Ik wilde iets met Beschouw doen, uiteraard, maar er is verrekte weinig ruimte voor een titel.quote:
Uitslagquote:
Woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:01 schreef Bayswater het volgende:
De grote vraag is natuurlijk of de gier al ingelopen is. Zal eens de puntjes gaan tellen.
Beschouw staat 2e. Jouw poedel is dus niet de enige onrechtvaardigheid van de laatste weken.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:05 schreef Waaghals het volgende:
ik kap ermee
Ach kom op, regelmatig vindt er een onrechtvaardig voorval plaats. De jury ziet weleens de dubbele bodem over het hoofd. Shit happens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:05 schreef Waaghals het volgende:
ik kap ermee
beter dan:quote:
Misschien kunnen we een regel invoeren dat als Beschouw wint dan automatisch de nummer 2 als winnaar wordt beschouwd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ach kom op, regelmatig vindt er een onrechtvaardig voorval plaats. De jury ziet weleens de dubbele bodem over het hoofd. Shit happens.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Helaas voor van Bommel bestaat de Duitse mark al jaren niet meer
ja sorry ik snapte hem nu pas, ik dacht dat het eerst een meer rasistische onderschrift was. Maar ik ging het opnieuw lezen en nu snap ik hem pas.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
o Ja , en bij mij had Waaghals de vorige ronde gewonnen.
snap niks van die poedel
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:33 schreef Maikalo het volgende:
ff de wiki aangepast zodat het rijtje met vorige delen er weer fatsoenlijk in staat![]()
Kom net uit mijn werk. Even een kopje koffie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef Beschouw het volgende:
Waar blijft inzending van Thelonious![]()
[afbeelding]
quote:-Gordon_Shumway-
-Bommelsch-
quote:-Fides-
-Van Bommel doet verplichte inburgeringscursus voor Duitse nationaliteitl-
quote:-gebruikersnaam-
-Helaas voor van Bommel bestaat de Duitse mark al jaren niet meer-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Maikalo-
-Ansichtkaart voor van Basten, met de woorden: Grussen aus der Bayerischen Bierkeller-
Idem.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:55 schreef Thelonious het volgende:
Hehe, ik wist dat ik veilig zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |