Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:25 schreef Sjeen het volgende:
En nu ga ik slapen, want ik heb al sinds dinsdag geen fatsoenlijk nacht meer geslapen...
Wat ontzettend cool zeg!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
Heftig Bubsel... Sterkte.
Even een opwindende update voor Liejannuh: Zuid-Afrika heeft Engeland met 36-0 verslagen, WTF, 36, 0!!!!!! (Engeland was in 2003 wereldkampioen, maar ze speelden sleeeeeeecht).
Jullie vragen je af, wat heeft dit met dieten te maken? Nou, ik heb grote glazen Strongbow naar binnen gewerkt, niet zo goed voor de lijn
Afijn, vanavond weer die zalige slanke fajitas gegeten. Iemand belangstelling voor het recept?
Dat is wel een intrigerend gegeven. Zeker als je binnen dit clubje kijkt, volgens mij hebben de meesten nou niet echt een heel erg bizar ongezond eetpatroon.quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Trouwens nog een leuke eye-opener die ik van Nienke kreeg:
Ze wist me te vertellen dat de chronische bronchitis die ik heb (speelt nu weer gezellig op trouwens) mee heeft gewerkt aan mijn gewicht. Want als je te weinig zuurstof binnenkrijgt, moet je lichaam harder werken. En als je lichaam harder moet werken, houdt het voedingsstoffen vast als brandstof... Hop, daar gaan de kilo's.
Lief van jequote:Op zaterdag 15 september 2007 22:39 schreef omearos het volgende:
[..]
Slaap lekkerHopelijk heb je vannacht wel een fatsoenlijke nacht
Hee, da's hier dichtbijquote:Op zondag 16 september 2007 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen![]()
vandaag lekker dagje fietsen en wandelen metin en om Nijmegen
geocachen in Berg en Dal
is een 'moeilijker categorie' volgens de maker van de cache, dus heuvelachtig terrein enzo..
calorieën
Nou, ik vroeger wel hoorquote:Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel een intrigerend gegeven. Zeker als je binnen dit clubje kijkt, volgens mij hebben de meesten nou niet echt een heel erg bizar ongezond eetpatroon.
Jammerquote:Op zondag 16 september 2007 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lief van jehet heeft alleen niet geholpen
Vriendlief was vannacht aan de beurt...
Wat Jojo zegt.quote:Op zondag 16 september 2007 10:49 schreef Jojogirl het volgende:
Veel plezier op vakantie zout-droppie
En succes met cachen motorbloempje
Ik ga nog even dubben over welke schoenen ik naar de meet aantrek en dan ga ik zo op weg
quote:Op zondag 16 september 2007 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en Teigan, MissD, nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!![]()
Zie ik een verbandquote:Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
De chocoladescore: er staat nu zo'n 2,5 kg chocolade voor mijn neus.Meest bizarre smaken: Salmiakki (chocolade met salmiakvulling), chocolade met dropstukjes, met pepermuntstukjes en met rode peper.
Ter compensatie, het overgrote deel van de chocolade geef ik weg en ik ga zo eerst een rondje rennen.
Jammer YPPY dat het wereldwonder niet heeft plaatsgevonden. Veel plezier daar waar je heen moet!quote:Op zondag 16 september 2007 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Wat Jojo zegt.
Alleen moet ik er nog even bij douchen en spring ik om half 12 op de fiets.
Weerinformatie: ze zon schijnt hier en en staat een briesje vanuit mijn richting naar Scheveningen.
Geef je adres maar, of nog beter, kom zo naar Scheveningen.quote:Op zondag 16 september 2007 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Zie ik een verband![]()
![]()
En Ymme, grote kans dat je nog dronken bent na zo'n korte nacht hoor![]()
ok maar ik zeg ook niet dat het bij mij na 2 weken OVER was, maar ik was wel in staat om bijvoorbeeld te gaan zwemmen (minimale belasting voor je enkelbanden). En gipsen bij enkelbanden is achterhaald en hebben ze bij mij bewust niet gedaan, omdat ik erbij heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk weer wilde sporten en je enkelbanden alleen maar erg lui en zwak worden van en gipsen en daarna ook nog tapen... je enkelbanden worden dan meer dan een maand amper gebruikt en dan heb je dus een veeeeeel langere weg te gaan om weer een beetje te kunnen mobiliseren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef omearos het volgende:
[..]
Daar zit het verschil, ik heb 2 weken gips en vier weken tape gehad, enkel gescheurd in januari en pas in september was mijn enkel weer normale dikte volgens de arts. En dan gaat onderwaterhockey toch behoorlijk lastig worden, want dat is een behoorlijke belasting op je enkel. Ik heb nog een tijd gewoon gezwommen tot ik verhuisde naar de andere kant van de stad, een half uur fietsen was voor mij een te grote drempel geworden.
quote:Op zondag 16 september 2007 12:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ok maar ik zeg ook niet dat het bij mij na 2 weken OVER was, maar ik was wel in staat om bijvoorbeeld te gaan zwemmen (minimale belasting voor je enkelbanden). En gipsen bij enkelbanden is achterhaald en hebben ze bij mij bewust niet gedaan, omdat ik erbij heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk weer wilde sporten en je enkelbanden alleen maar erg lui en zwak worden van en gipsen en daarna ook nog tapen... je enkelbanden worden dan meer dan een maand amper gebruikt en dan heb je dus een veeeeeel langere weg te gaan om weer een beetje te kunnen mobiliseren.
en ik spreek ook alleen voor mezelf. Sommige mensen herstellen slechter dan andere, sommige mensen hebben een hoge pijngrens, andere een lage etc etc...
en ik had ze wel zowel binnen als buiten gescheurd hoor...
maar omearos kan je inmiddels niet weer proberen om dingen uit te breiden en uiteindelijk je sport weer te gaan uitoefenen? of heb je advies gekregen van je arts/ fysiotherpeut om dat nog niet te doen??
ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere artsen dit aanpakken, aangezien ik hele andere ervaringen heb en toch wel benieuwd ben hoe dat dat kan?
en ik bedoel het helemaal niet negatief trouwens? maar ik was me niet bewust van het feit dat een blessure als enkelbanden scheuren zo'n beperking kan zijn..
sorrrrrry!
![]()
![]()
Okquote:Op zondag 16 september 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Cola light is altijd beter dan gewone cola, maar denk eraan dat het je zoetbehoefte kan versterken door de zoetstoffen die erin zitten. Probeer het dus te beperken, zoals g-b ook al aangeeft.
ik mag, nu ik net begonnen ben een geen conditie heb, van mijn sportschool niet vaker dan 1 keer per week gaan. maar dat is een programma van meer dan 1 uur (1 uur en een kwartier ongeveer)quote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef omearos het volgende:
Als je niet gewend bent om te sporten is meteen elke dag 30-45min misschien wat teveel van het goede, je lichaam krijgt dan geen kans om zich te herstellen. Bouw het langzaam op, dan hou je het ook makkelijker vol.
succes
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:
2 pannenkoeken? toch wel kleine dan? ik krijg altijd eentje met moeite op
meestal een naturel kan ik net opquote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.
Maarre, [patsmodus] ik kan er altijd zeker 5 of 6 op[/patsmodus]
Nu pizza in de oven en hij ruikt lekker!!!![]()
In afwachting ervan neem ik nu een lekker wijntje.
Goh, dat had ik vroeger toen nog rookte altijd met sigaretten, als ik dan las dat iemand een sigaret opstak, moest ik er ook een. Nou zie ik jou dat wijntje nemen en hoppa: ik wil ook. Ik kan ook maar 1 pannenkoek op. Op de een of andere manier word ik misselijk als ik er meer van eet. Dat heb ik helaas niet bij de meeste andere dingenquote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.
Maarre, [patsmodus] ik kan er altijd zeker 5 of 6 op[/patsmodus]
Nu pizza in de oven en hij ruikt lekker!!!![]()
In afwachting ervan neem ik nu een lekker wijntje.
als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groterquote:Op zondag 16 september 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
als je met moeite 1 pannenkoek opkrijgt overigens uit een gewone pan, dan is er iets mis met je maag indien je geen bypass oid hebt gehad
ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..quote:Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groter
maar goed ik vind pannenkoek wel altijd heel erg vullen
dat stond er niet bij hequote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..
ja, zo'n pannenkoekenhuispannenkoek (3 keer woordwaarde!!!) is groot, vet en dik en daar krijg ik er ook maar 1 van op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |