eindelijk iemand iemand die het begrijptquote:Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind die aparaten ook wel erg optimistisch eigenlijk
Die sportschool doet natuurlijk wel zn best om je een feel-good gevoel te geven.
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.quote:Op maandag 17 september 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee tuurlijk heb ik dat niet want ik ben dom
ja dat heb ik allemaal gelezen
en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' isquote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.
En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.
Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
ik denk dat je geluk hebt als het rond de 1500kcal zal zittenquote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.
En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.
Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
jij hebt echt een probleem met mij hequote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en luiquote:Op maandag 17 september 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
uh huhquote:
dat wil je wel heel graag geloven hequote:Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui![]()
en allemaal minder goed dan jij
![]()
![]()
dat wéten we nu wel
Afvallen zal idd sneller gaan, alleen het probleem is dat ik momenteel niet meer naar de sportschool ga... ben verhuisd en de enige sportschool hier in de buurt ga ik liever niet heen omdat ik graag met veilige apparaten werk en niet met spul wat nog van voor de oorlog was.... (martelwerktuigen)quote:Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan nog
een half uur hardlopen verbrand je ongeveer 200 kcal
en dat een uur zou dus 400kcal zijn
en dat is zo'n beetje het meest intensieve wat je kan doen
maarja zoals ik al eerder heb gezegt niemand hoeft met te geloven
maar als je echt zoveel zou verbranden denk je dan niet dat het afvallen sneller zou gaan?
kan best johquote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?
eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
Daar kun je zo onwijs mooie wandelingen maken.quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
als ik in een pannenkoekenhuis pannenkoekenhuispannenkoeken had gegeten, had ik wel gepost: 'En vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis geweest en daar pannenkoekenhuispannenkoeken gegeten! ' , muts...![]()
Ik ben tot nu toe alleen met de motor even over de posbank gereden, maar kan zaterdag wel evenlief aankijken of we op verkenningstocht daar kunnen
![]()
kan ik even kijken of er leuke routes staan aangegeven (met paaltjes en pijltjes enzo
)
![]()
en daarna lekker appeltaart
![]()
nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgenquote:Op maandag 17 september 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat wil je wel heel graag geloven he
jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft makenquote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...quote:Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon
ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
Je bent van harte welkom (ook zonder dat we een trampoline hebben trouwensquote:Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef teigan het volgende:
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..
Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..
zo zie jij hetquote:Op maandag 17 september 2007 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'quote:Op maandag 17 september 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
jij kan niet voelen hoe ik het bedoelquote:Op maandag 17 september 2007 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'
Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....quote:Op maandag 17 september 2007 09:51 schreef freecell het volgende:
"Jij bent de enigste" kán wel!Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen
Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)
Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?quote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....
Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...quote:Op maandag 17 september 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
heb jij een meetlint bij de hand?quote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij kan niet voelen hoe ik het bedoel
dat gevoel heb ik gelukkig ook met jouquote:Op maandag 17 september 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communicerenquote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hehequote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
Als we dat niet kunnen voelen uit hoe je het opschrijft hebben je adviezen dus sowieso geen enkele zin.quote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik ben dan misschien niet weg, maar echt schrijven hoe het gaat durf je hier niet meer, uit angst om afgebekt te worden door een grietje dat net van de kleuterschool afkomt (althans: die indruk maakt, want het is zo niet bedoeld, zegt ze ). Ik weet dat hier op Fok! de policy is dat niemand wordt weggestuurd, maar ik vraag me af hoe dat zou zitten als iemand in OUD zou gaan verkondigen dat ze een hekel heeft aan kinderen, keer op keer, maar wel adviezen gaat geven hoe ermee om te gaan. Dat is namelijk precies wat hier gebeurt: iemand die keer op keer toegeeft een hekel te hebben aan dikke mensen, maar ook keer op keer mag blijven afbranden. De lol is er wel af zo.quote:Op maandag 17 september 2007 10:11 schreef Jojogirl het volgende:Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderenquote:Op maandag 17 september 2007 10:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedbackquote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
internet is niet het echte leven tenminste voor mij nietquote:Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedback
Maar goed, je bent met een studie begonnen. Ik ga ervanuit dat je daar nog wel geconfronteerd zult worden met de effecten van tactloosheid
We hebben vanmorgen geconstateerd dat het afkomstig is van het kinderdagverblijfquote:Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef teigan het volgende:
Dus over een week heeft de hele straat het gehad Sjeen?
Ik sluit me verder aan bij miss_d, misschien niet helemaal hoe ze het nu brengt, maar ik laat mij niet wegjagen, maar heb weinig zin om hier te posten hoe het gaat, als het ook maar een keer wat minder gaat wordt je gelijk afgezeken, en dat hoeft van mij echt niet..
Ook hoe iedereen weer op elkaar reageert schrikt mij af... Je weet allang dat dit niet beter gaat worden, hap dan gewoon niet.. Hou het voor iedereen gezellig... Als je zo nodig moet afkatten, open een topic in klaagbaak of gebruik de pm.
Serieus?quote:Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
internet is niet het echte leven tenminste voor mij niet
daarom ben ik waarschijnlijk ook niet mod
maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
en ik heb al een studie achter de rug
Lees nu nog eens wat je hier schrijft... En durf dan nog eens te zeggen dat het niet aan jou ligt...quote:Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
internet is niet het echte leven tenminste voor mij niet
daarom ben ik waarschijnlijk ook niet mod
maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
en ik heb al een studie achter de rug
Middelbare kleuterschool denk ikquote:
denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk wasquote:
ik wilde het niet zeggenquote:Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
De TT heeft nu een heel andere betekenis gekregen zo!
die wandeling is voor mij gemaaktquote:Bewegwijzering van de route
Er is gebruik gemaakt van verschillende, reeds bestaande routes, zodat de markering niet overal hetzelfde is. Vanaf station Velp volgt u de wit-rode tekens, waarin de aanduiding MB-wandeling verwerkt is.
Je houdt op met nog een trap na zie ik?quote:Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk was
en nu houd ik ook op.
Hele topic op Ignore?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
De TT heeft nu een heel andere betekenis gekregen zo!
en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecellquote:Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Je houdt op met nog een trap na zie ik?
Ik ben het ook regelmatig niet met miss_s eens, maar ik vind wel dat er érg fel op gereageerd wordt.
Ik wil de sfeer in dit topic ook graag weer goed hebben, dus ik negeer mee, maar wél onder protest.
Het begon namelijk in dit topic over de pannekoeken en miss-s haar ouders koken niet voor haar, ze kookt zelf. Kan ik me voorstellen dat je al jaren geen pannekoeken meer voor jezelf hebt gemaakt en daarom aan die anderen denkt.
Dat er dan meteen wordt gescholden vond ik vrij oneerlijk.
Dus: ik negeer mee, om de sfeer weer goed te krijgen, omdat ik de dieetclub leuk en gezellig vind en het hier allemaal toffe mensen zijn, maar de schuld alléén bij miss_s leggen vind ik niet eerlijk.
Ik wéét het ook wel!quote:Op maandag 17 september 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecelldarn... lees eens hoe het hier gaat als ze op vakantie is, en hoe het is als ze er WEL is.. het gezelligheidsniveau heeft echt enorme pieken en dalen
![]()
Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mijquote:Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Liejannuh het volgende:
Het toetje toen het geserveerd werd.
Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.quote:Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf erbij dat de schuld grotendeels niet bij mij en de overige fel reagerende dames ligt.
het enige wat wij kunnen doen is negeren om escalatie te voorkomen blijkbaar... en ik geef toe dat ik niet de makkelijkste dame van het gezelschap ben (degenen die me kennen kunnen dat bevestigen), maar ik weet wel dat ik eerlijk ben, net zo ben op Fok! als in het echt (ONZ topics daargelaten) en me niet verschuil achter een nickname (of 2, of 3) en als iemand normaal tegen mij/ons doet, doe ik ook normaal terug.
Worden echter mensen voor wie ik enige sympathie voel, of die vrienden van mij zijn beledigd of afgekraakt , dan spring ik daar voor in het bres, klaaren dat kan soms subtiel, en vaak onsubtiel, net zoals ik dat in het echte leven doe
En ondanks die uitspattingen zijn er genoeg mensen die mij mogen en die dat accepteren, omdat ze weten dat er geen kwaad maar rechtvaardigheidsgevoel achter schuilt.
Omdat jij zoiets op een heel andere manier zou zeggen. Daar zit hem nou net het verschil in. Het is de manier van posten die veel mensen tegen de haren instrijkt.quote:Op maandag 17 september 2007 10:46 schreef freecell het volgende:
Ik wéét het ook wel!
Ik erger me ook wel eens, maar ik denk wel dat er soms feller gereageerd wordt dan nodig. Als ik precies hetzelfde zou posten over bijvoorbeeld die pannekoeken zou de reactie anders zijn. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!
Mijn tanden beginnen spontaan te breken in mijn mond.quote:Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:
[..]
Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
als iemand negeren het 'beste' is, als iemand 'negeren' het meest volwassen is om in een situatie als deze te doen, wie is er dan ONvolwassen bezig..quote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef ymme het volgende:
[..]
Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.
Dat niet iedereen eerlijk is en dergelijke komt nu eenmaal voor. En dat jij het voor je vrienden opneemt, is helemaal ok. Maar wat ik probeer te zeggen is: Het is een forum. je leest teksten, en deze komen nooit zo goed over, zoals praten, met gezichtsuitdrukkingen etc. Probeer hier ook een beetje aan te denken.
Overigens denk ik, dat de schuld inderdaad niet alleen maar bij Miss_S ligt nee. Dat zou ook niet eerlijk zijn.
Maar laten we ons als volwassen gedragen, en doen wat het beste is....
Ik kan de foto's hier niet zien. Mijn tanden blijven nog even heel dusquote:Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Mijn tanden beginnen spontaan te breken in mijn mond.
Wat een zoetigheid![]()
Bij mij houdt mijn beugel de boel nog bij elkaarquote:Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat een zoetigheid![]()
Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uitquote:Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:
Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
Ik krijg al een aantal dagen weinig door mijn keel, dus het zal nog wel even duren voor ik het er lekker uit vind zien. Al blijven spekjes niks voor mij bij een toetje. Toetje = yoghurt / vla / ijs / fruit / taart *quote:Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uit. En beterschap
Ik zie:quote:Op maandag 17 september 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat toetje
Ja okee, daar gaan mijn tandenquote:Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik zie:Negerzoenen Spekjes Slagroom IJs Appeltaart Chocoladenotencake-iets Soesjes Caramel Nog meer spekjes, ijs en slagroom...
![]()
uh huhquote:Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Wat een zoetigheid![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef YPPY het volgende:
Wat een rotweer, motiveert niet om te gaan lopen. Straks kijken of ik in de pauze op mijn werk een wandeling kan maken.
De Posbank is leuk! Daar hadden we mijn allereerste travelmeeting met allemaal fotoalbums.
Realistisch doelen stellen is een hele goede drijfveer. Ik vind dat jequote:Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
Dan gaat het toch best netjes Levitation, je blijft zo goed als gelijk..
Ik heb metafgesproken dat we het verkrijgen van trollbeadskralen wat makkelijker gaan maken..
Ipv. elke 5 kilo kralen te mogen kopen, gaan we nu elke maand kijken hoe het gaat. Als ik gelijk ben gebleven of af ben gevallen mag ik ook een kraal kopen.. Dit omdathet eigenlijk ook al heel goed vind als ik gelijk blijf qua gewicht.. Ik val nu elke week af totdat ik op donderdag een paar biertjes drink en dan ben ik weer zwaarder... Dat ga ik nu dus maar even proberen te doorbreken..
Doe je met mij mee, ik ben een nog ergere nepstudent. Ik drink namelijk helemaal geen alcohol.quote:Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik denk dat ik ook maar even de drank de komende tijd achter wege ga laten...eens kijken of dat helpt.
niet dat ik uitzinnig veel drink, op vrijdag 3 biertjes vaak, en dan was dat het wel weer (nepstudent), maargoed.. als we eens gaan kijken wat mn gewicht doet als ik geen bier drink
zat vanochtend overigens op 85,7was er niet echt blij mee
Hier ben ik het eerlijk gezegt wel een beetje mee eens maar ik snap de andere dames ook wel maar dat komt omdat miss_s het post en daar kunnen de fokdieeters niet veel meer van hebben dus dan is het al gauw boem bats erboven op.quote:Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Per ongeluk met Isabeau ingelogd (macht der gewoonte) en ik kan het niet laten dan ook maar een reactie te plaatsen. Er zitten hier heel erg veel mensen die ik heel erg mag (je weet het wel als ik je bedoel), dus neem dit niet persoonlijk.
Ik zie in dit topic een heleboel kinderachtig gedrag. En ik zie een Miss S die veel volwassener reageert dan de meerderheid. Ik vind de gevolgen voor Miss S niet terecht, er waren personen die zich veel lager en kinderachtiger gedroegen dan Miss S (die zich overigens helemaal niet laag en kinderachtig gedroeg). Miss S negeerde alle steken onder water van motorbloempje en ook de youtube link van teigan was gewoon een gemene steek onder water en ook daar reageert Miss S volwassen en positief op. Petje af. Voor Miss S dus. Dat ze op een gegeven moment zelf wel een beetje rotter gaat reageren vind ik meer dan logisch, ze had al genoeg over haar heen gekregen. Meid, als je dit leest: ga 2 dagen iets leuks doen (alhoewel het weer er niet naar staat).
En als je wilt afvallen zou ik niet zo'n toetje nemen, maar ik neem aan dat het een toetje voor 3 man was
En apparaten geven meestal niet de juist kcal aan voor verbranding bij mensen met overgewicht.
Veel plezier hier verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |