Daar kan ik ook MAXIMAAL één van op hoorquote:Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groter
maar goed ik vind pannenkoek wel altijd heel erg vullen
als ik was gaan schelden had ik wel 'naar teringwijf' naar je geroepenquote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:
je hoeft niet te schelden hoor
maar kennelijk word je niet gezelliger van pannenkoeken eten
Hier moest ik om lachenquote:Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:
je hoeft niet te schelden hoor
maar kennelijk word je niet gezelliger van pannenkoeken eten
dat heet steken onder waterquote:Op zondag 16 september 2007 22:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen![]()
Ik snap ook niet echt waar dat gemuts nu ineens vandaan komt....
euhm ik zit me maar heel fok games door te zoeken, maar waar de hel staat dat dan?quote:Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
Ja de Wii-actie is voorbij...en ik heb hem niet gewonnen![]()
iconmanager is cool![]()
succes ermeequote:Op zondag 16 september 2007 23:28 schreef Liejannuh het volgende:
Briljant toetje.
Ik zal eens uitrekenen hoeveel calorieen er doorheen zijn gegaan vandaag.
Ah, precies op tijd geedit.quote:Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef octopussy het volgende:
[..]
succes ermee![]()
wat heb jij trouwens met MCCCXLVIII ? 1348 toch?
2750 kcal verbranden is wel heel optimistischquote:Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ah, precies op tijd geedit.![]()
1348 is mijn user ID.
En volgens mijn grove berekeningen hebben we een km of 13 gelopen, waarvan een km of 10 over het strand. Ga er maar van uit dat het zo'n 2,5 uur wandelen was.
Verbruik is 3,5 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.
Trampolinespringen staat er niet bij, maar daar neem ik voor het gemakt maar touwtje springen voor en dat is 8 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.
Dan mag ik daar nog een half uur hardlopen bij optellen en 2 uur fietsen (waarvan ruim 1 uur flink tegen de wind in en dan heb ik vandaag ongeveer 2750 calorieen verbrand door beweging.Dat is naast mijn basaal metabolisme natuurlijk.
bron en andere bron
Heb je ook gelezen wat ik allemaal gedaan heb?quote:Op maandag 17 september 2007 08:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
2750 kcal verbranden is wel heel optimistisch
misschien als je een dagje met de tour de france meer fietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |