Ik wilde iets met Beschouw doen, uiteraard, maar er is verrekte weinig ruimte voor een titel.quote:
Uitslagquote:
Woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:01 schreef Bayswater het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of de gier al ingelopen is. Zal eens de puntjes gaan tellen.
Beschouw staat 2e. Jouw poedel is dus niet de enige onrechtvaardigheid van de laatste weken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:05 schreef Waaghals het volgende:
ik kap ermee
Ach kom op, regelmatig vindt er een onrechtvaardig voorval plaats. De jury ziet weleens de dubbele bodem over het hoofd. Shit happens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:05 schreef Waaghals het volgende:
ik kap ermee
beter dan:quote:
Misschien kunnen we een regel invoeren dat als Beschouw wint dan automatisch de nummer 2 als winnaar wordt beschouwd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach kom op, regelmatig vindt er een onrechtvaardig voorval plaats. De jury ziet weleens de dubbele bodem over het hoofd. Shit happens.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Helaas voor van Bommel bestaat de Duitse mark al jaren niet meer
ja sorry ik snapte hem nu pas, ik dacht dat het eerst een meer rasistische onderschrift was. Maar ik ging het opnieuw lezen en nu snap ik hem pas.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
o Ja , en bij mij had Waaghals de vorige ronde gewonnen.
snap niks van die poedel
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Maikalo het volgende:
ff de wiki aangepast zodat het rijtje met vorige delen er weer fatsoenlijk in staat![]()
Kom net uit mijn werk. Even een kopje koffie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft inzending van Thelonious![]()
[afbeelding]
quote:-Gordon_Shumway-
-Bommelsch-
quote:-Fides-
-Van Bommel doet verplichte inburgeringscursus voor Duitse nationaliteitl-
quote:-gebruikersnaam-
-Helaas voor van Bommel bestaat de Duitse mark al jaren niet meer-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Maikalo-
-Ansichtkaart voor van Basten, met de woorden: Grussen aus der Bayerischen Bierkeller-
Idem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:55 schreef Thelonious het volgende:
Hehe, ik wist dat ik veilig zat.
Beschouw kan wel wat hebben, heeft immers een dikke huid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beschouw, laat ze maar lullen, eindelijk weer een goede jury
Was dat niet waar Foppe en Drenthe aan het rennen waren ofzoiets. In ieder geval wel Foppe en Drenthe op een Jong Oranje training.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef Blawh het volgende:
Deze is laatst nog geweest toch? Sterker nog, ik wil het wel zeker.
Edit: Gezien vele voorgaande onderschriften toch maar 1 ook bedacht.
Goede herinneringen aan die foto, aangezien ik toen won.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Die was dat. Is dus wel gewoon een andere.
Ok, ik zie dingen in het verleden die er dus niet eens zijn. Wat een leven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was dat niet waar Foppe en Drenthe aan het rennen waren ofzoiets. In ieder geval wel Foppe en Drenthe op een Jong Oranje training.
Char is er miljonair mee geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ok, ik zie dingen in het verleden die er dus niet eens zijn. Wat een leven.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Char is er miljonair mee geworden.
Ik wou dat ik zo vals was dat ik zoiets kon.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Je moet het maar kunnen zeg, miljoenen mensen een toneelstukje laten zien alleen om er zelf beter van te worden.Zou ik dus echt nooit kunnen.
Als je het een beetje doet zoals hier kan het wel wat worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Thelonious het volgende:
Ik heb trouwens een poging gedaan om een soortgelijke competitie als deze op te zetten: Nieuws & Achtergrondenfoto- onderschriftcompetitie
Ik vind onderschriften verzinnen gewoon erg tof en zie veel mogelijkheden.
Of anderen dat ook zo zien is even afwachten, maar niet geschoten is altijd mis.
leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Thelonious het volgende:
Ik heb trouwens een poging gedaan om een soortgelijke competitie als deze op te zetten: Nieuws & Achtergrondenfoto- onderschriftcompetitie
Ik vind onderschriften verzinnen gewoon erg tof en zie veel mogelijkheden.
Of anderen dat ook zo zien is even afwachten, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik wou het precies zo doen eigenlijk. Zie geen reden om andere regels of puntentellingen er op na te houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je het een beetje doet zoals hier kan het wel wat worden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo vals was dat ik zoiets kon.
Blawh, begint jouw voornaam toevallig met een A, of een S?
Bas dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
zijn wel toevallig de laatste 2 letters van mijn 3 letterige naam.
Dan ben ik ongeschikt, want Char zit er meestal naast in eerste instantie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
zijn wel toevallig de laatste 2 letters van mijn 3 letterige naam.
Mee eens. De punten moeten goed bijgehouden worden. Ik ben bereid dat te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bas dus.
@thelonious: Dat bedoelde ik, puntentelling. Dit topic schijnt ook niet zo goed te hebben gelopen toen de punten nog niet werden bijgehouden.
Vanaf nu dit maar in dat andere topic doen dan? Kunnen we het er daar wel over hebben, en kijken of er van buiten VBL ook liefhebbers zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Mee eens. De punten moeten goed bijgehouden worden. Ik ben bereid dat te doen.
Jij zat er ook naast, je vroeg of de A of de S de 1e letter was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dan ben ik ongeschikt, want Char zit er meestal naast in eerste instantie.
![]()
Zal ik het huidige excelbestandje van de puntentelling uit dit topic naar je mailadres in je profiel toezenden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Mee eens. De punten moeten goed bijgehouden worden. Ik ben bereid dat te doen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal ik het huidige excelbestandje van de puntentelling uit dit topic naar je mailadres in je profiel toezenden?
Mail mij ook maar, dan pas ik hem aan en stuur ik hem terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal ik het huidige excelbestandje van de puntentelling uit dit topic naar je mailadres in je profiel toezenden?
Volgende week moet het toch naar een ander aangezien ik een maand de hort op ben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mail mij ook maar, dan pas ik hem aan en stuur ik hem terug![]()
Had al aangeboden het een paar weken van je over te nemen. Het is niet te hopen dat je vliegtuig verongelukt, dan zit ik er aan vast.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgende week moet het toch naar een ander aangezien ik een maand de hort op ben.![]()
Bestand verstuurt btw( aan Thelonious dan)
Je gemiddelde is niet gezakt. Da's ook een indicatie van je kwaliteiten, of voor zwartkijkers een indicatie van de kwaliteiten van de jury.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben flink gezakt... Zal nog erger worden ook, want volgende week heb ik weer een introweek
En dat doet Beschouw? Zo niet, ik wil het ook best wel doen. Al heeft Beschouw meer ervaring natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgende week moet het toch naar een ander aangezien ik een maand de hort op ben.![]()
Bestand verstuurt btw( aan Thelonious dan)
en nu 2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit gaat nog moeilijk worden voor mij vanavond. er zitten een hoop leuke onderschriften tussen, en nog maar 1 poedel gegadigde
quote:
wie had jij als winnaar getipt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef Thelonious het volgende:
Moeten we raden wie wie is?
jij niet dit keer, en mijn default poedel vitessezuid heb ik hier ook al lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat ik de poedel al weet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij niet dit keer, en mijn default poedel vitessezuid heb ik hier ook al lang niet meer gezien.
Ik mis alleen nog de trom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Beschouw het volgende:
Is wel spannend zo
quote:-Bayswater-
-Foppe bevrijdt Babel uit zijn benarde positie na botsing met Drenthe-
quote:-EnGCatjuh-
-Foppe de Haan ontdekt nieuw zwart gat-
quote:-ruud_fr-
-Foppe probeert Drenthe's zakken leeg te schudden in de hoop de Game Boy TM weer terug te vinden.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Deoxyribonucleic-
-Drenthe oefent schwabletechnieken om Robben de baas te blijven-
Klaagbaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Klikplekje om te klagen over de uitslag
mooie aanmoedigingsprijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon nog 2e ook, wat een comeback
was ook heel erg lastig om een keuze te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
Leuke inzendingen ditmaal. Zelfs de Poedel is top.
Helpt niet, volgende week zit ik weer 4 dagen in de blubber.quote:
En er zijn ook al een tijdje geen nieuwelingen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
was ook heel erg lastig om een keuze te maken.
er zat echt geen slechte tussen.
Is ook juist. Meestal gingen die met de poedel aan de haal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
En er zijn ook al een tijdje geen nieuwelingen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Rumille het volgende:
Puntje!
Was inderdaad een leuke ronde. Wilde eerst iets doen met Haantje de voorste en Drenthe z'n achterste, maar goed dat ik dat niet gedaan heb. Nieuwe foto graagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
was ook heel erg lastig om een keuze te maken.
er zat echt geen slechte tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie voor nieuwe foto?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
maarMonty Python is dan ook wel erg leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef Bayswater het volgende:
Lionheaad is een nieuwe. 2 puntjes met mijn Monty Python onderschrift![]()
Ik heb de laatste 20 deelnames volgens mij maar 1 poedel gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]is weer eens iets anders dan -1
sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 20 deelnames volgens mij maar 1 poedel gehad.
Van wie was die ook alweer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 20 deelnames volgens mij maar 1 poedel gehad.
http://www.goal.com/nl/MediaImagesGallery.aspx?Id=22344quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef Beschouw het volgende:
firo? wazda?
Dacht het niet. Onder de eerste foto van je link staat ook firo en daar staat maar 1 speler op.quote:
Misschien is het Italiaans voor Sneijder. :pquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:30 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dacht het niet. Onder de eerste foto van je link staat ook firo en daar staat maar 1 speler op.
Ik beantwoord deze vraag heel wantrouwend, maar eerlijk:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:37 schreef Beschouw het volgende:
Even gegoogled. Firo is een sportfoto-persbureau
Waar in Brabant woon je trouwens?
Aha, aan de goede kant dus. Kom zelf van Ossendrecht. Tot mijn 20e in Bergen op Zoom gewoond en ongeveer 25x per jaar ga ik naar Wagenberg, net boven Breda.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik beantwoord deze vraag heel wantrouwend, maar eerlijk:
Tussen Tilburg en Breda.
Ik woon nabij vliegveld Gilze- Rijen. Vandaag stond er zo'n grote Antonov.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Aha, aan de goede kant dus. Kom zelf van Ossendrecht. Tot mijn 20e in Bergen op Zoom gewoond en ongeveer 25x per jaar ga ik naar Wagenberg, net boven Breda.
Hoezo trouwens wantrouwend?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ach, Brabant is toch vaak het pispaaltje op Fok.
Ik zit sinds 1999 op fok, ik zie jij net een paar maanden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoezo dat dan![]()
Ach, er wordt ook vaak genoeg lacherig gedaan over Twente. Toch ben ik er niet minder trots op mijn afkomst om.
Schijt aan. Woon dan wel in Spijkenisse, maar verloochen mijn afkomst niet. Nooit.quote:Hehe, maar er was in ieder geval een tijd dat je hier als Brabander niet veilig over het forum kon.
Ik post inderdaad pas sinds een paar maanden, maar kijk al redelijk aantal jaren (3 ofzo, niet sinds 1999) op FOK!. Ik had alleen eerder een druk genoeg leven om het bij het lezen te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik zit sinds 1999 op fok, ik zie jij net een paar maanden.
Misschien zijn tijden verandert.
Hehe, maar er was in ieder geval een tijd dat je hier als Brabander niet veilig over het forum kon.
Ik ben niet trots op mijn Brabander zijn. Ik ben hier gewoon toevallig geboren. Maar ik heb het geweldig hier, dat is een feit.
Zegt dat niet meer over de anderen dan over de brabanders?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:03 schreef Thelonious het volgende:
Hehe, maar er was in ieder geval een tijd dat je hier als Brabander niet veilig over het forum kon.
Stront in zijn oren ogen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:56 schreef Bayswater het volgende:
Die vent rechts is weg kwijt geloof ik![]()
Tuurlijk maar je bent hier toch voor de lol, niet voor gezeur over je provincie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:28 schreef Blawh het volgende:
Zegt dat niet meer over de anderen dan over de brabanders?
nee, da's Limburgquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef Thelonious het volgende:
Ach, Brabant is toch vaak het pispaaltje op Fok.
Moet nog boodschappen doen. Heb daar zo'n hekel aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:03 schreef Beschouw het volgende:
Nou, ff douchen allemaal en dan uitslag.
Is er geen SRV-wagen in Gilze-Rijen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Moet nog boodschappen doen. Heb daar zo'n hekel aan.
Jawel met groente en fruit komt er zaterdagochtend een vrachtwagen langs, als ik nog lig te pitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is er geen SRV-wagen in Gilze-Rijen?
Tjee. Het leven zit niet mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jawel met groente en fruit komt er zaterdagochtend een vrachtwagen langs, als ik nog lig te pitten.
Moet nu helemaal naar Tilburg, daar is de AH nog open tot 22.00 uur.
Nog even doorFokken en AH is ook dicht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:32 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ach, jawel hoor. Ben gewoon lui.
Ik ga om kwart voor negen. Kwartiertje rijden, kwartiertje shoppen, kwartiertje terugrijden. Ben ik net op tijd voor Jochem Myer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog even doorFokken en AH is ook dicht.
quote:gebruikersnaam
stront aan de knikker
quote:ZoneKill
ADO Den Haag wel diep weggezakt na degradatie.
quote:Beschouw
Grasmat ArenA opnieuw aan vervanging toe
De opmaak is hier te vinden.quote:Maikalo
Wamberto onherkenbaar tijdens rentree op de nederlandse velden.
Zelfs de poedel was leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vorige foto met Drenthe en Foppe was geniaal
het eerste wat me te binnen schootquote:
Best wel kans dat je wint met dit onderschriftquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik winnen, ik kan morgen geen jurering doen ivm ontgroening.
Maar een (paar) puntje(s) als steuntje in de rug mag altijd.
Als onderdeel van jouw ontgroening krijg je de poedel .quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik winnen, ik kan morgen geen jurering doen ivm ontgroening.
Maar een (paar) puntje(s) als steuntje in de rug mag altijd.
-Spelers over Mansveld: 'Ja soms zie je hem de hele wedstrijd niet, dan lijkt het wel alsof ie niet op het veld loopt.-
-Mansveld ontkent lat-relatie-
quote:-EnGCatjuh-
-Aad is niet Mans genoeg om terug het Veld op te komen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Aad Mans-lat-
Jij hebt er dan ook geen verstand van. Wat je keer op keer bewijst in de NWS editiequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Snap niets van de nummer 2 en 3. Ik vond die van Waaghals wel goed.
quote:
Heul niet waarquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Terechte winnaar. Nummer drie ook erg sterk.
De jouwe is gewoon net niet goed genoeg geformuleerd na de komma.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen verstand van. Wat je keer op keer bewijst in de NWS editie![]()
Wat dan, mag 'als' weg bij 'lijken' ofzoiets dan? Zeg het mequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De jouwe is gewoon net niet goed genoeg geformuleerd na de komma.
Nader bezien had ik na de komma iets heel anders neergezegd bijv. dan weet je niet waar hij uithangt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat dan, mag 'als' weg bij 'lijken' ofzoiets dan? Zeg het me![]()
Hij zal het nooit leren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
goede jury. hij wordt er steeds meer bedreven in.
Ja, verschil moet er zijn he. Wilde juist iets met het veld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nader bezien had ik na de komma iets heel anders neergezegd bijv. dan weet je niet waar hij uithangt.
Ofzoiets.
Je had deze moeten doen: Aad tegen engeltje op de lat: " Hooi!!"quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je had deze moeten doen: Aad tegen engeltje op de lat: " Hooi!!"
Dat was idee 2 maar ik vond deze eigenlijk beter. Verkeerd gedacht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je had deze moeten doen: Aad tegen engeltje op de lat: " Hooi!!"
EnGCatjuh gaat het niet doen, dus ga je gang.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef Borizzz het volgende:
Nieuwe picca?
Coach Rene Temminkquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Manchester United traint voor deelname aan Paralympische Spelen. Coach Rene Temmink: 'Nani is er klaar voor'
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef LongOne het volgende:
[afbeelding]
Het spelletje 'wie het langst op het een been staat heeft gewonnen' blijkt niets voor Evra te zijn.
Die heeft een ontgroening, dus gebruiksnaam of Gordon_Shumway moeten gaan jureren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Hebben we dat weer:
Gebruikersnaam: EnGCatjuh
Laatste bezoek: 1 dag, 1 uur geleden
quote:- Deoxyribonucleic -
- Rio Ferdinand: is het nou Nani of Nina? -
- Nani valt stijl achterover als hij hoort wat zijn transfersom was -
quote:- Knoekie -
- Manchester United traint voor deelname aan Paralympische Spelen. Coach Rene Temmink: 'Nani is er klaar voor' -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco-
- Kijk jongens, Zidane speelt nog wel!!! -
Stoppen, heb je een mooi gemiddelde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:35 schreef Knoekie het volgende:
Woei, eerste keer dat ik meedoe en meteen win ik..
Hij heeft zojuist een kopstoot gekregen.quote:Poedel zal wel hilarisch zijn als je hem begrijpt, maar ik begrijp ‘m niet.
Snapte je ook niet zekerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Stoppen, heb je een mooi gemiddelde.
@LongOne: Ik had jou eerst als poedel![]()
Nope. De huidige snap ik inmiddelsquote:
Ik vond de nr. 2 ook niet bijster sterk, bij de nummer 3 lag ik wel in een deuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef LongOne het volgende:
Ik vind de poedel sowieso beter dan nummer #2, die vind ik echt geen punten waard.
Ik zal het uitleggen. Na een uitslag plaatst de winnaar een foto, en de volgende dag is er bij die foto dan pas weer een nieuwe uitslag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe uitslag graag.
zo moe van, die gasten die net komen kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen. Na een uitslag plaatst de winnaar een foto, en de volgende dag is er bij die foto dan pas weer een nieuwe uitslag.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo moe van, die gasten die net komen kijken![]()
nee, is niks mis met dezequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe uitslag graag.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Verbeek: "Verrek, dacht toch echt dat jij Dick Jol was"
Van harte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:52 schreef Beschouw het volgende:
Ben vanavond afwezig. Broer jarig.
Waar wil je het hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
Uitslag?
Jij vroeg om uitslag, niet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef Rumille het volgende:
Op jouw armen?
-Verbeek:'Jij zorgt er toch altijd weer voor dat ik me down voel.-
quote:-Thelonious-
-Verbeek: " Ahh, joh! Laat mij nou die penalty nemen. "-
quote:-Bayswater-
-Temmink: "Zo ventje, mijn zoontje zegt dat jij zijn vlaggetje af wil pakken. Hoe oud ben je nou?"
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Borizzz-
-Temmink tegen Verbeek: Ik heb nog wel meer hobby's met mijn fluit...-
wat niet danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury, alleen onderschrift van thelonious klopt niet helemaal
Net stond daar de link van het plaatje.quote:
ik kon hem niet vinden, jij wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Thelonious het volgende:
Bedankt voor de punten jury!
Maar wat is er precies mis met de nieuwe opmaak, aangezien de oude opmaak weer gebruikt is.
Hij staat in dit topic, voor mij zelfs op deze paginaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik kon hem niet vinden, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |