Okquote:Op zondag 16 september 2007 20:05 schreef Rewimo het volgende:
Cola light is altijd beter dan gewone cola, maar denk eraan dat het je zoetbehoefte kan versterken door de zoetstoffen die erin zitten. Probeer het dus te beperken, zoals g-b ook al aangeeft.
ik mag, nu ik net begonnen ben een geen conditie heb, van mijn sportschool niet vaker dan 1 keer per week gaan. maar dat is een programma van meer dan 1 uur (1 uur en een kwartier ongeveer)quote:Op zondag 16 september 2007 20:56 schreef omearos het volgende:
Als je niet gewend bent om te sporten is meteen elke dag 30-45min misschien wat teveel van het goede, je lichaam krijgt dan geen kans om zich te herstellen. Bouw het langzaam op, dan hou je het ook makkelijker vol.
succes
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.quote:Op zondag 16 september 2007 22:35 schreef Miss_S het volgende:
2 pannenkoeken? toch wel kleine dan? ik krijg altijd eentje met moeite op
meestal een naturel kan ik net opquote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.
Maarre, [patsmodus] ik kan er altijd zeker 5 of 6 op[/patsmodus]
Nu pizza in de oven en hij ruikt lekker!!!![]()
In afwachting ervan neem ik nu een lekker wijntje.
Goh, dat had ik vroeger toen nog rookte altijd met sigaretten, als ik dan las dat iemand een sigaret opstak, moest ik er ook een. Nou zie ik jou dat wijntje nemen en hoppa: ik wil ook. Ik kan ook maar 1 pannenkoek op. Op de een of andere manier word ik misselijk als ik er meer van eet. Dat heb ik helaas niet bij de meeste andere dingenquote:Op zondag 16 september 2007 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh echt? Hangt er natuurlijk net vanaf wie ze bakt en hoe groot ze zijn.
Maarre, [patsmodus] ik kan er altijd zeker 5 of 6 op[/patsmodus]
Nu pizza in de oven en hij ruikt lekker!!!![]()
In afwachting ervan neem ik nu een lekker wijntje.
als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groterquote:Op zondag 16 september 2007 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
als je met moeite 1 pannenkoek opkrijgt overigens uit een gewone pan, dan is er iets mis met je maag indien je geen bypass oid hebt gehad
ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..quote:Op zondag 16 september 2007 22:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ik ooit een pannekoek eet is het in zo'n pannenkoekenhuis en zijn ze groter
maar goed ik vind pannenkoek wel altijd heel erg vullen
dat stond er niet bij hequote:Op zondag 16 september 2007 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over een gewone huis tuin en keuken pannenkoek uit je eigen koekenpan muts, le-zen..
ja, zo'n pannenkoekenhuispannenkoek (3 keer woordwaarde!!!) is groot, vet en dik en daar krijg ik er ook maar 1 van op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |