nee, da's Limburgquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef Thelonious het volgende:
Ach, Brabant is toch vaak het pispaaltje op Fok.
Moet nog boodschappen doen. Heb daar zo'n hekel aan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:03 schreef Beschouw het volgende:
Nou, ff douchen allemaal en dan uitslag.
Is er geen SRV-wagen in Gilze-Rijen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Moet nog boodschappen doen. Heb daar zo'n hekel aan.
Jawel met groente en fruit komt er zaterdagochtend een vrachtwagen langs, als ik nog lig te pitten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is er geen SRV-wagen in Gilze-Rijen?
Tjee. Het leven zit niet mee.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Jawel met groente en fruit komt er zaterdagochtend een vrachtwagen langs, als ik nog lig te pitten.
Moet nu helemaal naar Tilburg, daar is de AH nog open tot 22.00 uur.
Nog even doorFokken en AH is ook dicht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:32 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ach, jawel hoor. Ben gewoon lui.
Ik ga om kwart voor negen. Kwartiertje rijden, kwartiertje shoppen, kwartiertje terugrijden. Ben ik net op tijd voor Jochem Myer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog even doorFokken en AH is ook dicht.
quote:gebruikersnaam
stront aan de knikker
quote:ZoneKill
ADO Den Haag wel diep weggezakt na degradatie.
quote:Beschouw
Grasmat ArenA opnieuw aan vervanging toe
De opmaak is hier te vinden.quote:Maikalo
Wamberto onherkenbaar tijdens rentree op de nederlandse velden.
Zelfs de poedel was leukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vorige foto met Drenthe en Foppe was geniaal
het eerste wat me te binnen schootquote:
Best wel kans dat je wint met dit onderschriftquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik winnen, ik kan morgen geen jurering doen ivm ontgroening.
Maar een (paar) puntje(s) als steuntje in de rug mag altijd.
Als onderdeel van jouw ontgroening krijg je de poedel .quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mocht ik winnen, ik kan morgen geen jurering doen ivm ontgroening.
Maar een (paar) puntje(s) als steuntje in de rug mag altijd.
quote:-Gordon_Shumway-
-Spelers over Mansveld: 'Ja soms zie je hem de hele wedstrijd niet, dan lijkt het wel alsof ie niet op het veld loopt.-
quote:-gebruikersnaam-
-Mansveld ontkent lat-relatie-
quote:-EnGCatjuh-
-Aad is niet Mans genoeg om terug het Veld op te komen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Aad Mans-lat-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |