De verbazingquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:43 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja idd, JDuukske is terug en binnen een paar uur is er een nieuwe.
Iedereen die Breda lieft is welkomquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Wat doet een zeeuw als ik hier?![]()
Ik zal hier vast niet welkom wezen.![]()
![]()
Yup, opbokken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:56 schreef Fredo55 het volgende:
Wat doet een zeeuw als ik hier?![]()
Ik zal hier vast niet welkom wezen.![]()
![]()
Zo'n positieve vakantie gehad dat je humeur wat gecompenseerd moet worden?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:32 schreef Kuukske het volgende:
Wij gaan vanavond naar het terras van Rizzo's huis.
Ja, en we nemen Frats ook mee, kan die mooi heel de avond over Hendrique vertellen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:47 schreef veldmuis het volgende:
Zo'n positieve vakantie gehad dat je humeur wat gecompenseerd moet worden?
Ga jij eens heel gauw verf snuivenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Zo'n positieve vakantie gehad dat je humeur wat gecompenseerd moet worden?
Uit dat potje acrylverf wat hier nog staat bedoel je?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:05 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ga jij eens heel gauw verf snuiven
Heel de avond 2x over dr gehad. En dat was NIET positief.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, en we nemen Frats ook mee, kan die mooi heel de avond over Hendrique vertellen!
Doe eens niet dronken posten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:10 schreef Frazz het volgende:
Heel de avond 2x over dr gehad. En dat was NIET positief.
Ik kan er niet meer tegen, denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:31 schreef tha_rizzo het volgende:
Zoveel had je toch ook weer niet gedronken?
Nog goed geslapen toen je thuis was kerel?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:37 schreef Frazz het volgende:
Ja!
wakiyan of whistle?quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:15 schreef Spekkiemonster het volgende:
spinola draait een vriend van me ... zal wel gezellig zijn!
truste asics!
en nee dit is geen tvp in geen naamtopique
wakiyanquote:
ah.. klein wereldjequote:
dat is helegaar wel fokking waar wat gij daer zegt kuukebakker!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Toeti Froeti heeft verdomd lekker ijs.
Vooral dat yoghurt ijs daar is om op te vreten. Hetgeen ik dan ook heb gedaan.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:14 schreef Asics het volgende:
dat is helegaar wel fokking waar wat gij daer zegt kuukebakker!!!
Op de Grote Markt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef bassieVL het volgende:
Waar zit die Toetie Froeti?
Tegenover de vulling ongeveer!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef bassieVL het volgende:
Waar zit die Toetie Froeti?
hee franskebredake!!! hoewast op ML?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:17 schreef fransbreda het volgende:
klein wereldje ja.
De spellingsmuis zal zo wel langskomen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:23 schreef Asics het volgende:
moet je is doen
Scherp!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:25 schreef fransbreda het volgende:
[..]
De spellingsmuis zal zo wel langskomen.
overal en nergens maarmet name de Qdance en Dirty Dutchquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:21 schreef fransbreda het volgende:
Waar ben jij allemaal geweest?
pfff caught your breath . . . .quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Kuukske het volgende:
*Burp*.
Wat? Het is HJ. Hoe slecht kan het ruiken?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef Asics het volgende:
pfff caught your breath . . . .
Hoe is het?quote:
Goed! Ik heb je salarismachtiging zelfs al ingeleverd! Is jouw dag ook weer goed!quote:
Ja dinsdag weer. En dan ook meteen weer met de avonduren op woensdag erbij.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:40 schreef veldmuis het volgende:
Goed! Ik heb je salarismachtiging zelfs al ingeleverd! Is jouw dag ook weer goed!
Hoewist daar? Komende week weer aan 't werk?
Je hoofdpijn is helemaal over?quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dinsdag weer. En dan ook meteen weer met de avonduren op woensdag erbij.
Ik krijg het ook superdruk, dus.. Ik heb er zin in.
Ik leef een krap weekje zonder hoofdpijn nu.quote:
Lekker hoor!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik leef een krap weekje zonder hoofdpijn nu.
Nou!quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:32 schreef Kuukske het volgende:
Mja voelt best goed eigenlijk. Jij hebt ook weer ontzettend veel zin in school neem ik aan?
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:09 schreef JDude het volgende:
Veldmuis, heb jij ook zoeen SMSje gehad over een loslopende neger in Etten-Leur?
Het is Maandag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |