abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53238005
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedback

Maar goed, je bent met een studie begonnen. Ik ga ervanuit dat je daar nog wel geconfronteerd zult worden met de effecten van tactloosheid
internet is niet het echte leven tenminste voor mij niet
daarom ben ik waarschijnlijk ook niet mod
maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
en ik heb al een studie achter de rug
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:25:52 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53238056
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef teigan het volgende:
Dus over een week heeft de hele straat het gehad Sjeen?

Ik sluit me verder aan bij miss_d, misschien niet helemaal hoe ze het nu brengt, maar ik laat mij niet wegjagen, maar heb weinig zin om hier te posten hoe het gaat, als het ook maar een keer wat minder gaat wordt je gelijk afgezeken, en dat hoeft van mij echt niet..

Ook hoe iedereen weer op elkaar reageert schrikt mij af... Je weet allang dat dit niet beter gaat worden, hap dan gewoon niet.. Hou het voor iedereen gezellig... Als je zo nodig moet afkatten, open een topic in klaagbaak of gebruik de pm.
We hebben vanmorgen geconstateerd dat het afkomstig is van het kinderdagverblijf Was te verwachten, omdat Isa begonnen was... Denk niet dat de hele straat het over een week heeft gehad, die leven niet zo intensief met ons samen Buurvrouw is op vakantie en wij helpen buurman een beetje met de kinderen (nu dus van de regen in de drup ). Samen eten, naar de speeltuin enzo...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53238070
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
Serieus? Wat voor studie dan?
Dan ben je dus waarschijnlijk ouder dan ik, of niet?
pi_53238081
Ok, jouw mening is duidelijk Miss_S. Deze discussie is hier al vaker geweest.
Dat is nu niet meer belangrijk. Op probeer jouw goede adviesen anders uit te drukken in letters. Of blijf hier gewoon weg. Als 'dit' maar ophoudt.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:27:16 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53238085
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lees nu nog eens wat je hier schrijft... En durf dan nog eens te zeggen dat het niet aan jou ligt...

Miss_S, voor mij ben je history

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:27:33 #256
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53238089
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef freecell het volgende:
Serieus? Wat voor studie dan?
Middelbare kleuterschool denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53238143
Dit topic is nu bijna vol.
Voor iedreen: laten we hopen dat het in topic niet meer zo hoeft te gaan. De vaste posters gaan al weg hier, om dit kinderachtige gebeuren elke keer met Miss_S. Negeren, ja dat werkt, mits iedreeen dit doet.
Wij en Miss_S begrijpen elkaar of niet goed, of helemaal niet.
Er zijn verschillende mensen op de aardbol, maar laten we elkaar respecteren, en met rust laten wanneer dit nodig is. Dus Miss_S, dat met rust laten geldt niu dus voor jouw.

BVD
pi_53238154
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Middelbare kleuterschool denk ik
denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk was

en nu houd ik ook op.

Hele topic op Ignore?
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 10:31:18 #259
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53238184
De TT heeft nu een heel andere betekenis gekregen zo!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53238189
MB: Alleen dit topic
pi_53238215
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
ik wilde het niet zeggen

even nog één vraagje aan Miss_S voordat het eeuwig op ignore gaat:

wat vind je er leuk aan om in een topic je 'adviezen' te posten waar niemand je mag, niemand je adviezen serieus neemt, en dat allemaal terwijl je een hekel hebt aan het soort mensen wat er post?

Waarom blijf je terugkomen?

het is mij een raadsel..
Ja doei.
pi_53238243
quote:
Bewegwijzering van de route

Er is gebruik gemaakt van verschillende, reeds bestaande routes, zodat de markering niet overal hetzelfde is. Vanaf station Velp volgt u de wit-rode tekens, waarin de aanduiding MB-wandeling verwerkt is.
die wandeling is voor mij gemaakt
Ja doei.
pi_53238270
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk was

en nu houd ik ook op.

Hele topic op Ignore?
Je houdt op met nog een trap na zie ik?
Ik ben het ook regelmatig niet met miss_s eens, maar ik vind wel dat er érg fel op gereageerd wordt.
Ik wil de sfeer in dit topic ook graag weer goed hebben, dus ik negeer mee, maar wél onder protest.

Het begon namelijk in dit topic over de pannekoeken en miss-s haar ouders koken niet voor haar, ze kookt zelf. Kan ik me voorstellen dat je al jaren geen pannekoeken meer voor jezelf hebt gemaakt en daarom aan die anderen denkt.
Dat er dan meteen wordt gescholden vond ik vrij oneerlijk.

Dus: ik negeer mee, om de sfeer weer goed te krijgen, omdat ik de dieetclub leuk en gezellig vind en het hier allemaal toffe mensen zijn, maar de schuld alléén bij miss_s leggen vind ik niet eerlijk.
pi_53238276
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
Ben blij dat je nog even voor een humoristische noot zorgt zo...

En freecell, wat jij zegt bedoel ik ook...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53238278
Chocolade (voor de mensen die hier ff weggaan om het gedram)..

De oplossing
pi_53238320
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Je houdt op met nog een trap na zie ik?
Ik ben het ook regelmatig niet met miss_s eens, maar ik vind wel dat er érg fel op gereageerd wordt.
Ik wil de sfeer in dit topic ook graag weer goed hebben, dus ik negeer mee, maar wél onder protest.

Het begon namelijk in dit topic over de pannekoeken en miss-s haar ouders koken niet voor haar, ze kookt zelf. Kan ik me voorstellen dat je al jaren geen pannekoeken meer voor jezelf hebt gemaakt en daarom aan die anderen denkt.
Dat er dan meteen wordt gescholden vond ik vrij oneerlijk.

Dus: ik negeer mee, om de sfeer weer goed te krijgen, omdat ik de dieetclub leuk en gezellig vind en het hier allemaal toffe mensen zijn, maar de schuld alléén bij miss_s leggen vind ik niet eerlijk.
en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecell darn... lees eens hoe het hier gaat als ze op vakantie is, en hoe het is als ze er WEL is.. het gezelligheidsniveau heeft echt enorme pieken en dalen
Ja doei.
pi_53238334
Waar en meer mensen ruzie maken, zijn er meer schuld.
pi_53238517
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecell darn... lees eens hoe het hier gaat als ze op vakantie is, en hoe het is als ze er WEL is.. het gezelligheidsniveau heeft echt enorme pieken en dalen
Ik wéét het ook wel!
Ik erger me ook wel eens, maar ik denk wel dat er soms feller gereageerd wordt dan nodig. Als ik precies hetzelfde zou posten over bijvoorbeeld die pannekoeken zou de reactie anders zijn. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!

En inderdaad, de sfeer is véél beter als miss_s er niet is, daarom doe ik ook mee met negeren, maar dat ligt denk ik meer aan de interactie miss_s <-> dieetclub dan aan miss_s.
pi_53238552
ik blijf erbij dat de schuld grotendeels niet bij mij en de overige fel reagerende dames ligt.

het enige wat wij kunnen doen is negeren om escalatie te voorkomen blijkbaar... en ik geef toe dat ik niet de makkelijkste dame van het gezelschap ben (degenen die me kennen kunnen dat bevestigen), maar ik weet wel dat ik eerlijk ben, net zo ben op Fok! als in het echt (ONZ topics daargelaten) en me niet verschuil achter een nickname (of 2, of 3) en als iemand normaal tegen mij/ons doet, doe ik ook normaal terug.

Worden echter mensen voor wie ik enige sympathie voel, of die vrienden van mij zijn beledigd of afgekraakt , dan spring ik daar voor in het bres, klaar en dat kan soms subtiel, en vaak onsubtiel, net zoals ik dat in het echte leven doe

En ondanks die uitspattingen zijn er genoeg mensen die mij mogen en die dat accepteren, omdat ze weten dat er geen kwaad maar rechtvaardigheidsgevoel achter schuilt. Zelfs m'n vriend houdt het al 9 maanden met me uit.

Nu wil ik best geloven dat Miss_S in het echte leven een schatje is, maar dan moet ze echt heel veel doen aan haar internet-performance
Ja doei.
pi_53238553
Het ging best goed, zolang je haar opmerkingen met een korrel zout neemt.

Afgelopen vrijdag zag ik het de verkeerde kant opgaan, omdat er toen mensen weer teveel hapte op haar, en nu zijn we 3 dagen verder en het is weer hakken op miss_s geworden..
Dus nee, het ligt zeker niet alleen aan haar, waar twee vechten hebben twee schuld..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53238633
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Liejannuh het volgende:

Het toetje toen het geserveerd werd.
Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
pi_53238646
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf erbij dat de schuld grotendeels niet bij mij en de overige fel reagerende dames ligt.

het enige wat wij kunnen doen is negeren om escalatie te voorkomen blijkbaar... en ik geef toe dat ik niet de makkelijkste dame van het gezelschap ben (degenen die me kennen kunnen dat bevestigen), maar ik weet wel dat ik eerlijk ben, net zo ben op Fok! als in het echt (ONZ topics daargelaten) en me niet verschuil achter een nickname (of 2, of 3) en als iemand normaal tegen mij/ons doet, doe ik ook normaal terug.

Worden echter mensen voor wie ik enige sympathie voel, of die vrienden van mij zijn beledigd of afgekraakt , dan spring ik daar voor in het bres, klaar en dat kan soms subtiel, en vaak onsubtiel, net zoals ik dat in het echte leven doe

En ondanks die uitspattingen zijn er genoeg mensen die mij mogen en die dat accepteren, omdat ze weten dat er geen kwaad maar rechtvaardigheidsgevoel achter schuilt.
Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.
Dat niet iedereen eerlijk is en dergelijke komt nu eenmaal voor. En dat jij het voor je vrienden opneemt, is helemaal ok. Maar wat ik probeer te zeggen is: Het is een forum. je leest teksten, en deze komen nooit zo goed over, zoals praten, met gezichtsuitdrukkingen etc. Probeer hier ook een beetje aan te denken.

Overigens denk ik, dat de schuld inderdaad niet alleen maar bij Miss_S ligt nee. Dat zou ook niet eerlijk zijn.

Maar laten we ons als volwassen gedragen, en doen wat het beste is....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:51:34 #273
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53238647
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:46 schreef freecell het volgende:
Ik wéét het ook wel!
Ik erger me ook wel eens, maar ik denk wel dat er soms feller gereageerd wordt dan nodig. Als ik precies hetzelfde zou posten over bijvoorbeeld die pannekoeken zou de reactie anders zijn. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!
Omdat jij zoiets op een heel andere manier zou zeggen. Daar zit hem nou net het verschil in. Het is de manier van posten die veel mensen tegen de haren instrijkt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_53238677
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:

[..]

Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
Mijn tanden beginnen spontaan te breken in mijn mond.
Wat een zoetigheid
pi_53238700
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.
Dat niet iedereen eerlijk is en dergelijke komt nu eenmaal voor. En dat jij het voor je vrienden opneemt, is helemaal ok. Maar wat ik probeer te zeggen is: Het is een forum. je leest teksten, en deze komen nooit zo goed over, zoals praten, met gezichtsuitdrukkingen etc. Probeer hier ook een beetje aan te denken.

Overigens denk ik, dat de schuld inderdaad niet alleen maar bij Miss_S ligt nee. Dat zou ook niet eerlijk zijn.

Maar laten we ons als volwassen gedragen, en doen wat het beste is....
als iemand negeren het 'beste' is, als iemand 'negeren' het meest volwassen is om in een situatie als deze te doen, wie is er dan ONvolwassen bezig..
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')