ik ook haha en dat is lange haren op mijn kop en gewone netjes bij gehouden wenkbrauwen en de rest eraf.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:36 schreef YPPY het volgende:
Haardracht pas ik meestal aan de wens van![]()
hij doet het faithyquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog zin om Mijn site even te 'testen'?
Dus bekijken of je alles nu wel kunt lezen en kunt klikken?
Lekker zeg, 't is daar dan zomer hè? Lekker naar de zon!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Pandorah het volgende:
We hebben iig een optie staan voor eind januari heen en begin maart terug![]()
. Vrij snel dus al
![]()
Gaaf!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Pandorah het volgende:
. Vrij snel dus al
![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:05 schreef Pandorah het volgende:
Met mijn afvalplan ging het een tijdje wat minder, zat niet goed in mijn vel ofzo. Maar nu ik iets leuks in het vooruitzicht heb wil ik best met iedereen meedoen om voor kerst (of januari in mijn geval) om 10 kilo af te vallen. We hebben namelijk besloten om 5,5 week naar Nieuw-Zeeland te gaan
. Nu nog zo lang vrij krijgen maar dat moesten ze hier nog overleggen (maar was zo goed als zeker).
Gaaf!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:10 schreef Pandorah het volgende:
. Vrij snel dus al
![]()
doet utquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog zin om Mijn site even te 'testen'?
Dus bekijken of je alles nu wel kunt lezen en kunt klikken?
waarom moet iemand met een bypass dan meer etenquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Kortom: wat ik eet is goed, en voldoende voor iemand van mijn gewicht en lengte zonder bypass. Nienke verbaasde zich erover dat ik het volhoud op wat ik nu eet, ze vindt het weinig voor iemand met een bypass. Even voor de duidelijkheid: ik eet keurig met regelmaat en heb geen honger.
Als ik het goed heb begrepen is dat omdat de opname van voedingsstoffen en vitaminen en mineralen minder is dan bij een normaal iemand.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom moet iemand met een bypass dan meer eten
Omdat die niet alles opneemt wat hij eet. Van de 1000 kcal worden er misschien maar 500 opgenomen (is bij iedereen verschillend afhankelijk van lichaam en operatie). Ook worden vitamines en mineralen minder goed opgenomen, wat kan leiden tot tekorten. Vandaar ook dat je je bloed regelmatig moet laten controleren, je vitamines en mineralen moet supplementeren en je voedingspatroon aanpassen. Wij moeten echt veel meer eiwitten eten dan "normale" mensen. Omdat je er daarvan veel nodig hebt en een deel ervan verlaat gewoon ons lichaam weer zonder te worden opgenomen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:37 schreef Miss_S het volgende:
waarom moet iemand met een bypass dan meer eten
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Elvi het volgende:
Ah mag ik een tvp plaatsen? Ah toeeeee?![]()
Nee moest het maar doen met wat ik altijd mag gebruikenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:03 schreef Rewimo het volgende:
Bubsel, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Heb je wel pijnstillers gekregen? Ik hoop voor je dat deze week gauw om is
Als het zo blijft ga ik dat idd doen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Hm, lijkt er inderdaad op dat ze er geen raad mee weten. Kun je geen contact met de orthopeed opnemen en proberen of je eerder terecht kunt dan vrijdag?
dat is inderdaad wel fijn om te wetenquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:32 schreef Rewimo het volgende:
Trouwens nog een leuke eye-opener die ik van Nienke kreeg:
Ze wist me te vertellen dat de chronische bronchitis die ik heb (speelt nu weer gezellig op trouwens) mee heeft gewerkt aan mijn gewicht. Want als je te weinig zuurstof binnenkrijgt, moet je lichaam harder werken. En als je lichaam harder moet werken, houdt het voedingsstoffen vast als brandstof... Hop, daar gaan de kilo's.
DS én GBPquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, zout-droppie, dat is een hele stap zeg. Wat goed dat je naar Emmen gegaan bent, Reijnen is een van de meest ervaren dokters in NL op WLS-gebied. Een sleeve kan vaak al voor een mooi resultaat zorgen, en als de sleeve niet voldoende blijkt kan hij worden omgezet in een DS. Fijn dat je goede info hebt gevonden op die sites. Ik kan je aanraden je aan te melden op het forum van WLS-info als je dat nog niet gedaan hebt. Daar is een heel subforum voor mensen met een sleeve
Ik zit nu weer hevig aan de ventolin, keelpijn krijg ik alleen van het hoesten zelfquote:Op zaterdag 15 september 2007 09:37 schreef zout-droppie het volgende:
Dat is idd fijn om te weten, misschien dat dat bij mij dan ook wel meegespeeld heeft. Ik heb sinds mijn kindertijd ook al bronchitis , medicatie gebruik ik alleen als het echt nodig is omdat ik altijd keelpijn van die medicatie krijg.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit nu weer hevig aan de ventolin, keelpijn krijg ik alleen van het hoesten zelf
*beroepsgeheim* > maar zoals jullie dus wel begrijpen heb ik met dr Reijnen gewerkt in Emmen (op de IC en de MC).quote:Op zaterdag 15 september 2007 09:31 schreef Rewimo het volgende:
Wauw, zout-droppie, dat is een hele stap zeg. Wat goed dat je naar Emmen gegaan bent, Reijnen is een van de meest ervaren dokters in NL op WLS-gebied. Een sleeve kan vaak al voor een mooi resultaat zorgen, en als de sleeve niet voldoende blijkt kan hij worden omgezet in een DS. Fijn dat je goede info hebt gevonden op die sites. Ik kan je aanraden je aan te melden op het forum van WLS-info als je dat nog niet gedaan hebt. Daar is een heel subforum voor mensen met een sleeve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |