eindelijk iemand iemand die het begrijptquote:Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind die aparaten ook wel erg optimistisch eigenlijk
Die sportschool doet natuurlijk wel zn best om je een feel-good gevoel te geven.
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.quote:Op maandag 17 september 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee tuurlijk heb ik dat niet want ik ben dom
ja dat heb ik allemaal gelezen
en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' isquote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.
En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.
Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
ik denk dat je geluk hebt als het rond de 1500kcal zal zittenquote:Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.
En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.
Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
jij hebt echt een probleem met mij hequote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en luiquote:Op maandag 17 september 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
uh huhquote:
dat wil je wel heel graag geloven hequote:Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui![]()
en allemaal minder goed dan jij
![]()
![]()
dat wéten we nu wel
Afvallen zal idd sneller gaan, alleen het probleem is dat ik momenteel niet meer naar de sportschool ga... ben verhuisd en de enige sportschool hier in de buurt ga ik liever niet heen omdat ik graag met veilige apparaten werk en niet met spul wat nog van voor de oorlog was.... (martelwerktuigen)quote:Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan nog
een half uur hardlopen verbrand je ongeveer 200 kcal
en dat een uur zou dus 400kcal zijn
en dat is zo'n beetje het meest intensieve wat je kan doen
maarja zoals ik al eerder heb gezegt niemand hoeft met te geloven
maar als je echt zoveel zou verbranden denk je dan niet dat het afvallen sneller zou gaan?
kan best johquote:Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?
eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
Daar kun je zo onwijs mooie wandelingen maken.quote:Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
als ik in een pannenkoekenhuis pannenkoekenhuispannenkoeken had gegeten, had ik wel gepost: 'En vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis geweest en daar pannenkoekenhuispannenkoeken gegeten! ' , muts...![]()
Ik ben tot nu toe alleen met de motor even over de posbank gereden, maar kan zaterdag wel evenlief aankijken of we op verkenningstocht daar kunnen
![]()
kan ik even kijken of er leuke routes staan aangegeven (met paaltjes en pijltjes enzo
)
![]()
en daarna lekker appeltaart
![]()
nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgenquote:Op maandag 17 september 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat wil je wel heel graag geloven he
jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft makenquote:Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...quote:Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon
ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
Je bent van harte welkom (ook zonder dat we een trampoline hebben trouwensquote:Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef teigan het volgende:
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..
Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..
zo zie jij hetquote:Op maandag 17 september 2007 09:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'quote:Op maandag 17 september 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
jij kan niet voelen hoe ik het bedoelquote:Op maandag 17 september 2007 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'
Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....quote:Op maandag 17 september 2007 09:51 schreef freecell het volgende:
"Jij bent de enigste" kán wel!Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen
Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)
Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?quote:Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....
Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...quote:Op maandag 17 september 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
heb jij een meetlint bij de hand?quote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij kan niet voelen hoe ik het bedoel
dat gevoel heb ik gelukkig ook met jouquote:Op maandag 17 september 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communicerenquote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hehequote:Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
Als we dat niet kunnen voelen uit hoe je het opschrijft hebben je adviezen dus sowieso geen enkele zin.quote:Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel. Ik ben dan misschien niet weg, maar echt schrijven hoe het gaat durf je hier niet meer, uit angst om afgebekt te worden door een grietje dat net van de kleuterschool afkomt (althans: die indruk maakt, want het is zo niet bedoeld, zegt ze ). Ik weet dat hier op Fok! de policy is dat niemand wordt weggestuurd, maar ik vraag me af hoe dat zou zitten als iemand in OUD zou gaan verkondigen dat ze een hekel heeft aan kinderen, keer op keer, maar wel adviezen gaat geven hoe ermee om te gaan. Dat is namelijk precies wat hier gebeurt: iemand die keer op keer toegeeft een hekel te hebben aan dikke mensen, maar ook keer op keer mag blijven afbranden. De lol is er wel af zo.quote:Op maandag 17 september 2007 10:11 schreef Jojogirl het volgende:Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderenquote:Op maandag 17 september 2007 10:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedbackquote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |