abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53207134
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:25 schreef Sjeen het volgende:

En nu ga ik slapen, want ik heb al sinds dinsdag geen fatsoenlijk nacht meer geslapen...
Slaap lekker Hopelijk heb je vannacht wel een fatsoenlijke nacht
pi_53212967
Goedemorgen mensen
  zondag 16 september 2007 @ 08:09:32 #103
79550 Ymke
your ghost
pi_53212968
Goedemorgen freecell
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_53213017
Goedemorgen Dames!
Helsinki bestond uit lange vergaderingen, maar het was ook wel heel erg leuk en gezellig.
De chocoladescore: er staat nu zo'n 2,5 kg chocolade voor mijn neus. Meest bizarre smaken: Salmiakki (chocolade met salmiakvulling), chocolade met dropstukjes, met pepermuntstukjes en met rode peper.
Ter compensatie, het overgrote deel van de chocolade geef ik weg en ik ga zo eerst een rondje rennen.
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef ColdFeet het volgende:
Heftig Bubsel... Sterkte.

Even een opwindende update voor Liejannuh: Zuid-Afrika heeft Engeland met 36-0 verslagen, WTF, 36, 0!!!!!! (Engeland was in 2003 wereldkampioen, maar ze speelden sleeeeeeecht).

Jullie vragen je af, wat heeft dit met dieten te maken? Nou, ik heb grote glazen Strongbow naar binnen gewerkt, niet zo goed voor de lijn

Afijn, vanavond weer die zalige slanke fajitas gegeten. Iemand belangstelling voor het recept?
Wat ontzettend cool zeg! Ik heb uiteindelijk geen Ierse pub meer gevonden in Helsinki om de wedstrijd te kijken. Alle pubs hadden live muziek of geen tv.
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Trouwens nog een leuke eye-opener die ik van Nienke kreeg:

Ze wist me te vertellen dat de chronische bronchitis die ik heb (speelt nu weer gezellig op trouwens) mee heeft gewerkt aan mijn gewicht. Want als je te weinig zuurstof binnenkrijgt, moet je lichaam harder werken. En als je lichaam harder moet werken, houdt het voedingsstoffen vast als brandstof... Hop, daar gaan de kilo's.
Dat is wel een intrigerend gegeven. Zeker als je binnen dit clubje kijkt, volgens mij hebben de meesten nou niet echt een heel erg bizar ongezond eetpatroon.
pi_53213037
Owja, en Teigan, MissD, nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
  zondag 16 september 2007 @ 09:03:33 #106
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53213134
Mogge allemaal
pi_53213308
Goeiemorgen!!!

Gisteravond in Utrecht een verjaardag gehad, en nu snak ik gewoon weer naar een normaal eetpatroon en dergelijke..
Vandaag even lekker rustig aan doen, en misschien wat studeren..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar zondag 16 september 2007 @ 09:49:54 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53213404
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:39 schreef omearos het volgende:

[..]

Slaap lekker Hopelijk heb je vannacht wel een fatsoenlijke nacht
Lief van je het heeft alleen niet geholpen Vriendlief was vannacht aan de beurt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53213630
goedemorgen

vandaag lekker dagje fietsen en wandelen met in en om Nijmegen geocachen in Berg en Dal is een 'moeilijker categorie' volgens de maker van de cache, dus heuvelachtig terrein enzo..

calorieën
Ja doei.
pi_53213735
Ik ben net wakker. Vanacht (vanmorgen) waren we om 06.00 uur thuis Heb nu het gevoel dat ik nog dronken ben..... En moet zo met de hond naar cursus
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 september 2007 @ 10:43:27 #111
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53213900
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen

vandaag lekker dagje fietsen en wandelen met in en om Nijmegen geocachen in Berg en Dal is een 'moeilijker categorie' volgens de maker van de cache, dus heuvelachtig terrein enzo..

calorieën
Hee, da's hier dichtbij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 september 2007 @ 10:44:35 #112
13151 crew  Rewimo
pi_53213904
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
Dat is wel een intrigerend gegeven. Zeker als je binnen dit clubje kijkt, volgens mij hebben de meesten nou niet echt een heel erg bizar ongezond eetpatroon.
Nou, ik vroeger wel hoor Maar nu niet meer inderdaad Anders was ik wel een grote ezel na mijn WLS

Maar feit is dus wel dat je niet altijd van eten alléén dik wordt. Er spelen zoveel meer dingen mee...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53213932
Goeie morgen allemaal.
Nou heb ik net zitten bijlezen en het enige dat me is bijgeleven is een lekker recept en een discussie.

Kom ik nu alleen nog even melden dat ik eerst weer even weg ben omdat ik morgen lekker met vakantie ga. Veel geluk met afvallen allemaal en tot volgende week ergens.
pi_53213944
Een fijne vakantie toegewenst zout-droppie!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 16 september 2007 @ 10:49:17 #115
4177 Jojogirl
pi_53213952
Veel plezier op vakantie zout-droppie

En succes met cachen motorbloempje

Ik ga nog even dubben over welke schoenen ik naar de meet aantrek en dan ga ik zo op weg
pi_53213967
quote:
Op zondag 16 september 2007 09:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lief van je het heeft alleen niet geholpen Vriendlief was vannacht aan de beurt...
Jammer

Hier heeft het ook niet geholpen, hele nacht wakker gelegen van het hoesten, hele lijf doet pijn en ook nog koorts
Vandaag veel bankhangen en hopen dat snel thuis komt dan hoef ik minder te lopen enzo.
pi_53213990
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:49 schreef Jojogirl het volgende:
Veel plezier op vakantie zout-droppie

En succes met cachen motorbloempje

Ik ga nog even dubben over welke schoenen ik naar de meet aantrek en dan ga ik zo op weg
Wat Jojo zegt.
Alleen moet ik er nog even bij douchen en spring ik om half 12 op de fiets.

Weerinformatie: ze zon schijnt hier en en staat een briesje vanuit mijn richting naar Scheveningen.
pi_53214027
Het wereldwonder is niet gebeurd, dus ik kan niet meeten. Veel plezier jullie!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 11:06:35 #119
43556 miss_dynastie
pi_53214158
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:37 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en Teigan, MissD, nog gefeliciteerd met jullie verjaardagen!
quote:
Op zondag 16 september 2007 08:32 schreef Liejannuh het volgende:
De chocoladescore: er staat nu zo'n 2,5 kg chocolade voor mijn neus. Meest bizarre smaken: Salmiakki (chocolade met salmiakvulling), chocolade met dropstukjes, met pepermuntstukjes en met rode peper.
Ter compensatie, het overgrote deel van de chocolade geef ik weg en ik ga zo eerst een rondje rennen.
Zie ik een verband

En Ymme, grote kans dat je nog dronken bent na zo'n korte nacht hoor
pi_53214258
quote:
Op zondag 16 september 2007 10:53 schreef Liejannuh het volgende:
Wat Jojo zegt.
Alleen moet ik er nog even bij douchen en spring ik om half 12 op de fiets.
Weerinformatie: ze zon schijnt hier en en staat een briesje vanuit mijn richting naar Scheveningen.
Jammer YPPY dat het wereldwonder niet heeft plaatsgevonden. Veel plezier daar waar je heen moet!

Ik trek mijn wandelschoenen aan, fijner om mee te wandelen ook door het zand
En ik spring zo in de auto op half 12
pi_53214314
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

[..]

Zie ik een verband

En Ymme, grote kans dat je nog dronken bent na zo'n korte nacht hoor
Geef je adres maar, of nog beter, kom zo naar Scheveningen.

Owja, voor de springers: rokjes zijn niet handig, dus als je net als ik eigenwijs wilt doen en een rokje aandoet, neem dan ook een korte broek mee ofzo.
pi_53214480
Scheveningen, jammer op zulke momenten dat ik daar niet meer woon

zo eerst nog maar even wat voor school doen
zit te lezen in de tuin, maar in de tuin zie ik niets met de flaptop dus dan maar binnen werken

en vanavond gaan we lekker pannenkoeken bakken
Ja doei.
pi_53215359
Net terug van de hondencursus.. Phoe voel me ellendig. Maar ja, heb ik mezelf aangedaan
Het ging echt voor geen meter. Niets ging goed... Vooral ik deed alles fout .
  zondag 16 september 2007 @ 12:29:19 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_53215547
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 22:36 schreef omearos het volgende:

[..]

Daar zit het verschil, ik heb 2 weken gips en vier weken tape gehad, enkel gescheurd in januari en pas in september was mijn enkel weer normale dikte volgens de arts. En dan gaat onderwaterhockey toch behoorlijk lastig worden, want dat is een behoorlijke belasting op je enkel. Ik heb nog een tijd gewoon gezwommen tot ik verhuisde naar de andere kant van de stad, een half uur fietsen was voor mij een te grote drempel geworden.
ok maar ik zeg ook niet dat het bij mij na 2 weken OVER was, maar ik was wel in staat om bijvoorbeeld te gaan zwemmen (minimale belasting voor je enkelbanden). En gipsen bij enkelbanden is achterhaald en hebben ze bij mij bewust niet gedaan, omdat ik erbij heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk weer wilde sporten en je enkelbanden alleen maar erg lui en zwak worden van en gipsen en daarna ook nog tapen... je enkelbanden worden dan meer dan een maand amper gebruikt en dan heb je dus een veeeeeel langere weg te gaan om weer een beetje te kunnen mobiliseren.

en ik spreek ook alleen voor mezelf. Sommige mensen herstellen slechter dan andere, sommige mensen hebben een hoge pijngrens, andere een lage etc etc...
en ik had ze wel zowel binnen als buiten gescheurd hoor...

maar omearos kan je inmiddels niet weer proberen om dingen uit te breiden en uiteindelijk je sport weer te gaan uitoefenen? of heb je advies gekregen van je arts/ fysiotherpeut om dat nog niet te doen??
ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere artsen dit aanpakken, aangezien ik hele andere ervaringen heb en toch wel benieuwd ben hoe dat dat kan?

en ik bedoel het helemaal niet negatief trouwens? maar ik was me niet bewust van het feit dat een blessure als enkelbanden scheuren zo'n beperking kan zijn..
sorrrrrry!

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53216946
quote:
Op zondag 16 september 2007 12:29 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ok maar ik zeg ook niet dat het bij mij na 2 weken OVER was, maar ik was wel in staat om bijvoorbeeld te gaan zwemmen (minimale belasting voor je enkelbanden). En gipsen bij enkelbanden is achterhaald en hebben ze bij mij bewust niet gedaan, omdat ik erbij heb aangegeven dat ik zo snel mogelijk weer wilde sporten en je enkelbanden alleen maar erg lui en zwak worden van en gipsen en daarna ook nog tapen... je enkelbanden worden dan meer dan een maand amper gebruikt en dan heb je dus een veeeeeel langere weg te gaan om weer een beetje te kunnen mobiliseren.

en ik spreek ook alleen voor mezelf. Sommige mensen herstellen slechter dan andere, sommige mensen hebben een hoge pijngrens, andere een lage etc etc...
en ik had ze wel zowel binnen als buiten gescheurd hoor...

maar omearos kan je inmiddels niet weer proberen om dingen uit te breiden en uiteindelijk je sport weer te gaan uitoefenen? of heb je advies gekregen van je arts/ fysiotherpeut om dat nog niet te doen??
ben eigenlijk wel benieuwd hoe andere artsen dit aanpakken, aangezien ik hele andere ervaringen heb en toch wel benieuwd ben hoe dat dat kan?

en ik bedoel het helemaal niet negatief trouwens? maar ik was me niet bewust van het feit dat een blessure als enkelbanden scheuren zo'n beperking kan zijn..
sorrrrrry!

Onderwaterhocky doe ik niet meer, door de zwemvliezen die je daarbij aanhebt komen er allerlei krachten onder allerlei hoeken op je enkel en dat ging niet. Ik heb nog een tijd met 1 vin gezwommen, maar dan kom je gewoon niet meer mee.
Hoe erg mijn banden gescheurd waren enzo is mij nooit duidelijk gemaakt, ik had een hele dikke enkel, niks gebroken, dus waarschijnlijk verrekt, en toen het genezen zo moeizaam ging werd de diagnose verandert in gescheurd. Ik had begrepen dat ze het eigenlijk alleen kunnen zien als ze een kijkoperatie zouden doen en dat zou meer kwaad dan goed doen (dit speelde in 2000, geen idee hoe het tegenwoorig gaat)
Ik heb in de tussentijd wel aan hardlopen gedaan en doe nu steps. Mijn nadeel is dat ik naast die kapotte enkelband ook hypermobiele gewrichten heb, dus ik moet gewoon altijd voorzichtig blijven doen. Alleen ben ik nog steeds zo koppig als een puber en probeer ik gewoon vanalles tot het niet meer gaat
Het meeste baal ik gewoon dat zwemmen niet meer gaat omdat het zwembad hier vlakbij 4x per week eventjes open is (anderhalf uur) en meestal op tijden dat ik echt niet kan, en mijn oude zwembad is gewoon te ver fietsen. Ik heb dat vorig jaar nog geprobeerd, maar als het dan regende oid had ik al geen zin meer om een half uur te fietsen naar het zwembad.
  zondag 16 september 2007 @ 14:42:19 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_53218853
nou das dan wel weer erg toevallig... ik heb ook last van hypermobiliteit namelijk... al mijn gewrichten kan ik overstrekken..
maar het is wel onwijs balen dat je niet ff snel naar het zwembad kan, denk ook niet dat ik zou gaan als ik een half uur ervoor moest reizen.
(zwembad zit hier nog geen 5 min vandaan en ik kom daar al zeeer zelden)

en ik denk dat we meer op elkaar lijken dan we dachten, want ik ben ook onwijs koppig en kan slecht stilzitten (das ook de reden dat ik mijn banden voor de 3e keer nogmaals gescheurd heb)...

dieettechnisch verder niets te melden, niet gewogen en de laatste dagen een beetje teveel gesnoept (komt door de laatste vakantiedagen )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53219034
zit nog steeds achter de laptop te huiswerken

maar, ik geloof dat we zo toch nog een eindje gaan fietsen
Ja doei.
  zondag 16 september 2007 @ 19:41:00 #128
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_53226011
Ik ga vanaf morgen bij SportCity sporten en beginnen met afvallen. Ik hoop dat het eindelijk eens wat gaat worden. Ik ga proberen meer water ( ) te drinken en meer fruit i.p.v. brood. Is coca-cola zero ook verstandig om te drinken???
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_53226345
coca cola zero is gewoon coca cola light, ik zou zelf zeggen: voor soms is het niet erg, maar ga dan niet 2 liter op een dag drinken. maar bijvoorbeel din het weekeind.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 september 2007 @ 20:05:05 #130
13151 crew  Rewimo
pi_53226637
Cola light is altijd beter dan gewone cola, maar denk eraan dat het je zoetbehoefte kan versterken door de zoetstoffen die erin zitten. Probeer het dus te beperken, zoals g-b ook al aangeeft.
  zondag 16 september 2007 @ 20:18:35 #131
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_53226961
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Cola light is altijd beter dan gewone cola, maar denk eraan dat het je zoetbehoefte kan versterken door de zoetstoffen die erin zitten. Probeer het dus te beperken, zoals g-b ook al aangeeft.
Ok In elk geval morgen een afspraak voor een introductieles met sporten en dan probeer ik elke dag een half uur a drie kwartier te sporten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_53227972
Als je niet gewend bent om te sporten is meteen elke dag 30-45min misschien wat teveel van het goede, je lichaam krijgt dan geen kans om zich te herstellen. Bouw het langzaam op, dan hou je het ook makkelijker vol.

succes
pi_53228163
quote:
Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef omearos het volgende:
Als je niet gewend bent om te sporten is meteen elke dag 30-45min misschien wat teveel van het goede, je lichaam krijgt dan geen kans om zich te herstellen. Bouw het langzaam op, dan hou je het ook makkelijker vol.

succes
ik mag, nu ik net begonnen ben een geen conditie heb, van mijn sportschool niet vaker dan 1 keer per week gaan. maar dat is een programma van meer dan 1 uur (1 uur en een kwartier ongeveer)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53230693
* motorbloempje heeft lekker een eind gefietst vandaag en nog een eindje door de bossen gewandeld

en ook lekker pannenkoeken gegeten

een met stroop, een met kaas en stroop en een met tomaat, kaas en een beetje sour cream

yum...

zo eens kijken wat de schade van dit weekend is, al denk ik dat 't wel mee zal vallen.. of misschien toch maar morgenochtend wegen.. ik denk er nog even over na..

en dan binnenkort echt maar gaan zoeken naar een sport-iets en een sportmaatje..

wel tof dat ik via musicform 2 reacties op mijn oproepje heb gehad 'Zangeres zoekt 'de rest'! '

morgen even terugmailen een is iemand die duetten wil zingen, ander is iets van een disco-gezelschap die vaak optreden enzo maar weet niet of ik iets voor disco ben
Ja doei.
pi_53230754
2 pannenkoeken? toch wel kleine dan? ik krijg altijd eentje met moeite op
pi_53230826
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:
2 pannenkoeken? toch wel kleine dan? ik krijg altijd eentje met moeite op
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.

Maarre, [patsmodus] ik kan er altijd zeker 5 of 6 op [/patsmodus]
Nu pizza in de oven en hij ruikt lekker!!!
In afwachting ervan neem ik nu een lekker wijntje.
pi_53230838
3 zelfs

en ze kwamen uit een gewone koekenpan en ze waren dun
Ja doei.
pi_53230852
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

meestal een naturel kan ik net op
als er al iets op zit kan ik er zeker niet meer dan 1 op

en een pizza nu nog? word het een lange nacht?
pi_53230878
als je met moeite 1 pannenkoek opkrijgt overigens uit een gewone pan, dan is er iets mis met je maag indien je geen bypass oid hebt gehad
Ja doei.
pi_53230918
pizza

heb helaas nog steeds geen stroom in mn schuurtje (morgen maar weer bellen ), daar staat m'n vriezer namelijk, en kan dus NIETS invriezen.. kan niet eens waterijsjes halen of rösti

*grom*

anders zelf maar gaten in de muren boren en een kabeltje trekken.. wordt toch gesloopt dit huis
Ja doei.
pi_53230927
Zo ik ben weer lekker thuis. Vandaag hebben we een flink eind gewandeld op het strand in Scheveningen/Wassenaar. Ik kan helaas nergens op internet opzoeken hoe ver we nou zijn gekomen.
Liejannuh, Pandorah en Jojogirl hebben zich nog lekker uitgeleefd op de trampolines bij de pier

Daarna hebben we bij The Pasta company lekker vis gegeten (goede tent voor die prijzen!) en de andere 3 dames hebben een nagerecht gegeten wat 'de neanderthaler' heet. Dat zag er wel heel gaaf uit

Nu ben ik aangenaam moe, met een beetje spierpijn in mijn benen maar geen centje pijn in mijn voeten
pi_53230944
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Goh, dat had ik vroeger toen nog rookte altijd met sigaretten, als ik dan las dat iemand een sigaret opstak, moest ik er ook een. Nou zie ik jou dat wijntje nemen en hoppa: ik wil ook. Ik kan ook maar 1 pannenkoek op. Op de een of andere manier word ik misselijk als ik er meer van eet. Dat heb ik helaas niet bij de meeste andere dingen
* conleche loopt naar de ijskast en schenkt zichzelf een koud wit wijntje in
pi_53230972
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
als je met moeite 1 pannenkoek opkrijgt overigens uit een gewone pan, dan is er iets mis met je maag indien je geen bypass oid hebt gehad
als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groter
maar goed ik vind pannenkoek wel altijd heel erg vullen
pi_53230973
klinkt goed

zoals ik al zei: soms jammer dat ik daar niet meer woon

Pasta Compagny is best te doen idd heb er zelfs nog gesolliciteerd ooit was alleen niet zo goed in het lopen met een dienblad

Zal ik binnenkort anders een leuke wandeling over de Posbank bedenken? is mooi in de herfst
Ja doei.
pi_53231021
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groter
maar goed ik vind pannenkoek wel altijd heel erg vullen
ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..

ja, zo'n pannenkoekenhuispannenkoek (3 keer woordwaarde!!!) is groot, vet en dik en daar krijg ik er ook maar 1 van op
Ja doei.
pi_53231068
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..

ja, zo'n pannenkoekenhuispannenkoek (3 keer woordwaarde!!!) is groot, vet en dik en daar krijg ik er ook maar 1 van op
dat stond er niet bij he
  zondag 16 september 2007 @ 22:49:57 #147
4177 Jojogirl
pi_53231075
Trampolinespringen is leuk En het wandeken was ook heerlijk. O en de Neandertaheler ook.
* Jojogirl vond het erg gezellig vandaag en het weer was ook top.

Wandelen op de Posbank klinkt goed motorbloempje.

En van onze thuisgebakken pannenkoeken kan ik er meestal wel 3 of 4 op terwijl ik in een pannenkoekenhuisje ook vaak moeite heb met het opkrijgen van die enorme dingen daar.
pi_53231155
Ik persoonlijk heb het wel degelijk over thuisgebakken pannenkoeken. Daar kan ik er ook maar een van op. Ik denk dat het komt door een bepaalde combi die m'n maag niet aankan, ik heb het bijvoorbeeld ook met uitsmijters met ham op brood. Als ik de ham weglaat is er niets aan de hand, maar met ham word ik na een paar happen misselijk.
pi_53231206
als ik in een pannenkoekenhuis pannenkoekenhuispannenkoeken had gegeten, had ik wel gepost: 'En vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis geweest en daar pannenkoekenhuispannenkoeken gegeten! ' , muts...

Ik ben tot nu toe alleen met de motor even over de posbank gereden, maar kan zaterdag wel even lief aankijken of we op verkenningstocht daar kunnen kan ik even kijken of er leuke routes staan aangegeven (met paaltjes en pijltjes enzo ) en daarna lekker appeltaart
Ja doei.
pi_53231235
en nu lekker slapen

mooie dromen allemaal
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')