Ik mis alleen nog de trom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Beschouw het volgende:
Is wel spannend zo
quote:-Bayswater-
-Foppe bevrijdt Babel uit zijn benarde positie na botsing met Drenthe-
quote:-EnGCatjuh-
-Foppe de Haan ontdekt nieuw zwart gat-
quote:-ruud_fr-
-Foppe probeert Drenthe's zakken leeg te schudden in de hoop de Game Boy TM weer terug te vinden.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Deoxyribonucleic-
-Drenthe oefent schwabletechnieken om Robben de baas te blijven-
Klaagbaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Klikplekje om te klagen over de uitslag
mooie aanmoedigingsprijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon nog 2e ook, wat een comeback
was ook heel erg lastig om een keuze te maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef Beschouw het volgende:
Leuke inzendingen ditmaal. Zelfs de Poedel is top.
Helpt niet, volgende week zit ik weer 4 dagen in de blubber.quote:
En er zijn ook al een tijdje geen nieuwelingen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
was ook heel erg lastig om een keuze te maken.
er zat echt geen slechte tussen.
Is ook juist. Meestal gingen die met de poedel aan de haal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Blawh het volgende:
[..]
En er zijn ook al een tijdje geen nieuwelingen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:21 schreef Rumille het volgende:
Puntje!
Was inderdaad een leuke ronde. Wilde eerst iets doen met Haantje de voorste en Drenthe z'n achterste, maar goed dat ik dat niet gedaan heb. Nieuwe foto graagquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
was ook heel erg lastig om een keuze te maken.
er zat echt geen slechte tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie voor nieuwe foto?There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
maarMonty Python is dan ook wel erg leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef Bayswater het volgende:
Lionheaad is een nieuwe. 2 puntjes met mijn Monty Python onderschrift![]()
Ik heb de laatste 20 deelnames volgens mij maar 1 poedel gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]is weer eens iets anders dan -1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |