abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53169082
Vervolg van: Fok!Dieetclub #201 Ooit heffen we onszelf op 8-)

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale \\\"5 jaar dieetclub-meet\\\". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53169101
Haardracht pas ik meestal aan de wens van
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_53169130
zonder zoveel mogelijk
Ja doei.
pi_53169524
Benen en oksels in ieder geval zonder.
Oksels ook bij mannen graag zonder
pi_53169536
Ontopic: minneola's zijn echt heel erg lekker!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 12:57:07 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53169568
Even m'n ervaringen van gisteren plaatsen

Gisteren had ik een afspraak met Nienke ten Hoor om mijn eetpatroon onder de loep te nemen. Ik val al een hele tijd niet meer af (ben 53,5 kilo kwijt hoor, 't is niet dat er niks af is of zo) en ik wilde graag weten of ik goed en voldoende eet. Nienke is dé autoriteit op het gebied van WLS in diëtistenland. Ze werkt veel samen met dr. Schweitzer, die dan weer dé autoriteit is op het gebied van WLS in endocrinologenland.

We hebben eerst gekeken naar mijn omstandigheden, de operatie, mijn eetgewoonten voor de operatie en hoe ik me nu voel en tegenover eten sta.

Vervolgens heeft Nienke bepaald wat ik minimaal zou moeten eten op een dag en daarna hebben we mijn eetpatroon daarnaast gelegd.

Ik moet op een dag ongeveer 1700 kcal eten. Mijn dagpatroon kwam op 1800 uit, dat was dus prima. Ik kom keurig aan mijn 100 gram eiwitten Vetten was ook goed, zelfs iets aan de lage kant. Ook de koolhydraten waren qua hoeveelheid goed, maar ik moet ze wel anders opbouwen.

Koolhydraten vallen uiteen in suiker, zetmeel en vezels. Ik moet het accent wat meer van de suikers naar de vezels proberen te verleggen. Dat is redelijk simpel te doen: geen ontbijtkoek als tussendoortje maar in plaats daarvan een fruit/granenkoek of mueslireep, banaan geregeld vervangen door bijvoorbeeld kiwi.

Kortom: wat ik eet is goed, en voldoende voor iemand van mijn gewicht en lengte zonder bypass. Nienke verbaasde zich erover dat ik het volhoud op wat ik nu eet, ze vindt het weinig voor iemand met een bypass. Even voor de duidelijkheid: ik eet keurig met regelmaat en heb geen honger.

Wat er nu moet gebeuren is dat ik naar dr. Schweitzer ga met al deze gegevens (heb 28 september een afspraak) en dat we gaan kijken wat mijn lichaam doet met dit voedsel. Gaat alles goed of ontstaan er tekorten?

Als dat duidelijk is neem ik weer contact met Nienke op om te kijken welke aanpassingen ik moet doen in mijn eetpatroon.

We hadden het uiteraard ook nog over meer afvallen Nienke berekende dat ik maximaal 70% van mijn overgewicht zou kwijtraken. Dat is ongeveer 60 kilo, en ik ben er zoals gezegd nu 53,5 kwijt. Het is dus niet realistisch om te verwachten dat ik nog 20 kilo kwijtraak. Hopelijk lukt het me uiteindelijk om echt aan die 70% te komen, dan zou ik 90 kilo wegen.

't Is natuurlijk jammer dat ik uiteindelijk niet echt een hele slanke den zal worden, maar als ik niet meer afval maar wel gezond ben en blijf ben ik al hartstikke tevreden!

En Nienke is zo'n leuk mens, het uur was om voor ik het wist. Ik ben (uiteraard - wie niet?) al vaker bij diëtistes geweest maar dat waren stuk voor stuk van die zure, belerende types Een hele verademing om dan bij iemand als Nienke te zitten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53169669
Ik ben nog nooit bij een dietiste geweest

Tevens tvp

Ik ga nu maar weer eens wat doen, ff het dekbed uit ;t raam hangen, het is z'n mooi weer.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:05:54 #8
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53169758
Klinkt goed Rewimo als er bij mij evt iets veranderd maak ik ook een afspraak met haar het klinkt namelijk wel goed.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 13:10:45 #9
13151 crew  Rewimo
pi_53169902
Zou ik zeker doen, Bubsel. Je steekt er altijd wat van op en ze weet echt alle ins en outs van WLS.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53169920
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef YPPY het volgende:
Haardracht pas ik meestal aan de wens van
ik ook haha en dat is lange haren op mijn kop en gewone netjes bij gehouden wenkbrauwen en de rest eraf.
pi_53169945
Ik heb Nienke ook even gesproken op de WLS dag in juni. Het is inderdaad een leuk mens en ik vond haar presentatie ook heel zinnig. Mocht ik hulp nodig hebben met mijn dieet dan zou ik ook een afspraak bij haar maken
pi_53169973
Ah, nieuw topic!

Al onze jarigen: Gefeliciteerd!!

Hier gaat 't redelijk, ben deze week niet afgevallen, heb daarvoor net ff teveel gesnoept. Maar volgende week verwacht ik wel weer een lager gewicht op de weegschaal te zien, ik ga me dan ook komende week heel netjes gedragen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53170096
iemand nog zin om Mijn site even te 'testen'?
Dus bekijken of je alles nu wel kunt lezen en kunt klikken?
Ja doei.
pi_53170269
Ik heb ook niet echt goede ervaringen met diëtistes..

Behalve die van de eetgroep, die was stoer!
Ging ze die anorexiameisjes eten dat de slankste sandwichspread haar aan hondenkots deed denken en dergelijke...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 13:29:16 #15
13151 crew  Rewimo
pi_53170422
Mijn ervaring tot nu toe met diëtistes was voornamelijk negatief. Van alles verbieden, alleen maar mopperen en totaal niet motiverend
pi_53171447
Met mijn afvalplan ging het een tijdje wat minder, zat niet goed in mijn vel ofzo. Maar nu ik iets leuks in het vooruitzicht heb wil ik best met iedereen meedoen om voor kerst (of januari in mijn geval ) om 10 kilo af te vallen. We hebben namelijk besloten om 5,5 week naar Nieuw-Zeeland te gaan . Nu nog zo lang vrij krijgen maar dat moesten ze hier nog overleggen (maar was zo goed als zeker).
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 14:07:58 #17
13151 crew  Rewimo
pi_53171520
Wauw Pandorah, wat een heerlijk vooruitzicht! Wanneer moet dat gebeuren?

Ik heb net een nieuwe foto laten maken voor op het intranet. Mijn collega's hier klaagden dat ze me niet herkenden op de oude foto. Die was dus ook van 50 kilo geleden
pi_53171594
We hebben iig een optie staan voor eind januari heen en begin maart terug . Vrij snel dus al
pi_53171641
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
hij doet het faithy
pi_53171686
dank je Riann

begin het steeds meer te snappen gelukkig is HBO een DOE opleidingsvorm, dus lekker 'prutsen'
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 14:15:59 #21
13151 crew  Rewimo
pi_53171748
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Pandorah het volgende:
We hebben iig een optie staan voor eind januari heen en begin maart terug . Vrij snel dus al
Lekker zeg, 't is daar dan zomer hè? Lekker naar de zon!
pi_53171941
quote:
Gaaf! Lekker lang ook, 5,5 week!
Neem wel een regenjas mee, op het zuidereiland is het 's zomers lekker nat!
Maar het is er zo ontzettend gaaf en zo mooi, jullie gaan echt ongetwijfeld een super vakantie hebben!
(er loopt in Travel een topicreeks over NZ, staan leuke tips en foto's in. Oh en mijn space -zie onderschrift- daar staan natuurlijk ook gave foto's )
***Levi was here***
pi_53171965
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef Pandorah het volgende:
Met mijn afvalplan ging het een tijdje wat minder, zat niet goed in mijn vel ofzo. Maar nu ik iets leuks in het vooruitzicht heb wil ik best met iedereen meedoen om voor kerst (of januari in mijn geval ) om 10 kilo af te vallen. We hebben namelijk besloten om 5,5 week naar Nieuw-Zeeland te gaan . Nu nog zo lang vrij krijgen maar dat moesten ze hier nog overleggen (maar was zo goed als zeker).

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf

ontzettend tof meid
Ja doei.
pi_53172129
GAAF Pandorah!!!!!!!!!!!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53173118
quote:
Gaaf!!!
pi_53174417
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
doet ut
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 14 september 2007 @ 17:39:42 #27
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53176801
Feli Jarige Jetjes
pi_53176872
Heel gaaf Pandorah, dat is nog eens een lekker vooruitzicht!

Ik was deze week 4 ons kwijt. 't Gaat niet meer zo snel, maar ik ben nog steeds heel tevreden. Ik ben nu 7,3 kilo kwijt in 8 weken, prima toch?
pi_53178022
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:57 schreef Rewimo het volgende:

Kortom: wat ik eet is goed, en voldoende voor iemand van mijn gewicht en lengte zonder bypass. Nienke verbaasde zich erover dat ik het volhoud op wat ik nu eet, ze vindt het weinig voor iemand met een bypass. Even voor de duidelijkheid: ik eet keurig met regelmaat en heb geen honger.
waarom moet iemand met een bypass dan meer eten
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:08:12 #30
4177 Jojogirl
pi_53178793
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als ik het goed heb begrepen is dat omdat de opname van voedingsstoffen en vitaminen en mineralen minder is dan bij een normaal iemand.
pi_53179283
Ah mag ik een tvp plaatsen? Ah toeeeee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 19:50:13 #32
13151 crew  Rewimo
pi_53179872
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:
Omdat die niet alles opneemt wat hij eet. Van de 1000 kcal worden er misschien maar 500 opgenomen (is bij iedereen verschillend afhankelijk van lichaam en operatie). Ook worden vitamines en mineralen minder goed opgenomen, wat kan leiden tot tekorten. Vandaar ook dat je je bloed regelmatig moet laten controleren, je vitamines en mineralen moet supplementeren en je voedingspatroon aanpassen. Wij moeten echt veel meer eiwitten eten dan "normale" mensen. Omdat je er daarvan veel nodig hebt en een deel ervan verlaat gewoon ons lichaam weer zonder te worden opgenomen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:54:55 #33
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53179994
De HAP en en EHBO is ook een manier om je weekend te beginnen

Heb ineens heel veel meer pijn als normaal aan mijn heupen.

Op de HAP 2 artsen aan mijn lijf gehad die wisten het niet, op de EHBO zei ie dat mijn kont spieren overbelast zijn. Moet gedoseerd rusten en mag niet te veel lopen maar ook niet in de rolstoel . Hoop dat de tijd heel snel gaat en dat het dan dus snel vrijdag is dan heb ik een afspraak bij de orthopeed namelijk.

Maar goed het huilen staat me nader dan het lachen kan ik jullie vertellen.
pi_53179996
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Elvi het volgende:
Ah mag ik een tvp plaatsen? Ah toeeeee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 20:03:34 #35
13151 crew  Rewimo
pi_53180242
Bubsel, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Heb je wel pijnstillers gekregen? Ik hoop voor je dat deze week gauw om is
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:10:10 #36
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53180428
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Heb je wel pijnstillers gekregen? Ik hoop voor je dat deze week gauw om is
Nee moest het maar doen met wat ik altijd mag gebruiken
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 14 september 2007 @ 20:17:29 #37
13151 crew  Rewimo
pi_53180619
Hm, lijkt er inderdaad op dat ze er geen raad mee weten. Kun je geen contact met de orthopeed opnemen en proberen of je eerder terecht kunt dan vrijdag?
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:21:48 #38
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53180742
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Hm, lijkt er inderdaad op dat ze er geen raad mee weten. Kun je geen contact met de orthopeed opnemen en proberen of je eerder terecht kunt dan vrijdag?
Als het zo blijft ga ik dat idd doen.
pi_53186922
Heftig Bubsel... Sterkte.

Even een opwindende update voor Liejannuh: Zuid-Afrika heeft Engeland met 36-0 verslagen, WTF, 36, 0!!!!!! (Engeland was in 2003 wereldkampioen, maar ze speelden sleeeeeeecht).

Jullie vragen je af, wat heeft dit met dieten te maken? Nou, ik heb grote glazen Strongbow naar binnen gewerkt, niet zo goed voor de lijn

Afijn, vanavond weer die zalige slanke fajitas gegeten. Iemand belangstelling voor het recept?
pi_53187229
ja! fajitas zijn geweldig!!! dus slank al helemaal!!!!!

gimme gimme gimme recept dus
Ja doei.
pi_53187485
Al een tijd terug heb ik eens hier gemeld dat ik een verwijsbrief had voor de chirurg om te praten over mijn overgewicht en of ik misschien in aanmerking zou komen voor wls.
Na een eetdagboek te hebben bij gehouden en nog een tijd te hebben gewacht was afgelopen week dan mijn 1e afspraak in Emmen bij dr. Reijnen.
Een aardige man , iets wat verstrooid. Het was een goed gesprek, voelde me serieus genomen en zelfs de dieëtiste vond ik erg fijn.
Nu ben ik op de wachtlijst gezet voor een sleeve wat eventueel een voorbereiding kon zijn voor een bypass. De wachtlijst duurt ongeveer een half jaar , nadeel is dat je ongeveer een week van te voren pas te horen krijgt dat je aan de beurt bent.

Ik heb erg veel gehad aan de websites die Rewimo me een half jaar terug al had gegeven , bedankt daarvoor.

Klinkt goed Rewimo dat je het goed doet op die calorieën die je nu binnen krijgt.

Pandorah lekker zeg naar de andere kant van de wereld, de zon achterna.

Bubsel sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 september 2007 @ 09:31:05 #42
13151 crew  Rewimo
pi_53191368
Wauw, zout-droppie, dat is een hele stap zeg. Wat goed dat je naar Emmen gegaan bent, Reijnen is een van de meest ervaren dokters in NL op WLS-gebied. Een sleeve kan vaak al voor een mooi resultaat zorgen, en als de sleeve niet voldoende blijkt kan hij worden omgezet in een DS. Fijn dat je goede info hebt gevonden op die sites. Ik kan je aanraden je aan te melden op het forum van WLS-info als je dat nog niet gedaan hebt. Daar is een heel subforum voor mensen met een sleeve
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 september 2007 @ 09:32:29 #43
13151 crew  Rewimo
pi_53191373
Trouwens nog een leuke eye-opener die ik van Nienke kreeg:

Ze wist me te vertellen dat de chronische bronchitis die ik heb (speelt nu weer gezellig op trouwens) mee heeft gewerkt aan mijn gewicht. Want als je te weinig zuurstof binnenkrijgt, moet je lichaam harder werken. En als je lichaam harder moet werken, houdt het voedingsstoffen vast als brandstof... Hop, daar gaan de kilo's.
pi_53191394
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:

Ze wist me te vertellen dat de chronische bronchitis die ik heb (speelt nu weer gezellig op trouwens) mee heeft gewerkt aan mijn gewicht. Want als je te weinig zuurstof binnenkrijgt, moet je lichaam harder werken. En als je lichaam harder moet werken, houdt het voedingsstoffen vast als brandstof... Hop, daar gaan de kilo's.
dat is inderdaad wel fijn om te weten
pi_53191420
Dat is idd fijn om te weten, misschien dat dat bij mij dan ook wel meegespeeld heeft. Ik heb sinds mijn kindertijd ook al bronchitis , medicatie gebruik ik alleen als het echt nodig is omdat ik altijd keelpijn van die medicatie krijg.
  zaterdag 15 september 2007 @ 09:45:36 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53191473
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, zout-droppie, dat is een hele stap zeg. Wat goed dat je naar Emmen gegaan bent, Reijnen is een van de meest ervaren dokters in NL op WLS-gebied. Een sleeve kan vaak al voor een mooi resultaat zorgen, en als de sleeve niet voldoende blijkt kan hij worden omgezet in een DS. Fijn dat je goede info hebt gevonden op die sites. Ik kan je aanraden je aan te melden op het forum van WLS-info als je dat nog niet gedaan hebt. Daar is een heel subforum voor mensen met een sleeve
DS én GBP
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 september 2007 @ 10:19:36 #47
13151 crew  Rewimo
pi_53191732
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:37 schreef zout-droppie het volgende:
Dat is idd fijn om te weten, misschien dat dat bij mij dan ook wel meegespeeld heeft. Ik heb sinds mijn kindertijd ook al bronchitis , medicatie gebruik ik alleen als het echt nodig is omdat ik altijd keelpijn van die medicatie krijg.
Ik zit nu weer hevig aan de ventolin, keelpijn krijg ik alleen van het hoesten zelf
pi_53192004
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 10:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik zit nu weer hevig aan de ventolin, keelpijn krijg ik alleen van het hoesten zelf

Krijgen jullie ook zo'n jeuk op je rug van hoesten?
Ik heb als tiener erg last gehad van astma en als ik een aanval had, kreeg ik altijd enorme jeuk van het hoesten. Zo vaag... (Ben nu gelukkig aardig over de astma heen gegroeid, heb nog maar zelden last! )

Het heeft bij mij ook wel mijn overgewicht als tiener verergerd, maar dat kwam vooral omdat ik het van inspanning heel benauwd kon krijgen... heb veel aan de kant gestaan bij gym omdat ik niet mee kwam... Mijn longen konden de inspanning niet aan.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 september 2007 @ 10:44:59 #49
13151 crew  Rewimo
pi_53192058
Ehm nee, dat ken ik niet, die jeuk Ik raak meestal mijn stem kwijt door het vele hoesten
pi_53192711
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
*beroepsgeheim* > maar zoals jullie dus wel begrijpen heb ik met dr Reijnen gewerkt in Emmen (op de IC en de MC).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53192740
en ik gebruik trouwens ook dagelijks ventolin... (en nog veeeel meer anti allergische medicatie). maar ken het fenomeneen jeuk hierbij niet echt op mijn rug...
wel op mijn onderarmen (inclusief galbulten) en ik mijn ogen, neus, keel etc...
pi_53193240
Ik heb ook astma, geen idee of dat van invloed was op mijn gewicht. Ik was nooit echt dun, maar niemand in mijn familie was dat. Bovendien heb ik grove botten, dus ik zal eerder uitstekende botten hebben dan smal worden.
Echt dik ben ik pas geworden toen ik mijn enkelband scheurde en lang niet kon sporten (daarvoor 3x per week trainen en om het weekend wedstrijden)
Nu met steps merk ik wel weer dat ik astma heb, maar als ik conditie heb opgebouwd zal dat ook minder worden.
pi_53193285
Dat jeuk op m'n rug ken ik niet. Ventolin heb ik altijd bij me voor noodgevallen, ik heb een andere inhaler en neusspray voor dagelijks gebruik. De Ventolin gebruik ik bijna nooit, moet eigenlijk ook nieuwe hebben omdat het overdatum is
pi_53193455
Mijn bronchitis gaat zo goed dat ik al maanden mijn ventolin in de kast heb zitten in plaats van in mijn tas Beetje meer mazzel nog en het blijft weg!

Wel een boel rare longen hier in één topic

Gisteren shoarma gegeten, een heleboel , maar overdag niet zoveel gegeten, dus het zal wel meevallen.

Ik ben nog maar net mijn bed uit, was zo moe gisteren! Dus ik zit met een kop koffie bij de pc
pi_53193598
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik gebruik trouwens ook dagelijks ventolin... (en nog veeeel meer anti allergische medicatie). maar ken het fenomeneen jeuk hierbij niet echt op mijn rug...
wel op mijn onderarmen (inclusief galbulten) en ik mijn ogen, neus, keel etc...
Nee, geen jeuk van de ventolin... jeuk van het hoesten...
Klinkt dwaas, is het ook, maar het was vooral heel irritant.
***Levi was here***
pi_53193842
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:44 schreef omearos het volgende:
Ik heb ook astma, geen idee of dat van invloed was op mijn gewicht. Ik was nooit echt dun, maar niemand in mijn familie was dat. Bovendien heb ik grove botten, dus ik zal eerder uitstekende botten hebben dan smal worden.
Echt dik ben ik pas geworden toen ik mijn enkelband scheurde en lang niet kon sporten (daarvoor 3x per week trainen en om het weekend wedstrijden)
Nu met steps merk ik wel weer dat ik astma heb, maar als ik conditie heb opgebouwd zal dat ook minder worden.
ik denk ook niet dat je een ding de schuld kan geven waarom je dik bent geworden
sommige helpen niet mee zoals hier werd genoemd en bij jou je enkelband
maar toch vind dat je het een groot deel bij jezelf moet zoeken
  zaterdag 15 september 2007 @ 12:15:20 #57
177846 colette
kloon van conleche
pi_53193893
Ik zie een patroon hier: ook ik heb slechte longen (inhoud is heel klein en vaak bronchitis) en ben allergisch (o.a. hooikoorts). En die jeuk herken ik wel maar dan niet OP m'n rug, maar meer ERIN. Dus je kan niet krabben zeg maar. Dat heb ik ook vaak bij m'n bronchieen. Dat zijn waarschijnlijk kleine wondjes binnenin die aan het genezen zijn stel ik me zo voor....
pi_53194164
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik denk ook niet dat je een ding de schuld kan geven waarom je dik bent geworden
Uhhhh... Sowieso een beetje een onaardige uitspraak, maar ik kan je echt vertellen dat een stevig gescheurde enkelband (ruim 10 jaar geleden, binnen- en buitenband) mij behoorlijk beperkt in het sporten. Sowieso kun je dan niet echt makkelijk meer op wedstrijdniveau sporten. En hardlopen kun je ook vergeten.

Ik heb overigens prima longen, dat dan weer wel
pi_53194195
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Uhhhh... Sowieso een beetje een onaardige uitspraak, maar ik kan je echt vertellen dat een stevig gescheurde enkelband (ruim 10 jaar geleden, binnen- en buitenband) mij behoorlijk beperkt in het sporten. Sowieso kun je dan niet echt makkelijk meer op wedstrijdniveau sporten. En hardlopen kun je ook vergeten.

Ik heb overigens prima longen, dat dan weer wel
dat klopt helemaal
maar er zijn ook andere manieren om er voor te zorgen dat je niet aankomt of tenminste geen ernstig overgewicht krijgt

en onaardige uitspraak dat spijt me dan maarja kan er slecht tegen als mensen niet voor uit willen komen dat het toch een groot deel aan hunzelf ligt maar altijd smoesjes zoeken voor de kilo's
pi_53194246
*dames, we kunnen het*

Vanochtend ben ik weer gaan hardlopen, ik heb nog een keer dezelfde les gedaan als twee dagen geleden. Had geen zin om na te denken over versnellingen. Evi vertelde over blessures. Ben ontzettend blij dat ik daar nooit last van heb gehad (afkloppen) en steeds kon gaan lopen, behalve tijdens de heftige hooikoorts dagen en mijn zwangerschap dan. Het lijkt me erg vervelend als je graag wilt gaan sporten, maar je mag niet.
*OUD heilige*
pi_53194332
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef YPPY het volgende:
*dames, we kunnen het*

Vanochtend ben ik weer gaan hardlopen, ik heb nog een keer dezelfde les gedaan als twee dagen geleden. Had geen zin om na te denken over versnellingen. Evi vertelde over blessures. Ben ontzettend blij dat ik daar nooit last van heb gehad (afkloppen) en steeds kon gaan lopen, behalve tijdens de heftige hooikoorts dagen en mijn zwangerschap dan. Het lijkt me erg vervelend als je graag wilt gaan sporten, maar je mag niet.
Thanks, YPPY, je hebt gelijk. * Coldfeet haalt diep adem

Oh, maar ik sport wel hoor. Ik fitness en aquarobic. Maar het is gewoon niet erg spannend allemaal en de voornaamste reden waarom ik het doe, is omdat ik weet dat het goed voor me is. Niet omdat ik het per se heel leuk vind.
Nou ja, en het is natuurlijk ook wel gezellig, ik sport zelden alleen

Octo, ontwerp nog afgekregen?
pi_53194497
quote:

[..]

Het is nogal makkelijk om te zeggen: "ik vind dat je het bij jezelf moet zoeken"

Tuurlijk ben ik degene geweest die zoveel at, maar als je veel sport eet je gewoon meer, dat heb je nodig, en als je dat al doet vanaf je 10e tot je 20e omdat je al die tijd sport is het een gewoonte. Dan weet je niet beter dan dat dat een gezond eetpatroon is omdat het op dat moment ook gezond was, die energie had ik nodig.
En toen ik mijn enkelband scheurde viel ik eerst 10kg af omdat ik er een flinke buikgriep bijkreeg, dus toen ik daarna weer aankwam vond ik dat niet vreemd, alleen kreeg ik er wat meer bij dan verwacht.

Pas daarna ging het mis, dieten, afvallen, vriendje die zei dat hij ging helpen en me vervolgens weer terug naar af hielp "omdat hij dat mooier vond" (om me daarna te verlaten voor een ander die allesbehalve stevig was), van verdriet teveel gegeten en afgelopen januari voor mezelf gekozen en weer begonnen met afvallen. En sindsdien alweer 10kg kwijt.
pi_53194537
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat klopt helemaal
maar er zijn ook andere manieren om er voor te zorgen dat je niet aankomt of tenminste geen ernstig overgewicht krijgt

en onaardige uitspraak dat spijt me dan maarja kan er slecht tegen als mensen niet voor uit willen komen dat het toch een groot deel aan hunzelf ligt maar altijd smoesjes zoeken voor de kilo's
Niemand heeft hier smoesjes, bijna iedereen weet dondersgoed waarom ze te dik is en allemaal zijn we verdomde goed bezig om de kilo's kwijt te raken.
De enige met smoesjes ben jij, smoesjes om maar lompe opmerkingen te mogen maken.
pi_53194716
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:44 schreef omearos het volgende:

[..]

Niemand heeft hier smoesjes, bijna iedereen weet dondersgoed waarom ze te dik is en allemaal zijn we verdomde goed bezig om de kilo's kwijt te raken.
De enige met smoesjes ben jij, smoesjes om maar lompe opmerkingen te mogen maken.
Omearos, *adem in*, *adem uit*.

Joh, als ik zo je verhaal lees, gaat dat toch prima? Je beweegt en je let op je eten. Voel je dus niet aangevallen
pi_53194720
quote:

[..]

Tuurlijk ben jij de persoon die eet, maar er spelen wel degelijk nog een aantal andere factoren mee in dik worden!

En geloof me, als ik een goede smoes wilde vertellen aan jou, heb ik nog wel wat beters als smoes. (wat mij overigens niet belet om af te vallen, dus het kán wel in theorie )

Het viel mij gewoon op dat hier veel mensen met hun longen lopen te klooien. Als ik eens een keer weer flink bronchitis heb is sporten ook niet het eerste wat ik doe. Ik moet dan eerst genoeg lucht hebben om gewoon door het huis te lopen.
pi_53194879
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:44 schreef omearos het volgende:

[..]

volgens mij hoorde ik toch heel veel long smoesjes
maar goed als ik het verkeerd gezien heb spijt het me
het was ook niet persoonlijk tegen jou gericht
pi_53194881
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Omearos, *adem in*, *adem uit*.

Joh, als ik zo je verhaal lees, gaat dat toch prima? Je beweegt en je let op je eten. Voel je dus niet aangevallen
* omearos ademt in en begint flink te hoesten
Ben snipverkouden en slaap slecht, sorry, kan weinig hebben nu.

Ga nu de comp uit doen, vanmiddag verjaardag
pi_53194907
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Tuurlijk ben jij de persoon die eet, maar er spelen wel degelijk nog een aantal andere factoren mee in dik worden!

En geloof me, als ik een goede smoes wilde vertellen aan jou, heb ik nog wel wat beters als smoes. (wat mij overigens niet belet om af te vallen, dus het kán wel in theorie )

Het viel mij gewoon op dat hier veel mensen met hun longen lopen te klooien. Als ik eens een keer weer flink bronchitis heb is sporten ook niet het eerste wat ik doe. Ik moet dan eerst genoeg lucht hebben om gewoon door het huis te lopen.
ik ken dat ook echt wel
het niet kunnen sporten vanwege je longen zeker toen ik jonger was
maar ik geloof niet dat dat de reden is dat iemand opeens 100+ weegt
pi_53194949
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:01 schreef omearos het volgende:

[..]

* omearos ademt in en begint flink te hoesten
Ben snipverkouden en slaap slecht, sorry, kan weinig hebben nu.

Ga nu de comp uit doen, vanmiddag verjaardag
Ik weer met mijn goeie tips
pi_53194956
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ken dat ook echt wel
Maar dat zegt ook niemand
pi_53195005
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 12:53 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan heb je t alleen nog maar over lichamelijke oorzaken... Om idd nog maar niet te beginnen met psychische/emotionele factoren.
  zaterdag 15 september 2007 @ 13:10:25 #72
177846 colette
kloon van conleche
pi_53195065
Ik heb weleens gelezen dat er een verband bestaat tussen hooikoorts en overgewicht en omdat mensen met hooikoorts ook vaker astma en/of bronchitis hebben dan normaal, kan het best zijn dat ook de longen er mee te maken hebben. Dan wordt je dus sneller dik dan een "normaal" iemand. Dat is geen smoesje. Als je dat dan eerst compenseerde door veel te sporten en dat dan door een blessure niet meer kan doen dan kom je dus aan als je hetzelfde blijft eten. Maar dan blijft het een feit dat je sneller dik wordt dan normaal en het is soms niet makkelijk om minder te eten als je al redelijk gezond eet en niet al teveel. Natuurlijk zijn er ook mensen die dik zijn omdat ze alleen maar bij Mac Donalds en de snackbar eten, maar ik geloof niet dat ze hier in de dieetclub zitten.
pi_53195079
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik ken dat ook echt wel
Gelukkig heeft ook niemand dat gezegd en is er dus niets aan de hand!

Feit is alleen dat het niet makkelijker wordt om af te vallen als je lichaam ziek is... Als je daar geen ervaring mee hebt, kun je daar verder onmogelijk over oordelen. Gewoon lezen wat een ander schrijft, het daar niet mee eens zijn, een keer diep adem halen, en er vooral niet op reageren! Je hoeft niet altijd te mekkeren!

Anyway, ik ga nu lekker zwemmen... iets wat goed gaat ondanks allergieen, slechte spieren/gewrichten, spastische darmen en RSI.

[ Bericht 14% gewijzigd door Levitation op 15-09-2007 13:18:30 (Toevoeginkje) ]
***Levi was here***
pi_53195365
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:10 schreef colette het volgende:
Ik heb weleens gelezen dat er een verband bestaat tussen hooikoorts en overgewicht en omdat mensen met hooikoorts ook vaker astma en/of bronchitis hebben dan normaal, kan het best zijn dat ook de longen er mee te maken hebben. Dan wordt je dus sneller dik dan een "normaal" iemand. Dat is geen smoesje. Als je dat dan eerst compenseerde door veel te sporten en dat dan door een blessure niet meer kan doen dan kom je dus aan als je hetzelfde blijft eten. Maar dan blijft het een feit dat je sneller dik wordt dan normaal en het is soms niet makkelijk om minder te eten als je al redelijk gezond eet en niet al teveel. Natuurlijk zijn er ook mensen die dik zijn omdat ze alleen maar bij Mac Donalds en de snackbar eten, maar ik geloof niet dat ze hier in de dieetclub zitten.
dus volgens jou zitten hier alleen maar slachtoffers van hun eigen lichaam?
pi_53195711
Ik heb geen astma of bronchitus, dus heb ik ook niets om mijn overgewicht op af te schuiven

Miss_S: Ik zou willen dat je wat meer zou nadenken voordat je zoiets zou posten. Mensen geven hier alleen maar aan dat ze ook last hebben van zulke verschijnselen, niemand verschuilt zich erachter.
pi_53196049
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is een kunst!
***Levi was here***
pi_53196071
Jeetje, we hebben net het kitten waar we het meest aan gehecht waren geraakt naar een nieuw baasje zien vertrekken..

Hij gaat het daar heel goed krijgen, maar ik vind het wel even moeilijk...
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:09:25 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53196099
Mijn longen zijn ook goed gelukkig maar .

Heb nu een kussen dat wat beter zit van de thuiszorg het helpt iets maar is eigenlijk te dun voor mijn gewicht. Wist trouwens niet dat je zulke dingen ook kon huren
  zaterdag 15 september 2007 @ 14:15:14 #79
177846 colette
kloon van conleche
pi_53196213
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 13:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zeg dat niet in mijn post. Wat ik wel zeg is dat er meer oorzaken kunnen zijn dan alleen Tokkie-achtige eetgewoonten.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 15 september 2007 @ 14:17:33 #80
13151 crew  Rewimo
pi_53196258
De Thuiszorgwinkel heeft heel veel dingen die handig zijn als je wat mankeer, bubsel Gewoon eens binnenwandelen (strompelen ) en vragen wat ze voor je hebben.

Opvallend inderdaad hoeveel mensen hier last hebben van astma of bronchitis en aanverwante aandoeningen.
pi_53196427
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:15 schreef colette het volgende:

[..]

Ik zeg dat niet in mijn post. Wat ik wel zeg is dat er meer oorzaken kunnen zijn dan alleen Tokkie-achtige eetgewoonten.
Wat zij zegt, miss_S.

Goed, dan nu in een poging de sfeer hier wat te verbeteren: het recept voor de fajitas!!
(niet zelfbedacht, beetje aangepast van Ainsley Harriott)

Voor 2 personen:
200 gr kipfilet in repen van 1-2 cm
1 gele paprika in repen van 1 cm
1 rode paprika, idem
1 (of 2 want lekker) rode ui, in parten
1/2 tl oregano (gedroogde)
1/4 tl chilivlokken
1 el plantaardige olie
1 limoen, sap en rasp, plus een om te serveren
4-6 bloemtortilla's
dikke yoghurt of sour cream
zout en versgemalen peper

Doe de repen kip in een kom met paprika, ui, oregano, chilivlokken, olie, limoenrasp en -sap. Zout en peper erbij, omscheppen, kwartiertje laten rusten.

Grillpan verhitten, of een zware antiaanbak koekenpan. Gooi de inhoud van de kom erin, schep af en toe even om. Als de kip licht geschroeid en net gaar is: klaar!

Warm onderwijl de tortilla's op.

Smeer een lik yoghurt of sour cream op de tortilla, doe er wat van het kipmengsel op, een beetje limoensap of wat tabasco (of verse korianderblaadjes), wat reepjes ijsbergsla.

Klinkt simpel? Is het ook. Maar geloof me, zo'n sputterende pan kipstukjes, de smaak van limoen en oregano... de kip is zo zacht en licht dat ik het elke dag wel lust... En die heerlijke zoet geworden rode uien

En het is dus ook nog eens best wel lijn-verantwoord
pi_53196490
Oeh, het klinkt lekker..
Wij zouden net morgen een kip met veel groente mengsel in tortilla's eten, dus ik heb bijna die combinatie van dingen bij elkaar die jij hier noemt..
pi_53196567
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 14:38 schreef teigan het volgende:
Oeh, het klinkt lekker..
Wij zouden net morgen een kip met veel groente mengsel in tortilla's eten, dus ik heb bijna die combinatie van dingen bij elkaar die jij hier noemt..
Probeer dan 's de kip te marineren in citroen of limoen. Maakt het gerecht veel 'lichter'.
pi_53196591
Hm, laat ik dat nou net niet in huis hebben....

Maar dat komt nog wel een keer..
pi_53196677
eens kijken of ik zover kan krijgen dat hij dat vanavond in het boodschappenmandje gooit
Ja doei.
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2007 @ 15:45:30 #86
43556 miss_dynastie
pi_53197883
Klinkt heerlijk
pi_53200151
Hallo Daar ben ik ook weer een keer Wat wordt er weer lekker gekat Ik zou zeggen: negeren. Doe ik zelf ook altijd. Ik heb deze week 3 keer langs de kustlijn gelopen ´s ochtends voor ik moest werken. Héérlijk, volgende week weer!!

Het gaat uitstekend met het lijntje, in 3 weken ben ik 3,4 kilo kwijt Mijn totaal verlies is nu exact 10 kilo. Op naar de volgende 10 Eigenlijk wil ik die kwijt zijn als mijn moeder en haar vriend komen, die komen 12 december op bezoek 2 weken, maar ik weet niet of dat haalbaar is. Misschien iets te hoog gegrepen.
pi_53201608
Mensen... gewoon lekker een dikke middelvinger opsteken naar Miss_S... Ze zit ons alleen maar uit te dagen om zichzelf te verheerlijken. Doen wij toch niet aan mee he

Ik heb gister voor het eerst sinds tijden weer patat uit de frituur gegeten (daarvoor steeds ovenpatat) en mn maag was behoorlijk overstuur Dus geen frituur meer voor mn lijf
En ik ga minder vlees eten en meer vis/ kip/ vegetarisch. Ik merk dat mn huid heel erg reageert op vlees sinds dat soepdieet Als in: puist-uitbarstingen. Krijg ik wel een 'jeugdige' look van maar niet helemaal zoals ik het wil hebben
pi_53201800
hmm nou Miss-S interpreteert het misschien een beetje anders, maar ik zie eerlijk gezegd ook niet helemaal in waarom gescheurde enkelbanden de oorzaak zouden zijn voor overgewicht.
Ik heb 3 (!!!) keer mijn enkelbanden gescheurd (binnen en buiten) met volleybal en het heeft mij nooit beperkt om weer te gaan sporten.
Toen het net gebeurde kon ik een week of 2 niet sporten, maar zodra de tape/ verband ervan kon ben ik gaan zwemmen en langzaam weer gaan opbouwen tot ik weer kon volleyballen (met Brace weliswaar) en nadat ik de laatste keer mijn enkelbanden heb gescheurd heb ik nog ongeveer 1,5 jaar met Brace moeten sporten, maar inmiddels kan ik gewoon alles weer doen zonder enige beperking of ondersteuning...
je moet ook zelf weer zorgen dat je spieren en banden zich goed herstellen en niet je zwakke plek blijven. uit ervaring weet ik dus dat het met enkelbanden wel weer goed moet komen.....

en ff over die longproblemen, ik heb niet het idee dat het hier werd aangevoerd als een reden van aankomen?
dat idee heb ik zelf in elk geval niet.... en als ik mijn medicatie maar gebruik wordt ik niet beperkt door mijn longproblemen....
pi_53202061
Coldfeet klinkt lekker! Ga ik eens proberen. lurkt weer verder
pi_53203136
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmm nou Miss-S interpreteert het misschien een beetje anders, maar ik zie eerlijk gezegd ook niet helemaal in waarom gescheurde enkelbanden de oorzaak zouden zijn voor overgewicht.
Ik heb 3 (!!!) keer mijn enkelbanden gescheurd (binnen en buiten) met volleybal en het heeft mij nooit beperkt om weer te gaan sporten.
Toen het net gebeurde kon ik een week of 2 niet sporten, maar zodra de tape/ verband ervan kon ben ik gaan zwemmen en langzaam weer gaan opbouwen tot ik weer kon volleyballen (met Brace weliswaar) en nadat ik de laatste keer mijn enkelbanden heb gescheurd heb ik nog ongeveer 1,5 jaar met Brace moeten sporten, maar inmiddels kan ik gewoon alles weer doen zonder enige beperking of ondersteuning...
je moet ook zelf weer zorgen dat je spieren en banden zich goed herstellen en niet je zwakke plek blijven. uit ervaring weet ik dus dat het met enkelbanden wel weer goed moet komen.....

en ff over die longproblemen, ik heb niet het idee dat het hier werd aangevoerd als een reden van aankomen?
dat idee heb ik zelf in elk geval niet.... en als ik mijn medicatie maar gebruik wordt ik niet beperkt door mijn longproblemen....
Leuke sport, dat volleybal!

Ik vind dat sommige mensen ook erg onaardig reageren naar Miss_S. Je kan toch inhoudelijk op een post ingaan, zonder direct de persoon aan te vallen!
En dat met die longen: niemand zegt dat het zo ís, maar het viel op dat veel mensen last hadden van allergieen en astma/bronchitis en ik heb dus ooit gelezen dat er een zekere relatie bestaat tusen allergieen en overgewicht en trouwens ook suikerziekte. Dus niemand zegt dat het zo is en het ligt ook vaak aan meerdere factoren. Maar je kan toch bepaalde zaken naar voren brengen om het er over te hebben zonder dat iedere afwijkende meninghebberd direct de grond in wordt geboord?
pi_53203151
Uh, Beessie-Jen, speak for yourself. JIJ mag er dan geen last van hebben, anderen misschien wel.

Hoewel ik het trouwens absoluut niet zie als een oorzaak van mijn aankomen. Maar het hindert me wel degelijk met sporten. Jij kon een week of twee niet sporten, ik een maand of twee niet lopen. Ik heb veel fysiotherapie gehad toen (het was nl binnen en buiten tegelijk) en dat heeft wel geholpen, maar bij hardlopen en bijvoorbeeld ook met bergwandelen heb ik er gewoon enorm veel last van, van die enkel. Het blijft echt mijn zwakke plek.

Dusse... Beperk je tot jezelf, OK?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 september 2007 @ 20:32:48 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53203948
Sjit, mijn gewichtsverlies was maar tijdelijk Maar ik voel me daarentegen ook weer een stuk beter

Overigens, over gewichtstoename gesproken, ik ben sinds mijn 18e vier keer ineens vrij veel aangekomen (niet per definitie tussendoor ook afgevallen). De eerste keer was toen ik ging studeren, eerstejaars Hoge Hotelschool is per definitie slecht voor je gewicht... Vaak twee keer per dag warm eten, veel drank en heel weinig slaap. Een combinatie die funest is... Dat was van 68 naar 75 kilo. Tweedejaars Hoge Hotelschool en ook nog een weekendbaan is geweldig voor je gewicht va 75 naar 65 kilo. Daarna stabiel gebleven tot ik naar Londen vertrok voor stage... Veel drank en erg slecht eten in hotel => 65 naar 75 kilo. Redelijk stabiel op 75-80 kilo voor een tijd, tot mijn schoonmoeder stierf. Wat bij mij een laissez-faire houding veroorzaakte, ik leef vandaag en geniet vandaag... Gevolg, gewicht omhoog naar 95 kilo (hoezo emo-eter), terwijl ik nog steeds intensief sportte. Volleybal, spinning, taebo en steps en weer trainen voor de 4daagse, om vervolgens tegen februari een fikse peesontsteking aan mijn rechterbeen te krijgen. Met als gevolg dat ik accuut niet meer mocht steppen, volleyballen, teabo-en, en 4daagse kon ik ook vergeten. Zwemmen, zei de dokter, dat was de enige mogelijkheid om nog te sporten. Hoppetee, op naar de 100 kilo... Zwanger worden leverden er nog 12 op, maar die gingen weer weg. En na Isa nog een kilo of 5 erbij gesmokkeld... Tot dat ik het zat was Van 105 afgevallen tot 78, jaartje redelijk stabiel op 78-80, nu de laatste maanden om de een of andere reden weer richting 85. Maar ik laat het niet meer verder komen, dus weer aan de slag...

Vertel mij niet dat ik niet weet hoe ik zo zwaar ben geworden... Maar vertel me ook niet dat het alleen maar aan eetpatroon ligt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53205757
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 18:54 schreef Elvi het volgende:
Mensen... gewoon lekker een dikke middelvinger opsteken naar Miss_S... Ze zit ons alleen maar uit te dagen om zichzelf te verheerlijken. Doen wij toch niet aan mee he
heel volwassen reactie inderdaad
en als je denkt dat dat de reden is waarom ik hier reageer vooral blijven denken
pi_53205825
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:32 schreef Sjeen het volgende:
Sjit, mijn gewichtsverlies was maar tijdelijk Maar ik voel me daarentegen ook weer een stuk beter

Overigens, over gewichtstoename gesproken, ik ben sinds mijn 18e vier keer ineens vrij veel aangekomen (niet per definitie tussendoor ook afgevallen). De eerste keer was toen ik ging studeren, eerstejaars Hoge Hotelschool is per definitie slecht voor je gewicht... Vaak twee keer per dag warm eten, veel drank en heel weinig slaap. Een combinatie die funest is... Dat was van 68 naar 75 kilo. Tweedejaars Hoge Hotelschool en ook nog een weekendbaan is geweldig voor je gewicht va 75 naar 65 kilo. Daarna stabiel gebleven tot ik naar Londen vertrok voor stage... Veel drank en erg slecht eten in hotel => 65 naar 75 kilo. Redelijk stabiel op 75-80 kilo voor een tijd, tot mijn schoonmoeder stierf. Wat bij mij een laissez-faire houding veroorzaakte, ik leef vandaag en geniet vandaag... Gevolg, gewicht omhoog naar 95 kilo (hoezo emo-eter), terwijl ik nog steeds intensief sportte. Volleybal, spinning, taebo en steps en weer trainen voor de 4daagse, om vervolgens tegen februari een fikse peesontsteking aan mijn rechterbeen te krijgen. Met als gevolg dat ik accuut niet meer mocht steppen, volleyballen, teabo-en, en 4daagse kon ik ook vergeten. Zwemmen, zei de dokter, dat was de enige mogelijkheid om nog te sporten. Hoppetee, op naar de 100 kilo... Zwanger worden leverden er nog 12 op, maar die gingen weer weg. En na Isa nog een kilo of 5 erbij gesmokkeld... Tot dat ik het zat was Van 105 afgevallen tot 78, jaartje redelijk stabiel op 78-80, nu de laatste maanden om de een of andere reden weer richting 85. Maar ik laat het niet meer verder komen, dus weer aan de slag...

Vertel mij niet dat ik niet weet hoe ik zo zwaar ben geworden... Maar vertel me ook niet dat het alleen maar aan eetpatroon ligt...
het enigste wat niet aan je eetpatroon lag was die peesonsteking?
en ik zeg dit alleen maar omdat ik denk dat afvallen ook makkelijker gaat als je niet meer naar smoesjes zoekt (en dan bedoel ik dat weer niet persoonlijk naar jou maar in het algemeen)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 september 2007 @ 22:02:12 #96
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53206248
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het enigste wat niet aan je eetpatroon lag was die peesonsteking?
en ik zeg dit alleen maar omdat ik denk dat afvallen ook makkelijker gaat als je niet meer naar smoesjes zoekt (en dan bedoel ik dat weer niet persoonlijk naar jou maar in het algemeen)
Algemeen of persoonlijk zal me op dit moment een botte rotzorg zijn. Ik kijk naar meer dan alleen eetpatroon, ik kijk naar leefomstandigheden, psychische gesteldheid, fysieke gesteldheid én eetpatroon. En dat jij alleen naar fysiek kijkt, da's jouw tekortkoming dan.

Luister, ik vind je een leuke meid. Maar ik ben van mening dat je nog iets te jong bent en wat te weinig levenservaring hebt, om mij de les te kunnen lezen. En dat is niet als afzeiken bedoeld... Ik vind dat gewoon.
pi_53206749
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Algemeen of persoonlijk zal me op dit moment een botte rotzorg zijn. Ik kijk naar meer dan alleen eetpatroon, ik kijk naar leefomstandigheden, psychische gesteldheid, fysieke gesteldheid én eetpatroon. En dat jij alleen naar fysiek kijkt, da's jouw tekortkoming dan.

Luister, ik vind je een leuke meid. Maar ik ben van mening dat je nog iets te jong bent en wat te weinig levenservaring hebt, om mij de les te kunnen lezen. En dat is niet als afzeiken bedoeld... Ik vind dat gewoon.
ik heb niet veel levenservaring dat klopt
maar toch vind ik dat je niet te moeilijk tegen aankomen en afvallen moet kijken
99% van de gevallen heeft gewoon met eten en bewegen te maken en dat kan moeilijker worden door bepaalde dingen maar dat zijn keuzes die je kan maken
als student bijvoorbeeld hoef je niet aan te komen
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 september 2007 @ 22:25:49 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53206832
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb niet veel levenservaring dat klopt
maar toch vind ik dat je niet te moeilijk tegen aankomen en afvallen moet kijken
99% van de gevallen heeft gewoon met eten en bewegen te maken en dat kan moeilijker worden door bepaalde dingen maar dat zijn keuzes die je kan maken
als student bijvoorbeeld hoef je niet aan te komen
Liefje, er is meer op de wereld dan zwart en wit... er is een heel groot scala aan grijsschakeringen. Wat jij niet begrijpt of wilt begrijpen is dat een eet- en beweegpatroon direct en indirect door allerlei interne en externe factoren beïnvloed wordt.

En nu ga ik slapen, want ik heb al sinds dinsdag geen fatsoenlijk nacht meer geslapen...
pi_53206919
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Liefje, er is meer op de wereld dan zwart en wit... er is een heel groot scala aan grijsschakeringen. Wat jij niet begrijpt of wilt begrijpen is dat een eet- en beweegpatroon direct en indirect door allerlei interne en externe factoren beïnvloed wordt.
dat begrijp ik wel
maar ik geloofd dat je daar zelf iets aan kan veranderen
pi_53207069
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 19:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Daar zit het verschil, ik heb 2 weken gips en vier weken tape gehad, enkel gescheurd in januari en pas in september was mijn enkel weer normale dikte volgens de arts. En dan gaat onderwaterhockey toch behoorlijk lastig worden, want dat is een behoorlijke belasting op je enkel. Ik heb nog een tijd gewoon gezwommen tot ik verhuisde naar de andere kant van de stad, een half uur fietsen was voor mij een te grote drempel geworden.
pi_53207134
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:25 schreef Sjeen het volgende:

En nu ga ik slapen, want ik heb al sinds dinsdag geen fatsoenlijk nacht meer geslapen...
Slaap lekker Hopelijk heb je vannacht wel een fatsoenlijke nacht
pi_53212967
Goedemorgen mensen
  zondag 16 september 2007 @ 08:09:32 #103
79550 Ymke
your ghost
pi_53212968
Goedemorgen freecell
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_53213017
Goedemorgen Dames!
Helsinki bestond uit lange vergaderingen, maar het was ook wel heel erg leuk en gezellig.
De chocoladescore: er staat nu zo'n 2,5 kg chocolade voor mijn neus. Meest bizarre smaken: Salmiakki (chocolade met salmiakvulling), chocolade met dropstukjes, met pepermuntstukjes en met rode peper.
Ter compensatie, het overgrote deel van de chocolade geef ik weg en ik ga zo eerst een rondje rennen.
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
Heftig Bubsel... Sterkte.

Even een opwindende update voor Liejannuh: Zuid-Afrika heeft Engeland met 36-0 verslagen, WTF, 36, 0!!!!!! (Engeland was in 2003 wereldkampioen, maar ze speelden sleeeeeeecht).

Jullie vragen je af, wat heeft dit met dieten te maken? Nou, ik heb grote glazen Strongbow naar binnen gewerkt, niet zo goed voor de lijn

Afijn, vanavond weer die zalige slanke fajitas gegeten. Iemand belangstelling voor het recept?
Wat ontzettend cool zeg! Ik heb uiteindelijk geen Ierse pub meer gevonden in Helsinki om de wedstrijd te kijken. Alle pubs hadden live muziek of geen tv.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:

Dat is wel een intrigerend gegeven. Zeker als je binnen dit clubje kijkt, volgens mij hebben de meesten nou niet echt een heel erg bizar ongezond eetpatroon.
pi_53213037
Owja, en Teigan, MissD, nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
  zondag 16 september 2007 @ 09:03:33 #106
4177 Jojogirl
pi_53213134
Mogge allemaal
pi_53213308
Goeiemorgen!!!

Gisteravond in Utrecht een verjaardag gehad, en nu snak ik gewoon weer naar een normaal eetpatroon en dergelijke..
Vandaag even lekker rustig aan doen, en misschien wat studeren..
  Licht Ontvlambaar zondag 16 september 2007 @ 09:49:54 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53213404
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:39 schreef omearos het volgende:

[..]

Slaap lekker Hopelijk heb je vannacht wel een fatsoenlijke nacht
Lief van je het heeft alleen niet geholpen Vriendlief was vannacht aan de beurt...
pi_53213630
goedemorgen

vandaag lekker dagje fietsen en wandelen met in en om Nijmegen geocachen in Berg en Dal is een 'moeilijker categorie' volgens de maker van de cache, dus heuvelachtig terrein enzo..

calorieën
Ja doei.
pi_53213735
Ik ben net wakker. Vanacht (vanmorgen) waren we om 06.00 uur thuis Heb nu het gevoel dat ik nog dronken ben..... En moet zo met de hond naar cursus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 september 2007 @ 10:43:27 #111
13151 crew  Rewimo
pi_53213900
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

vandaag lekker dagje fietsen en wandelen met in en om Nijmegen geocachen in Berg en Dal is een 'moeilijker categorie' volgens de maker van de cache, dus heuvelachtig terrein enzo..

calorieën
Hee, da's hier dichtbij
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 september 2007 @ 10:44:35 #112
13151 crew  Rewimo
pi_53213904
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel een intrigerend gegeven. Zeker als je binnen dit clubje kijkt, volgens mij hebben de meesten nou niet echt een heel erg bizar ongezond eetpatroon.
Nou, ik vroeger wel hoor Maar nu niet meer inderdaad Anders was ik wel een grote ezel na mijn WLS

Maar feit is dus wel dat je niet altijd van eten alléén dik wordt. Er spelen zoveel meer dingen mee...
pi_53213932
Goeie morgen allemaal.
Nou heb ik net zitten bijlezen en het enige dat me is bijgeleven is een lekker recept en een discussie.

Kom ik nu alleen nog even melden dat ik eerst weer even weg ben omdat ik morgen lekker met vakantie ga. Veel geluk met afvallen allemaal en tot volgende week ergens.
pi_53213944
Een fijne vakantie toegewenst zout-droppie!
  zondag 16 september 2007 @ 10:49:17 #115
4177 Jojogirl
pi_53213952
Veel plezier op vakantie zout-droppie

En succes met cachen motorbloempje

Ik ga nog even dubben over welke schoenen ik naar de meet aantrek en dan ga ik zo op weg
pi_53213967
quote:
Op zondag 16 september 2007 09:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lief van je het heeft alleen niet geholpen Vriendlief was vannacht aan de beurt...
Jammer

Hier heeft het ook niet geholpen, hele nacht wakker gelegen van het hoesten, hele lijf doet pijn en ook nog koorts
Vandaag veel bankhangen en hopen dat snel thuis komt dan hoef ik minder te lopen enzo.
pi_53213990
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:49 schreef Jojogirl het volgende:
Veel plezier op vakantie zout-droppie

En succes met cachen motorbloempje

Ik ga nog even dubben over welke schoenen ik naar de meet aantrek en dan ga ik zo op weg
Wat Jojo zegt.
Alleen moet ik er nog even bij douchen en spring ik om half 12 op de fiets.

Weerinformatie: ze zon schijnt hier en en staat een briesje vanuit mijn richting naar Scheveningen.
pi_53214027
Het wereldwonder is niet gebeurd, dus ik kan niet meeten. Veel plezier jullie!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 11:06:35 #119
43556 miss_dynastie
pi_53214158
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en Teigan, MissD, nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
De chocoladescore: er staat nu zo'n 2,5 kg chocolade voor mijn neus. Meest bizarre smaken: Salmiakki (chocolade met salmiakvulling), chocolade met dropstukjes, met pepermuntstukjes en met rode peper.
Ter compensatie, het overgrote deel van de chocolade geef ik weg en ik ga zo eerst een rondje rennen.
Zie ik een verband

En Ymme, grote kans dat je nog dronken bent na zo'n korte nacht hoor
pi_53214258
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Wat Jojo zegt.
Alleen moet ik er nog even bij douchen en spring ik om half 12 op de fiets.
Weerinformatie: ze zon schijnt hier en en staat een briesje vanuit mijn richting naar Scheveningen.
Jammer YPPY dat het wereldwonder niet heeft plaatsgevonden. Veel plezier daar waar je heen moet!

Ik trek mijn wandelschoenen aan, fijner om mee te wandelen ook door het zand
En ik spring zo in de auto op half 12
pi_53214314
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[..]

Zie ik een verband

En Ymme, grote kans dat je nog dronken bent na zo'n korte nacht hoor
Geef je adres maar, of nog beter, kom zo naar Scheveningen.

Owja, voor de springers: rokjes zijn niet handig, dus als je net als ik eigenwijs wilt doen en een rokje aandoet, neem dan ook een korte broek mee ofzo.
pi_53214480
Scheveningen, jammer op zulke momenten dat ik daar niet meer woon

zo eerst nog maar even wat voor school doen
zit te lezen in de tuin, maar in de tuin zie ik niets met de flaptop dus dan maar binnen werken

en vanavond gaan we lekker pannenkoeken bakken
Ja doei.
pi_53215359
Net terug van de hondencursus.. Phoe voel me ellendig. Maar ja, heb ik mezelf aangedaan
Het ging echt voor geen meter. Niets ging goed... Vooral ik deed alles fout .
  zondag 16 september 2007 @ 12:29:19 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_53215547
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef omearos het volgende:

[..]

Daar zit het verschil, ik heb 2 weken gips en vier weken tape gehad, enkel gescheurd in januari en pas in september was mijn enkel weer normale dikte volgens de arts. En dan gaat onderwaterhockey toch behoorlijk lastig worden, want dat is een behoorlijke belasting op je enkel. Ik heb nog een tijd gewoon gezwommen tot ik verhuisde naar de andere kant van de stad, een half uur fietsen was voor mij een te grote drempel geworden.
ok maar ik zeg ook niet dat het bij mij na 2 weken OVER was, maar ik was wel in staat om bijvoorbeeld te gaan zwemmen (minimale belasting voor je enkelbanden). En gipsen bij enkelbanden is achterhaald en hebben ze bij mij bewust niet gedaan, omdat ik erbij heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk weer wilde sporten en je enkelbanden alleen maar erg lui en zwak worden van en gipsen en daarna ook nog tapen... je enkelbanden worden dan meer dan een maand amper gebruikt en dan heb je dus een veeeeeel langere weg te gaan om weer een beetje te kunnen mobiliseren.

en ik spreek ook alleen voor mezelf. Sommige mensen herstellen slechter dan andere, sommige mensen hebben een hoge pijngrens, andere een lage etc etc...
en ik had ze wel zowel binnen als buiten gescheurd hoor...

maar omearos kan je inmiddels niet weer proberen om dingen uit te breiden en uiteindelijk je sport weer te gaan uitoefenen? of heb je advies gekregen van je arts/ fysiotherpeut om dat nog niet te doen??
ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere artsen dit aanpakken, aangezien ik hele andere ervaringen heb en toch wel benieuwd ben hoe dat dat kan?

en ik bedoel het helemaal niet negatief trouwens? maar ik was me niet bewust van het feit dat een blessure als enkelbanden scheuren zo'n beperking kan zijn..
sorrrrrry!

pi_53216946
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:29 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ok maar ik zeg ook niet dat het bij mij na 2 weken OVER was, maar ik was wel in staat om bijvoorbeeld te gaan zwemmen (minimale belasting voor je enkelbanden). En gipsen bij enkelbanden is achterhaald en hebben ze bij mij bewust niet gedaan, omdat ik erbij heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk weer wilde sporten en je enkelbanden alleen maar erg lui en zwak worden van en gipsen en daarna ook nog tapen... je enkelbanden worden dan meer dan een maand amper gebruikt en dan heb je dus een veeeeeel langere weg te gaan om weer een beetje te kunnen mobiliseren.

en ik spreek ook alleen voor mezelf. Sommige mensen herstellen slechter dan andere, sommige mensen hebben een hoge pijngrens, andere een lage etc etc...
en ik had ze wel zowel binnen als buiten gescheurd hoor...

maar omearos kan je inmiddels niet weer proberen om dingen uit te breiden en uiteindelijk je sport weer te gaan uitoefenen? of heb je advies gekregen van je arts/ fysiotherpeut om dat nog niet te doen??
ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere artsen dit aanpakken, aangezien ik hele andere ervaringen heb en toch wel benieuwd ben hoe dat dat kan?

en ik bedoel het helemaal niet negatief trouwens? maar ik was me niet bewust van het feit dat een blessure als enkelbanden scheuren zo'n beperking kan zijn..
sorrrrrry!

Onderwaterhocky doe ik niet meer, door de zwemvliezen die je daarbij aanhebt komen er allerlei krachten onder allerlei hoeken op je enkel en dat ging niet. Ik heb nog een tijd met 1 vin gezwommen, maar dan kom je gewoon niet meer mee.
Hoe erg mijn banden gescheurd waren enzo is mij nooit duidelijk gemaakt, ik had een hele dikke enkel, niks gebroken, dus waarschijnlijk verrekt, en toen het genezen zo moeizaam ging werd de diagnose verandert in gescheurd. Ik had begrepen dat ze het eigenlijk alleen kunnen zien als ze een kijkoperatie zouden doen en dat zou meer kwaad dan goed doen (dit speelde in 2000, geen idee hoe het tegenwoorig gaat)
Ik heb in de tussentijd wel aan hardlopen gedaan en doe nu steps. Mijn nadeel is dat ik naast die kapotte enkelband ook hypermobiele gewrichten heb, dus ik moet gewoon altijd voorzichtig blijven doen. Alleen ben ik nog steeds zo koppig als een puber en probeer ik gewoon vanalles tot het niet meer gaat
Het meeste baal ik gewoon dat zwemmen niet meer gaat omdat het zwembad hier vlakbij 4x per week eventjes open is (anderhalf uur) en meestal op tijden dat ik echt niet kan, en mijn oude zwembad is gewoon te ver fietsen. Ik heb dat vorig jaar nog geprobeerd, maar als het dan regende oid had ik al geen zin meer om een half uur te fietsen naar het zwembad.
  zondag 16 september 2007 @ 14:42:19 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_53218853
nou das dan wel weer erg toevallig... ik heb ook last van hypermobiliteit namelijk... al mijn gewrichten kan ik overstrekken..
maar het is wel onwijs balen dat je niet ff snel naar het zwembad kan, denk ook niet dat ik zou gaan als ik een half uur ervoor moest reizen.
(zwembad zit hier nog geen 5 min vandaan en ik kom daar al zeeer zelden)

en ik denk dat we meer op elkaar lijken dan we dachten, want ik ben ook onwijs koppig en kan slecht stilzitten (das ook de reden dat ik mijn banden voor de 3e keer nogmaals gescheurd heb)...

dieettechnisch verder niets te melden, niet gewogen en de laatste dagen een beetje teveel gesnoept (komt door de laatste vakantiedagen )
pi_53219034
zit nog steeds achter de laptop te huiswerken

maar, ik geloof dat we zo toch nog een eindje gaan fietsen
Ja doei.
  zondag 16 september 2007 @ 19:41:00 #128
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_53226011
Ik ga vanaf morgen bij SportCity sporten en beginnen met afvallen. Ik hoop dat het eindelijk eens wat gaat worden. Ik ga proberen meer water ( ) te drinken en meer fruit i.p.v. brood. Is coca-cola zero ook verstandig om te drinken???
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_53226345
coca cola zero is gewoon coca cola light, ik zou zelf zeggen: voor soms is het niet erg, maar ga dan niet 2 liter op een dag drinken. maar bijvoorbeel din het weekeind.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 september 2007 @ 20:05:05 #130
13151 crew  Rewimo
pi_53226637
Cola light is altijd beter dan gewone cola, maar denk eraan dat het je zoetbehoefte kan versterken door de zoetstoffen die erin zitten. Probeer het dus te beperken, zoals g-b ook al aangeeft.
  zondag 16 september 2007 @ 20:18:35 #131
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_53226961
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Cola light is altijd beter dan gewone cola, maar denk eraan dat het je zoetbehoefte kan versterken door de zoetstoffen die erin zitten. Probeer het dus te beperken, zoals g-b ook al aangeeft.
Ok In elk geval morgen een afspraak voor een introductieles met sporten en dan probeer ik elke dag een half uur a drie kwartier te sporten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_53227972
Als je niet gewend bent om te sporten is meteen elke dag 30-45min misschien wat teveel van het goede, je lichaam krijgt dan geen kans om zich te herstellen. Bouw het langzaam op, dan hou je het ook makkelijker vol.

succes
pi_53228163
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef omearos het volgende:
Als je niet gewend bent om te sporten is meteen elke dag 30-45min misschien wat teveel van het goede, je lichaam krijgt dan geen kans om zich te herstellen. Bouw het langzaam op, dan hou je het ook makkelijker vol.

succes
ik mag, nu ik net begonnen ben een geen conditie heb, van mijn sportschool niet vaker dan 1 keer per week gaan. maar dat is een programma van meer dan 1 uur (1 uur en een kwartier ongeveer)
pi_53230693
* motorbloempje heeft lekker een eind gefietst vandaag en nog een eindje door de bossen gewandeld

en ook lekker pannenkoeken gegeten

een met stroop, een met kaas en stroop en een met tomaat, kaas en een beetje sour cream

yum...

zo eens kijken wat de schade van dit weekend is, al denk ik dat 't wel mee zal vallen.. of misschien toch maar morgenochtend wegen.. ik denk er nog even over na..

en dan binnenkort echt maar gaan zoeken naar een sport-iets en een sportmaatje..

wel tof dat ik via musicform 2 reacties op mijn oproepje heb gehad 'Zangeres zoekt 'de rest'! '

morgen even terugmailen een is iemand die duetten wil zingen, ander is iets van een disco-gezelschap die vaak optreden enzo maar weet niet of ik iets voor disco ben
Ja doei.
pi_53230754
2 pannenkoeken? toch wel kleine dan? ik krijg altijd eentje met moeite op
pi_53230826
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:
2 pannenkoeken? toch wel kleine dan? ik krijg altijd eentje met moeite op
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.

Maarre, [patsmodus] ik kan er altijd zeker 5 of 6 op [/patsmodus]
Nu pizza in de oven en hij ruikt lekker!!!
In afwachting ervan neem ik nu een lekker wijntje.
pi_53230838
3 zelfs

en ze kwamen uit een gewone koekenpan en ze waren dun
Ja doei.
pi_53230852
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

meestal een naturel kan ik net op
als er al iets op zit kan ik er zeker niet meer dan 1 op

en een pizza nu nog? word het een lange nacht?
pi_53230878
als je met moeite 1 pannenkoek opkrijgt overigens uit een gewone pan, dan is er iets mis met je maag indien je geen bypass oid hebt gehad
Ja doei.
pi_53230918
pizza

heb helaas nog steeds geen stroom in mn schuurtje (morgen maar weer bellen ), daar staat m'n vriezer namelijk, en kan dus NIETS invriezen.. kan niet eens waterijsjes halen of rösti

*grom*

anders zelf maar gaten in de muren boren en een kabeltje trekken.. wordt toch gesloopt dit huis
Ja doei.
pi_53230927
Zo ik ben weer lekker thuis. Vandaag hebben we een flink eind gewandeld op het strand in Scheveningen/Wassenaar. Ik kan helaas nergens op internet opzoeken hoe ver we nou zijn gekomen.
Liejannuh, Pandorah en Jojogirl hebben zich nog lekker uitgeleefd op de trampolines bij de pier

Daarna hebben we bij The Pasta company lekker vis gegeten (goede tent voor die prijzen!) en de andere 3 dames hebben een nagerecht gegeten wat 'de neanderthaler' heet. Dat zag er wel heel gaaf uit

Nu ben ik aangenaam moe, met een beetje spierpijn in mijn benen maar geen centje pijn in mijn voeten
pi_53230944
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goh, dat had ik vroeger toen nog rookte altijd met sigaretten, als ik dan las dat iemand een sigaret opstak, moest ik er ook een. Nou zie ik jou dat wijntje nemen en hoppa: ik wil ook. Ik kan ook maar 1 pannenkoek op. Op de een of andere manier word ik misselijk als ik er meer van eet. Dat heb ik helaas niet bij de meeste andere dingen
* conleche loopt naar de ijskast en schenkt zichzelf een koud wit wijntje in
pi_53230972
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
als je met moeite 1 pannenkoek opkrijgt overigens uit een gewone pan, dan is er iets mis met je maag indien je geen bypass oid hebt gehad
als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groter
maar goed ik vind pannenkoek wel altijd heel erg vullen
pi_53230973
klinkt goed

zoals ik al zei: soms jammer dat ik daar niet meer woon

Pasta Compagny is best te doen idd heb er zelfs nog gesolliciteerd ooit was alleen niet zo goed in het lopen met een dienblad

Zal ik binnenkort anders een leuke wandeling over de Posbank bedenken? is mooi in de herfst
Ja doei.
pi_53231021
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..

ja, zo'n pannenkoekenhuispannenkoek (3 keer woordwaarde!!!) is groot, vet en dik en daar krijg ik er ook maar 1 van op
Ja doei.
pi_53231068
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..

ja, zo'n pannenkoekenhuispannenkoek (3 keer woordwaarde!!!) is groot, vet en dik en daar krijg ik er ook maar 1 van op
dat stond er niet bij he
  zondag 16 september 2007 @ 22:49:57 #147
4177 Jojogirl
pi_53231075
Trampolinespringen is leuk En het wandeken was ook heerlijk. O en de Neandertaheler ook.
* Jojogirl vond het erg gezellig vandaag en het weer was ook top.

Wandelen op de Posbank klinkt goed motorbloempje.

En van onze thuisgebakken pannenkoeken kan ik er meestal wel 3 of 4 op terwijl ik in een pannenkoekenhuisje ook vaak moeite heb met het opkrijgen van die enorme dingen daar.
pi_53231155
Ik persoonlijk heb het wel degelijk over thuisgebakken pannenkoeken. Daar kan ik er ook maar een van op. Ik denk dat het komt door een bepaalde combi die m'n maag niet aankan, ik heb het bijvoorbeeld ook met uitsmijters met ham op brood. Als ik de ham weglaat is er niets aan de hand, maar met ham word ik na een paar happen misselijk.
pi_53231206
als ik in een pannenkoekenhuis pannenkoekenhuispannenkoeken had gegeten, had ik wel gepost: 'En vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis geweest en daar pannenkoekenhuispannenkoeken gegeten! ' , muts...

Ik ben tot nu toe alleen met de motor even over de posbank gereden, maar kan zaterdag wel even lief aankijken of we op verkenningstocht daar kunnen kan ik even kijken of er leuke routes staan aangegeven (met paaltjes en pijltjes enzo ) en daarna lekker appeltaart
Ja doei.
pi_53231235
en nu lekker slapen

mooie dromen allemaal
Ja doei.
pi_53231240
Ik ben ook weer terug, de A12 was gelukkig weer open , alleen is mijn computeroptische muis overleden, dus zit ik nu met zo'n oud kreng te werken .

Was erg gezellig dames! En 10 minuten trampolinespringen is een flinke conditietraining . Dat toetje bij de Pasta Company was ook erg lekker
Er moet meer gewandeld, op de trampoline gesprongen en rugby gekeken worden!
pi_53231244
je hoeft niet te schelden hoor
maar kennelijk word je niet gezelliger van pannenkoeken eten
pi_53231245
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Daar kan ik ook MAXIMAAL één van op hoor
Maar gewoon uit de pan wel meer Ligt er aan hoe dik ze zijn, maar wel minimaal 2
pi_53231279
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:
als ik was gaan schelden had ik wel 'naar teringwijf' naar je geroepen maar 'muts' is liefkozend dom noemen
Ja doei.
pi_53231314
je hoeft me ook niet dom te noemen dat zegt dan meer over jou dan over mij
tenminste dat is iets wat we kleuters al leren
pi_53231318
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:
Hier moest ik om lachen
Ik snap ook niet echt waar dat gemuts nu ineens vandaan komt....
pi_53231325
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier moest ik om lachen
Ik snap ook niet echt waar dat gemuts nu ineens vandaan komt....
dat heet steken onder water
wat niet mocht van de mods maar sommige wel mee weg komen
pi_53231348
Ja doei.
pi_53231359

[ignoremode]
pannenkoek kon ik ook nooit zo goed veel van eten. Dat deeg en het beleg is op de een of andere manier vaak teveel. Ik heb het trouwens ook met pasta. Daar kan ik ook niet veel van eten.

[/ignoremode]
pi_53231470
hihi als klein kind deed ik altijd een wedstrijd met mijn broer, hoeveel je erop kon, mijn max (van thuispannekoeken, die mijn mams superdun maakt met molenmeel) was 12 nu is het een max van 3, en in een pannenkoekenrestaurant 1tje, en op de pannenkoekenboot 2 (dat zijn van die dikke pannenkoeken)
pi_53231518
octo! je oude icoontje
Ja doei.
pi_53231571
Ja de Wii-actie is voorbij...en ik heb hem niet gewonnen

iconmanager is cool
pi_53231765

Het toetje toen het geserveerd werd.

Het toetje toen het op was.

Het was leuk, lekker en gezellig.
pi_53231955
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
Ja de Wii-actie is voorbij...en ik heb hem niet gewonnen

iconmanager is cool
euhm ik zit me maar heel fok games door te zoeken, maar waar de hel staat dat dan?

edit: gevonde
  zondag 16 september 2007 @ 23:24:14 #165
4177 Jojogirl
pi_53231956
pi_53232071
Briljant toetje.
Ik zal eens uitrekenen hoeveel calorieen er doorheen zijn gegaan vandaag.
  zondag 16 september 2007 @ 23:29:58 #167
4177 Jojogirl
pi_53232108
Dat zal een aardig sommetje worden

Weltrusten
pi_53232211
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:28 schreef Liejannuh het volgende:
Briljant toetje.
Ik zal eens uitrekenen hoeveel calorieen er doorheen zijn gegaan vandaag.
succes ermee

[edit: ik zie het al]
pi_53232574
Ugly Betty is verslavend...

nu echt slapen

truste
Ja doei.
pi_53232639
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef octopussy het volgende:

[..]

succes ermee

wat heb jij trouwens met MCCCXLVIII ? 1348 toch?
Ah, precies op tijd geedit.
1348 is mijn user ID.

En volgens mijn grove berekeningen hebben we een km of 13 gelopen, waarvan een km of 10 over het strand. Ga er maar van uit dat het zo'n 2,5 uur wandelen was.
Verbruik is 3,5 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.
Trampolinespringen staat er niet bij, maar daar neem ik voor het gemakt maar touwtje springen voor en dat is 8 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.

Dan mag ik daar nog een half uur hardlopen bij optellen en 2 uur fietsen (waarvan ruim 1 uur flink tegen de wind in en dan heb ik vandaag ongeveer 2750 calorieen verbrand door beweging. Dat is naast mijn basaal metabolisme natuurlijk.
bron en andere bron
pi_53234900
Ja van zo'n toetje zal je wel afvallen.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_53235255
Wow, wat een toetje. Volgende keer wil ik echt weer mee.
*OUD heilige*
pi_53235769
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ah, precies op tijd geedit.
1348 is mijn user ID.

En volgens mijn grove berekeningen hebben we een km of 13 gelopen, waarvan een km of 10 over het strand. Ga er maar van uit dat het zo'n 2,5 uur wandelen was.
Verbruik is 3,5 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.
Trampolinespringen staat er niet bij, maar daar neem ik voor het gemakt maar touwtje springen voor en dat is 8 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.

Dan mag ik daar nog een half uur hardlopen bij optellen en 2 uur fietsen (waarvan ruim 1 uur flink tegen de wind in en dan heb ik vandaag ongeveer 2750 calorieen verbrand door beweging. Dat is naast mijn basaal metabolisme natuurlijk.
bron en andere bron
2750 kcal verbranden is wel heel optimistisch
misschien als je een dagje met de tour de france meer fietst
pi_53235798
Zo'n toetje ziet er gaaf uit hoor Liejannuh!!!

Ik ben net even wezen zwemmen, maar in je eentje is er niets aan...
Dus ik ben maar wat korter gegaan..

Vandaag maar even hard aan de studie, morgen ga ik bij de universiteit langs om mijn baan te regelen..
pi_53235861
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

2750 kcal verbranden is wel heel optimistisch
misschien als je een dagje met de tour de france meer fietst
Heb je ook gelezen wat ik allemaal gedaan heb? En welke bronnen ik heb gebruikt?
Ja?
Dan mag je nu nog een keer reageren en ga ik lekker een kop cappuccino halen. Dat heb ik wel verdiend na een uur fietsen in de regen.
pi_53235926
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen wat ik allemaal gedaan heb? En welke bronnen ik heb gebruikt?
Ja?
Dan mag je nu nog een keer reageren en ga ik lekker een kop cappuccino halen. Dat heb ik wel verdiend na een uur fietsen in de regen.
nee tuurlijk heb ik dat niet want ik ben dom

ja dat heb ik allemaal gelezen
en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
pi_53235943
Waarom moet ik toch als ik hier zo lees vanmorgen aan dit liedje denken(de commercial die erbij hoort is ook leuk...)

http://www.youtube.com/watch?v=5C0I7Ef4gQI
pi_53236048
mika
  maandag 17 september 2007 @ 08:41:52 #179
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53236086
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
Als je een hele dag in beweging bent is 3000kcal best mogelijk hoor.... makkelijk zelfs..... Als ik 20 min op de fiets zit in de sportschool dan zit ik al op 300 kcal.. ok dan fiets ik ook alsof er 20 beren achter mij aanzitten, maar dan toch... Avondje sportschool was gauw 900kcal voor mij, en dat is meestal maar 1 uur sporten...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53236140
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:41 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Als je een hele dag in beweging bent is 3000kcal best mogelijk hoor.... makkelijk zelfs..... Als ik 20 min op de fiets zit in de sportschool dan zit ik al op 300 kcal.. ok dan fiets ik ook alsof er 20 beren achter mij aanzitten, maar dan toch... Avondje sportschool was gauw 900kcal voor mij, en dat is meestal maar 1 uur sporten...
20 min op de sportschool is echt geen 300 kcal misschien net 100 kcal

en 3000kcal op een dag verbranden kan makkelijk als je inderdaad een paar uur sport
maar niet 3000kcal + dan nog eens wat je op een normale dag verbrand
  maandag 17 september 2007 @ 08:50:02 #181
4177 Jojogirl
pi_53236187
Volgens mij moet je dan je apparaten op een standje hoger zetten Miss_S, want als ik een kwartier fiets kom ik altijd op 125 kcal uit en met de crosstrainer op 200 in een kwartier. Die 100 van jou vind ik dus wel erg laag.
pi_53236214
Ja doei.
pi_53236240
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:50 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij moet je dan je apparaten op een standje hoger zetten Miss_S, want als ik een kwartier fiets kom ik altijd op 125 kcal uit en met de crosstrainer op 200 in een kwartier. Die 100 van jou vind ik dus wel erg laag.
dan geloof je die apparaten toch lekker
mijn apparaten geven ook meer aan maar zoveel verbrand je echt niet zo makkelijk
maar goed jullie hoeven me niet te geloven en denken dat je na een uurtje sportschool 1000kcal verbrand
pi_53236247
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:50 schreef Jojogirl het volgende:

als ik niveau 1 fiets op zo'n trainer verbrand ik ook nulll ja
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 08:59:52 #185
13151 crew  Rewimo
pi_53236313
Gezellig weer

Zelfs ik met bypass kan wel drie kleine zelfgebakken pannenkoeken op Met spek en stroop We zouden van 't weekend pannenkoeken bakken maar het werd elke keer zo laat dat het er niet van kwam. Nu morgen maar, want vanavond moet Frank naar les dus dan hebben we weer geen tijd.
pi_53236332
stel ik voor:

wandeling Posbank-Pannenkoekenuitdegewonekoekenpan-meeting
Ja doei.
pi_53236355
Wij eten vanavond ons restje van gisteren denk ik..

Kip en groente in een tortilla..
Misschien maken we er vanavond wat aardappels bij, maar gisteren liep alles zo dat we geen zin meer hadden om aardappels te maken.

Er zijn mensen wezen kijken voor het laatste kitten,e n toen zij weg waren (rond half 8)hebben we pas eten gekookt...
Morgenavond gaat de laatste ook weg, maar we kregen ook te horen dat er waarschijnlijk binnenkort nog een nestje onze kant uitkomt...
pi_53236373
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik niveau 1 fiets op zo'n trainer verbrand ik ook nulll ja
ja ben ook 30 kilo afgevallen door op niveau nul te fietsen

maar bedoel het alleen goed hoor
pi_53236396
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ben ook 30 kilo afgevallen door op niveau nul te fietsen

maar bedoel het alleen goed hoor
good for you
Ja doei.
pi_53236528
Mag het weer even gezellig?

De posbank, ik vind het echt zoooo mooi daar! Vooral tijdens de herfst, met al die mooie kleuren!
It is your friends who make your world!
pi_53236534

als ik straks binnen een stukje les kom waar ik niet echt op hoef te letten ga ik even wat informatie googlen
Ja doei.
pi_53236546
Ik ben er nog nooit geweest, maar het klinkt wel goed..

Eigenlijk wil ik nog even een weekendje weg met mijn vriend, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken straks, vooral niet als ik aan het werk ga.. Bij practicum kun je jammergenoeg niet zomaar een dag vrijnemen..
pi_53236678
klinkt bekend.. wil ook nog even met weg.. maar dat zal er voorlopig wel niet inzitten (school + geld)

misschien maar 's een stedentripje doen ofzo
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 09:23:30 #194
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53236707
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

20 min op de sportschool is echt geen 300 kcal misschien net 100 kcal

en 3000kcal op een dag verbranden kan makkelijk als je inderdaad een paar uur sport
maar niet 3000kcal + dan nog eens wat je op een normale dag verbrand
Zowel de apparaten als de registratietool van de sportschool geven het aan. Daarnaast is het zo dat een uur in de sportschool ook echt een vol uur bewegen is, en niet 30 min sporten en 30 minuten zien en gezien worden zoals de meesten doen...
pi_53236709
Ik wil geen ogen uitsteken, maar ik ga volgende week dinsdag voor 5 dagen met mn vriend naar Venetië. Zó romantisch
pi_53236764
Zo, goedemorgen mensen
Ik ging niet mee zwemmen dus Teigan, gisteren was het door omstandigheden later dan verwacht geworden. Vanmorgen dus een klein beetje uitgeslapen. Ben er al weer een uurtje uit, dus echt uitslapen was het niet, maar het was wel lekker
pi_53236766
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt bekend.. wil ook nog even met weg.. maar dat zal er voorlopig wel niet inzitten (school + geld)

misschien maar 's een stedentripje doen ofzo
het geld is hier ook het eerste probleem hoor..
Komt omdat we een nieuwe bank met hocker gekocht hebben, en toen was het geld weer op...
Maar op zich zijn we daar ook wel heel blij mee, en onze tijd komt nog wel..
Dan gaan we ook lekker op vakantie naar allerlei landen enzo..
pi_53236795
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:23 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Zowel de apparaten als de registratietool van de sportschool geven het aan. Daarnaast is het zo dat een uur in de sportschool ook echt een vol uur bewegen is, en niet 30 min sporten en 30 minuten zien en gezien worden zoals de meesten doen...
Ik vind die aparaten ook wel erg optimistisch eigenlijk
Die sportschool doet natuurlijk wel zn best om je een feel-good gevoel te geven.
pi_53236798
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef freecell het volgende:
Zo, goedemorgen mensen
Ik ging niet mee zwemmen dus Teigan, gisteren was het door omstandigheden later dan verwacht geworden. Vanmorgen dus een klein beetje uitgeslapen. Ben er al weer een uurtje uit, dus echt uitslapen was het niet, maar het was wel lekker
ik had het door
Het was alleen balen, twee mensen die heel hard roepen dat ze natuurlijk mee gaan zwemmen, en dan allebei afzeggen...

Daar ga je je flink afgewezen en in de steek gelaten door voelen... (heftig weekend achter de rug, dus dit kon er net even niet meer bij... )
pi_53236800
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:23 schreef locutus51 het volgende:

[..]

dan nog
een half uur hardlopen verbrand je ongeveer 200 kcal
en dat een uur zou dus 400kcal zijn
en dat is zo'n beetje het meest intensieve wat je kan doen

maarja zoals ik al eerder heb gezegt niemand hoeft met te geloven
maar als je echt zoveel zou verbranden denk je dan niet dat het afvallen sneller zou gaan?
pi_53236808
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind die aparaten ook wel erg optimistisch eigenlijk
Die sportschool doet natuurlijk wel zn best om je een feel-good gevoel te geven.
eindelijk iemand iemand die het begrijpt
pi_53236832
Zie je? Je wil altijd je gelijk hebben.

En dan gaan we nu weer over in de gezellige modus.
pi_53236843
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.
En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.

Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:32:37 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53236871
Nou... ik wilde binnenkomen met 'goeiemorgen allemaal!' Maar die zin is me alweer vergaan hoor... En bedankt
pi_53236880
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.

Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
Ja doei.
pi_53236911
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

ik denk dat je geluk hebt als het rond de 1500kcal zal zitten

en trampoline iets wat veert kan je niet vergelijken met touwtje springen op de gewone grond
pi_53236932
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
pi_53236949
Trampolinespringen is zó leuk!
pi_53236951
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui en allemaal minder goed dan jij

dat wéten we nu wel
Ja doei.
pi_53236976
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef freecell het volgende:
Trampolinespringen is zó leuk!
uh huh

huis/hotel waar ik regelmatig oppas heeft een grote in de tuin staan

echt geweldig
Ja doei.
pi_53236978
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui en allemaal minder goed dan jij

dat wéten we nu wel
dat wil je wel heel graag geloven he
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:37:40 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53236982
pi_53237009
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?

eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 09:39:50 #214
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237030
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan nog
een half uur hardlopen verbrand je ongeveer 200 kcal
en dat een uur zou dus 400kcal zijn
en dat is zo'n beetje het meest intensieve wat je kan doen

maarja zoals ik al eerder heb gezegt niemand hoeft met te geloven
maar als je echt zoveel zou verbranden denk je dan niet dat het afvallen sneller zou gaan?
Afvallen zal idd sneller gaan, alleen het probleem is dat ik momenteel niet meer naar de sportschool ga... ben verhuisd en de enige sportschool hier in de buurt ga ik liever niet heen omdat ik graag met veilige apparaten werk en niet met spul wat nog van voor de oorlog was.... (martelwerktuigen)
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:40:16 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237045
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?

eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
kan best joh
pi_53237063
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

kan best joh
* motorbloempje neemt een sleeptouw mee
Ja doei.
pi_53237076
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
als ik in een pannenkoekenhuis pannenkoekenhuispannenkoeken had gegeten, had ik wel gepost: 'En vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis geweest en daar pannenkoekenhuispannenkoeken gegeten! ' , muts...

Ik ben tot nu toe alleen met de motor even over de posbank gereden, maar kan zaterdag wel even lief aankijken of we op verkenningstocht daar kunnen kan ik even kijken of er leuke routes staan aangegeven (met paaltjes en pijltjes enzo ) en daarna lekker appeltaart
Daar kun je zo onwijs mooie wandelingen maken.
Ik woon mijn hele leven er al dichtbij, maar ben er nog nooit geweest om te wandelen.
Wel met de honden lekker los laten lopen enzo, maar dit mag volgens mij nu ookal niet meer
pi_53237102
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat wil je wel heel graag geloven he
nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:43:22 #219
13151 crew  Rewimo
pi_53237114
Hm, misschien moeten we toch maar een trampoline kopen voor Christans verjaardag in plaats van Lego
pi_53237125
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon

ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
pi_53237145
never mind...

enige, niet enigste, dat kent geen overtreffende trap gewoon een tip, want ik weet dan misschien niet zoveel van afvallen, maar wel van taal, en wil gewoon helpen
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:46:56 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237188
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon

ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
pi_53237206
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..

Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..

En weet je, ik neem de meeste calorieëntellers absoluut niet serieus, of ze nou op een sportapparaat zitten, of op internet..

Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier geldt, volgens mij sport bijna iedereen hier alleen maar om zichzelf beter te voelen, niet omdat ze zoveel kcal moeten gebruiken.
pi_53237208
40km door de postbank. Ik doe mee
pi_53237252
Kan die 40 kilometer ook op skates?
Of krijg ik dan zand in mijn lagertjes?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:50:39 #226
13151 crew  Rewimo
pi_53237265
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef teigan het volgende:
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..

Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..
Je bent van harte welkom (ook zonder dat we een trampoline hebben trouwens )
pi_53237266
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
pi_53237280
Er zijn verharde wegen meende ik. Maar het is volgens mij zo, als je gewoon de natuur ingaat, je het mooiste kan wandelen
pi_53237286
"Jij bent de enigste" kán wel! Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen

Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)

Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
pi_53237319
in de sportschool dacht ik altijd: 'yay, ik heb het volgehouden op niveau 4 ' en dat was 't dan eigenlijk wel
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:53:30 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237328
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'

Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
pi_53237394
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'

Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
jij kan niet voelen hoe ik het bedoel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:56:18 #233
13151 crew  Rewimo
pi_53237409
*fluistert* Sjeen, het heeft geen zin, we hebben het al zo vaak geprobeerd
  maandag 17 september 2007 @ 09:56:52 #234
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237425
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:51 schreef freecell het volgende:
"Jij bent de enigste" kán wel! Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen

Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)

Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....

Maar het maakt ook niet uit... als je denkt dat je 3000 kcal verbrandt hebt en je voelt je er goed bij dan is het ook goed... maar blijkbaar mag iemand zich niet goed voelen hier, want dan val je blijkbaar niet af..
pi_53237452
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....
en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
  maandag 17 september 2007 @ 09:59:31 #236
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237491
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
pi_53237530
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb jij een meetlint bij de hand?

zou graag even willen weten hoe dik die plaat voor je poezelige hoofdje is

Zoals jij hier praat en oordeelt ga je niet om met mensen dame!

Er zitten hier mensen, vriendinnen, lotgenoten, maar vooral MENSEN.

We vinden het allemaal GE-WEL-DIG voor je dat jij nu blij bent met jezelf, en dat je trots bent op wat je hebt bereikt. Prima! Ik zou ook trots zijn als ik 30 kg afgevallen ben, MAAR, niet iedereen is al jij. Niet voor iedereen werkt dezelfde manier van afvallen, denken, werken, sjoelen, tennissen en hardlopen.

Maar laat ons in onze waarde, en kat niet iemand af die blij is met wat ze allemaal aan activiteiten heeft gedaan onder het motto 'eerlijkheid', want het enige wat je hier wil horen is dat jij de nieuwe Sonja Bakker bent, en dat alleen JOUW manier van afvallen werkt, en daardoor laat je maar doorschemeren dat we allemaal lui, lelijk (want jij vindt dat dik nou eenmaal niet mooi IS ) en ongemotiveerd zijn, want als we deden zoals jij, dan waren we allemaal 30kg kwijt.

Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
Ja doei.
pi_53237565
Motorbloempje, je hebt een PM
pi_53237567
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
dat gevoel heb ik gelukkig ook met jou
pi_53237577
@ gezelligheid:

Is dit niets?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:03:19 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237580
quote:

[..]

We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
pi_53237605
Lijkt best goed motorbloempje!
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 10:08:43 #243
43556 miss_dynastie
pi_53237692
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
Hehe

Echt bewondering voor jullie onverstoorbare energie, lieve mensen Ik heb soms het idee dat je tegen een kapotte bot zit te praten, maar wie ben ik
  maandag 17 september 2007 @ 10:11:31 #244
4177 Jojogirl
pi_53237743
quote:

[..]

Als we dat niet kunnen voelen uit hoe je het opschrijft hebben je adviezen dus sowieso geen enkele zin.

Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 10:15:54 #245
43556 miss_dynastie
pi_53237827
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:11 schreef Jojogirl het volgende:
Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
Ik ken het gevoel. Ik ben dan misschien niet weg, maar echt schrijven hoe het gaat durf je hier niet meer, uit angst om afgebekt te worden door een grietje dat net van de kleuterschool afkomt (althans: die indruk maakt, want het is zo niet bedoeld, zegt ze ). Ik weet dat hier op Fok! de policy is dat niemand wordt weggestuurd, maar ik vraag me af hoe dat zou zitten als iemand in OUD zou gaan verkondigen dat ze een hekel heeft aan kinderen, keer op keer, maar wel adviezen gaat geven hoe ermee om te gaan. Dat is namelijk precies wat hier gebeurt: iemand die keer op keer toegeeft een hekel te hebben aan dikke mensen, maar ook keer op keer mag blijven afbranden. De lol is er wel af zo.
pi_53237900
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:20:06 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237912
Om even terug te komen op mijn weekend... Op het jongste buurjongetje na hebben we nu allemaal een nacht buikgriep gehad, de buurman was vannacht aan de beurt Dus ik vermoed dat buurjongetje ook nog wel gaat komen. Het is wel typisch trouwens dat het steeds 's nachts gebeurt en maar 24 uur (gelukkig) duurt.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:22:07 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237953
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedback

Maar goed, je bent met een studie begonnen. Ik ga ervanuit dat je daar nog wel geconfronteerd zult worden met de effecten van tactloosheid
pi_53237963
Dus over een week heeft de hele straat het gehad Sjeen?

Ik sluit me verder aan bij miss_d, misschien niet helemaal hoe ze het nu brengt, maar ik laat mij niet wegjagen, maar heb weinig zin om hier te posten hoe het gaat, als het ook maar een keer wat minder gaat wordt je gelijk afgezeken, en dat hoeft van mij echt niet..

Ook hoe iedereen weer op elkaar reageert schrikt mij af... Je weet allang dat dit niet beter gaat worden, hap dan gewoon niet.. Hou het voor iedereen gezellig... Als je zo nodig moet afkatten, open een topic in klaagbaak of gebruik de pm.
pi_53237984
ga me overigens niet vertellen dat die studie 'cultuerele antropologie' of 'psychologie' is ofzo
Ja doei.
pi_53238005
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedback

Maar goed, je bent met een studie begonnen. Ik ga ervanuit dat je daar nog wel geconfronteerd zult worden met de effecten van tactloosheid
internet is niet het echte leven tenminste voor mij niet
daarom ben ik waarschijnlijk ook niet mod
maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
en ik heb al een studie achter de rug
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:25:52 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53238056
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef teigan het volgende:
Dus over een week heeft de hele straat het gehad Sjeen?

Ik sluit me verder aan bij miss_d, misschien niet helemaal hoe ze het nu brengt, maar ik laat mij niet wegjagen, maar heb weinig zin om hier te posten hoe het gaat, als het ook maar een keer wat minder gaat wordt je gelijk afgezeken, en dat hoeft van mij echt niet..

Ook hoe iedereen weer op elkaar reageert schrikt mij af... Je weet allang dat dit niet beter gaat worden, hap dan gewoon niet.. Hou het voor iedereen gezellig... Als je zo nodig moet afkatten, open een topic in klaagbaak of gebruik de pm.
We hebben vanmorgen geconstateerd dat het afkomstig is van het kinderdagverblijf Was te verwachten, omdat Isa begonnen was... Denk niet dat de hele straat het over een week heeft gehad, die leven niet zo intensief met ons samen Buurvrouw is op vakantie en wij helpen buurman een beetje met de kinderen (nu dus van de regen in de drup ). Samen eten, naar de speeltuin enzo...
pi_53238070
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
Serieus? Wat voor studie dan?
Dan ben je dus waarschijnlijk ouder dan ik, of niet?
pi_53238081
Ok, jouw mening is duidelijk Miss_S. Deze discussie is hier al vaker geweest.
Dat is nu niet meer belangrijk. Op probeer jouw goede adviesen anders uit te drukken in letters. Of blijf hier gewoon weg. Als 'dit' maar ophoudt.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:27:16 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53238085
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lees nu nog eens wat je hier schrijft... En durf dan nog eens te zeggen dat het niet aan jou ligt...

Miss_S, voor mij ben je history

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:27:33 #256
13151 crew  Rewimo
pi_53238089
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef freecell het volgende:
Serieus? Wat voor studie dan?
Middelbare kleuterschool denk ik
pi_53238143
Dit topic is nu bijna vol.
Voor iedreen: laten we hopen dat het in topic niet meer zo hoeft te gaan. De vaste posters gaan al weg hier, om dit kinderachtige gebeuren elke keer met Miss_S. Negeren, ja dat werkt, mits iedreeen dit doet.
Wij en Miss_S begrijpen elkaar of niet goed, of helemaal niet.
Er zijn verschillende mensen op de aardbol, maar laten we elkaar respecteren, en met rust laten wanneer dit nodig is. Dus Miss_S, dat met rust laten geldt niu dus voor jouw.

BVD
pi_53238154
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Middelbare kleuterschool denk ik
denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk was

en nu houd ik ook op.

Hele topic op Ignore?
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 10:31:18 #259
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53238184
De TT heeft nu een heel andere betekenis gekregen zo!
pi_53238189
MB: Alleen dit topic
pi_53238215
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
ik wilde het niet zeggen

even nog één vraagje aan Miss_S voordat het eeuwig op ignore gaat:

wat vind je er leuk aan om in een topic je 'adviezen' te posten waar niemand je mag, niemand je adviezen serieus neemt, en dat allemaal terwijl je een hekel hebt aan het soort mensen wat er post?

Waarom blijf je terugkomen?

het is mij een raadsel..
Ja doei.
pi_53238243
quote:
Bewegwijzering van de route

Er is gebruik gemaakt van verschillende, reeds bestaande routes, zodat de markering niet overal hetzelfde is. Vanaf station Velp volgt u de wit-rode tekens, waarin de aanduiding MB-wandeling verwerkt is.
die wandeling is voor mij gemaakt
Ja doei.
pi_53238270
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk was

en nu houd ik ook op.

Hele topic op Ignore?
Je houdt op met nog een trap na zie ik?
Ik ben het ook regelmatig niet met miss_s eens, maar ik vind wel dat er érg fel op gereageerd wordt.
Ik wil de sfeer in dit topic ook graag weer goed hebben, dus ik negeer mee, maar wél onder protest.

Het begon namelijk in dit topic over de pannekoeken en miss-s haar ouders koken niet voor haar, ze kookt zelf. Kan ik me voorstellen dat je al jaren geen pannekoeken meer voor jezelf hebt gemaakt en daarom aan die anderen denkt.
Dat er dan meteen wordt gescholden vond ik vrij oneerlijk.

Dus: ik negeer mee, om de sfeer weer goed te krijgen, omdat ik de dieetclub leuk en gezellig vind en het hier allemaal toffe mensen zijn, maar de schuld alléén bij miss_s leggen vind ik niet eerlijk.
pi_53238276
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
Ben blij dat je nog even voor een humoristische noot zorgt zo...

En freecell, wat jij zegt bedoel ik ook...
pi_53238278
Chocolade (voor de mensen die hier ff weggaan om het gedram)..

De oplossing
pi_53238320
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Je houdt op met nog een trap na zie ik?
Ik ben het ook regelmatig niet met miss_s eens, maar ik vind wel dat er érg fel op gereageerd wordt.
Ik wil de sfeer in dit topic ook graag weer goed hebben, dus ik negeer mee, maar wél onder protest.

Het begon namelijk in dit topic over de pannekoeken en miss-s haar ouders koken niet voor haar, ze kookt zelf. Kan ik me voorstellen dat je al jaren geen pannekoeken meer voor jezelf hebt gemaakt en daarom aan die anderen denkt.
Dat er dan meteen wordt gescholden vond ik vrij oneerlijk.

Dus: ik negeer mee, om de sfeer weer goed te krijgen, omdat ik de dieetclub leuk en gezellig vind en het hier allemaal toffe mensen zijn, maar de schuld alléén bij miss_s leggen vind ik niet eerlijk.
en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecell darn... lees eens hoe het hier gaat als ze op vakantie is, en hoe het is als ze er WEL is.. het gezelligheidsniveau heeft echt enorme pieken en dalen
Ja doei.
pi_53238334
Waar en meer mensen ruzie maken, zijn er meer schuld.
pi_53238517
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecell darn... lees eens hoe het hier gaat als ze op vakantie is, en hoe het is als ze er WEL is.. het gezelligheidsniveau heeft echt enorme pieken en dalen
Ik wéét het ook wel!
Ik erger me ook wel eens, maar ik denk wel dat er soms feller gereageerd wordt dan nodig. Als ik precies hetzelfde zou posten over bijvoorbeeld die pannekoeken zou de reactie anders zijn. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!

En inderdaad, de sfeer is véél beter als miss_s er niet is, daarom doe ik ook mee met negeren, maar dat ligt denk ik meer aan de interactie miss_s <-> dieetclub dan aan miss_s.
pi_53238552
ik blijf erbij dat de schuld grotendeels niet bij mij en de overige fel reagerende dames ligt.

het enige wat wij kunnen doen is negeren om escalatie te voorkomen blijkbaar... en ik geef toe dat ik niet de makkelijkste dame van het gezelschap ben (degenen die me kennen kunnen dat bevestigen), maar ik weet wel dat ik eerlijk ben, net zo ben op Fok! als in het echt (ONZ topics daargelaten) en me niet verschuil achter een nickname (of 2, of 3) en als iemand normaal tegen mij/ons doet, doe ik ook normaal terug.

Worden echter mensen voor wie ik enige sympathie voel, of die vrienden van mij zijn beledigd of afgekraakt , dan spring ik daar voor in het bres, klaar en dat kan soms subtiel, en vaak onsubtiel, net zoals ik dat in het echte leven doe

En ondanks die uitspattingen zijn er genoeg mensen die mij mogen en die dat accepteren, omdat ze weten dat er geen kwaad maar rechtvaardigheidsgevoel achter schuilt. Zelfs m'n vriend houdt het al 9 maanden met me uit.

Nu wil ik best geloven dat Miss_S in het echte leven een schatje is, maar dan moet ze echt heel veel doen aan haar internet-performance
Ja doei.
pi_53238553
Het ging best goed, zolang je haar opmerkingen met een korrel zout neemt.

Afgelopen vrijdag zag ik het de verkeerde kant opgaan, omdat er toen mensen weer teveel hapte op haar, en nu zijn we 3 dagen verder en het is weer hakken op miss_s geworden..
Dus nee, het ligt zeker niet alleen aan haar, waar twee vechten hebben twee schuld..
pi_53238633
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Liejannuh het volgende:

Het toetje toen het geserveerd werd.
Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
pi_53238646
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf erbij dat de schuld grotendeels niet bij mij en de overige fel reagerende dames ligt.

het enige wat wij kunnen doen is negeren om escalatie te voorkomen blijkbaar... en ik geef toe dat ik niet de makkelijkste dame van het gezelschap ben (degenen die me kennen kunnen dat bevestigen), maar ik weet wel dat ik eerlijk ben, net zo ben op Fok! als in het echt (ONZ topics daargelaten) en me niet verschuil achter een nickname (of 2, of 3) en als iemand normaal tegen mij/ons doet, doe ik ook normaal terug.

Worden echter mensen voor wie ik enige sympathie voel, of die vrienden van mij zijn beledigd of afgekraakt , dan spring ik daar voor in het bres, klaar en dat kan soms subtiel, en vaak onsubtiel, net zoals ik dat in het echte leven doe

En ondanks die uitspattingen zijn er genoeg mensen die mij mogen en die dat accepteren, omdat ze weten dat er geen kwaad maar rechtvaardigheidsgevoel achter schuilt.
Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.
Dat niet iedereen eerlijk is en dergelijke komt nu eenmaal voor. En dat jij het voor je vrienden opneemt, is helemaal ok. Maar wat ik probeer te zeggen is: Het is een forum. je leest teksten, en deze komen nooit zo goed over, zoals praten, met gezichtsuitdrukkingen etc. Probeer hier ook een beetje aan te denken.

Overigens denk ik, dat de schuld inderdaad niet alleen maar bij Miss_S ligt nee. Dat zou ook niet eerlijk zijn.

Maar laten we ons als volwassen gedragen, en doen wat het beste is....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:51:34 #273
13151 crew  Rewimo
pi_53238647
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:46 schreef freecell het volgende:
Ik wéét het ook wel!
Ik erger me ook wel eens, maar ik denk wel dat er soms feller gereageerd wordt dan nodig. Als ik precies hetzelfde zou posten over bijvoorbeeld die pannekoeken zou de reactie anders zijn. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!
Omdat jij zoiets op een heel andere manier zou zeggen. Daar zit hem nou net het verschil in. Het is de manier van posten die veel mensen tegen de haren instrijkt.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_53238677
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:

[..]

Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
Mijn tanden beginnen spontaan te breken in mijn mond.
Wat een zoetigheid
pi_53238700
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.
Dat niet iedereen eerlijk is en dergelijke komt nu eenmaal voor. En dat jij het voor je vrienden opneemt, is helemaal ok. Maar wat ik probeer te zeggen is: Het is een forum. je leest teksten, en deze komen nooit zo goed over, zoals praten, met gezichtsuitdrukkingen etc. Probeer hier ook een beetje aan te denken.

Overigens denk ik, dat de schuld inderdaad niet alleen maar bij Miss_S ligt nee. Dat zou ook niet eerlijk zijn.

Maar laten we ons als volwassen gedragen, en doen wat het beste is....
als iemand negeren het 'beste' is, als iemand 'negeren' het meest volwassen is om in een situatie als deze te doen, wie is er dan ONvolwassen bezig..
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:53:50 #276
13151 crew  Rewimo
pi_53238711
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Wat een zoetigheid
Ik kan de foto's hier niet zien. Mijn tanden blijven nog even heel dus
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_53238825
Miss_S heeft een ban.
pi_53238927
quote:

[..]

Wat een zoetigheid
Bij mij houdt mijn beugel de boel nog bij elkaar
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 11:03:12 #279
43556 miss_dynastie
pi_53238941
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:
Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uit . En beterschap
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:04:32 #280
13151 crew  Rewimo
pi_53238976
Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat toetje
pi_53239003
ik vond het er wel lekker uitzien, al weet ik zeker dat ik van al die suiker enorm misselijk en duizelig zou worden..

Ik moet ook binnenkort nog een keer geprikt worden op suikerziekte geloof ik, was wel het advies vanuit het ziekenhuis..
pi_53239014
Vanavond ga ik sporten in het nieuwe kleine fitness-centrumpje van Pannerden.
Er staan loopbanden, crosstrainers, stepapparaten, fietsen, spinningfietsen (worden straks ook lessen in gegeven), gewichtdingen, en dat alles in onbeperkt voor 20 euro in de maand, inclusief de eventuele groepslessen die je straks in Nov gaat volgen.
pi_53239045
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uit . En beterschap
Ik krijg al een aantal dagen weinig door mijn keel, dus het zal nog wel even duren voor ik het er lekker uit vind zien. Al blijven spekjes niks voor mij bij een toetje. Toetje = yoghurt / vla / ijs / fruit / taart *
* omcirkel wat je wilt hebben

@ Rewimo: denk aan spekjes, negerzoenen, taart, ijs, enz..
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 11:07:17 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53239048
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat toetje
Ik zie:

• Negerzoenen
  • Spekjes
  • Slagroom
  • IJs
  • Appeltaart
  • Chocoladenotencake-iets
  • Soesjes
  • Caramel
  • Nog meer spekjes, ijs en slagroom...

• You can't start a fire without a spark...
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:07:29 #285
    13151 crew  Rewimo
    pi_53239050
    Da's een redelijke prijs, ymme
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:08:25 #286
    13151 crew  Rewimo
    pi_53239073
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Sjeen het volgende:
    Ik zie:

• Negerzoenen
  • Spekjes
  • Slagroom
  • IJs
  • Appeltaart
  • Chocoladenotencake-iets
  • Soesjes
  • Caramel
  • Nog meer spekjes, ijs en slagroom...

• Ja okee, daar gaan mijn tanden
    pi_53239094
    Het is gevestigt in het sportpark van pannerden. Bovenop de tribuna was nog een grote ruimte over. Het is dus geen commerciele sportschool. Maar je kunt het dus vergelijken met het voetbal/vollybal etc.
    pi_53239101
    quote:

[..]

Wat een zoetigheid
    uh huh maar dat komt eerder door m'n gaatjes

en zoveel toetje zou ik ook nooit opkrijgen eet sowieso al nooit toetjes 1 keer in de twee weken ofzo

en dan die Griekse Yoghurt met honing en walnoten van Almhoff ofzo
    Ja doei.
    pi_53239113
    Wat een rotweer, motiveert niet om te gaan lopen. Straks kijken of ik in de pauze op mijn werk een wandeling kan maken.

De Posbank is leuk! Daar hadden we mijn allereerste travelmeeting met allemaal fotoalbums.
    *OUD heilige*
    pi_53239138
    toetjes eet ik nagenoeg nooit.
    Maar die negerzoenen die op die schaal liggen, had ik allang opgehad
    pi_53239218
    wat een gedoe hier weer!

TT volgende topic: Zonder haar?

Ontopic:
    Lijn technisch een wat mindere week achter de rug, ben nog een onsje zwaarder dan in het lijstje. Hopelijk wil het deze week wel lukken. Op zich heb ik genoeg bewogen afgelopen week, maar ik heb er flink tegen op gesnoept. Deze week weer vol goede moed er tegenaan.
    ***Levi was here***
    pi_53239308
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef YPPY het volgende:
    Wat een rotweer, motiveert niet om te gaan lopen. Straks kijken of ik in de pauze op mijn werk een wandeling kan maken.

De Posbank is leuk! Daar hadden we mijn allereerste travelmeeting met allemaal fotoalbums.

zit te denken aan iets van een GPS iets ofzo (eens kijken of daar wat ligt van geocaching )
    Ja doei.
    pi_53239343
    Dan gaat het toch best netjes Levitation, je blijft zo goed als gelijk..

Ik heb met afgesproken dat we het verkrijgen van trollbeadskralen wat makkelijker gaan maken..

Ipv. elke 5 kilo kralen te mogen kopen, gaan we nu elke maand kijken hoe het gaat. Als ik gelijk ben gebleven of af ben gevallen mag ik ook een kraal kopen.. Dit omdat het eigenlijk ook al heel goed vind als ik gelijk blijf qua gewicht.. Ik val nu elke week af totdat ik op donderdag een paar biertjes drink en dan ben ik weer zwaarder... Dat ga ik nu dus maar even proberen te doorbreken..
    pi_53239369
    lijntechnisch hier een hoop gebeurd. Heb gegeten waar ik zin in had, (met verkoudheid en zere keel was dat de enige manier om mij toch iets te laten eten )
    Maar de weegschaal zei vanmorgen wel 89,0kg, tegen 90,7 vorige week. Ziek zijn vraagt blijkbaar veel energie van je lijf, en dus niet alleen in die ene nacht dat ik flink koorts had. Zal wel gaaf zijn als ik morgen (weegdag) onder de 89kg zit
    pi_53239457
    ik denk dat ik ook maar even de drank de komende tijd achter wege ga laten... eens kijken of dat helpt.

niet dat ik uitzinnig veel drink, op vrijdag 3 biertjes vaak, en dan was dat het wel weer (nepstudent), maargoed.. als we eens gaan kijken wat mn gewicht doet als ik geen bier drink

zat vanochtend overigens op 85,7 was er niet echt blij mee
    Ja doei.
      Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 11:24:23 #296
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_53239462
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
    Dan gaat het toch best netjes Levitation, je blijft zo goed als gelijk..

Ik heb met afgesproken dat we het verkrijgen van trollbeadskralen wat makkelijker gaan maken..

Ipv. elke 5 kilo kralen te mogen kopen, gaan we nu elke maand kijken hoe het gaat. Als ik gelijk ben gebleven of af ben gevallen mag ik ook een kraal kopen.. Dit omdat het eigenlijk ook al heel goed vind als ik gelijk blijf qua gewicht.. Ik val nu elke week af totdat ik op donderdag een paar biertjes drink en dan ben ik weer zwaarder... Dat ga ik nu dus maar even proberen te doorbreken..
    Realistisch doelen stellen is een hele goede drijfveer. Ik vind dat je wel een pluim verdiend trouwens Fijn dat je iemand hebt die zo achter je staat!
    pi_53239516
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
    ik denk dat ik ook maar even de drank de komende tijd achter wege ga laten... eens kijken of dat helpt.

niet dat ik uitzinnig veel drink, op vrijdag 3 biertjes vaak, en dan was dat het wel weer (nepstudent), maargoed.. als we eens gaan kijken wat mn gewicht doet als ik geen bier drink

zat vanochtend overigens op 85,7 was er niet echt blij mee
    Doe je met mij mee, ik ben een nog ergere nepstudent. Ik drink namelijk helemaal geen alcohol.
    pi_53239735
    Per ongeluk met Isabeau ingelogd (macht der gewoonte) en ik kan het niet laten dan ook maar een reactie te plaatsen. Er zitten hier heel erg veel mensen die ik heel erg mag (je weet het wel als ik je bedoel), dus neem dit niet persoonlijk.

Ik zie in dit topic een heleboel kinderachtig gedrag. En ik zie een Miss S die veel volwassener reageert dan de meerderheid. Ik vind de gevolgen voor Miss S niet terecht, er waren personen die zich veel lager en kinderachtiger gedroegen dan Miss S (die zich overigens helemaal niet laag en kinderachtig gedroeg). Miss S negeerde alle steken onder water van motorbloempje en ook de youtube link van teigan was gewoon een gemene steek onder water en ook daar reageert Miss S volwassen en positief op. Petje af. Voor Miss S dus. Dat ze op een gegeven moment zelf wel een beetje rotter gaat reageren vind ik meer dan logisch, ze had al genoeg over haar heen gekregen. Meid, als je dit leest: ga 2 dagen iets leuks doen (alhoewel het weer er niet naar staat ).

En als je wilt afvallen zou ik niet zo'n toetje nemen, maar ik neem aan dat het een toetje voor 3 man was
    En apparaten geven meestal niet de juist kcal aan voor verbranding bij mensen met overgewicht.

Veel plezier hier verder.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_53239819
    Isabeau, mijn link was niet als steek onder water bedoeld, maar het doelde meer op de sfeer die ik hier vond hangen, niet alleen van de kant van miss_s, maar ook van de rest..
    Ik had echt het idee dat iedereen maar over elkaar heen rolde om maar hun gelijk te krijgen, en daarom dacht ik aan dat liedje..

Het spijt mij zeer als hij toch overgekomen is als een sneer...
    pi_53239845
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
    Per ongeluk met Isabeau ingelogd (macht der gewoonte) en ik kan het niet laten dan ook maar een reactie te plaatsen. Er zitten hier heel erg veel mensen die ik heel erg mag (je weet het wel als ik je bedoel), dus neem dit niet persoonlijk.

Ik zie in dit topic een heleboel kinderachtig gedrag. En ik zie een Miss S die veel volwassener reageert dan de meerderheid. Ik vind de gevolgen voor Miss S niet terecht, er waren personen die zich veel lager en kinderachtiger gedroegen dan Miss S (die zich overigens helemaal niet laag en kinderachtig gedroeg). Miss S negeerde alle steken onder water van motorbloempje en ook de youtube link van teigan was gewoon een gemene steek onder water en ook daar reageert Miss S volwassen en positief op. Petje af. Voor Miss S dus. Dat ze op een gegeven moment zelf wel een beetje rotter gaat reageren vind ik meer dan logisch, ze had al genoeg over haar heen gekregen. Meid, als je dit leest: ga 2 dagen iets leuks doen (alhoewel het weer er niet naar staat ).

En als je wilt afvallen zou ik niet zo'n toetje nemen, maar ik neem aan dat het een toetje voor 3 man was
    En apparaten geven meestal niet de juist kcal aan voor verbranding bij mensen met overgewicht.

Veel plezier hier verder.
    Hier ben ik het eerlijk gezegt wel een beetje mee eens maar ik snap de andere dames ook wel maar dat komt omdat miss_s het post en daar kunnen de fokdieeters niet veel meer van hebben dus dan is het al gauw boem bats erboven op.
    pi_53239974
    en ik blijf bij mijn eerdergenoemde standpunt
    Ja doei.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')