Beschouw kan wel wat hebben, heeft immers een dikke huid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Beschouw, laat ze maar lullen, eindelijk weer een goede jury
Was dat niet waar Foppe en Drenthe aan het rennen waren ofzoiets. In ieder geval wel Foppe en Drenthe op een Jong Oranje training.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:35 schreef Blawh het volgende:
Deze is laatst nog geweest toch? Sterker nog, ik wil het wel zeker.
Edit: Gezien vele voorgaande onderschriften toch maar 1 ook bedacht.
Goede herinneringen aan die foto, aangezien ik toen won.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Die was dat. Is dus wel gewoon een andere.
Ok, ik zie dingen in het verleden die er dus niet eens zijn. Wat een leven.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Was dat niet waar Foppe en Drenthe aan het rennen waren ofzoiets. In ieder geval wel Foppe en Drenthe op een Jong Oranje training.
Char is er miljonair mee geworden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ok, ik zie dingen in het verleden die er dus niet eens zijn. Wat een leven.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Char is er miljonair mee geworden.
Ik wou dat ik zo vals was dat ik zoiets kon.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Je moet het maar kunnen zeg, miljoenen mensen een toneelstukje laten zien alleen om er zelf beter van te worden.Zou ik dus echt nooit kunnen.
Als je het een beetje doet zoals hier kan het wel wat worden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Thelonious het volgende:
Ik heb trouwens een poging gedaan om een soortgelijke competitie als deze op te zetten: Nieuws & Achtergrondenfoto- onderschriftcompetitie
Ik vind onderschriften verzinnen gewoon erg tof en zie veel mogelijkheden.
Of anderen dat ook zo zien is even afwachten, maar niet geschoten is altijd mis.
leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:59 schreef Thelonious het volgende:
Ik heb trouwens een poging gedaan om een soortgelijke competitie als deze op te zetten: Nieuws & Achtergrondenfoto- onderschriftcompetitie
Ik vind onderschriften verzinnen gewoon erg tof en zie veel mogelijkheden.
Of anderen dat ook zo zien is even afwachten, maar niet geschoten is altijd mis.
Ik wou het precies zo doen eigenlijk. Zie geen reden om andere regels of puntentellingen er op na te houden.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je het een beetje doet zoals hier kan het wel wat worden.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:01 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo vals was dat ik zoiets kon.
Blawh, begint jouw voornaam toevallig met een A, of een S?
Bas dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
zijn wel toevallig de laatste 2 letters van mijn 3 letterige naam.
Dan ben ik ongeschikt, want Char zit er meestal naast in eerste instantie.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
zijn wel toevallig de laatste 2 letters van mijn 3 letterige naam.
Mee eens. De punten moeten goed bijgehouden worden. Ik ben bereid dat te doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bas dus.
@thelonious: Dat bedoelde ik, puntentelling. Dit topic schijnt ook niet zo goed te hebben gelopen toen de punten nog niet werden bijgehouden.
Vanaf nu dit maar in dat andere topic doen dan? Kunnen we het er daar wel over hebben, en kijken of er van buiten VBL ook liefhebbers zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Mee eens. De punten moeten goed bijgehouden worden. Ik ben bereid dat te doen.
Jij zat er ook naast, je vroeg of de A of de S de 1e letter was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:15 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dan ben ik ongeschikt, want Char zit er meestal naast in eerste instantie.
![]()
Zal ik het huidige excelbestandje van de puntentelling uit dit topic naar je mailadres in je profiel toezenden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:16 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Mee eens. De punten moeten goed bijgehouden worden. Ik ben bereid dat te doen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal ik het huidige excelbestandje van de puntentelling uit dit topic naar je mailadres in je profiel toezenden?
Mail mij ook maar, dan pas ik hem aan en stuur ik hem terugquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zal ik het huidige excelbestandje van de puntentelling uit dit topic naar je mailadres in je profiel toezenden?
Volgende week moet het toch naar een ander aangezien ik een maand de hort op ben.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Mail mij ook maar, dan pas ik hem aan en stuur ik hem terug![]()
Had al aangeboden het een paar weken van je over te nemen. Het is niet te hopen dat je vliegtuig verongelukt, dan zit ik er aan vast.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgende week moet het toch naar een ander aangezien ik een maand de hort op ben.![]()
Bestand verstuurt btw( aan Thelonious dan)
Je gemiddelde is niet gezakt. Da's ook een indicatie van je kwaliteiten, of voor zwartkijkers een indicatie van de kwaliteiten van de jury.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben flink gezakt... Zal nog erger worden ook, want volgende week heb ik weer een introweek
En dat doet Beschouw? Zo niet, ik wil het ook best wel doen. Al heeft Beschouw meer ervaring natuurlijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:39 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Volgende week moet het toch naar een ander aangezien ik een maand de hort op ben.![]()
Bestand verstuurt btw( aan Thelonious dan)
en nu 2quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
Dit gaat nog moeilijk worden voor mij vanavond. er zitten een hoop leuke onderschriften tussen, en nog maar 1 poedel gegadigde
quote:
wie had jij als winnaar getipt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:09 schreef Thelonious het volgende:
Moeten we raden wie wie is?
jij niet dit keer, en mijn default poedel vitessezuid heb ik hier ook al lang niet meer gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat ik de poedel al weet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jij niet dit keer, en mijn default poedel vitessezuid heb ik hier ook al lang niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |