Stoppen, heb je een mooi gemiddelde.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:35 schreef Knoekie het volgende:
Woei, eerste keer dat ik meedoe en meteen win ik..
Hij heeft zojuist een kopstoot gekregen.quote:Poedel zal wel hilarisch zijn als je hem begrijpt, maar ik begrijp ‘m niet.
Snapte je ook niet zekerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Stoppen, heb je een mooi gemiddelde.
@LongOne: Ik had jou eerst als poedel![]()
Nope. De huidige snap ik inmiddelsquote:
Ik vond de nr. 2 ook niet bijster sterk, bij de nummer 3 lag ik wel in een deuk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:32 schreef LongOne het volgende:
Ik vind de poedel sowieso beter dan nummer #2, die vind ik echt geen punten waard.
Ik zal het uitleggen. Na een uitslag plaatst de winnaar een foto, en de volgende dag is er bij die foto dan pas weer een nieuwe uitslag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe uitslag graag.
zo moe van, die gasten die net komen kijkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik zal het uitleggen. Na een uitslag plaatst de winnaar een foto, en de volgende dag is er bij die foto dan pas weer een nieuwe uitslag.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:46 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zo moe van, die gasten die net komen kijken![]()
nee, is niks mis met dezequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:59 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe uitslag graag.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Verbeek: "Verrek, dacht toch echt dat jij Dick Jol was"
Van harte.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:52 schreef Beschouw het volgende:
Ben vanavond afwezig. Broer jarig.
Waar wil je het hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
Uitslag?
Jij vroeg om uitslag, niet ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:59 schreef Rumille het volgende:
Op jouw armen?
quote:-Gordon_Shumway-
-Verbeek:'Jij zorgt er toch altijd weer voor dat ik me down voel.-
quote:-Thelonious-
-Verbeek: " Ahh, joh! Laat mij nou die penalty nemen. "-
quote:-Bayswater-
-Temmink: "Zo ventje, mijn zoontje zegt dat jij zijn vlaggetje af wil pakken. Hoe oud ben je nou?"
-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Borizzz-
-Temmink tegen Verbeek: Ik heb nog wel meer hobby's met mijn fluit...-
wat niet danquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Goede jury, alleen onderschrift van thelonious klopt niet helemaal
Net stond daar de link van het plaatje.quote:
ik kon hem niet vinden, jij wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:18 schreef Thelonious het volgende:
Bedankt voor de punten jury!
Maar wat is er precies mis met de nieuwe opmaak, aangezien de oude opmaak weer gebruikt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |