abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53231240
Ik ben ook weer terug, de A12 was gelukkig weer open , alleen is mijn computeroptische muis overleden, dus zit ik nu met zo'n oud kreng te werken .

Was erg gezellig dames! En 10 minuten trampolinespringen is een flinke conditietraining . Dat toetje bij de Pasta Company was ook erg lekker
Er moet meer gewandeld, op de trampoline gesprongen en rugby gekeken worden!
pi_53231244
je hoeft niet te schelden hoor
maar kennelijk word je niet gezelliger van pannenkoeken eten
pi_53231245
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groter
maar goed ik vind pannenkoek wel altijd heel erg vullen
Daar kan ik ook MAXIMAAL één van op hoor
Maar gewoon uit de pan wel meer Ligt er aan hoe dik ze zijn, maar wel minimaal 2
pi_53231279
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:
als ik was gaan schelden had ik wel 'naar teringwijf' naar je geroepen maar 'muts' is liefkozend dom noemen
Ja doei.
pi_53231314
je hoeft me ook niet dom te noemen dat zegt dan meer over jou dan over mij
tenminste dat is iets wat we kleuters al leren
pi_53231318
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:56 schreef Miss_S het volgende:
Hier moest ik om lachen
Ik snap ook niet echt waar dat gemuts nu ineens vandaan komt....
pi_53231325
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Hier moest ik om lachen
Ik snap ook niet echt waar dat gemuts nu ineens vandaan komt....
dat heet steken onder water
wat niet mocht van de mods maar sommige wel mee weg komen
pi_53231348
Ja doei.
pi_53231359

[ignoremode]
pannenkoek kon ik ook nooit zo goed veel van eten. Dat deeg en het beleg is op de een of andere manier vaak teveel. Ik heb het trouwens ook met pasta. Daar kan ik ook niet veel van eten.

[/ignoremode]
pi_53231470
hihi als klein kind deed ik altijd een wedstrijd met mijn broer, hoeveel je erop kon, mijn max (van thuispannekoeken, die mijn mams superdun maakt met molenmeel) was 12 nu is het een max van 3, en in een pannenkoekenrestaurant 1tje, en op de pannenkoekenboot 2 (dat zijn van die dikke pannenkoeken)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53231518
octo! je oude icoontje
Ja doei.
pi_53231571
Ja de Wii-actie is voorbij...en ik heb hem niet gewonnen

iconmanager is cool
pi_53231765

Het toetje toen het geserveerd werd.

Het toetje toen het op was.

Het was leuk, lekker en gezellig.
pi_53231955
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:09 schreef octopussy het volgende:
Ja de Wii-actie is voorbij...en ik heb hem niet gewonnen

iconmanager is cool
euhm ik zit me maar heel fok games door te zoeken, maar waar de hel staat dat dan?

edit: gevonde
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zondag 16 september 2007 @ 23:24:14 #165
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53231956
pi_53232071
Briljant toetje.
Ik zal eens uitrekenen hoeveel calorieen er doorheen zijn gegaan vandaag.
  zondag 16 september 2007 @ 23:29:58 #167
4177 Jojogirl
pi_53232108
Dat zal een aardig sommetje worden

Weltrusten
pi_53232211
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:28 schreef Liejannuh het volgende:
Briljant toetje.
Ik zal eens uitrekenen hoeveel calorieen er doorheen zijn gegaan vandaag.
succes ermee

[edit: ik zie het al]
pi_53232574
Ugly Betty is verslavend...

nu echt slapen

truste
Ja doei.
pi_53232639
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:35 schreef octopussy het volgende:

[..]

succes ermee

wat heb jij trouwens met MCCCXLVIII ? 1348 toch?
Ah, precies op tijd geedit.
1348 is mijn user ID.

En volgens mijn grove berekeningen hebben we een km of 13 gelopen, waarvan een km of 10 over het strand. Ga er maar van uit dat het zo'n 2,5 uur wandelen was.
Verbruik is 3,5 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.
Trampolinespringen staat er niet bij, maar daar neem ik voor het gemakt maar touwtje springen voor en dat is 8 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.

Dan mag ik daar nog een half uur hardlopen bij optellen en 2 uur fietsen (waarvan ruim 1 uur flink tegen de wind in en dan heb ik vandaag ongeveer 2750 calorieen verbrand door beweging. Dat is naast mijn basaal metabolisme natuurlijk.
bron en andere bron
pi_53234900
Ja van zo'n toetje zal je wel afvallen.
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_53235255
Wow, wat een toetje. Volgende keer wil ik echt weer mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53235769
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:51 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ah, precies op tijd geedit.
1348 is mijn user ID.

En volgens mijn grove berekeningen hebben we een km of 13 gelopen, waarvan een km of 10 over het strand. Ga er maar van uit dat het zo'n 2,5 uur wandelen was.
Verbruik is 3,5 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.
Trampolinespringen staat er niet bij, maar daar neem ik voor het gemakt maar touwtje springen voor en dat is 8 calorieen per kilo lichaamsgewicht per uur.

Dan mag ik daar nog een half uur hardlopen bij optellen en 2 uur fietsen (waarvan ruim 1 uur flink tegen de wind in en dan heb ik vandaag ongeveer 2750 calorieen verbrand door beweging. Dat is naast mijn basaal metabolisme natuurlijk.
bron en andere bron
2750 kcal verbranden is wel heel optimistisch
misschien als je een dagje met de tour de france meer fietst
pi_53235798
Zo'n toetje ziet er gaaf uit hoor Liejannuh!!!

Ik ben net even wezen zwemmen, maar in je eentje is er niets aan...
Dus ik ben maar wat korter gegaan..

Vandaag maar even hard aan de studie, morgen ga ik bij de universiteit langs om mijn baan te regelen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53235861
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

2750 kcal verbranden is wel heel optimistisch
misschien als je een dagje met de tour de france meer fietst
Heb je ook gelezen wat ik allemaal gedaan heb? En welke bronnen ik heb gebruikt?
Ja?
Dan mag je nu nog een keer reageren en ga ik lekker een kop cappuccino halen. Dat heb ik wel verdiend na een uur fietsen in de regen.
pi_53235926
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:17 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Heb je ook gelezen wat ik allemaal gedaan heb? En welke bronnen ik heb gebruikt?
Ja?
Dan mag je nu nog een keer reageren en ga ik lekker een kop cappuccino halen. Dat heb ik wel verdiend na een uur fietsen in de regen.
nee tuurlijk heb ik dat niet want ik ben dom

ja dat heb ik allemaal gelezen
en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
pi_53235943
Waarom moet ik toch als ik hier zo lees vanmorgen aan dit liedje denken(de commercial die erbij hoort is ook leuk...)

http://www.youtube.com/watch?v=5C0I7Ef4gQI
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53236048
mika
  maandag 17 september 2007 @ 08:41:52 #179
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53236086
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee tuurlijk heb ik dat niet want ik ben dom

ja dat heb ik allemaal gelezen
en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
Als je een hele dag in beweging bent is 3000kcal best mogelijk hoor.... makkelijk zelfs..... Als ik 20 min op de fiets zit in de sportschool dan zit ik al op 300 kcal.. ok dan fiets ik ook alsof er 20 beren achter mij aanzitten, maar dan toch... Avondje sportschool was gauw 900kcal voor mij, en dat is meestal maar 1 uur sporten...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53236140
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:41 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Als je een hele dag in beweging bent is 3000kcal best mogelijk hoor.... makkelijk zelfs..... Als ik 20 min op de fiets zit in de sportschool dan zit ik al op 300 kcal.. ok dan fiets ik ook alsof er 20 beren achter mij aanzitten, maar dan toch... Avondje sportschool was gauw 900kcal voor mij, en dat is meestal maar 1 uur sporten...
20 min op de sportschool is echt geen 300 kcal misschien net 100 kcal

en 3000kcal op een dag verbranden kan makkelijk als je inderdaad een paar uur sport
maar niet 3000kcal + dan nog eens wat je op een normale dag verbrand
  maandag 17 september 2007 @ 08:50:02 #181
4177 Jojogirl
pi_53236187
Volgens mij moet je dan je apparaten op een standje hoger zetten Miss_S, want als ik een kwartier fiets kom ik altijd op 125 kcal uit en met de crosstrainer op 200 in een kwartier. Die 100 van jou vind ik dus wel erg laag.
pi_53236214
Ja doei.
pi_53236240
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:50 schreef Jojogirl het volgende:
Volgens mij moet je dan je apparaten op een standje hoger zetten Miss_S, want als ik een kwartier fiets kom ik altijd op 125 kcal uit en met de crosstrainer op 200 in een kwartier. Die 100 van jou vind ik dus wel erg laag.
dan geloof je die apparaten toch lekker
mijn apparaten geven ook meer aan maar zoveel verbrand je echt niet zo makkelijk
maar goed jullie hoeven me niet te geloven en denken dat je na een uurtje sportschool 1000kcal verbrand
pi_53236247
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:50 schreef Jojogirl het volgende:

als ik niveau 1 fiets op zo'n trainer verbrand ik ook nulll ja
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 08:59:52 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53236313
Gezellig weer

Zelfs ik met bypass kan wel drie kleine zelfgebakken pannenkoeken op Met spek en stroop We zouden van 't weekend pannenkoeken bakken maar het werd elke keer zo laat dat het er niet van kwam. Nu morgen maar, want vanavond moet Frank naar les dus dan hebben we weer geen tijd.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53236332
stel ik voor:

wandeling Posbank-Pannenkoekenuitdegewonekoekenpan-meeting
Ja doei.
pi_53236355
Wij eten vanavond ons restje van gisteren denk ik..

Kip en groente in een tortilla..
Misschien maken we er vanavond wat aardappels bij, maar gisteren liep alles zo dat we geen zin meer hadden om aardappels te maken.

Er zijn mensen wezen kijken voor het laatste kitten,e n toen zij weg waren (rond half 8)hebben we pas eten gekookt...
Morgenavond gaat de laatste ook weg, maar we kregen ook te horen dat er waarschijnlijk binnenkort nog een nestje onze kant uitkomt...
pi_53236373
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als ik niveau 1 fiets op zo'n trainer verbrand ik ook nulll ja
ja ben ook 30 kilo afgevallen door op niveau nul te fietsen

maar bedoel het alleen goed hoor
pi_53236396
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ben ook 30 kilo afgevallen door op niveau nul te fietsen

maar bedoel het alleen goed hoor
good for you
Ja doei.
pi_53236528
Mag het weer even gezellig?

De posbank, ik vind het echt zoooo mooi daar! Vooral tijdens de herfst, met al die mooie kleuren!
It is your friends who make your world!
pi_53236534

als ik straks binnen een stukje les kom waar ik niet echt op hoef te letten ga ik even wat informatie googlen
Ja doei.
pi_53236546
Ik ben er nog nooit geweest, maar het klinkt wel goed..

Eigenlijk wil ik nog even een weekendje weg met mijn vriend, maar ik ben bang dat het niet gaat lukken straks, vooral niet als ik aan het werk ga.. Bij practicum kun je jammergenoeg niet zomaar een dag vrijnemen..
pi_53236678
klinkt bekend.. wil ook nog even met weg.. maar dat zal er voorlopig wel niet inzitten (school + geld)

misschien maar 's een stedentripje doen ofzo
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 09:23:30 #194
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53236707
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

20 min op de sportschool is echt geen 300 kcal misschien net 100 kcal

en 3000kcal op een dag verbranden kan makkelijk als je inderdaad een paar uur sport
maar niet 3000kcal + dan nog eens wat je op een normale dag verbrand
Zowel de apparaten als de registratietool van de sportschool geven het aan. Daarnaast is het zo dat een uur in de sportschool ook echt een vol uur bewegen is, en niet 30 min sporten en 30 minuten zien en gezien worden zoals de meesten doen...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53236709
Ik wil geen ogen uitsteken, maar ik ga volgende week dinsdag voor 5 dagen met mn vriend naar Venetië. Zó romantisch
It is your friends who make your world!
pi_53236764
Zo, goedemorgen mensen
Ik ging niet mee zwemmen dus Teigan, gisteren was het door omstandigheden later dan verwacht geworden. Vanmorgen dus een klein beetje uitgeslapen. Ben er al weer een uurtje uit, dus echt uitslapen was het niet, maar het was wel lekker
pi_53236766
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt bekend.. wil ook nog even met weg.. maar dat zal er voorlopig wel niet inzitten (school + geld)

misschien maar 's een stedentripje doen ofzo
het geld is hier ook het eerste probleem hoor..
Komt omdat we een nieuwe bank met hocker gekocht hebben, en toen was het geld weer op...
Maar op zich zijn we daar ook wel heel blij mee, en onze tijd komt nog wel..
Dan gaan we ook lekker op vakantie naar allerlei landen enzo..
pi_53236795
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:23 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Zowel de apparaten als de registratietool van de sportschool geven het aan. Daarnaast is het zo dat een uur in de sportschool ook echt een vol uur bewegen is, en niet 30 min sporten en 30 minuten zien en gezien worden zoals de meesten doen...
Ik vind die aparaten ook wel erg optimistisch eigenlijk
Die sportschool doet natuurlijk wel zn best om je een feel-good gevoel te geven.
pi_53236798
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:26 schreef freecell het volgende:
Zo, goedemorgen mensen
Ik ging niet mee zwemmen dus Teigan, gisteren was het door omstandigheden later dan verwacht geworden. Vanmorgen dus een klein beetje uitgeslapen. Ben er al weer een uurtje uit, dus echt uitslapen was het niet, maar het was wel lekker
ik had het door
Het was alleen balen, twee mensen die heel hard roepen dat ze natuurlijk mee gaan zwemmen, en dan allebei afzeggen...

Daar ga je je flink afgewezen en in de steek gelaten door voelen... (heftig weekend achter de rug, dus dit kon er net even niet meer bij... )
pi_53236800
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:23 schreef locutus51 het volgende:

[..]

dan nog
een half uur hardlopen verbrand je ongeveer 200 kcal
en dat een uur zou dus 400kcal zijn
en dat is zo'n beetje het meest intensieve wat je kan doen

maarja zoals ik al eerder heb gezegt niemand hoeft met te geloven
maar als je echt zoveel zou verbranden denk je dan niet dat het afvallen sneller zou gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')