abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53236808
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik vind die aparaten ook wel erg optimistisch eigenlijk
Die sportschool doet natuurlijk wel zn best om je een feel-good gevoel te geven.
eindelijk iemand iemand die het begrijpt
pi_53236832
Zie je? Je wil altijd je gelijk hebben.

En dan gaan we nu weer over in de gezellige modus.
It is your friends who make your world!
pi_53236843
quote:
Op maandag 17 september 2007 08:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee tuurlijk heb ik dat niet want ik ben dom

ja dat heb ik allemaal gelezen
en ja ik weet hoeveel je met sport verbruikt want ik heb zelf ook vaak zat uren gesport en nee dan verbrand je niet zomaar ff 3000kcal, sorry maar zo is het nu eenmaal niet
en trampoline springen vergelijken met touwtje springen dan heb je zeker nooit een uur achter elkaar touwtje gesprongen
en die bronnen zijn jammer genoeg niet erg betrouwbaar ga op een andere site kijken en je krijgt weer hele andere getallen
Volgens mij heb jij al een hele tijd geen trampoline meer gesprongen.
En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.

Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:32:37 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53236871
Nou... ik wilde binnenkomen met 'goeiemorgen allemaal!' Maar die zin is me alweer vergaan hoor... En bedankt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53236880
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En ik wil ook best wel geloven dat ik met een uur flink tegen de wind in fietsen met 20 km/uur ook wel iets meer verbrand dan 300 calorieen met een lage weerstand op een hometrainer binnen.

Maar afijn, hoeveel heb ik volgens jou verbrand? Ik heb gister 2 uur gefietst, half uur hard gelopen, 2,5 uur op het strand gewandeld en ruim 10 minuten trampoline gesprongen.
ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
Ja doei.
pi_53236911
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:30 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

ik denk dat je geluk hebt als het rond de 1500kcal zal zitten

en trampoline iets wat veert kan je niet vergelijken met touwtje springen op de gewone grond
pi_53236932
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik denk dat het enige juiste antwoord 'altijd minder dan Miss_S' is
jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
pi_53236949
Trampolinespringen is zó leuk!
pi_53236951
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij hebt echt een probleem met mij he
en het antwoord kan niet kloppen van jou want jullie verbranden sowieso meer omdat jullie meer wegen dan ik
ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui en allemaal minder goed dan jij

dat wéten we nu wel
Ja doei.
pi_53236976
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef freecell het volgende:
Trampolinespringen is zó leuk!
uh huh

huis/hotel waar ik regelmatig oppas heeft een grote in de tuin staan

echt geweldig
Ja doei.
pi_53236978
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, we zijn allemaal vet, moddervet, lelijk en lui en allemaal minder goed dan jij

dat wéten we nu wel
dat wil je wel heel graag geloven he
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:37:40 #212
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53236982
pi_53237009
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?

eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
Ja doei.
  maandag 17 september 2007 @ 09:39:50 #214
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237030
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan nog
een half uur hardlopen verbrand je ongeveer 200 kcal
en dat een uur zou dus 400kcal zijn
en dat is zo'n beetje het meest intensieve wat je kan doen

maarja zoals ik al eerder heb gezegt niemand hoeft met te geloven
maar als je echt zoveel zou verbranden denk je dan niet dat het afvallen sneller zou gaan?
Afvallen zal idd sneller gaan, alleen het probleem is dat ik momenteel niet meer naar de sportschool ga... ben verhuisd en de enige sportschool hier in de buurt ga ik liever niet heen omdat ik graag met veilige apparaten werk en niet met spul wat nog van voor de oorlog was.... (martelwerktuigen)
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:40:16 #215
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237045
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
40km wandelen is een beetje teveel van het goede he?

eerste hit: 40km lange Posbank Tocht
kan best joh
pi_53237063
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

kan best joh
* motorbloempje neemt een sleeptouw mee
Ja doei.
pi_53237076
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
als ik in een pannenkoekenhuis pannenkoekenhuispannenkoeken had gegeten, had ik wel gepost: 'En vanavond lekker naar het pannenkoekenhuis geweest en daar pannenkoekenhuispannenkoeken gegeten! ' , muts...

Ik ben tot nu toe alleen met de motor even over de posbank gereden, maar kan zaterdag wel even lief aankijken of we op verkenningstocht daar kunnen kan ik even kijken of er leuke routes staan aangegeven (met paaltjes en pijltjes enzo ) en daarna lekker appeltaart
Daar kun je zo onwijs mooie wandelingen maken.
Ik woon mijn hele leven er al dichtbij, maar ben er nog nooit geweest om te wandelen.
Wel met de honden lekker los laten lopen enzo, maar dit mag volgens mij nu ookal niet meer
pi_53237102
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat wil je wel heel graag geloven he
nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:43:22 #219
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53237114
Hm, misschien moeten we toch maar een trampoline kopen voor Christans verjaardag in plaats van Lego
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53237125
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee lieve schat, dat doe JIJ ons geloven, en als dat niet je bedoeling is, dan moet je eens even heel snel een lesje uitdrukkingsvaardigheid gaan volgen
jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon

ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
pi_53237145
never mind...

enige, niet enigste, dat kent geen overtreffende trap gewoon een tip, want ik weet dan misschien niet zoveel van afvallen, maar wel van taal, en wil gewoon helpen
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:46:56 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237188
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij bent de enigste die steeds problemen met mij blijft maken
ik geef gewoon advies afentoe en daar kan je tegen of je kan het niet en dan negeer je het gewoon

ik was ook ooit eens zo optimistisch dat ik dacht dat je zoveel kon verbranden met sporten maar dat is gewoon jammer genoeg niet zo
Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
pi_53237206
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..

Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..

En weet je, ik neem de meeste calorieëntellers absoluut niet serieus, of ze nou op een sportapparaat zitten, of op internet..

Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier geldt, volgens mij sport bijna iedereen hier alleen maar om zichzelf beter te voelen, niet omdat ze zoveel kcal moeten gebruiken.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53237208
40km door de postbank. Ik doe mee
pi_53237252
Kan die 40 kilometer ook op skates?
Of krijg ik dan zand in mijn lagertjes?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:50:39 #226
13151 crew  Rewimo
pi_53237265
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:47 schreef teigan het volgende:
Hm, lijkt me een goed idee Rewimo..

Ik wil hem natuurlijk ook even komen uittesten..
Je bent van harte welkom (ook zonder dat we een trampoline hebben trouwens )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53237266
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee Miss_S, je geeft geen advies... Je blijft op een kinderlijk drammerige manier iedereen verbeteren die het volgens jou verkeerd aanpakt. En hell, da's iedereen hier zo ongeveer, alleen maar omdat we niet precies de weg volgen die volgens jou de enige juiste is... Je lijkt verdorie wel een Jehova (no pun int.), die weten ook niet van ophouden...
zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
pi_53237280
Er zijn verharde wegen meende ik. Maar het is volgens mij zo, als je gewoon de natuur ingaat, je het mooiste kan wandelen
pi_53237286
"Jij bent de enigste" kán wel! Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen

Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)

Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
pi_53237319
in de sportschool dacht ik altijd: 'yay, ik heb het volgehouden op niveau 4 ' en dat was 't dan eigenlijk wel
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 09:53:30 #231
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237328
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zo zie jij het
ik geef gewoon advies
ik vind het erger als je iemand gewoon laat geloven dat je zoveel kan verbranden
als je wilt afvallen lijkt het me toch belangrijk om te weten
Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'

Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
pi_53237394
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee... niet op de manier waarop jij het brengt. Dat is geen advies, dat is 'Kijk eens even, ik weet het absoluut beter'

Als je het echt zo goed met ons voor hebt, dan zou je het op een andere manier brengen.
jij kan niet voelen hoe ik het bedoel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 17 september 2007 @ 09:56:18 #233
13151 crew  Rewimo
pi_53237409
*fluistert* Sjeen, het heeft geen zin, we hebben het al zo vaak geprobeerd
  maandag 17 september 2007 @ 09:56:52 #234
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237425
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:51 schreef freecell het volgende:
"Jij bent de enigste" kán wel! Maar dan heeft het wel een heel andere betekenis en dat zal ze in dit geval vast niet bedoelen

Maar serieus, we hadden het er hier toch al vaker over gehad dat de nummertjes op de sportschoolapparaten vaak erg optimistisch zijn?
(en dan heb ik het niet over zo'n mega-hyperactieve sportdag als liejannuh, das héél wat anders dan sportschoolapparaten en volgens mij verbrand je er véél meer mee!!)

Heel even roeien, je zweet nog niet eens en je hebt al ik weet niet hoeveel verbrand. Laatst kwam hier ook iemand zeggen "ik heb in de sportschool zo en zo veel verbrand". Toen had ook iedereen zo iets van: das wel erg veel!
Die apparaten zijn volgens mij gewoon fout ingesteld! Voor het feel-good effect.
Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....

Maar het maakt ook niet uit... als je denkt dat je 3000 kcal verbrandt hebt en je voelt je er goed bij dan is het ook goed... maar blijkbaar mag iemand zich niet goed voelen hier, want dan val je blijkbaar niet af..
pi_53237452
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:56 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Het feel-good effect klinkt op zich wel logisch idd, maar ze verdubbelen het natuurlijk niet zomaar, een afronding naar boven met 10% kan ik me best indenken, maar niet zoveel als beweerd wordt. Daarnaast heb ik ook vaak laten uitrekenen door de begeleiding wat het volgens hun moest zijn.. (deze hadden er echt voor doorgeleerd) en dan zat je er meestal niet heel ver naast....
en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
  maandag 17 september 2007 @ 09:59:31 #236
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53237491
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:57 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en die begeleiding hoorde niet bij de sportschool?
Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
pi_53237530
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb jij een meetlint bij de hand?

zou graag even willen weten hoe dik die plaat voor je poezelige hoofdje is

Zoals jij hier praat en oordeelt ga je niet om met mensen dame!

Er zitten hier mensen, vriendinnen, lotgenoten, maar vooral MENSEN.

We vinden het allemaal GE-WEL-DIG voor je dat jij nu blij bent met jezelf, en dat je trots bent op wat je hebt bereikt. Prima! Ik zou ook trots zijn als ik 30 kg afgevallen ben, MAAR, niet iedereen is al jij. Niet voor iedereen werkt dezelfde manier van afvallen, denken, werken, sjoelen, tennissen en hardlopen.

Maar laat ons in onze waarde, en kat niet iemand af die blij is met wat ze allemaal aan activiteiten heeft gedaan onder het motto 'eerlijkheid', want het enige wat je hier wil horen is dat jij de nieuwe Sonja Bakker bent, en dat alleen JOUW manier van afvallen werkt, en daardoor laat je maar doorschemeren dat we allemaal lui, lelijk (want jij vindt dat dik nou eenmaal niet mooi IS ) en ongemotiveerd zijn, want als we deden zoals jij, dan waren we allemaal 30kg kwijt.

Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
Ja doei.
pi_53237565
Motorbloempje, je hebt een PM
It is your friends who make your world!
pi_53237567
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Lieve Miss_S, als je zo blijft doen, en je bent in het echte leven ook zo, dan zie ik het somber voor je in...
dat gevoel heb ik gelukkig ook met jou
pi_53237577
@ gezelligheid:

Is dit niets?
Ja doei.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:03:19 #241
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237580
quote:

[..]

We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
pi_53237605
Lijkt best goed motorbloempje!
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 10:08:43 #243
43556 miss_dynastie
pi_53237692
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:59 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Het is een samenzwering zeg ik je, een grote samenzwering .. de voedselindustrie wil ons dik houden daarom liegen ze allemaal bij de sportschool...
Hehe

Echt bewondering voor jullie onverstoorbare energie, lieve mensen Ik heb soms het idee dat je tegen een kapotte bot zit te praten, maar wie ben ik
  maandag 17 september 2007 @ 10:11:31 #244
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_53237743
quote:

[..]

Als we dat niet kunnen voelen uit hoe je het opschrijft hebben je adviezen dus sowieso geen enkele zin.

Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 10:15:54 #245
43556 miss_dynastie
pi_53237827
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:11 schreef Jojogirl het volgende:
Tot over een tijdje mensen. Zolang hier gedramd wordt ben ik weer ff weg.
Ik ken het gevoel. Ik ben dan misschien niet weg, maar echt schrijven hoe het gaat durf je hier niet meer, uit angst om afgebekt te worden door een grietje dat net van de kleuterschool afkomt (althans: die indruk maakt, want het is zo niet bedoeld, zegt ze ). Ik weet dat hier op Fok! de policy is dat niemand wordt weggestuurd, maar ik vraag me af hoe dat zou zitten als iemand in OUD zou gaan verkondigen dat ze een hekel heeft aan kinderen, keer op keer, maar wel adviezen gaat geven hoe ermee om te gaan. Dat is namelijk precies wat hier gebeurt: iemand die keer op keer toegeeft een hekel te hebben aan dikke mensen, maar ook keer op keer mag blijven afbranden. De lol is er wel af zo.
pi_53237900
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

We komen ergens... Ik kan inderdaad niet voelen hoe jij het bedoelt en daarom aan jou de taak mij het gevoel te geven dat je me wilt helpen ipv afkatten. Dus, probeer eens iets te doen aan je manier van communiceren
het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:20:06 #247
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237912
Om even terug te komen op mijn weekend... Op het jongste buurjongetje na hebben we nu allemaal een nacht buikgriep gehad, de buurman was vannacht aan de beurt Dus ik vermoed dat buurjongetje ook nog wel gaat komen. Het is wel typisch trouwens dat het steeds 's nachts gebeurt en maar 24 uur (gelukkig) duurt.
  Licht Ontvlambaar maandag 17 september 2007 @ 10:22:07 #248
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53237953
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

het is internet dus daar kan en wil ik weinig aan mijn communicatie veranderen
Zorgvuldiger je woorden kiezen... Serieus, als ik zoals jou zou communiceren in mijn positie als moderator, dan had ik binnen no time tig naamtopics in Feedback

Maar goed, je bent met een studie begonnen. Ik ga ervanuit dat je daar nog wel geconfronteerd zult worden met de effecten van tactloosheid
pi_53237963
Dus over een week heeft de hele straat het gehad Sjeen?

Ik sluit me verder aan bij miss_d, misschien niet helemaal hoe ze het nu brengt, maar ik laat mij niet wegjagen, maar heb weinig zin om hier te posten hoe het gaat, als het ook maar een keer wat minder gaat wordt je gelijk afgezeken, en dat hoeft van mij echt niet..

Ook hoe iedereen weer op elkaar reageert schrikt mij af... Je weet allang dat dit niet beter gaat worden, hap dan gewoon niet.. Hou het voor iedereen gezellig... Als je zo nodig moet afkatten, open een topic in klaagbaak of gebruik de pm.
pi_53237984
ga me overigens niet vertellen dat die studie 'cultuerele antropologie' of 'psychologie' is ofzo
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')