Hoi hoi! Heb je de nacht overleefd?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen. Tezz present.
Ja, vrij goed eigenlijk! Ik ben als een blok in slaap gevallen en werd vanmorgen pas om half negen wakker! Ik zet nooit geen wekker, omdat ik normaal gesproken wel wakker word van de pijn rond een uur of zes zeven. Ik mag om zeven uur mijn nieuwe lading pillen nemen en ik word dus altijd op tijd wakker. Vanmorgen dus niet! Heerlijk 'uitgeslapen'.........Gelukkig is Bente vrij vandaag, anders had ik een probleem gehad.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoi hoi! Heb je de nacht overleefd?
Zaterdag...half 8...quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
En goedemorgen natuurlijk.
Nu had ik zelf wel wat langer willen slapen, maar dochterlief vond het nodig om Platvoet en zijn vriendjes te gaan kijken.
Nu zit ik dus beneden te nietsen.......
Waarom ben je gebanned?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf, ik ben al unbanned zonder te hoeven mailen.
Jakkes. erg vroeg!quote:Op zaterdag 29 september 2007 07:27 schreef Tezz het volgende:
En goedemorgen natuurlijk.
Nu had ik zelf wel wat langer willen slapen, maar dochterlief vond het nodig om Platvoet en zijn vriendjes te gaan kijken.
Nu zit ik dus beneden te nietsen.......
Was hè, vanwege dat trojan gebeuren. Het posten van dat ene regeltje in een spoiler, maar ze hebben waarschijnlijk in gezien dat het een beetje overdreven was mij daarvoor te bannen.quote:
Maar hier binnen is het warm! Centrale verwarming, kaarsjes......dekentje op de bank........jajaja ik weet het, het klinkt heel burgerlijk, maar af en toe zooooooo heerlijk!quote:
Im heb vandaag compleet geen flikker uitgevoerd.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar hier binnen is het warm! Centrale verwarming, kaarsjes......dekentje op de bank........jajaja ik weet het, het klinkt heel burgerlijk, maar af en toe zooooooo heerlijk!
Ik ook................trusten!!!!!quote:Op zondag 30 september 2007 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik ben toch moe van het niksen, ik ga m'n bed warm houden.![]()
Als het hoofdpijn van een kater is dan is het niet zo erg, dan heb je er immers ook plezier van gehad.quote:
Het kwam idd van gisterenavond. Na een lekker warme douche was hij redelijk snel verdwenen.quote:Op zondag 30 september 2007 17:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als het hoofdpijn van een kater is dan is het niet zo erg, dan heb je er immers ook plezier van gehad.
Mocht het hoofdpijn zijn van bijvoorbeeld migraine, dan voel ik met je mee. Dat is kut namelijk.
Hier, een pilletje.
Oh nee, niiets virtueel uitdelen Tezz, leer dat nou eens af!!!!!!
Wij fonduen nooit, gelukkig. Dat duurt me allemaal veel te lang.quote:Op zondag 30 september 2007 17:32 schreef Broekpaling het volgende:
Boh, allweer vonduen.![]()
Verwend? Sommige mensen gourmetten/vonduen alleen op een verjaardag/kerst oid, en wij bijna iedere zondag, okee eerst is het wel leuk....maar als de jaren verstrijken...![]()
Buiten dat smaakt ieder stukje vlees na een tijdje hetzelfde........Als ik al zoiets doe (wat ik wel leuk vind by the way) ga ik liever gourmetten. Daar kun je culinair gezien iets meer mee. Lekker sausjes maken, wat groentes roerbakken, je stukje vlees gratineren etc...quote:Op zondag 30 september 2007 20:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wij fonduen nooit, gelukkig. Dat duurt me allemaal veel te lang.
Ik heb het in de kast staan. Compleet met de killer-glazen, hihi. Heeft voor heel wat hilarische uurtjes gezorgd.......(en ook voor het chemisch laten reinigen van het vloerkleed).quote:Op zondag 30 september 2007 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
Wat dacht je hiervan:
[afbeelding]
Ik heb hem ook, maar we spelen het zelden. Meestal Kingzen, een kaartspel met eigen regels etc.quote:Op zondag 30 september 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb het in de kast staan. Compleet met de killer-glazen, hihi. Heeft voor heel wat hilarische uurtjes gezorgd.......(en ook voor het chemisch laten reinigen van het vloerkleed).
Overigens heb ik ook de andere variant (het sexspel). Dat is een stuk saaier moet ik zeggen......
Ik kan natuurlijk qua variatie pure ranja in de glazen gieten voor de vier- en vijfjarige kinders, komen ze na het feestje allemaal stijf van de suikers terug bij pa en ma. Is wel lachen......
Ja dat zijn altijd geweldige spelletjes. Maar geloof me Ludo, op een gegeven moment word je hier echt 'te oud' voor...........Tis vreselijk maar waar. Ik moet er nu niet meer aan denken eerlijk gezegd dat ik met zón bierspelletje mee zou moeten doen........quote:Op zondag 30 september 2007 23:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb hem ook, maar we spelen het zelden. Meestal Kingzen, een kaartspel met eigen regels etc.
Ik vind het echt vreselijk..............tzal wel een kwestie van wennen zijn, maar toch.........quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk..............tzal wel een kwestie van wennen zijn, maar toch.........
quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wow. Fok! is... anders.
Hoe is het gegaan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 07:26 schreef Tezz het volgende:
En goedemorgen allemaal!
De dag dat ik weer langzaamaan mijn normale leventje weer op ga pakken...Ik ga straks voor een paar uurtjes naar het werk. Ik heb er wel weer zin in want het thuiszitten ben ik beu. Mijn man en de neuroloog raden het af, omdat je blijkbaar ook snel iets kunt forceren met een hernia (en dan dus uiteindelijk niet herstelt) maar ik redeneer maar zo: als ik thuis ook twee uur achter elkaar kan computeren dan kan ik het op het werk ook! En ik heb een zeer lieve baas, dus als het niet gaat ben ik ook zo weer thuis.......
Mijn schoonzusje had een een spel waarmee ze de bedeltjes van Demi haar armband moesten vinden. Dus allemaal verschillende spellen waar ze dan haar bedeltjes moesten zoeken, op het einde een schat begraven in de zandbak met het laatste bedeltje geloof ik. Ik heb eigenlijk helemaal geen ideeen over zulke dingen hahaquote:Op zondag 30 september 2007 20:23 schreef Tezz het volgende:
Vraag je voor E.: mijn dochter wordt bijna vijf. Heb je nog leuke tips voor een kinderfeestje?? Ik wil graag iets thuis doen en verder als een pannekoek versieren kom ik niet....
Dat is rotquote:Op maandag 1 oktober 2007 18:26 schreef Duuvelke het volgende:
Net thuis van half uur in de regen staanBrommer wilde niet starten.
Was net een verzopen kat!
[..]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:29 schreef LudoSanders het volgende:
Weinig echte voordelen opgemerkt. Wel kun je die irritante reclame onder de post van de topicopener uitzetten in je opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |