abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53319540
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:00 schreef Edwinuss het volgende:
goedenmorgen vieze rokers!
goedemorgen vieze nietrokers!!!!!!!!!!
En ook goedemorgen vieze rokers!!!!!!!!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_53319547
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef PeZu het volgende:
morguh
heej schat, gelukkig lag ik heerlijk te slapen rond dit tijdstip!!!!!
pi_53319574
quote:
Op woensdag 19 september 2007 22:54 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Hehehe.... Ken je die mop van dit beest met een bruine streep op z'n rug?
Nee! Vertel eens
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_53319585
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:00 schreef Edwinuss het volgende:
goedenmorgen vieze rokers!
Ik ben schoon hoor!
pi_53319604
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:

[..]

Slaap je lekker uit nu Bente even weg is?
pi_53319615
Ik ga Sanne even van bed trommelen.
pi_53319632
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:04 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Ik ben schoon hoor!
nee, ik ben bang dat je stinkt
  donderdag 20 september 2007 @ 09:07:37 #58
138448 PeZu
Suspended animation
pi_53319641
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:01 schreef Tezz het volgende:

[..]

ben net weer wakker

hoe gaat ie? hier alles lekker

alleen een beetje moe omdat ik zo druk ben de laatste tijd

ben toe aan vakantie

alleen wanneer dat is weet ik nog niet
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_53320001
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:05 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Slaap je lekker uit nu Bente even weg is?
Ja het is een wonder! Ik ging gister rond half 12 naar bed volgens mij en ik heb geslapen tot half negen.......Echt, zo fijn dat ik nu (sinds ik de pillen neem) gewoon nachten door kan slapen! Dat doet me wel enorm goed hoor. Ik vind het wel vreselijk dat ikniet voor Bente kan zorgen zoals het moet. Volgens mij begrijpt Bente het allemaal wel. Gisteravond zei ze: 'Mam, maak je niet druk, ik ga gewoon nog lekker een nachtje bij oma slapen en oma verwent mij dus dat is niet erg". hahaha slimmerik is het toch he.......
pi_53320028
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:07 schreef PeZu het volgende:

[..]

ben net weer wakker

hoe gaat ie? hier alles lekker

alleen een beetje moe omdat ik zo druk ben de laatste tijd

ben toe aan vakantie

alleen wanneer dat is weet ik nog niet
Heej schat, het gaat niet goed, verre van zelfs. Maar goed ik overleef het wel, haha. Je moet wel op tijd rust nemen hoor, je zult niet de eerste dertiger zjn die bezwijkt onder de druk van het alledaagse leven. Relax relax relax baby!!!!!!!
Neem lekker vakantie en heb ff een paar weken schijt aan alles! Dat helpt!
pi_53320175
Heej E., hoe gaat het trouwens met Tim op de basisschool??
pi_53321212
moguh!
.
pi_53322287
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:37 schreef Tezz het volgende:
Heej E., hoe gaat het trouwens met Tim op de basisschool??
Heel erg goed! Hij vindt het geweldig. Smorgens zet ik hem op zijn stoel en kan meteen weer weggaan, ideaal! Er zijn nog steeds veel kindjes die huilen als de moeder weggaat. Gelukkig heeft hij dat nooit gehad.
pi_53322305
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:28 schreef Stommie het volgende:
moguh!
Halloo
pi_53339483
Goedenavond!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_53340130
Bijna weekend.
0 topics op naam. 14.gif
pi_53340202
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Bijna weekend.
Bijna ja, nog 2 uur college..

Hoe bevalt jouw opleiding eigenlijk Broekpaling?
Ik typ straat.
pi_53340311
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
Bijna weekend.
same here
.
pi_53340835
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Tot nu toe wel goed eigenlijk, leuke klas, leuke sfeer daarzo ook.
Alleen het reizen vind ik niks, iedere dag eerst een stuk fietsen en met de trein.
Maargoed, vor de rest vind ik 't wel leuk, veel nieuwe vrienden gemaakt en weer een paar oude herontmoet.
0 topics op naam. 14.gif
pi_53341501
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:02 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Alleen het reizen vind ik niks, iedere dag eerst een stuk fietsen en met de trein.
Maargoed, vor de rest vind ik 't wel leuk, veel nieuwe vrienden gemaakt en weer een paar oude herontmoet.
Leuk man! School!
pi_53341530
quote:
Op donderdag 20 september 2007 21:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Gaat het nog een beetje met je colleges?
pi_53342548
quote:

[..]

Fijn dat het goed gaat Broek! En dat reizen, tja, dat is inderdaad niet altijd leuk. Heb je overwogen om op kamers te gaan misschien?? Is goed voor je, word je lekker zelfstandig van!
pi_53342605
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Heel erg goed! Hij vindt het geweldig. Smorgens zet ik hem op zijn stoel en kan meteen weer weggaan, ideaal! Er zijn nog steeds veel kindjes die huilen als de moeder weggaat. Gelukkig heeft hij dat nooit gehad.
Fijn om te horen! Ik heb dus vorig jaar met Bente wel heel veel moeite gehad. Dat had ik niet aan zien komen, omdat het op de peuterspeelzaal perfect ging. Daar hoefde ik niet eens mee de klas in te lopen. Dat was jas ophangen en wegwezen moeders! Op de basisschool heb ik haar letterlijk van mijn been af moeten pellen en aan de juffrouw over moeten dragen. Maar dat heeft maar een paar weken geduurd. Daarna zag ze de voordelen van het naar school gaan in: lekker spelen de hele ddag, knutselen, liedjes zingen en dan als klapper op de vuurpijl ook nog eens afspreken met vriendinnetjes na school
pi_53342747
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Gaat het nog een beetje met je colleges?
Och jahoor, beetje onderuitgezakt in die zaal hangen naar zo'n kerel luisteren en als het niet boeiend is ipv aantekeningen maken op de laptop een beetje internetten, muziek luisteren of filmpje kijken.
Ik typ straat.
pi_53342808
quote:

[..]

Trein vind ik altijd wel relaxt eigenlijk, beetje wegdommelen met het zonnetje op de ruit, muziekje erbij.
Maar hoelang moet je reizen dan?
Ik typ straat.
pi_53343402
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Trein vind ik altijd wel relaxt eigenlijk, beetje wegdommelen met het zonnetje op de ruit, muziekje erbij.
Als je niet in de spits op een hotline hoeft te reizen is het inderdaad best relaxed! Ik ga ook altijd bij mijn broer op visite met de trein (eindhoven-Amsterdam)
pi_53345227
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:

[..]

Fijn om te horen! Ik heb dus vorig jaar met Bente wel heel veel moeite gehad. Dat had ik niet aan zien komen, omdat het op de peuterspeelzaal perfect ging. Daar hoefde ik niet eens mee de klas in te lopen. Dat was jas ophangen en wegwezen moeders! Op de basisschool heb ik haar letterlijk van mijn been af moeten pellen en aan de juffrouw over moeten dragen. Maar dat heeft maar een paar weken geduurd. Daarna zag ze de voordelen van het naar school gaan in: lekker spelen de hele ddag, knutselen, liedjes zingen en dan als klapper op de vuurpijl ook nog eens afspreken met vriendinnetjes na school
Verschrikkelijk inderdaad, mijn hart scheurt als ik dat zie ze heeft het nu dus ook wel naar haar zin gelukkig!
pi_53345241
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Och jahoor, beetje onderuitgezakt in die zaal hangen naar zo'n kerel luisteren en als het niet boeiend is ipv aantekeningen maken op de laptop een beetje internetten, muziek luisteren of filmpje kijken.
Ideaal toch!
pi_53345253
Ik ga weer lekker naar bed!
Welterusten!
pi_53345273
Weltrusten.
Ik typ straat.
pi_53345297
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:23 schreef LudoSanders het volgende:
Weltrusten.
Ludo! nu slaap ik extra lekker
pi_53348368
Goedemorgen beste rokers,

Ik heb heerlijk geslapen en heb vandaag weer een relaxed dagje voor de boeg (nou ja, ahum). Straks even naar de apotheek en ik ben van plan om er zelf heen te fietsen, dus dat wordt een hele onderneming. Maar ik ben het onderhand beu, ik wil weer een normaal leven! Ik werk al vier weken niet of zo (belhalve dna thuis af en toe) en moeder en schoonmoeder houdenmijn huis schoon momenteel. Bah. Vanaf vandaag heb ik besloten dat het goed met me gaat en dat ik best wel dingen zelf kan..........
pi_53351347
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 08:54 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen beste rokers,

Ik heb heerlijk geslapen en heb vandaag weer een relaxed dagje voor de boeg (nou ja, ahum). Straks even naar de apotheek en ik ben van plan om er zelf heen te fietsen, dus dat wordt een hele onderneming. Maar ik ben het onderhand beu, ik wil weer een normaal leven! Ik werk al vier weken niet of zo (belhalve dna thuis af en toe) en moeder en schoonmoeder houdenmijn huis schoon momenteel. Bah. Vanaf vandaag heb ik besloten dat het goed met me gaat en dat ik best wel dingen zelf kan..........
That's the spirit! Alles goed gegaan?
pi_53351450
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

That's the spirit! Alles goed gegaan?
Ja ik heb het overleefd. Was wel lekker even op de fiets! Fietsen op zich gaat goed, alleen welke OEN heeft al die kuilen in de weg gelegd.........Bij de apotheek binnen had ik het even moeilijk, ik werd enorm duizelig en moest gaan zitten. Ik was uiteraard wel op het juiste adres want de apothekersassistente wist precies waarom ik zo duizelig werd haha. Nou ja, nu ben ik weer thuis en ik voel me best oke!
Zodadelijk komt mijn moeder met Bente een boterham eten en ik heb lekker cadeautjes voor hen gekocht....

VAnmiddag maar eens een poging doen om met de hond te gaan wandelen.....
pi_53353822
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:24 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja ik heb het overleefd. Was wel lekker even op de fiets! Fietsen op zich gaat goed, alleen welke OEN heeft al die kuilen in de weg gelegd.........Bij de apotheek binnen had ik het even moeilijk, ik werd enorm duizelig en moest gaan zitten. Ik was uiteraard wel op het juiste adres want de apothekersassistente wist precies waarom ik zo duizelig werd haha. Nou ja, nu ben ik weer thuis en ik voel me best oke!
Zodadelijk komt mijn moeder met Bente een boterham eten en ik heb lekker cadeautjes voor hen gekocht....

VAnmiddag maar eens een poging doen om met de hond te gaan wandelen.....
Mooi zo! Ja die kuilen zullen niet goed voor je rug zijn. De gemeente aanklagen, misschien kan je er nog een miljoentje uitslepen. Een hernia door kuilen in de weg Gezellig dat ze even langskomen, erg lief van je om een cadeautje voor ze te kopen. Bente zal je ook wel missen. Wandelen is ook heel goed voor je rug, misschien wordt het allemaal een beetje soepeler. Veel sterkte in elk geval!
pi_53358752
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:01 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

40 minuten ong~
0 topics op naam. 14.gif
pi_53368542
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

40 minuten ong~
Broek!

brr ik heb het koud, is er nog iets op tv?
pi_53370253
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:19 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

Broek!

brr ik heb het koud, is er nog iets op tv?
Ik heb het ook koud.
Niks op tv denk ik, morgen 300 kijken, THIS IS SPARTA!
0 topics op naam. 14.gif
pi_53371965
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:23 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ik heb het ook koud.
Niks op tv denk ik, morgen 300 kijken, THIS IS SPARTA!
heh? haha We hebben net the generals daughter gekeken! wel een goeie film! Ik ga naar bed, welterusten!
pi_53374767
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 00:33 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

heh? haha We hebben net the generals daughter gekeken! wel een goeie film! Ik ga naar bed, welterusten!
Ik wil ook naar bedje.....maar ik ben al weer wakker. Pff...Ik wil SLAPEN>>>>>>>>>>>>> geen pijn !!!!!!!!

Nu zit ik hier te koekeloeren. Dadelijk maar even de tv aanzetten, god weet wat er rond dit tijdstip nog allemaal op tv is......
pi_53374768
oh ja, helemaal vergeten: goedemorgen!!!!
pi_53377279
Goeiemiddag...... En de vrije dagen zijn alweer voorbij......
pi_53380357
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Goeiemiddag...... En de vrije dagen zijn alweer voorbij......
goeiemiddag.......nee hoor, vrije dagen zijn nog lang niet voorbij..................overigens ben ik nu al vier weken thuis van het werk en maandag moet ik bij de bedrijfsarts op het matje komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.....hij gaat me vast dwingen.
pi_53380477
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Tezz het volgende:

[..]

goeiemiddag.......nee hoor, vrije dagen zijn nog lang niet voorbij..................overigens ben ik nu al vier weken thuis van het werk en maandag moet ik bij de bedrijfsarts op het matje komen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.....hij gaat me vast dwingen.
Dwingen als in?

Zometeen naar Beverwijk toe, ik ben volgens mij een van de weinige die winkelen leuk vind..thans, de electronica winkels enzo dan he.
0 topics op naam. 14.gif
pi_53381194
Beverwijk? Beetje over die zwarte markt struinen, of hebben ze daar ook een normale winkelstraat? Zwarte markt is niets voor mij iig.
Ik typ straat.
pi_53381215
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 14:31 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dwingen als in?

Zometeen naar Beverwijk toe, ik ben volgens mij een van de weinige die winkelen leuk vind..thans, de electronica winkels enzo dan he.
Dwingen als in 'jij moet weer gaan werken meissie, je mag niet meer thuisblijven......'

En ik vind winkelen ook niet leuk inderdaad .Behalve als ik niet speciaal iets hoeft te hebben en eigenlijk alleen maar afgesproken heb met een vriendin om stiekem op het terras te gaan zitten en de hele dag mensen te kijken en bier te drinken.........
pi_53381305
Die dokter doet toch gewoon een onderzoek en constateert dan toch gewoon die hernia?
Ik typ straat.
pi_53381428
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 15:11 schreef LudoSanders het volgende:
Die dokter doet toch gewoon een onderzoek en constateert dan toch gewoon die hernia?
Ja dat heeft de neuroloog reeds gedaan. Het lijkt me niet dat de bedrijfsarts dat nog eens opnieuw gaat doen. Die is er speciaal voor om mensen weer snel aan het werk te krijgen, dus als hij me wil onderzoeken heeft hij vette pech want dat laat ik niet toe. Dan vraagt hij de stukken bij de neuroloog maar op hoor, het is goed. Ik ga niet weer alle pijn van een onderzoek doorstaan gewoon zodat hij kan constateren dat ik inderdaad een hernia heb.
pi_53381451
Lijkt me sterk dat ze je gaan dwingen dan?
Ik typ straat.
pi_53381479
Het oordeel van een neurochirurg lijkt me zwaarder wegen dan dat van een bedrijfsarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')