Jij hebt er dan ook geen verstand van. Wat je keer op keer bewijst in de NWS editiequote:Op zondag 26 augustus 2007 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Snap niets van de nummer 2 en 3. Ik vond die van Waaghals wel goed.
quote:
Heul niet waarquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Terechte winnaar. Nummer drie ook erg sterk.
De jouwe is gewoon net niet goed genoeg geformuleerd na de komma.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jij hebt er dan ook geen verstand van. Wat je keer op keer bewijst in de NWS editie![]()
Wat dan, mag 'als' weg bij 'lijken' ofzoiets dan? Zeg het mequote:Op zondag 26 augustus 2007 21:04 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De jouwe is gewoon net niet goed genoeg geformuleerd na de komma.
Nader bezien had ik na de komma iets heel anders neergezegd bijv. dan weet je niet waar hij uithangt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wat dan, mag 'als' weg bij 'lijken' ofzoiets dan? Zeg het me![]()
Hij zal het nooit leren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
goede jury. hij wordt er steeds meer bedreven in.
Ja, verschil moet er zijn he. Wilde juist iets met het veld.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nader bezien had ik na de komma iets heel anders neergezegd bijv. dan weet je niet waar hij uithangt.
Ofzoiets.
Je had deze moeten doen: Aad tegen engeltje op de lat: " Hooi!!"quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je had deze moeten doen: Aad tegen engeltje op de lat: " Hooi!!"
Dat was idee 2 maar ik vond deze eigenlijk beter. Verkeerd gedacht.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je had deze moeten doen: Aad tegen engeltje op de lat: " Hooi!!"
EnGCatjuh gaat het niet doen, dus ga je gang.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:14 schreef Borizzz het volgende:
Nieuwe picca?
Coach Rene Temminkquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:16 schreef Knoekie het volgende:
[afbeelding]
Manchester United traint voor deelname aan Paralympische Spelen. Coach Rene Temmink: 'Nani is er klaar voor'
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:38 schreef LongOne het volgende:
[afbeelding]
Het spelletje 'wie het langst op het een been staat heeft gewonnen' blijkt niets voor Evra te zijn.
Die heeft een ontgroening, dus gebruiksnaam of Gordon_Shumway moeten gaan jureren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:12 schreef Bayswater het volgende:
Hebben we dat weer:
Gebruikersnaam: EnGCatjuh
Laatste bezoek: 1 dag, 1 uur geleden
quote:- Deoxyribonucleic -
- Rio Ferdinand: is het nou Nani of Nina? -
quote:-gebruikersnaam-
- Nani valt stijl achterover als hij hoort wat zijn transfersom was -
quote:- Knoekie -
- Manchester United traint voor deelname aan Paralympische Spelen. Coach Rene Temmink: 'Nani is er klaar voor' -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Luco-
- Kijk jongens, Zidane speelt nog wel!!! -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |