()
Och jahoor, beetje onderuitgezakt in die zaal hangen naar zo'n kerel luisteren en als het niet boeiend is ipv aantekeningen maken op de laptop een beetje internetten, muziek luisteren of filmpje kijken.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gaat het nog een beetje met je colleges?
Trein vind ik altijd wel relaxt eigenlijk, beetje wegdommelen met het zonnetje op de ruit, muziekje erbij.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je niet in de spits op een hotline hoeft te reizen is het inderdaad best relaxed! Ik ga ook altijd bij mijn broer op visite met de trein (eindhoven-Amsterdam)quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trein vind ik altijd wel relaxt eigenlijk, beetje wegdommelen met het zonnetje op de ruit, muziekje erbij.
Maar hoelang moet je reizen dan?
Verschrikkelijk inderdaad, mijn hart scheurt als ik dat ziequote:Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Ik heb dus vorig jaar met Bente wel heel veel moeite gehad. Dat had ik niet aan zien komen, omdat het op de peuterspeelzaal perfect ging. Daar hoefde ik niet eens mee de klas in te lopen. Dat was jas ophangen en wegwezen moeders! Op de basisschool heb ik haar letterlijk van mijn been af moeten pellen en aan de juffrouw over moeten dragen. Maar dat heeft maar een paar weken geduurd. Daarna zag ze de voordelen van het naar school gaan in: lekker spelen de hele ddag, knutselen, liedjes zingen en dan als klapper op de vuurpijl ook nog eens afspreken met vriendinnetjes na school
Ideaal toch!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och jahoor, beetje onderuitgezakt in die zaal hangen naar zo'n kerel luisteren en als het niet boeiend is ipv aantekeningen maken op de laptop een beetje internetten, muziek luisteren of filmpje kijken.
That's the spirit!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:54 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen beste rokers,
Ik heb heerlijk geslapen en heb vandaag weer een relaxed dagje voor de boeg (nou ja, ahum). Straks even naar de apotheek en ik ben van plan om er zelf heen te fietsen, dus dat wordt een hele onderneming. Maar ik ben het onderhand beu, ik wil weer een normaal leven! Ik werk al vier weken niet of zo (belhalve dna thuis af en toe) en moeder en schoonmoeder houdenmijn huis schoon momenteel. Bah. Vanaf vandaag heb ik besloten dat het goed met me gaat en dat ik best wel dingen zelf kan..........
Ja ik heb het overleefd. Was wel lekker even op de fiets! Fietsen op zich gaat goed, alleen welke OEN heeft al die kuilen in de weg gelegd.........Bij de apotheek binnen had ik het even moeilijk, ik werd enorm duizelig en moest gaan zitten. Ik was uiteraard wel op het juiste adres want de apothekersassistente wist precies waarom ik zo duizelig werd haha. Nou ja, nu ben ik weer thuis en ik voel me best oke!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
That's the spirit!![]()
Alles goed gegaan?
Mooi zo! Ja die kuilen zullen niet goed voor je rug zijn. De gemeente aanklagen, misschien kan je er nog een miljoentje uitslepen. Een hernia door kuilen in de wegquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik heb het overleefd. Was wel lekker even op de fiets! Fietsen op zich gaat goed, alleen welke OEN heeft al die kuilen in de weg gelegd.........Bij de apotheek binnen had ik het even moeilijk, ik werd enorm duizelig en moest gaan zitten. Ik was uiteraard wel op het juiste adres want de apothekersassistente wist precies waarom ik zo duizelig werd haha. Nou ja, nu ben ik weer thuis en ik voel me best oke!
Zodadelijk komt mijn moeder met Bente een boterham eten en ik heb lekker cadeautjes voor hen gekocht....
VAnmiddag maar eens een poging doen om met de hond te gaan wandelen.....
40 minuten ong~quote:Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Trein vind ik altijd wel relaxt eigenlijk, beetje wegdommelen met het zonnetje op de ruit, muziekje erbij.
Maar hoelang moet je reizen dan?
Ik heb het ook koud.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:19 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Broek!![]()
![]()
brr ik heb het koud, is er nog iets op tv?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud.![]()
Niks op tv denk ik, morgen 300 kijken, THIS IS SPARTA!![]()
![]()
Ik wil ook naar bedje.....maar ik ben al weer wakker. Pff...Ik wil SLAPEN>>>>>>>>>>>>> geen pijn !!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
heh? haha We hebben net the generals daughter gekeken! wel een goeie film! Ik ga naar bed, welterusten!
![]()
![]()
goeiemiddag.......nee hoor, vrije dagen zijn nog lang niet voorbij..................overigens ben ik nu al vier weken thuis van het werk en maandag moet ik bij de bedrijfsarts op het matje komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.....hij gaat me vast dwingen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goeiemiddag...... En de vrije dagen zijn alweer voorbij......
Dwingen als in?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
goeiemiddag.......nee hoor, vrije dagen zijn nog lang niet voorbij..................overigens ben ik nu al vier weken thuis van het werk en maandag moet ik bij de bedrijfsarts op het matje komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.....hij gaat me vast dwingen.
Dwingen als in 'jij moet weer gaan werken meissie, je mag niet meer thuisblijven......'quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dwingen als in?![]()
Zometeen naar Beverwijk toe, ik ben volgens mij een van de weinige die winkelen leuk vind..thans, de electronica winkels enzo dan he.![]()
Ja dat heeft de neuroloog reeds gedaan. Het lijkt me niet dat de bedrijfsarts dat nog eens opnieuw gaat doen. Die is er speciaal voor om mensen weer snel aan het werk te krijgen, dus als hij me wil onderzoeken heeft hij vette pech want dat laat ik niet toe. Dan vraagt hij de stukken bij de neuroloog maar op hoor, het is goed. Ik ga niet weer alle pijn van een onderzoek doorstaan gewoon zodat hij kan constateren dat ik inderdaad een hernia heb.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
Die dokter doet toch gewoon een onderzoek en constateert dan toch gewoon die hernia?
Volgens mij ben jij nog nooit bij een bedrijfsarts geweest???quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:17 schreef LudoSanders het volgende:
Lijkt me sterk dat ze je gaan dwingen dan?
Klopt, ik ben maar een arme student. Maar verder wat Beelzebub85 zegt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog nooit bij een bedrijfsarts geweest???
En houden zo zou ik zeggen. Ik ben noooooooooit ziek, zelfs met 40 graden koorts ga ik nog naar mijn werk. Ik ben tot nu toe eenmaal eerder bij een bedrijfsarts geweest. Dat was toen ik zwanger was en van de verloskundige en de huisarts absolute bedrust moest houden (ik zal niet in detalis treden over de aandoening). Zelfs mijn baas had zich er bij neergelegd dat ik niet meer op het werk moest verschijnen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, ik ben maar een arme student. Maar verder wat Beelzebub85 zegt.
Ach ja, ik kan natuurlijk weer aan het werk (sterker nog: ik wil zelf heel graag aan het werk), maar ik ben ontzettend bang dat ik zaken ga forseren. Dat zou dan betekenen dat ik niet herstel, of niet optimaal herstel en dus in november een operatie moet ondergaan, waar dus ook weer 12 weken revalideren aan vast zit. Tja. Krom allemaal hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:52 schreef Beelzebub85 het volgende:
Zo'n bedrijfarts heeft wel mooi praten over vervangende werkzaamheden en aangepast werk enzo, maar de klachten worden niet minder van aangepast of vervangend werk. Waarschijnlijk ook niet erger, maar uiteindelijk is het je baas die erop vooruit gaat en niet jij..... Dat is het kromme ervan. Je baas wil dat je gezond wordt, maar wil ondertussen nog steeds aan je verdienen terwijl je dat niet bent.
Oh, je hebt er zo één....quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:18 schreef Tezz het volgende:
Meneer de bedrijfsarts dreigde met een rechtzaak als ik niet aan het werk zou gaan.................
Zwarte markt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:05 schreef LudoSanders het volgende:
Beverwijk? Beetje over die zwarte markt struinen, of hebben ze daar ook een normale winkelstraat? Zwarte markt is niets voor mij iig.
quote:
nou ja, zolang het mag en niet moet is het niet verkeerd natuurlijk! Oh, en een tip: in de kroeg hebben ze waarschijnlijk ook gewoon cola of zo. Dus als je een kater hebt h-o-e-f je geen bier te drinken hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 10:33 schreef PeZu het volgende:
[..]knuf
ben ook alweer wakker, wat zeker vroeg na vanacht
en ik mag zometeen om 12.00 alweer acte de prsence geven in kroeg![]()
het helpt wel het bestequote:Op zondag 23 september 2007 10:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou ja, zolang het mag en niet moet is het niet verkeerd natuurlijk! Oh, en een tip: in de kroeg hebben ze waarschijnlijk ook gewoon cola of zo. Dus als je een kater hebt h-o-e-f je geen bier te drinken hoor!
Ja dat zegt men inderdaad. Ik vind het vreselijk: als ik een kater heb dan moet je me gewoon een paar uur met rust laten en dan zien we wel weer verder. Maar een glas bier zou ik echt niet wegkrijgen hoor.....quote:Op zondag 23 september 2007 11:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
het helpt wel het beste![]()
bovendien voel ik me na een straffe bak kuffie en den gebruikelijke verkwikkende douche alweer uitmuntend
hoi vieze mede-longvervuilertje.quote:Op maandag 24 september 2007 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi vieze longvervuilertjes.
groot gelijk.........ik wil ook stoppen eigenlijk. Maar nu is niet echt het moment.........ik sta stijf van de stress en als ik dan ook nog mijn siga moet missen wordt ik helemaal gek denk ikk.quote:
en wie zegt dat zijn hartstilstand te maken heeft met roken?quote:Op maandag 24 september 2007 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik kreeg vanmiddag te horen dat er een oud collega was overleden aan de gevolgen van een hartstilstand. Nog geen 50 jaar en gevonden door haar dochter thuis terwijl ze achter de pc zat. Het zet je aan het denken, ik rookte altijd gezellig mee en net zoveel ongeveer. Je hoort het tegenwoordig ook zo vaak dat jonge mensen overlijden aan een hartstilstand. Maarja, ik hoorde het pas vandaag dus het is nog vers. Volgende week zal van het voornemen te stoppen weer wel niets overgebleven zijn.
Ik steek er nog een op!
Haar, plus roken verhoogd de kans daarop.quote:Op maandag 24 september 2007 20:11 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en wie zegt dat zijn hartstilstand te maken heeft met roken?
NOU!?
Door roken dus!
oi... feestje gemist dus!quote:Op maandag 24 september 2007 21:50 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme, ik zie net dat ik mijn 10.000e post gemist heb.
De trein wacht nog wel even zeker? Heerlijk! School! De stressquote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef Broekpaling het volgende:
Ik blijf het verbazinwekkend vinden dat als je vanuit school richting het station loopt je net jouw trein ziet binnenrijden.
Gloeiende, kan dat niet 5 minuten later, als ik op het station ben?![]()
![]()
Bleh, ook weer klaar met een powerpointpresentatie maken.![]()
Nu nog een brief afmaken voor dat geile project op school...![]()
Ik krijg het zowaar druk...![]()
Nou, in 1 minuut is die trein weer weg, maar steeds als ik op de parkeerplaats van de school loop zie ik dat koekblik binnenrijden, en als je dan gaat rennen haal je het niet en ik ga me niet haasten.quote:Op maandag 24 september 2007 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De trein wacht nog wel even zeker? Heerlijk! School! De stressover 20 jaar verlang je terug naar school hahaa
Wat doe je eigenlijk voor school Stommie???quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Stommie het volgende:
I love my school!
5 november weekje field-research in Extremadura, Spanje![]()
Hoi Duuvelke, het is behoorlijk rustig hier.......quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:25 schreef Duuvelke het volgende:
![]()
kom ook maar weer eens een kijke nemen hier...
Ja dat zie ik.... niet veel bijzonders gebeurd hier zo te zien.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoi Duuvelke, het is behoorlijk rustig hier.......
Nog steeds kut. Ik slik inmiddels 8 morfine pillen op een dag om het enigszins draaglijk te maken, dus dan weet je wel hoe laat het is.......Blegh. En hoe is het met jou dan??quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:47 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ja dat zie ik.... niet veel bijzonders gebeurd hier zo te zien.
Hoe is het nu met je Tezz?
Redelijk naar omstandigheden he.... Loop nu al bijna 2 weken ingetaped.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nog steeds kut. Ik slik inmiddels 8 morfine pillen op een dag om het enigszins draaglijk te maken, dus dan weet je wel hoe laat het is.......Blegh. En hoe is het met jou dan??
ja 8 van 5 mg. Dus 's morgens 20 mg en 's avonds 20 mg. Dat is wel veel ja, maar ik kon niet meer functioneren dus......quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:08 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Redelijk naar omstandigheden he.... Loop nu al bijna 2 weken ingetaped.
Volgende week dinsdag wordt ik opgenomen en 3 okt dus woensdag wordt ik geopereerd.
Ze gaan mijn kuitbeen aan mijn scheenbeen vastzetten met behulp van schroeven en mijn enkelbanden doorschijden en opnieuw vastzetten.
Daarna 4 weken gips (mag niet belasten) dan nog 2 weken met krukken. Opnieuw plaatselijke verdoving om de schroeven eruit te halen en als alles goed is gegaan zouden mijn klachten over moeten zijn.
8 morfine pillen is trouwens veel![]()
Dat kan ik me voorstellen ja.... Als je hiermee redelijk de dag doorkomt is het de beste oplossing voor nu ehquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja 8 van 5 mg. Dus 's morgens 20 mg en 's avonds 20 mg. Dat is wel veel ja, maar ik kon niet meer functioneren dus......
vraag me alleen af hoelang dit nog duurt............maar ja daar zal jij ook wel last van hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja.... Als je hiermee redelijk de dag doorkomt is het de beste oplossing voor nu eh
Dat is zo'n vraag waar niemand antwoord op kan geven....quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
vraag me alleen af hoelang dit nog duurt............maar ja daar zal jij ook wel last van hebben
Insgelijks.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:02 schreef Stommie het volgende:
één goedenavond!
Nee, dat kwam door de brakheid van FOK! in samenwerking met mijn ongeduldige persoontje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef Tezz het volgende:
Zo leuk dat je het twee keer moet vertellen!!!!! Enjoy!!!!!!
Joepie gitaarlesquote:
Oeh, herkenbaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit weer doelloos te FOK!en terwijl ik nog 9 schetsen moet maken.
Zo is het bij iedere student toch, 's nacht werken werkt voor mij het beste. Kan me veel beter concentreren bij tijdsdruk. En met het idee van: Als ik dit af heb mag ik gaan slapen.quote:
Ik vind 's nachts werken ook een stuk ontspannender, kan aan mij liggen maar ik vind het wat fijner.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo is het bij iedere student toch, 's nacht werken werkt voor mij het beste. Kan me veel beter concentreren bij tijdsdruk. En met het idee van: Als ik dit af heb mag ik gaan slapen.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Het is altijd zo lekker rustig, geen afleiding door tv enzo. 's Nachts werken.![]()
Ik ben het er mee eens inderdaad. Ik werk momenteel thuis (dan kan ik iets doen wanneer het voor mij, qua pijn dan, het beste uitkomt) en ik moet je zeggen dat men vaak vrij verbaasd is dat er mailtjes midden in de nacht van mij komen.......Heerlijk rustig...............quote:Op woensdag 26 september 2007 21:44 schreef LudoSanders het volgende:
Het is altijd zo lekker rustig, geen afleiding door tv enzo. 's Nachts werken.![]()
Eensgelijks mijn beste E.!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef oranjekoek het volgende:
goodmorning!
Het lijkt lekker weer te worden! Misschien kun je straks lekker wandelen!quote:
Ik heb net wat gewerkt en zit nu te bedenken wat ik ga doen: ff op bed liggen of lekker in bad. Het wordt denk ik het laatste........Als het weer zo blijft ga ik straks lekker met de hond naar buiten!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het lijkt lekker weer te worden! Misschien kun je straks lekker wandelen!
Heerlijk in bad! Je baas heeft weinig te klagen als je thuis doorwerkt. Straks Tim weer van school halen, verder staat er weinig op het programmaquote:Op donderdag 27 september 2007 10:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb net wat gewerkt en zit nu te bedenken wat ik ga doen: ff op bed liggen of lekker in bad. Het wordt denk ik het laatste........Als het weer zo blijft ga ik straks lekker met de hond naar buiten!
Jij nog plannen voor vandaag?
Ja ik werk thuis op de momenten dat het goed gaat met me. Ik heb om klussen gevraagd waar geen tijdsdruk opzit. Ik vind het heerlijk! Ja stom misschien, maar ten eerste werk ik graag en ten tweede ik verveel me thuis. In de huishouding kan ik weinig tot niets doen, mijn man werkt en mijn dochter zit op school. Ik heb alle dvd's zowat al gekeken en de muren komen op me af.........Vanaf het begin heb ik thuis gewerkt. Eerst alleen de mail beantwoorden en daarna wat klusjes.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:18 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heerlijk in bad! Je baas heeft weinig te klagen als je thuis doorwerkt. Straks Tim weer van school halen, verder staat er weinig op het programmaWaarschijnlijk vanmiddag even naar de buurvrouw. Ik heb een nieuwe auto, die moet ik nog even over laten schrijven. Geen zin om in de bus te gaan dus ik wacht wel tot mijn vriend thuis is.
Ik ben de laatste paar avonden met het spel "murder on the orient express bezig. Leuk spel!
aaaah heerlijk! Het spel is gebaseerd op een boek van Agatha Christie. Het is een adventure waarbij je een detective moet helpen een moord op te lossen. Leuk spel, niet heel erg moeilijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:35 schreef Tezz het volgende:
En de koffie is op en ik laat me lekker in een warm badje zakken nu............see you later!
En speel je dat online?? Of is het een bordspel??quote:Op donderdag 27 september 2007 11:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
aaaah heerlijk! Het spel is gebaseerd op een boek van Agatha Christie. Het is een adventure waarbij je een detective moet helpen een moord op te lossen. Leuk spel, niet heel erg moeilijk.![]()
Geniet van je bad! Ik hoop dat je er nog goed uit kan komen!![]()
Nou ik ben er inmiddels uit, dus ga je gang!!!!!! Ik heb een megagroot bad en ook bubbels! Oh ja en allemaal lekkere geurtjes voor er in.......en schuim..........quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef Berenanus het volgende:
Ik wil ook in bad!!!
hahaa droogt vanzelf! Nee het is een computerspel, dus je zit zo een paar uur achter die pc. Niet echt goed voor je rug. Als ik hem uitgespeeld heb wil ik hem wel opsturen. hij is gedownload.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
En speel je dat online?? Of is het een bordspel??
Het bad was heerlijk........ben helemaal relaxed. Helaas was er niemand thuis die me kon helpen met mijn tenen afdrogen, hihi, daar kan ik dus niet bij zelf. Dus ik loop nu op blote voeten rond........
quote:Op donderdag 27 september 2007 12:06 schreef Tezz het volgende:
Ik zat ff te googlen en vond een walktrough. Heb je natuurlijk niet nodig E., dus vandaar maar even achter een linkje, hihi.
Ja!!!!!!!!! Leuk!!!!!!!!!!! Ik ben echt helemaal gek op dit soort spelletjes........moet ik wel even mijn speciale stoel die ik op het werk heb (zo'n achtelijke rugstoel) naar hier slepen, hihi.......quote:Op donderdag 27 september 2007 12:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa droogt vanzelf! Nee het is een computerspel, dus je zit zo een paar uur achter die pc. Niet echt goed voor je rug. Als ik hem uitgespeeld heb wil ik hem wel opsturen. hij is gedownload.
Zat gisteren in de bus naast JA NAAST iemand die naar poep stonk. Kon echt nergens anders heen omdat de bus ook nog eens vol was enzo... Was misselijk gek!!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
Gat-ver-damme.![]()
Sta je dus in de veel te volle trein om 5 uur, komt er een vrouw binnenstappen met haar dat al in geen jaren meer is gewassen en een lucht waar geen riool of vuilnisbelt aan kan tippen.![]()
![]()
![]()
![]()
Men, en dan te bedenken dat dit nog maar het begin van het jaar is, wie weet wat er nog allemaal gebeurt rond en in de trein.
Maar poe hee, stond daar zowat te kokhalzen. In vredesnaam, dat ruik en zie je zelf toch ook wel? DOUCHEN JIJ!![]()
Ja je moet wel een goede stoel hebben, de tijd gaat erg snel als je zo'n spel aan het spelen bent!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja!!!!!!!!! Leuk!!!!!!!!!!! Ik ben echt helemaal gek op dit soort spelletjes........moet ik wel even mijn speciale stoel die ik op het werk heb (zo'n achtelijke rugstoel) naar hier slepen, hihi.......
he bahquote:Op donderdag 27 september 2007 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
Gat-ver-damme.![]()
Sta je dus in de veel te volle trein om 5 uur, komt er een vrouw binnenstappen met haar dat al in geen jaren meer is gewassen en een lucht waar geen riool of vuilnisbelt aan kan tippen.![]()
![]()
![]()
![]()
Men, en dan te bedenken dat dit nog maar het begin van het jaar is, wie weet wat er nog allemaal gebeurt rond en in de trein.
Maar poe hee, stond daar zowat te kokhalzen. In vredesnaam, dat ruik en zie je zelf toch ook wel? DOUCHEN JIJ!![]()
En... het zat niet aan je schoen?quote:Op donderdag 27 september 2007 19:15 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zat gisteren in de bus naast JA NAAST iemand die naar poep stonk. Kon echt nergens anders heen omdat de bus ook nog eens vol was enzo... Was misselijk gek!!
Heerlijk! Ik ga weer verder met het spel!quote:Op donderdag 27 september 2007 20:30 schreef Tezz het volgende:
Zooooooo lekker avondje tv kijken voor de boeg! Heerlijk lui (en onder invloed, hihi) op de bank hangen (nou ja, zeg maar gewoon plat liggen met allerlei kussens in mijn rug). Nu nog een leuke dvd de speler in knallen.
Hoi! Ga je nog niet op vakantie? als je nog langer wacht kan je op wintersportquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:21 schreef PeZu het volgende:
morguh
En we feliciteren Stommie omdat hij de lotto gewonnen heeft?? Omdat hij jarig is?? Omdat hij eindelijk naar nederland verhuisd???quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:55 schreef oranjekoek het volgende:
Nog gefeliciteerd Stommie!![]()
Ik denk er ineens weer aan
![]()
Hoi hoi! Heb je de nacht overleefd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen. Tezz present.
Ja, vrij goed eigenlijk! Ik ben als een blok in slaap gevallen en werd vanmorgen pas om half negen wakker! Ik zet nooit geen wekker, omdat ik normaal gesproken wel wakker word van de pijn rond een uur of zes zeven. Ik mag om zeven uur mijn nieuwe lading pillen nemen en ik word dus altijd op tijd wakker. Vanmorgen dus niet! Heerlijk 'uitgeslapen'.........Gelukkig is Bente vrij vandaag, anders had ik een probleem gehad.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi hoi! Heb je de nacht overleefd?
Zaterdag...half 8...quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
En goedemorgen natuurlijk.
Nu had ik zelf wel wat langer willen slapen, maar dochterlief vond het nodig om Platvoet en zijn vriendjes te gaan kijken.
Nu zit ik dus beneden te nietsen.......
Waarom ben je gebanned?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, ik ben al unbanned zonder te hoeven mailen.
Jakkes. erg vroeg!quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
En goedemorgen natuurlijk.
Nu had ik zelf wel wat langer willen slapen, maar dochterlief vond het nodig om Platvoet en zijn vriendjes te gaan kijken.
Nu zit ik dus beneden te nietsen.......
Was hè, vanwege dat trojan gebeuren. Het posten van dat ene regeltje in een spoiler, maar ze hebben waarschijnlijk in gezien dat het een beetje overdreven was mij daarvoor te bannen.quote:
Maar hier binnen is het warm! Centrale verwarming, kaarsjes......dekentje op de bank........jajaja ik weet het, het klinkt heel burgerlijk, maar af en toe zooooooo heerlijk!quote:
Im heb vandaag compleet geen flikker uitgevoerd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar hier binnen is het warm! Centrale verwarming, kaarsjes......dekentje op de bank........jajaja ik weet het, het klinkt heel burgerlijk, maar af en toe zooooooo heerlijk!
Ik ook................trusten!!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ben toch moe van het niksen, ik ga m'n bed warm houden.![]()
Als het hoofdpijn van een kater is dan is het niet zo erg, dan heb je er immers ook plezier van gehad.quote:
Het kwam idd van gisterenavond. Na een lekker warme douche was hij redelijk snel verdwenen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als het hoofdpijn van een kater is dan is het niet zo erg, dan heb je er immers ook plezier van gehad.
Mocht het hoofdpijn zijn van bijvoorbeeld migraine, dan voel ik met je mee. Dat is kut namelijk.
Hier, een pilletje.
Oh nee, niiets virtueel uitdelen Tezz, leer dat nou eens af!!!!!!
Wij fonduen nooit, gelukkig. Dat duurt me allemaal veel te lang.quote:Op zondag 30 september 2007 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, allweer vonduen.![]()
Verwend? Sommige mensen gourmetten/vonduen alleen op een verjaardag/kerst oid, en wij bijna iedere zondag, okee eerst is het wel leuk....maar als de jaren verstrijken...![]()
Buiten dat smaakt ieder stukje vlees na een tijdje hetzelfde........Als ik al zoiets doe (wat ik wel leuk vind by the way) ga ik liever gourmetten. Daar kun je culinair gezien iets meer mee. Lekker sausjes maken, wat groentes roerbakken, je stukje vlees gratineren etc...quote:Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij fonduen nooit, gelukkig. Dat duurt me allemaal veel te lang.
Ik heb het in de kast staan. Compleet met de killer-glazen, hihi. Heeft voor heel wat hilarische uurtjes gezorgd.......(en ook voor het chemisch laten reinigen van het vloerkleed).quote:Op zondag 30 september 2007 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
Wat dacht je hiervan:
[afbeelding]
Ik heb hem ook, maar we spelen het zelden. Meestal Kingzen, een kaartspel met eigen regels etc.quote:Op zondag 30 september 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het in de kast staan. Compleet met de killer-glazen, hihi. Heeft voor heel wat hilarische uurtjes gezorgd.......(en ook voor het chemisch laten reinigen van het vloerkleed).
Overigens heb ik ook de andere variant (het sexspel). Dat is een stuk saaier moet ik zeggen......
Ik kan natuurlijk qua variatie pure ranja in de glazen gieten voor de vier- en vijfjarige kinders, komen ze na het feestje allemaal stijf van de suikers terug bij pa en ma. Is wel lachen......
Ja dat zijn altijd geweldige spelletjes. Maar geloof me Ludo, op een gegeven moment word je hier echt 'te oud' voor...........Tis vreselijk maar waar. Ik moet er nu niet meer aan denken eerlijk gezegd dat ik met zón bierspelletje mee zou moeten doen........quote:Op zondag 30 september 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar we spelen het zelden. Meestal Kingzen, een kaartspel met eigen regels etc.
Ik vind het echt vreselijk..............tzal wel een kwestie van wennen zijn, maar toch.........quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk..............tzal wel een kwestie van wennen zijn, maar toch.........
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wow. Fok! is... anders.
Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:26 schreef Tezz het volgende:
En goedemorgen allemaal!
De dag dat ik weer langzaamaan mijn normale leventje weer op ga pakken...Ik ga straks voor een paar uurtjes naar het werk. Ik heb er wel weer zin in want het thuiszitten ben ik beu. Mijn man en de neuroloog raden het af, omdat je blijkbaar ook snel iets kunt forceren met een hernia (en dan dus uiteindelijk niet herstelt) maar ik redeneer maar zo: als ik thuis ook twee uur achter elkaar kan computeren dan kan ik het op het werk ook! En ik heb een zeer lieve baas, dus als het niet gaat ben ik ook zo weer thuis.......
Mijn schoonzusje had een een spel waarmee ze de bedeltjes van Demi haar armband moesten vinden. Dus allemaal verschillende spellen waar ze dan haar bedeltjes moesten zoeken, op het einde een schat begraven in de zandbak met het laatste bedeltje geloof ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen ideeen over zulke dingen hahaquote:Op zondag 30 september 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
Vraag je voor E.: mijn dochter wordt bijna vijf. Heb je nog leuke tips voor een kinderfeestje?? Ik wil graag iets thuis doen en verder als een pannekoek versieren kom ik niet....
Dat is rotquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:26 schreef Duuvelke het volgende:
Net thuis van half uur in de regen staanBrommer wilde niet starten.
Was net een verzopen kat!
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig echte voordelen opgemerkt. Wel kun je die irritante reclame onder de post van de topicopener uitzetten in je opties.
Eigenlijk supergoed!! Ik had meer 'last' van het tussen-de-middag-ritueel toen mijn dochter thuis kwam eten. Dat was meer vermoeiender dan die twee uurtjes werken.quote:
ach.........ik heb geheel tegen mijn principes in een topic in OUD geopend. Tot nu toe best leuke reacties moet ik zeggen....quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje had een een spel waarmee ze de bedeltjes van Demi haar armband moesten vinden. Dus allemaal verschillende spellen waar ze dan haar bedeltjes moesten zoeken, op het einde een schat begraven in de zandbak met het laatste bedeltje geloof ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen ideeen over zulke dingen hahaBij de buurvrouw hebben ze leuke taartjes gemaakt, van die kant en klare cakejes, ze had pudding gemaakt en allemaal spulletjes erbij gezet waarmee ze de taartje mochten versieren, allemaal een kaarsje erop. Dat vonden ze allemaal erg leuk trouwens.
Naja er zal vast wel veel op het net te vinden zijn.![]()
Ja dat bedoel ik dus, het is gewoon ff wennen. Terugzetten kan altijd nog. Misschien ontdek ik nog wel verborgen voordeeltjes......quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zet je hem toch gewoon terug? Het is duidelijk ff wennen, eerst eens aankijken.
ah.. even kijken in OUD! Super dat het ging op je werk! Het geeft ook wel weer afleiding gelukkig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach.........ik heb geheel tegen mijn principes in een topic in OUD geopend. Tot nu toe best leuke reacties moet ik zeggen....
Ja ik ben erg blij met de afleiding moet ik zeggen. Hier thuis kwamen de muren op me af........in de huishouding kan ik weinig tot niets doen en alle dvd's heb ik onderhand ook wel gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ah.. even kijken in OUD! Super dat het ging op je werk! Het geeft ook wel weer afleiding gelukkig.
Ja na een aantal weken heb je het thuis ook wel gezien natuurlijk. het is ontzettend traag hierquote:Op maandag 1 oktober 2007 23:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja ik ben erg blij met de afleiding moet ik zeggen. Hier thuis kwamen de muren op me af........in de huishouding kan ik weinig tot niets doen en alle dvd's heb ik onderhand ook wel gezien.
Het is wel goed zo!!!!!!
Jij nog iets leuks gedaan??
Ik ga even op je site kijken, misschien nog wat leuke tractaties of zo te vinden......(of grabbelton cadeautjes)
Maar een paar aanpassingen verder doet de nieuwe layout het ook.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
Hmm, ik ben toch maar weer naar de oude layout gegaan, de nieuwe loopt hier niet zo lekker.![]()
Nou, vertel op????quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:21 schreef Berenanus het volgende:
Weeeeet je hoe tof die ONZ meet was!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhm in het kort?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, vertel op????
En foto's natuurlijk...
Verkoudheid. Duidelijk. Shit man, ik had dokter moeten worden.quote:
Heroïne.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:
Vanwaar die lepel, wil je het opeten ofzo?
Blegh, heb zelf ook een klote nacht gehad. Ook misselijk, heb me maar afgemeld voor vandaag.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 08:10 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen.![]()
Slechte nacht gehad.![]()
Kutzooi.![]()
Ben aan het minderen met de medicijnen en heb al drie nachten aan een stuck heftige nachtmerries (echt heeeeel eng) en 's morgens ben ik misselijk. En nee ik ben niet zwanger. Dat kan niet, want door die KUT hernia heb ik al 2 maanden geen sex gehad. KUtzooi. Ik ga mijn kind naar school gooien en daarna mezelf terug in bed. Jammer voor mijn baas vandaag.
Broek alweer beter? Ik ben steeds met de markt bezig geweest, woensdag alles klaarzetten en prijsjes opzetten, kaarten maken dat soort dingen. En gisteren hebben we de hele dag op de markt gestaan, dus ik was savonds verlamd!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:03 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
En er heeft verder niemand gepost gister?? Behalve een grieperige Broek en ikzelf........Nou dat is dan ook gezelli!
Nog maar een poging dan: Goedemorgen!!!!!!!![]()
![]()
Jeps, maar ben nog steeds thuis.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:48 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Broek alweer beter? Ik ben steeds met de markt bezig geweest, woensdag alles klaarzetten en prijsjes opzetten, kaarten maken dat soort dingen. En gisteren hebben we de hele dag op de markt gestaan, dus ik was savonds verlamd!Een hele leuke dag gehad gisteren, helaas regende het veel, we hebben niet veel kunnen verdienen maar dat gold voor iedereen. Heel erg gezellig met de andere handelaren
Er was nog iemand met speelgoed, die was kwaad op ons,
volgens hem pikten we zijn klanten af.
We waren dan ook veel goedkoper dan hem. Zo nu en dan kwam hij bij ons langslopen en maakte een paar vreemde geluiden waarna hij kwaad wegliep
Dus we hebben zeker om hem veel gelachen. Zo iemand loopt zichzelf alleen maar belachelijk te maken.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe, inderdaad, hij zet zichzelf voor aap. Dat gezeur, concurentie hoort bij het leven van een verkoper. Toch?
Tezz, hoe staat het ervoor? (En waar is BeeDee?)
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jeps, maar ben nog steeds thuis.![]()
Gister lekker uit eten geweest, broertje was jarig.
hahaa v alt er nog iets te verpesten hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehe, inderdaad, hij zet zichzelf voor aap. Dat gezeur, concurentie hoort bij het leven van een verkoper. Toch?
Tezz, hoe staat het ervoor? (En waar is BeeDee?)
BeeDee komt niet meer terug, ik heb hem op hyves gesproken.
Nog gefeliciteerd met je broer, waar/wat hebben jullie gegeten?E = mc2, E is de energie die vrijkomt
Geef je BeeDee een kusje van me als je hem weer spreekt???quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa v alt er nog iets te verpesten hierBeeDee komt niet meer terug, ik heb hem op hyves gesproken.
Nog gefeliciteerd met je broer, waar/wat hebben jullie gegeten?
BeeDee komt niet meer terug? Hoe dat dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaa v alt er nog iets te verpesten hierBeeDee komt niet meer terug, ik heb hem op hyves gesproken.
Nog gefeliciteerd met je broer, waar/wat hebben jullie gegeten?
Meh, een paar weekjes rustig aan kan lekker zijn maar niet als je in pijn zit en compleet niks kan doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Geef je BeeDee een kusje van me als je hem weer spreekt???
@broek: het staat er zozo voor. Hernia is echt kut. Maar het gaat (langzaamaan) steeds beter hoor!![]()
Zware drank. 14.gifquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:31 schreef Tezz het volgende:
Ach broek, ik kan op zich alles wel maar allemaal maar een heel klein beetje.........Een kwartiertje achter de computer, een kwartiertje lopen, tien minuten fietsen enzovoorts........
En de pijn wordt minder, ik ben zelfs al aan het afbouwen met mijn drugs hihi
quote:
Morgen viert m'n broertje z'n verjaardag en moet ik even naar een vriendin want ik ben haar nog wat geld schuldig. En Zondag een beetje aan de auto kloten en niksen denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat durf ik echt nie met die pillen hoor.....
Nog wat leuks in de planning dit weekend?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:54 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben net trouwens lekker wezen wokken. Ze hadden zelfs frikandellen, waarvan ik er een stuk of 3 pakte tot ongenoegen van mijn vriendin omdat ik normaal moest doen.
Vrouwen![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Morgen viert m'n broertje z'n verjaardag en moet ik even naar een vriendin want ik ben haar nog wat geld schuldig. En Zondag een beetje aan de auto kloten en niksen denk ik.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 22:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
dat durf ik echt nie met die pillen hoor.....
Nog wat leuks in de planning dit weekend?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ludoooooo!![]()
![]()
![]()
FrikandellenWokken met frikandellen?
Ik krijg alweer honger trek!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze lagen au bain-Marie.
Maar wat is het rustig hier, geen hol te beleven. Opdoeken die handel!
Ik kan het me niet permitteren verslaafd te raken aan een spelletje, werk zat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:11 schreef oranjekoek het volgende:
kapi-regnum Is het online spel wat ik nu aan het spelen ben, een beetje handelen. het is nog maar een paar weken in de lucht, via een link van Fok! Trouwens![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:17 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Maar... Ludo...Dan zie ik je niet meer....
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan het me niet permitteren verslaafd te raken aan een spelletje, werk zat.
[..]
Vast wel een andere SC om bij aan te sluiten, dit schiet ook niet op.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben tegenwoordig een kwaliteitsusert!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:34 schreef Neleos het volgende:
Ik ben zo sinds een maand ongeveer een beetje verslaafd aan roken. Kan ik dat hier melden of moet ik eigenlijk liever direct weer opdonderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |