abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53236808
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind die aparaten ook wel erg optimistisch eigenlijk
Die sportschool doet natuurlijk wel zn best om je een feel-good gevoel te geven.
eindelijk iemand iemand die het begrijpt
pi_53236832
Zie je? Je wil altijd je gelijk hebben.

En dan gaan we nu weer over in de gezellige modus.
It is your friends who make your world!
pi_53236843
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee tuurlijk heb ik dat niet want ik ben dom

ja dat heb ik allemaal gelezen
en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.
En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.

Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:32:37 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53236871
Nou... ik wilde binnenkomen met 'goeiemorgen allemaal!' Maar die zin is me alweer vergaan hoor... En bedankt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53236880
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.

Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
Ja doei.
pi_53236911
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

ik denk dat je geluk hebt als het rond de 1500kcal zal zitten

en trampoline iets wat veert kan je niet vergelijken met touwtje springen op de gewone grond
pi_53236932
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
pi_53236949
Trampolinespringen is zó leuk!
pi_53236951
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui en allemaal minder goed dan jij

dat wéten we nu wel
Ja doei.
pi_53236976
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef freecell het volgende:
Trampolinespringen is zó leuk!
uh huh

huis/hotel waar ik regelmatig oppas heeft een grote in de tuin staan

echt geweldig
Ja doei.
pi_53236978
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui en allemaal minder goed dan jij

dat wéten we nu wel
dat wil je wel heel graag geloven he
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:37:40 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53236982
pi_53237009
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?

eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 09:39:50 #214
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237030
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan nog
een half uur hardlopen verbrand je ongeveer 200 kcal
en dat een uur zou dus 400kcal zijn
en dat is zo'n beetje het meest intensieve wat je kan doen

maarja zoals ik al eerder heb gezegt niemand hoeft met te geloven
maar als je echt zoveel zou verbranden denk je dan niet dat het afvallen sneller zou gaan?
Afvallen zal idd sneller gaan, alleen het probleem is dat ik momenteel niet meer naar de sportschool ga... ben verhuisd en de enige sportschool hier in de buurt ga ik liever niet heen omdat ik graag met veilige apparaten werk en niet met spul wat nog van voor de oorlog was.... (martelwerktuigen)
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:40:16 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237045
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?

eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
kan best joh
pi_53237063
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

kan best joh
* motorbloempje neemt een sleeptouw mee
Ja doei.
pi_53237076
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
als ik in een pannenkoekenhuis pannenkoekenhuispannenkoeken had gegeten, had ik wel gepost: 'En vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis geweest en daar pannenkoekenhuispannenkoeken gegeten! ' , muts...

Ik ben tot nu toe alleen met de motor even over de posbank gereden, maar kan zaterdag wel even lief aankijken of we op verkenningstocht daar kunnen kan ik even kijken of er leuke routes staan aangegeven (met paaltjes en pijltjes enzo ) en daarna lekker appeltaart
Daar kun je zo onwijs mooie wandelingen maken.
Ik woon mijn hele leven er al dichtbij, maar ben er nog nooit geweest om te wandelen.
Wel met de honden lekker los laten lopen enzo, maar dit mag volgens mij nu ookal niet meer
pi_53237102
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat wil je wel heel graag geloven he
nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:43:22 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53237114
Hm, misschien moeten we toch maar een trampoline kopen voor Christans verjaardag in plaats van Lego
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53237125
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon

ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
pi_53237145
never mind...

enige, niet enigste, dat kent geen overtreffende trap gewoon een tip, want ik weet dan misschien niet zoveel van afvallen, maar wel van taal, en wil gewoon helpen
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:46:56 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237188
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon

ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
pi_53237206
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..

Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..

En weet je, ik neem de meeste calorieëntellers absoluut niet serieus, of ze nou op een sportapparaat zitten, of op internet..

Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier geldt, volgens mij sport bijna iedereen hier alleen maar om zichzelf beter te voelen, niet omdat ze zoveel kcal moeten gebruiken.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53237208
40km door de postbank. Ik doe mee
pi_53237252
Kan die 40 kilometer ook op skates?
Of krijg ik dan zand in mijn lagertjes?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:50:39 #226
13151 crew  Rewimo
pi_53237265
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef teigan het volgende:
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..

Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..
Je bent van harte welkom (ook zonder dat we een trampoline hebben trouwens )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53237266
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
pi_53237280
Er zijn verharde wegen meende ik. Maar het is volgens mij zo, als je gewoon de natuur ingaat, je het mooiste kan wandelen
pi_53237286
"Jij bent de enigste" kán wel! Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen

Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)

Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
pi_53237319
in de sportschool dacht ik altijd: 'yay, ik heb het volgehouden op niveau 4 ' en dat was 't dan eigenlijk wel
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:53:30 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237328
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'

Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
pi_53237394
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'

Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
jij kan niet voelen hoe ik het bedoel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:56:18 #233
13151 crew  Rewimo
pi_53237409
*fluistert* Sjeen, het heeft geen zin, we hebben het al zo vaak geprobeerd
  maandag 17 september 2007 @ 09:56:52 #234
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237425
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:51 schreef freecell het volgende:
"Jij bent de enigste" kán wel! Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen

Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)

Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....

Maar het maakt ook niet uit... als je denkt dat je 3000 kcal verbrandt hebt en je voelt je er goed bij dan is het ook goed... maar blijkbaar mag iemand zich niet goed voelen hier, want dan val je blijkbaar niet af..
pi_53237452
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....
en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
  maandag 17 september 2007 @ 09:59:31 #236
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237491
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
pi_53237530
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb jij een meetlint bij de hand?

zou graag even willen weten hoe dik die plaat voor je poezelige hoofdje is

Zoals jij hier praat en oordeelt ga je niet om met mensen dame!

Er zitten hier mensen, vriendinnen, lotgenoten, maar vooral MENSEN.

We vinden het allemaal GE-WEL-DIG voor je dat jij nu blij bent met jezelf, en dat je trots bent op wat je hebt bereikt. Prima! Ik zou ook trots zijn als ik 30 kg afgevallen ben, MAAR, niet iedereen is al jij. Niet voor iedereen werkt dezelfde manier van afvallen, denken, werken, sjoelen, tennissen en hardlopen.

Maar laat ons in onze waarde, en kat niet iemand af die blij is met wat ze allemaal aan activiteiten heeft gedaan onder het motto 'eerlijkheid', want het enige wat je hier wil horen is dat jij de nieuwe Sonja Bakker bent, en dat alleen JOUW manier van afvallen werkt, en daardoor laat je maar doorschemeren dat we allemaal lui, lelijk (want jij vindt dat dik nou eenmaal niet mooi IS ) en ongemotiveerd zijn, want als we deden zoals jij, dan waren we allemaal 30kg kwijt.

Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
Ja doei.
pi_53237565
Motorbloempje, je hebt een PM
It is your friends who make your world!
pi_53237567
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
dat gevoel heb ik gelukkig ook met jou
pi_53237577
@ gezelligheid:

Is dit niets?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:03:19 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237580
quote:

[..]

We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
pi_53237605
Lijkt best goed motorbloempje!
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 10:08:43 #243
43556 miss_dynastie
pi_53237692
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
Hehe

Echt bewondering voor jullie onverstoorbare energie, lieve mensen Ik heb soms het idee dat je tegen een kapotte bot zit te praten, maar wie ben ik
  maandag 17 september 2007 @ 10:11:31 #244
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53237743
quote:

[..]

Als we dat niet kunnen voelen uit hoe je het opschrijft hebben je adviezen dus sowieso geen enkele zin.

Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 10:15:54 #245
43556 miss_dynastie
pi_53237827
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:11 schreef Jojogirl het volgende:
Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
Ik ken het gevoel. Ik ben dan misschien niet weg, maar echt schrijven hoe het gaat durf je hier niet meer, uit angst om afgebekt te worden door een grietje dat net van de kleuterschool afkomt (althans: die indruk maakt, want het is zo niet bedoeld, zegt ze ). Ik weet dat hier op Fok! de policy is dat niemand wordt weggestuurd, maar ik vraag me af hoe dat zou zitten als iemand in OUD zou gaan verkondigen dat ze een hekel heeft aan kinderen, keer op keer, maar wel adviezen gaat geven hoe ermee om te gaan. Dat is namelijk precies wat hier gebeurt: iemand die keer op keer toegeeft een hekel te hebben aan dikke mensen, maar ook keer op keer mag blijven afbranden. De lol is er wel af zo.
pi_53237900
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:20:06 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237912
Om even terug te komen op mijn weekend... Op het jongste buurjongetje na hebben we nu allemaal een nacht buikgriep gehad, de buurman was vannacht aan de beurt Dus ik vermoed dat buurjongetje ook nog wel gaat komen. Het is wel typisch trouwens dat het steeds 's nachts gebeurt en maar 24 uur (gelukkig) duurt.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:22:07 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237953
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedback

Maar goed, je bent met een studie begonnen. Ik ga ervanuit dat je daar nog wel geconfronteerd zult worden met de effecten van tactloosheid
pi_53237963
Dus over een week heeft de hele straat het gehad Sjeen?

Ik sluit me verder aan bij miss_d, misschien niet helemaal hoe ze het nu brengt, maar ik laat mij niet wegjagen, maar heb weinig zin om hier te posten hoe het gaat, als het ook maar een keer wat minder gaat wordt je gelijk afgezeken, en dat hoeft van mij echt niet..

Ook hoe iedereen weer op elkaar reageert schrikt mij af... Je weet allang dat dit niet beter gaat worden, hap dan gewoon niet.. Hou het voor iedereen gezellig... Als je zo nodig moet afkatten, open een topic in klaagbaak of gebruik de pm.
pi_53237984
ga me overigens niet vertellen dat die studie 'cultuerele antropologie' of 'psychologie' is ofzo
Ja doei.
pi_53238005
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedback

Maar goed, je bent met een studie begonnen. Ik ga ervanuit dat je daar nog wel geconfronteerd zult worden met de effecten van tactloosheid
internet is niet het echte leven tenminste voor mij niet
daarom ben ik waarschijnlijk ook niet mod
maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
en ik heb al een studie achter de rug
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:25:52 #252
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53238056
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:22 schreef teigan het volgende:
Dus over een week heeft de hele straat het gehad Sjeen?

Ik sluit me verder aan bij miss_d, misschien niet helemaal hoe ze het nu brengt, maar ik laat mij niet wegjagen, maar heb weinig zin om hier te posten hoe het gaat, als het ook maar een keer wat minder gaat wordt je gelijk afgezeken, en dat hoeft van mij echt niet..

Ook hoe iedereen weer op elkaar reageert schrikt mij af... Je weet allang dat dit niet beter gaat worden, hap dan gewoon niet.. Hou het voor iedereen gezellig... Als je zo nodig moet afkatten, open een topic in klaagbaak of gebruik de pm.
We hebben vanmorgen geconstateerd dat het afkomstig is van het kinderdagverblijf Was te verwachten, omdat Isa begonnen was... Denk niet dat de hele straat het over een week heeft gehad, die leven niet zo intensief met ons samen Buurvrouw is op vakantie en wij helpen buurman een beetje met de kinderen (nu dus van de regen in de drup ). Samen eten, naar de speeltuin enzo...
pi_53238070
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar jij ziet dus alles wat op fok gebeurt als afspiegeling van de echte wereld?
Serieus? Wat voor studie dan?
Dan ben je dus waarschijnlijk ouder dan ik, of niet?
pi_53238081
Ok, jouw mening is duidelijk Miss_S. Deze discussie is hier al vaker geweest.
Dat is nu niet meer belangrijk. Op probeer jouw goede adviesen anders uit te drukken in letters. Of blijf hier gewoon weg. Als 'dit' maar ophoudt.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:27:16 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53238085
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Lees nu nog eens wat je hier schrijft... En durf dan nog eens te zeggen dat het niet aan jou ligt...

Miss_S, voor mij ben je history

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:27:33 #256
13151 crew  Rewimo
pi_53238089
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:26 schreef freecell het volgende:
Serieus? Wat voor studie dan?
Middelbare kleuterschool denk ik
pi_53238143
Dit topic is nu bijna vol.
Voor iedreen: laten we hopen dat het in topic niet meer zo hoeft te gaan. De vaste posters gaan al weg hier, om dit kinderachtige gebeuren elke keer met Miss_S. Negeren, ja dat werkt, mits iedreeen dit doet.
Wij en Miss_S begrijpen elkaar of niet goed, of helemaal niet.
Er zijn verschillende mensen op de aardbol, maar laten we elkaar respecteren, en met rust laten wanneer dit nodig is. Dus Miss_S, dat met rust laten geldt niu dus voor jouw.

BVD
pi_53238154
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:27 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Middelbare kleuterschool denk ik
denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk was

en nu houd ik ook op.

Hele topic op Ignore?
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 10:31:18 #259
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53238184
De TT heeft nu een heel andere betekenis gekregen zo!
pi_53238189
MB: Alleen dit topic
pi_53238215
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
ik wilde het niet zeggen

even nog één vraagje aan Miss_S voordat het eeuwig op ignore gaat:

wat vind je er leuk aan om in een topic je 'adviezen' te posten waar niemand je mag, niemand je adviezen serieus neemt, en dat allemaal terwijl je een hekel hebt aan het soort mensen wat er post?

Waarom blijf je terugkomen?

het is mij een raadsel..
Ja doei.
pi_53238243
quote:
Bewegwijzering van de route

Er is gebruik gemaakt van verschillende, reeds bestaande routes, zodat de markering niet overal hetzelfde is. Vanaf station Velp volgt u de wit-rode tekens, waarin de aanduiding MB-wandeling verwerkt is.
die wandeling is voor mij gemaakt
Ja doei.
pi_53238270
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

denk dat het MBO - AFzeiken in de praktijk was

en nu houd ik ook op.

Hele topic op Ignore?
Je houdt op met nog een trap na zie ik?
Ik ben het ook regelmatig niet met miss_s eens, maar ik vind wel dat er érg fel op gereageerd wordt.
Ik wil de sfeer in dit topic ook graag weer goed hebben, dus ik negeer mee, maar wél onder protest.

Het begon namelijk in dit topic over de pannekoeken en miss-s haar ouders koken niet voor haar, ze kookt zelf. Kan ik me voorstellen dat je al jaren geen pannekoeken meer voor jezelf hebt gemaakt en daarom aan die anderen denkt.
Dat er dan meteen wordt gescholden vond ik vrij oneerlijk.

Dus: ik negeer mee, om de sfeer weer goed te krijgen, omdat ik de dieetclub leuk en gezellig vind en het hier allemaal toffe mensen zijn, maar de schuld alléén bij miss_s leggen vind ik niet eerlijk.
pi_53238276
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:31 schreef locutus51 het volgende:
Ben blij dat je nog even voor een humoristische noot zorgt zo...

En freecell, wat jij zegt bedoel ik ook...
pi_53238278
Chocolade (voor de mensen die hier ff weggaan om het gedram)..

De oplossing
pi_53238320
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Je houdt op met nog een trap na zie ik?
Ik ben het ook regelmatig niet met miss_s eens, maar ik vind wel dat er érg fel op gereageerd wordt.
Ik wil de sfeer in dit topic ook graag weer goed hebben, dus ik negeer mee, maar wél onder protest.

Het begon namelijk in dit topic over de pannekoeken en miss-s haar ouders koken niet voor haar, ze kookt zelf. Kan ik me voorstellen dat je al jaren geen pannekoeken meer voor jezelf hebt gemaakt en daarom aan die anderen denkt.
Dat er dan meteen wordt gescholden vond ik vrij oneerlijk.

Dus: ik negeer mee, om de sfeer weer goed te krijgen, omdat ik de dieetclub leuk en gezellig vind en het hier allemaal toffe mensen zijn, maar de schuld alléén bij miss_s leggen vind ik niet eerlijk.
en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecell darn... lees eens hoe het hier gaat als ze op vakantie is, en hoe het is als ze er WEL is.. het gezelligheidsniveau heeft echt enorme pieken en dalen
Ja doei.
pi_53238334
Waar en meer mensen ruzie maken, zijn er meer schuld.
pi_53238517
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en WAAROM zou men (en ik dus ook ) nou zo fel reageren op Miss_S, wat DENK je nou freecell darn... lees eens hoe het hier gaat als ze op vakantie is, en hoe het is als ze er WEL is.. het gezelligheidsniveau heeft echt enorme pieken en dalen
Ik wéét het ook wel!
Ik erger me ook wel eens, maar ik denk wel dat er soms feller gereageerd wordt dan nodig. Als ik precies hetzelfde zou posten over bijvoorbeeld die pannekoeken zou de reactie anders zijn. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!

En inderdaad, de sfeer is véél beter als miss_s er niet is, daarom doe ik ook mee met negeren, maar dat ligt denk ik meer aan de interactie miss_s <-> dieetclub dan aan miss_s.
pi_53238552
ik blijf erbij dat de schuld grotendeels niet bij mij en de overige fel reagerende dames ligt.

het enige wat wij kunnen doen is negeren om escalatie te voorkomen blijkbaar... en ik geef toe dat ik niet de makkelijkste dame van het gezelschap ben (degenen die me kennen kunnen dat bevestigen), maar ik weet wel dat ik eerlijk ben, net zo ben op Fok! als in het echt (ONZ topics daargelaten) en me niet verschuil achter een nickname (of 2, of 3) en als iemand normaal tegen mij/ons doet, doe ik ook normaal terug.

Worden echter mensen voor wie ik enige sympathie voel, of die vrienden van mij zijn beledigd of afgekraakt , dan spring ik daar voor in het bres, klaar en dat kan soms subtiel, en vaak onsubtiel, net zoals ik dat in het echte leven doe

En ondanks die uitspattingen zijn er genoeg mensen die mij mogen en die dat accepteren, omdat ze weten dat er geen kwaad maar rechtvaardigheidsgevoel achter schuilt. Zelfs m'n vriend houdt het al 9 maanden met me uit.

Nu wil ik best geloven dat Miss_S in het echte leven een schatje is, maar dan moet ze echt heel veel doen aan haar internet-performance
Ja doei.
pi_53238553
Het ging best goed, zolang je haar opmerkingen met een korrel zout neemt.

Afgelopen vrijdag zag ik het de verkeerde kant opgaan, omdat er toen mensen weer teveel hapte op haar, en nu zijn we 3 dagen verder en het is weer hakken op miss_s geworden..
Dus nee, het ligt zeker niet alleen aan haar, waar twee vechten hebben twee schuld..
pi_53238633
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:16 schreef Liejannuh het volgende:

Het toetje toen het geserveerd werd.
Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
pi_53238646
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
ik blijf erbij dat de schuld grotendeels niet bij mij en de overige fel reagerende dames ligt.

het enige wat wij kunnen doen is negeren om escalatie te voorkomen blijkbaar... en ik geef toe dat ik niet de makkelijkste dame van het gezelschap ben (degenen die me kennen kunnen dat bevestigen), maar ik weet wel dat ik eerlijk ben, net zo ben op Fok! als in het echt (ONZ topics daargelaten) en me niet verschuil achter een nickname (of 2, of 3) en als iemand normaal tegen mij/ons doet, doe ik ook normaal terug.

Worden echter mensen voor wie ik enige sympathie voel, of die vrienden van mij zijn beledigd of afgekraakt , dan spring ik daar voor in het bres, klaar en dat kan soms subtiel, en vaak onsubtiel, net zoals ik dat in het echte leven doe

En ondanks die uitspattingen zijn er genoeg mensen die mij mogen en die dat accepteren, omdat ze weten dat er geen kwaad maar rechtvaardigheidsgevoel achter schuilt.
Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.
Dat niet iedereen eerlijk is en dergelijke komt nu eenmaal voor. En dat jij het voor je vrienden opneemt, is helemaal ok. Maar wat ik probeer te zeggen is: Het is een forum. je leest teksten, en deze komen nooit zo goed over, zoals praten, met gezichtsuitdrukkingen etc. Probeer hier ook een beetje aan te denken.

Overigens denk ik, dat de schuld inderdaad niet alleen maar bij Miss_S ligt nee. Dat zou ook niet eerlijk zijn.

Maar laten we ons als volwassen gedragen, en doen wat het beste is....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:51:34 #273
13151 crew  Rewimo
pi_53238647
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:46 schreef freecell het volgende:
Ik wéét het ook wel!
Ik erger me ook wel eens, maar ik denk wel dat er soms feller gereageerd wordt dan nodig. Als ik precies hetzelfde zou posten over bijvoorbeeld die pannekoeken zou de reactie anders zijn. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!
Omdat jij zoiets op een heel andere manier zou zeggen. Daar zit hem nou net het verschil in. Het is de manier van posten die veel mensen tegen de haren instrijkt.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_53238677
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:

[..]

Of het komt door mijn nieuwe eetgewoontes of door het feit dat ik al sinds donderdag ziek ben weet ik niet, maar ik word al bijna misselijk als ik het zie. Dit is geen toetje voor mij
Dit was toch wel voor jullie 3 samen neem ik aan (aangezien ik een aantal dingen 3x zie liggen)
Mijn tanden beginnen spontaan te breken in mijn mond.
Wat een zoetigheid
pi_53238700
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef ymme het volgende:

[..]

Als iedereen nu zo was, als jij omschrijft. Was het allemaal wat makkelijk.
Dat niet iedereen eerlijk is en dergelijke komt nu eenmaal voor. En dat jij het voor je vrienden opneemt, is helemaal ok. Maar wat ik probeer te zeggen is: Het is een forum. je leest teksten, en deze komen nooit zo goed over, zoals praten, met gezichtsuitdrukkingen etc. Probeer hier ook een beetje aan te denken.

Overigens denk ik, dat de schuld inderdaad niet alleen maar bij Miss_S ligt nee. Dat zou ook niet eerlijk zijn.

Maar laten we ons als volwassen gedragen, en doen wat het beste is....
als iemand negeren het 'beste' is, als iemand 'negeren' het meest volwassen is om in een situatie als deze te doen, wie is er dan ONvolwassen bezig..
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 10:53:50 #276
13151 crew  Rewimo
pi_53238711
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:52 schreef ymme het volgende:
Wat een zoetigheid
Ik kan de foto's hier niet zien. Mijn tanden blijven nog even heel dus
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_53238825
Miss_S heeft een ban.
pi_53238927
quote:

[..]

Wat een zoetigheid
Bij mij houdt mijn beugel de boel nog bij elkaar
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 11:03:12 #279
43556 miss_dynastie
pi_53238941
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:50 schreef omearos het volgende:
Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uit . En beterschap
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:04:32 #280
13151 crew  Rewimo
pi_53238976
Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat toetje
pi_53239003
ik vond het er wel lekker uitzien, al weet ik zeker dat ik van al die suiker enorm misselijk en duizelig zou worden..

Ik moet ook binnenkort nog een keer geprikt worden op suikerziekte geloof ik, was wel het advies vanuit het ziekenhuis..
pi_53239014
Vanavond ga ik sporten in het nieuwe kleine fitness-centrumpje van Pannerden.
Er staan loopbanden, crosstrainers, stepapparaten, fietsen, spinningfietsen (worden straks ook lessen in gegeven), gewichtdingen, en dat alles in onbeperkt voor 20 euro in de maand, inclusief de eventuele groepslessen die je straks in Nov gaat volgen.
pi_53239045
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik word er ook niet echt enthousiast van, maar aan de andere kant: het is nog vroeg in de ochtend, misschien ziet het er vanavond veeeel aantrekkelijker uit . En beterschap
Ik krijg al een aantal dagen weinig door mijn keel, dus het zal nog wel even duren voor ik het er lekker uit vind zien. Al blijven spekjes niks voor mij bij een toetje. Toetje = yoghurt / vla / ijs / fruit / taart *
* omcirkel wat je wilt hebben

@ Rewimo: denk aan spekjes, negerzoenen, taart, ijs, enz..
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 11:07:17 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53239048
quote:
Op maandag 17 september 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar dat toetje
Ik zie:

• Negerzoenen
  • Spekjes
  • Slagroom
  • IJs
  • Appeltaart
  • Chocoladenotencake-iets
  • Soesjes
  • Caramel
  • Nog meer spekjes, ijs en slagroom...

• You can't start a fire without a spark...
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:07:29 #285
    13151 crew  Rewimo
    pi_53239050
    Da's een redelijke prijs, ymme
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 11:08:25 #286
    13151 crew  Rewimo
    pi_53239073
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:07 schreef Sjeen het volgende:
    Ik zie:

• Negerzoenen
  • Spekjes
  • Slagroom
  • IJs
  • Appeltaart
  • Chocoladenotencake-iets
  • Soesjes
  • Caramel
  • Nog meer spekjes, ijs en slagroom...

• Ja okee, daar gaan mijn tanden
    pi_53239094
    Het is gevestigt in het sportpark van pannerden. Bovenop de tribuna was nog een grote ruimte over. Het is dus geen commerciele sportschool. Maar je kunt het dus vergelijken met het voetbal/vollybal etc.
    pi_53239101
    quote:

[..]

Wat een zoetigheid
    uh huh maar dat komt eerder door m'n gaatjes

en zoveel toetje zou ik ook nooit opkrijgen eet sowieso al nooit toetjes 1 keer in de twee weken ofzo

en dan die Griekse Yoghurt met honing en walnoten van Almhoff ofzo
    Ja doei.
    pi_53239113
    Wat een rotweer, motiveert niet om te gaan lopen. Straks kijken of ik in de pauze op mijn werk een wandeling kan maken.

De Posbank is leuk! Daar hadden we mijn allereerste travelmeeting met allemaal fotoalbums.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_53239138
    toetjes eet ik nagenoeg nooit.
    Maar die negerzoenen die op die schaal liggen, had ik allang opgehad
    pi_53239218
    wat een gedoe hier weer!

TT volgende topic: Zonder haar?

Ontopic:
    Lijn technisch een wat mindere week achter de rug, ben nog een onsje zwaarder dan in het lijstje. Hopelijk wil het deze week wel lukken. Op zich heb ik genoeg bewogen afgelopen week, maar ik heb er flink tegen op gesnoept. Deze week weer vol goede moed er tegenaan.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    pi_53239308
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:09 schreef YPPY het volgende:
    Wat een rotweer, motiveert niet om te gaan lopen. Straks kijken of ik in de pauze op mijn werk een wandeling kan maken.

De Posbank is leuk! Daar hadden we mijn allereerste travelmeeting met allemaal fotoalbums.

zit te denken aan iets van een GPS iets ofzo (eens kijken of daar wat ligt van geocaching )
    Ja doei.
    pi_53239343
    Dan gaat het toch best netjes Levitation, je blijft zo goed als gelijk..

Ik heb met afgesproken dat we het verkrijgen van trollbeadskralen wat makkelijker gaan maken..

Ipv. elke 5 kilo kralen te mogen kopen, gaan we nu elke maand kijken hoe het gaat. Als ik gelijk ben gebleven of af ben gevallen mag ik ook een kraal kopen.. Dit omdat het eigenlijk ook al heel goed vind als ik gelijk blijf qua gewicht.. Ik val nu elke week af totdat ik op donderdag een paar biertjes drink en dan ben ik weer zwaarder... Dat ga ik nu dus maar even proberen te doorbreken..
    pi_53239369
    lijntechnisch hier een hoop gebeurd. Heb gegeten waar ik zin in had, (met verkoudheid en zere keel was dat de enige manier om mij toch iets te laten eten )
    Maar de weegschaal zei vanmorgen wel 89,0kg, tegen 90,7 vorige week. Ziek zijn vraagt blijkbaar veel energie van je lijf, en dus niet alleen in die ene nacht dat ik flink koorts had. Zal wel gaaf zijn als ik morgen (weegdag) onder de 89kg zit
    pi_53239457
    ik denk dat ik ook maar even de drank de komende tijd achter wege ga laten... eens kijken of dat helpt.

niet dat ik uitzinnig veel drink, op vrijdag 3 biertjes vaak, en dan was dat het wel weer (nepstudent), maargoed.. als we eens gaan kijken wat mn gewicht doet als ik geen bier drink

zat vanochtend overigens op 85,7 was er niet echt blij mee
    Ja doei.
      Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 11:24:23 #296
    7020 Sjeen
    ...gevaarlijke vrouw...
    pi_53239462
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:19 schreef teigan het volgende:
    Dan gaat het toch best netjes Levitation, je blijft zo goed als gelijk..

Ik heb met afgesproken dat we het verkrijgen van trollbeadskralen wat makkelijker gaan maken..

Ipv. elke 5 kilo kralen te mogen kopen, gaan we nu elke maand kijken hoe het gaat. Als ik gelijk ben gebleven of af ben gevallen mag ik ook een kraal kopen.. Dit omdat het eigenlijk ook al heel goed vind als ik gelijk blijf qua gewicht.. Ik val nu elke week af totdat ik op donderdag een paar biertjes drink en dan ben ik weer zwaarder... Dat ga ik nu dus maar even proberen te doorbreken..
    Realistisch doelen stellen is een hele goede drijfveer. Ik vind dat je wel een pluim verdiend trouwens Fijn dat je iemand hebt die zo achter je staat!
    pi_53239516
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:24 schreef motorbloempje het volgende:
    ik denk dat ik ook maar even de drank de komende tijd achter wege ga laten... eens kijken of dat helpt.

niet dat ik uitzinnig veel drink, op vrijdag 3 biertjes vaak, en dan was dat het wel weer (nepstudent), maargoed.. als we eens gaan kijken wat mn gewicht doet als ik geen bier drink

zat vanochtend overigens op 85,7 was er niet echt blij mee
    Doe je met mij mee, ik ben een nog ergere nepstudent. Ik drink namelijk helemaal geen alcohol.
    pi_53239735
    Per ongeluk met Isabeau ingelogd (macht der gewoonte) en ik kan het niet laten dan ook maar een reactie te plaatsen. Er zitten hier heel erg veel mensen die ik heel erg mag (je weet het wel als ik je bedoel), dus neem dit niet persoonlijk.

Ik zie in dit topic een heleboel kinderachtig gedrag. En ik zie een Miss S die veel volwassener reageert dan de meerderheid. Ik vind de gevolgen voor Miss S niet terecht, er waren personen die zich veel lager en kinderachtiger gedroegen dan Miss S (die zich overigens helemaal niet laag en kinderachtig gedroeg). Miss S negeerde alle steken onder water van motorbloempje en ook de youtube link van teigan was gewoon een gemene steek onder water en ook daar reageert Miss S volwassen en positief op. Petje af. Voor Miss S dus. Dat ze op een gegeven moment zelf wel een beetje rotter gaat reageren vind ik meer dan logisch, ze had al genoeg over haar heen gekregen. Meid, als je dit leest: ga 2 dagen iets leuks doen (alhoewel het weer er niet naar staat ).

En als je wilt afvallen zou ik niet zo'n toetje nemen, maar ik neem aan dat het een toetje voor 3 man was
    En apparaten geven meestal niet de juist kcal aan voor verbranding bij mensen met overgewicht.

Veel plezier hier verder.
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
    pi_53239819
    Isabeau, mijn link was niet als steek onder water bedoeld, maar het doelde meer op de sfeer die ik hier vond hangen, niet alleen van de kant van miss_s, maar ook van de rest..
    Ik had echt het idee dat iedereen maar over elkaar heen rolde om maar hun gelijk te krijgen, en daarom dacht ik aan dat liedje..

Het spijt mij zeer als hij toch overgekomen is als een sneer...
    pi_53239845
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 11:35 schreef Isabeau het volgende:
    Per ongeluk met Isabeau ingelogd (macht der gewoonte) en ik kan het niet laten dan ook maar een reactie te plaatsen. Er zitten hier heel erg veel mensen die ik heel erg mag (je weet het wel als ik je bedoel), dus neem dit niet persoonlijk.

Ik zie in dit topic een heleboel kinderachtig gedrag. En ik zie een Miss S die veel volwassener reageert dan de meerderheid. Ik vind de gevolgen voor Miss S niet terecht, er waren personen die zich veel lager en kinderachtiger gedroegen dan Miss S (die zich overigens helemaal niet laag en kinderachtig gedroeg). Miss S negeerde alle steken onder water van motorbloempje en ook de youtube link van teigan was gewoon een gemene steek onder water en ook daar reageert Miss S volwassen en positief op. Petje af. Voor Miss S dus. Dat ze op een gegeven moment zelf wel een beetje rotter gaat reageren vind ik meer dan logisch, ze had al genoeg over haar heen gekregen. Meid, als je dit leest: ga 2 dagen iets leuks doen (alhoewel het weer er niet naar staat ).

En als je wilt afvallen zou ik niet zo'n toetje nemen, maar ik neem aan dat het een toetje voor 3 man was
    En apparaten geven meestal niet de juist kcal aan voor verbranding bij mensen met overgewicht.

Veel plezier hier verder.
    Hier ben ik het eerlijk gezegt wel een beetje mee eens maar ik snap de andere dames ook wel maar dat komt omdat miss_s het post en daar kunnen de fokdieeters niet veel meer van hebben dus dan is het al gauw boem bats erboven op.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')