abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:53:50 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53238711
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn tanden beginnen spontaan te breken in mijn mond.
Wat een zoetigheid
Ik kan de foto's hier niet zien. Mijn tanden blijven nog even heel dus
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53238825
Miss_S heeft een ban.
pi_53238927
quote:

[..]

Wat een zoetigheid
Bij mij houdt mijn beugel de boel nog bij elkaar
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 11:03:12 #279
43556 miss_dynastie
pi_53238941
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:
Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uit . En beterschap
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:04:32 #280
13151 crew  Rewimo
pi_53238976
Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat toetje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53239003
ik vond het er wel lekker uitzien, al weet ik zeker dat ik van al die suiker enorm misselijk en duizelig zou worden..

Ik moet ook binnenkort nog een keer geprikt worden op suikerziekte geloof ik, was wel het advies vanuit het ziekenhuis..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53239014
Vanavond ga ik sporten in het nieuwe kleine fitness-centrumpje van Pannerden.
Er staan loopbanden, crosstrainers, stepapparaten, fietsen, spinningfietsen (worden straks ook lessen in gegeven), gewichtdingen, en dat alles in onbeperkt voor 20 euro in de maand, inclusief de eventuele groepslessen die je straks in Nov gaat volgen.
pi_53239045
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uit . En beterschap
Ik krijg al een aantal dagen weinig door mijn keel, dus het zal nog wel even duren voor ik het er lekker uit vind zien. Al blijven spekjes niks voor mij bij een toetje. Toetje = yoghurt / vla / ijs / fruit / taart *
* omcirkel wat je wilt hebben

@ Rewimo: denk aan spekjes, negerzoenen, taart, ijs, enz..
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 11:07:17 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53239048
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat toetje
Ik zie:

• Negerzoenen
  • Spekjes
  • Slagroom
  • IJs
  • Appeltaart
  • Chocoladenotencake-iets
  • Soesjes
  • Caramel
  • Nog meer spekjes, ijs en slagroom...

• You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:07:29 #285
    13151 crew  Rewimo
    pi_53239050
    Da's een redelijke prijs, ymme
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:08:25 #286
    13151 crew  Rewimo
    pi_53239073
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Sjeen het volgende:
    Ik zie:

• Negerzoenen
  • Spekjes
  • Slagroom
  • IJs
  • Appeltaart
  • Chocoladenotencake-iets
  • Soesjes
  • Caramel
  • Nog meer spekjes, ijs en slagroom...

• Ja okee, daar gaan mijn tanden
    pi_53239094
    Het is gevestigt in het sportpark van pannerden. Bovenop de tribuna was nog een grote ruimte over. Het is dus geen commerciele sportschool. Maar je kunt het dus vergelijken met het voetbal/vollybal etc.
    pi_53239101
    quote:

[..]

Wat een zoetigheid
    uh huh maar dat komt eerder door m'n gaatjes

en zoveel toetje zou ik ook nooit opkrijgen eet sowieso al nooit toetjes 1 keer in de twee weken ofzo

en dan die Griekse Yoghurt met honing en walnoten van Almhoff ofzo
    Ja doei.
    pi_53239113
    Wat een rotweer, motiveert niet om te gaan lopen. Straks kijken of ik in de pauze op mijn werk een wandeling kan maken.

De Posbank is leuk! Daar hadden we mijn allereerste travelmeeting met allemaal fotoalbums.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_53239138
    toetjes eet ik nagenoeg nooit.
    Maar die negerzoenen die op die schaal liggen, had ik allang opgehad
    pi_53239218
    wat een gedoe hier weer!

TT volgende topic: Zonder haar?

Ontopic:
    Lijn technisch een wat mindere week achter de rug, ben nog een onsje zwaarder dan in het lijstje. Hopelijk wil het deze week wel lukken. Op zich heb ik genoeg bewogen afgelopen week, maar ik heb er flink tegen op gesnoept. Deze week weer vol goede moed er tegenaan.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_53239308
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef YPPY het volgende:
    Wat een rotweer, motiveert niet om te gaan lopen. Straks kijken of ik in de pauze op mijn werk een wandeling kan maken.

De Posbank is leuk! Daar hadden we mijn allereerste travelmeeting met allemaal fotoalbums.

zit te denken aan iets van een GPS iets ofzo (eens kijken of daar wat ligt van geocaching )
    Ja doei.
    pi_53239343
    Dan gaat het toch best netjes Levitation, je blijft zo goed als gelijk..

Ik heb met afgesproken dat we het verkrijgen van trollbeadskralen wat makkelijker gaan maken..

Ipv. elke 5 kilo kralen te mogen kopen, gaan we nu elke maand kijken hoe het gaat. Als ik gelijk ben gebleven of af ben gevallen mag ik ook een kraal kopen.. Dit omdat het eigenlijk ook al heel goed vind als ik gelijk blijf qua gewicht.. Ik val nu elke week af totdat ik op donderdag een paar biertjes drink en dan ben ik weer zwaarder... Dat ga ik nu dus maar even proberen te doorbreken..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_53239369
    lijntechnisch hier een hoop gebeurd. Heb gegeten waar ik zin in had, (met verkoudheid en zere keel was dat de enige manier om mij toch iets te laten eten )
    Maar de weegschaal zei vanmorgen wel 89,0kg, tegen 90,7 vorige week. Ziek zijn vraagt blijkbaar veel energie van je lijf, en dus niet alleen in die ene nacht dat ik flink koorts had. Zal wel gaaf zijn als ik morgen (weegdag) onder de 89kg zit
    pi_53239457
    ik denk dat ik ook maar even de drank de komende tijd achter wege ga laten... eens kijken of dat helpt.

niet dat ik uitzinnig veel drink, op vrijdag 3 biertjes vaak, en dan was dat het wel weer (nepstudent), maargoed.. als we eens gaan kijken wat mn gewicht doet als ik geen bier drink

zat vanochtend overigens op 85,7 was er niet echt blij mee
    Ja doei.
      Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 11:24:23 #296
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_53239462
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
    Dan gaat het toch best netjes Levitation, je blijft zo goed als gelijk..

Ik heb met afgesproken dat we het verkrijgen van trollbeadskralen wat makkelijker gaan maken..

Ipv. elke 5 kilo kralen te mogen kopen, gaan we nu elke maand kijken hoe het gaat. Als ik gelijk ben gebleven of af ben gevallen mag ik ook een kraal kopen.. Dit omdat het eigenlijk ook al heel goed vind als ik gelijk blijf qua gewicht.. Ik val nu elke week af totdat ik op donderdag een paar biertjes drink en dan ben ik weer zwaarder... Dat ga ik nu dus maar even proberen te doorbreken..
    Realistisch doelen stellen is een hele goede drijfveer. Ik vind dat je wel een pluim verdiend trouwens Fijn dat je iemand hebt die zo achter je staat!
    You can't start a fire without a spark...
    ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
    A dirty mind is a joy forever!
    pi_53239516
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
    ik denk dat ik ook maar even de drank de komende tijd achter wege ga laten... eens kijken of dat helpt.

niet dat ik uitzinnig veel drink, op vrijdag 3 biertjes vaak, en dan was dat het wel weer (nepstudent), maargoed.. als we eens gaan kijken wat mn gewicht doet als ik geen bier drink

zat vanochtend overigens op 85,7 was er niet echt blij mee
    Doe je met mij mee, ik ben een nog ergere nepstudent. Ik drink namelijk helemaal geen alcohol.
    pi_53239735
    Per ongeluk met Isabeau ingelogd (macht der gewoonte) en ik kan het niet laten dan ook maar een reactie te plaatsen. Er zitten hier heel erg veel mensen die ik heel erg mag (je weet het wel als ik je bedoel), dus neem dit niet persoonlijk.

Ik zie in dit topic een heleboel kinderachtig gedrag. En ik zie een Miss S die veel volwassener reageert dan de meerderheid. Ik vind de gevolgen voor Miss S niet terecht, er waren personen die zich veel lager en kinderachtiger gedroegen dan Miss S (die zich overigens helemaal niet laag en kinderachtig gedroeg). Miss S negeerde alle steken onder water van motorbloempje en ook de youtube link van teigan was gewoon een gemene steek onder water en ook daar reageert Miss S volwassen en positief op. Petje af. Voor Miss S dus. Dat ze op een gegeven moment zelf wel een beetje rotter gaat reageren vind ik meer dan logisch, ze had al genoeg over haar heen gekregen. Meid, als je dit leest: ga 2 dagen iets leuks doen (alhoewel het weer er niet naar staat ).

En als je wilt afvallen zou ik niet zo'n toetje nemen, maar ik neem aan dat het een toetje voor 3 man was
    En apparaten geven meestal niet de juist kcal aan voor verbranding bij mensen met overgewicht.

Veel plezier hier verder.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_53239819
    Isabeau, mijn link was niet als steek onder water bedoeld, maar het doelde meer op de sfeer die ik hier vond hangen, niet alleen van de kant van miss_s, maar ook van de rest..
    Ik had echt het idee dat iedereen maar over elkaar heen rolde om maar hun gelijk te krijgen, en daarom dacht ik aan dat liedje..

Het spijt mij zeer als hij toch overgekomen is als een sneer...
    pi_53239845
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
    Per ongeluk met Isabeau ingelogd (macht der gewoonte) en ik kan het niet laten dan ook maar een reactie te plaatsen. Er zitten hier heel erg veel mensen die ik heel erg mag (je weet het wel als ik je bedoel), dus neem dit niet persoonlijk.

Ik zie in dit topic een heleboel kinderachtig gedrag. En ik zie een Miss S die veel volwassener reageert dan de meerderheid. Ik vind de gevolgen voor Miss S niet terecht, er waren personen die zich veel lager en kinderachtiger gedroegen dan Miss S (die zich overigens helemaal niet laag en kinderachtig gedroeg). Miss S negeerde alle steken onder water van motorbloempje en ook de youtube link van teigan was gewoon een gemene steek onder water en ook daar reageert Miss S volwassen en positief op. Petje af. Voor Miss S dus. Dat ze op een gegeven moment zelf wel een beetje rotter gaat reageren vind ik meer dan logisch, ze had al genoeg over haar heen gekregen. Meid, als je dit leest: ga 2 dagen iets leuks doen (alhoewel het weer er niet naar staat ).

En als je wilt afvallen zou ik niet zo'n toetje nemen, maar ik neem aan dat het een toetje voor 3 man was
    En apparaten geven meestal niet de juist kcal aan voor verbranding bij mensen met overgewicht.

Veel plezier hier verder.
    Hier ben ik het eerlijk gezegt wel een beetje mee eens maar ik snap de andere dames ook wel maar dat komt omdat miss_s het post en daar kunnen de fokdieeters niet veel meer van hebben dus dan is het al gauw boem bats erboven op.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')