je kan merken dat het een port is van de xboxquote:
Ik heb een 32Mb kaart in mijn thuis PC, en een 128 in mijn laptop... kom ik daarmee weg voor Bioshock?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan merken dat het een port is van de xbox
de besturing is aan de mindere kant.
en helaas geen gerenderd lichaam (benen en zo)
voor de rest ziet het er wel ok uit.
je kan trouwens ook een xbox controller gebruiken in dat spel.
en helaas is widescreen geen widescreen.
dus als je mij het vraagt een middelmatige shooter. ziet er wel mooi uit dat wel.(maja ik heb dan ook een supercomputer)
hoppla nonnenkledingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:40 schreef Sequencial het volgende:
En hopla:
[afbeelding]
Jeez, ik moet wat gaan doen nu![]()
Doe mij ook een broodjequote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:42 schreef DeToXiC het volgende:
ik moet broodjes halen voor de collega's.... brb
Je hebt niet besteld via de zelfgebouwde broodjes-haal-applicatie...quote:
Ik dacht dat je het voor de 360 had gekocht... daarom dat ik je in het vorige topic vroeg of je de LE of NE had...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan merken dat het een port is van de xbox
de besturing is aan de mindere kant.
en helaas geen gerenderd lichaam (benen en zo)
voor de rest ziet het er wel ok uit.
je kan trouwens ook een xbox controller gebruiken in dat spel.
en helaas is widescreen geen widescreen.
dus als je mij het vraagt een middelmatige shooter. ziet er wel mooi uit dat wel.(maja ik heb dan ook een supercomputer)
Je maakte een grapjequote:
als je hem via Jamba besteld welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:40 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik heb een 32Mb kaart in mijn thuis PC, en een 128 in mijn laptop... kom ik daarmee weg voor Bioshock?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je hem via Jamba besteld wel
nee ik had de demo voor de pc gedownloadquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:43 schreef NX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het voor de 360 had gekocht... daarom dat ik je in het vorige topic vroeg of je de LE of NE had...
Op de X360 ziet het er zeer goed uit, ga em binnenkort ook halen, wel de LE!
Hehehe...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je maakte een grapje![]()
![]()
![]()
![]()
Nu even serieus
opblaas ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:54 schreef NX het volgende:
LE staat voor Limited Edition en NE staat voor Normal Edition.
Bij de Limited Edition krijg je een gelimiteerd box en een pop.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
hier ben ik weer....
nou heb ik wel wat te doen ... maar tijd genoeg om te FOKKEN!quote:
geef het telefoon nr ff van je baas, dat gaat mooi niet door!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:33 schreef DeToXiC het volgende:
Had ik al gemeld dat ik vrijdag een snipperdag neem...Ah, lekker uitslapen...beetje PS3'en....mmmmm!!!
nou als dat zo gemakkelijk gaat moet je gelijk gebruik maken van de situatiequote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:39 schreef DeToXiC het volgende:
ik heb het al geregeld....
ik zei: "Cor, ik neem vrijdag een snipperdag...lekker ps3'en"
en Cor zei: "Doe dat jongen..."
Ik ben gedetacheerd... dat moet ik met mijn echte baas overleggen...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als dat zo gemakkelijk gaat moet je gelijk gebruik maken van de situatie
opslag vragen
ah das jammer jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:43 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ben gedetacheerd... dat moet ik met mijn echte baas overleggen...![]()
moet je wel echte drop posten hehquote:
Oe, zachte zoete drop is idd beter!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je wel echte drop posten heh
[afbeelding]
Ik heb Resistance, Motrostorm en R6 Las Vegas.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das jammer ja
is die ps3 trouwens wat ?
ik wil er eigelijk een kopen , maar ik mis de leuke spellen
doe je dat met een camera of telefoon ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:56 schreef Dylanesque het volgende:
Dat was weer leuk, deze keer wel herten gezien
[afbeelding]
Nou, dat haal ik in een maand ook welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
ongeveer 2 kg per hoofd van de bevolking
Telefoon, Nokia N73quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je dat met een camera of telefoon ?
ik doe ook maar wat hoorquote:
hmm , ja ik baal een beetje van telefoons.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
Maar wel erg ingezoomd, dus lelijker
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm , ja ik baal een beetje van telefoons.
ze blijven kapot gaan bij mij
heb er al 9 versleten gvd
tja 10 jaar tijd ofzo.quote:
tja ik zoek er eigelijk eentje in zweden ofzoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ze woont wel in Basel he![]()
maar afstand moet geen probleem zijn met magnolia in delfzijl![]()
Dan moet je ff Kuno een pmmetje sturen, die zit daar volgens mij nuquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja ik zoek er eigelijk eentje in zweden ofzo
Damn, ik heb in 10 jaar 5 telefoons gehad volgens mijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tja 10 jaar tijd ofzo.
de eerste 2 werkte nog prima, maar ik moest zonodig een andere natuurlijk.
had ik die maar nooit weggegooid.
de rest hebben altijd software/hardware fouten
Maar na 2 jaar heb ik het altijd wel gehad. Toch wel leuk om allemaal nieuwe snufjes te hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
hoe minder op die telefoons zit, hoe langer ze goed blijven
ja precies. wat moet ik met een radio/ mp3 speler op zon ding man. allemaal onzin wat erop zit. ik wil alleen bellen en sms en , meer niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
hoe minder op die telefoons zit, hoe langer ze goed blijven
Ik gebruik nou m'n telefoon als mp3-speler nadat mn ipod en sony-dingetje t allebei hebben opgegevenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. wat moet ik met een radio/ mp3 speler op zon ding man. allemaal onzin wat erop zit. ik wil alleen bellen en sms en , meer niet.
ik hoop niet dat jij ook zon iemand bent die in de tram dat ding dus mp3s af laat spelen op de speakersquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maar na 2 jaar heb ik het altijd wel gehad. Toch wel leuk om allemaal nieuwe snufjes te hebben.
O_Oquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik gebruik nou m'n telefoon als mp3-speler nadat mn ipod en sony-dingetje t allebei hebben opgegeven
Ik ben iemand die uit solidariteit van de medepassagiers nooit belt in trams als t niet hoeft en zelfs m'n oordopjes niet te hard zetquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop niet dat jij ook zon iemand bent die in de tram dat ding dus mp3s af laat spelen op de speakers
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben iemand die uit solidariteit van de medepassagiers nooit belt in trams als t niet hoeft en zelfs m'n oordopjes niet te hard zet
volgens mijn collega wordt er alleen r&b en rap gedraaid.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
En trouwens, denk je dat je ooit iemand in de tram Bob Dylan door z'n speakertjes laat knallen
Ik kom ook wel eens hardcore tegen, maar dat is zeldzaam. Inderdaad rap/r&b. Gelukkig nooit op weg naar m'n werk of op de terugweg, dan zou ik gek wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mijn collega wordt er alleen r&b en rap gedraaid.
gelukkig heb ik zoiets nog niet meegemaakt
Mr. TRAMbourine man?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
En trouwens, denk je dat je ooit iemand in de tram Bob Dylan door z'n speakertjes laat knallen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef -Magnolia- het volgende:
helleuw![]()
Tussen het nakijken, voorbereiden, plannen door![]()
De compu op mn school is wel heeeeeeeeeeeeel sloomquote:
idd! gebruik alleen mijn wifi verbinding via mijn telefoon om mijn mail te checken (hoef ik mijn pc niet aan te doen) mp3 heb ik een goede mp3 speler voor, en foto´s maak ik wel met mijn DSLR ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. wat moet ik met een radio/ mp3 speler op zon ding man. allemaal onzin wat erop zit. ik wil alleen bellen en sms en , meer niet.
Maakt niet uit, je bent erquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
De compu op mn school is wel heeeeeeeeeeeeel sloom![]()
Mja das waarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent erMein Schatz!
![]()
![]()
Nope, weer ruzie met dezelfde....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Is je klasje lief voor je vandaag?![]()
goedesmiddags!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef -Magnolia- het volgende:
helleuw![]()
Tussen het nakijken, voorbereiden, plannen door![]()
Ik zie het al, het is een stomputer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef -Magnolia- het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nope, weer ruzie met dezelfde....
Maar ik ga weer ff verde,r bye bye!
echt niet zo traag als hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik heb gisteren al een uurtje opgenomen. denk dat ik dat vandaag maar niet doe. ff timen dat ik bij mn ouders langsschiet rond etenstijd. dat of de chinees ieder gevalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
nog 4 uur.. ik denk dat ik een uurtje eerder wegga en lekker de bios induik
Ik heb maandag een uurtje langer gewerkt, dat kan ik vandaag best compenserenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb gisteren al een uurtje opgenomen. denk dat ik dat vandaag maar niet doe. ff timen dat ik bij mn ouders langsschiet rond etenstijd. dat of de chinees ieder geval
En STOP!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:52 schreef Dylanesque het volgende:
Ziet er naar uit dat we weer een dieptepunt hebben bereikt hier...
hey een beetje hart voor de zaak! de zaak is ook hard voor jouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb maandag een uurtje langer gewerkt, dat kan ik vandaag best compenseren
Helemaal niet, de zaak laat me de hele dag spelletjes spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey een beetje hart voor de zaak! de zaak is ook hard voor jou
Citrix heb ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
sjonge sjonge zeg de klotezooi bleef hier vast lopen...... lang leve citrix![]()
![]()
Hier geen last van, hoewel m'n pc wel opeens vastloopt bij topics met NSFW-titelsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
sjonge sjonge zeg de klotezooi bleef hier vast lopen...... lang leve citrix![]()
![]()
En top(product):quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
![]()
Mja.. was éigenlijk om 12.15 vrij.. potverdorie nog 3 uur aan t voorbereiden en overleggen geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oja, schooltijden heGezellig, t is een beetje saai hier
![]()
lekker wasted raken vanavondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Én morgen vrijBezatten, voetbal kijken en omvallen richting bed.
Helleuw!quote:
Owja, schooltijden op woensdagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja.. was éigenlijk om 12.15 vrij.. potverdorie nog 3 uur aan t voorbereiden en overleggen geweest![]()
Oeh dat is misschien nog leuker, als Ned een saaie wedstrijd wordt.. Misschien mag ik wel bij Magnolia komen kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker wasted raken vanavond
je hebt ook engeland vs duitsland op de bbc
Donderdag: Typen voor school en fokkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Owja, schooltijden op woensdag
Maar nu wel weekend toch?
Magnolia gaat Crime Night op Veronica kijken!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oeh dat is misschien nog leuker, als Ned een saaie wedstrijd wordt.. Misschien mag ik wel bij Magnolia komen kijken![]()
En nee, alles verloopt niet lekker nog in mn klasjequote:
Ow.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Magnolia gaat Crime Night op Veronica kijken!
NCIS, Criminal Minds![]()
Mja.. dat mag je wel bij me komen kijkenquote:
Kan je t nog wel aan allemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En nee, alles verloopt niet lekker nog in mn klasje![]()
Ja joh...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kan je t nog wel aan allemaal![]()
![]()
Oh...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
oeh ik moet zelfs naar huis! magno succes
niet NCIS en Numb3rs?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Magnolia gaat Crime Night op Veronica kijken!
NCIS, Criminal Minds![]()
Dat is op de maandag schat...quote:
Ik weet wat snert is...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
whehe
[afbeelding]
(snert in een kop)
Helleuw en welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef Nebu het volgende:
dus hier kan ik me melden als ik me verveel op mijn werk??? Kom ik nu pas achter...zonde. Ik had iedere dag wel wat kunnen schrijven..
Mijn vriendin kijkt dat ook altijd. En dan kijk ik meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat is op de maandag schat...
Kijk ik ook
Hoe meer zielen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef Nebu het volgende:
dus hier kan ik me melden als ik me verveel op mijn werk??? Kom ik nu pas achter...zonde. Ik had iedere dag wel wat kunnen schrijven..
Ik verbaas me er ook nog steeds over dat ik vorige week helemaal 'geen-reet-topique'-loos heb volbracht...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef Nebu het volgende:
verplicht is nooit leukquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt dat ook altijd. En dan kijk ik mee![]()
trouwens, wat een geweldig onderschrift heb jijquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik verbaas me er ook nog steeds over dat ik vorige week helemaal 'geen-reet-topique'-loos heb volbracht...
doei doeiquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef -Magnolia- het volgende:
Nu niet meer, want ik ga
Tot morgen!![]()
Hetzelfde dat jij dat nu ook niet hebt....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:46 schreef Nebu het volgende:
hoe komt dat nou dat jullie geen reet te doen hebben op je werk?
Dat heb ik nou met Desperate Housewivesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef DeToXiC het volgende:
Mijn vriendin kijkt dat ook altijd. En dan kijk ik mee![]()
NCIS en Numb3rs is best wel leuk... Criminal minds ook..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:48 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Desperate Housewives![]()
heb jij dan ook bijna geen collega's en zeker geen leuke collega's?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:47 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Hetzelfde dat jij dat nu ook niet hebt....![]()
Friends rules!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:45 schreef -Magnolia- het volgende:
trouwens, wat een geweldig onderschrift heb jij![]()
Ook op mijn lijst...evenals Angelina Joliequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:52 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Jennifer Aniston zou definitely op m'n lijstje staan whehe
nog maar even een picquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:53 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ook op mijn lijst...evenals Angelina Jolie![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nog maar even een pic
[afbeelding]
Tja, de inspiratie staat soms in de kleinste lettertjesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:03 schreef DeToXiC het volgende:
Aardige heerschende tekst Sequencial
Hm, Jen laat het op mijn scherm nu ook ff afweten... andere proberen dan maar, ook toploos (maar wel top!):quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:09 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zie je niet. ik zie alleen rooie kruizen. hmm volgens mij begin ik malende te worden
ik op roodharigequote:
Zo dan, zeg maar halve garequote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:27 schreef WhiteLightning het volgende:
even maar een gare foto van lindsay
[afbeelding]
Beterquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
ok een mooie dan
[afbeelding]
idd , triest allemaal.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef Sequencial het volgende:
[..]
BeterBeetje make-up, minder drank en een stel laarzen doen wonderen haha.
hmm klinkt goed. pics ??!?!?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:37 schreef Sequencial het volgende:
Babi pangang met satesaus [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm klinkt goed. pics ??!?!?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:11 schreef Dylanesque het volgende:
Goeiemorgen.. dit is m'n vrije dag.. ik zou nog in m'n bed moeten liggen
heb je niet kunnen slapen vd fantastische uitslag ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:11 schreef Dylanesque het volgende:
Goeiemorgen.. dit is m'n vrije dag.. ik zou nog in m'n bed moeten liggen
Nee ik ben gewoon vroeg wakker omdat k nu helemaal in dat werkritme zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niet kunnen slapen vd fantastische uitslag ?
fijne "Geen reet te doen op je werk" dag bedoel jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon vroeg wakker omdat k nu helemaal in dat werkritme zit
Ik ga lekker ontbijten en de deur uit, fijne werkdag allemaal![]()
Wees blij dat je nog iets kan gaan doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:14 schreef Nebu het volgende:
Ik heb pas rond 12.30 wat te doen. Tot die tijd moet ik mezelf vermaken. Dit gaat weer een lange dag worden....
Harry Potter?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Ik heb geen taken, behalve een beetje lezen. En toch zit ik tot kwart over 5.
wat een ellende...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog iets kan gaan doen.
Ik heb geen taken, behalve een beetje lezen. En toch zit ik tot kwart over 5.
Helleuwquote:
Goeiemorgen! sorry heb het zowaar drukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Helleuw![]()
Nog wat te beleven hier?
Wil je niet van die enge dingen zeggen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen! sorry heb het zowaar druk![]()
succes!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ga kleertjes shoppen![]()
Tot laterzzzzzz![]()
Helaas kan ik dat hier niet doen ...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik doe zo hard mogelijk mn best, zodat ik zometeen weet niets kan doen
Ja zeg wat maak je me nouquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry tear, heb het zowat druk
ja ik zit ook liever te gamenquote:
Ik ook hoor, maar welke games speel je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zit ook liever te gamen![]()
Geen WOW, dat klinkt dan weer helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
eigelijk van alles. heb zelf diverse consoles , en een gamepc![]()
aleen geen sims natuurlijken geen WOW
Bioshock komt op PS3 uit?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
echt leuk spel, alleen die kinderen die het spelen zijn iedereen, iedereen uitschelden en noob noemen en zo
Zombie is inderdaad wel lachen, maar speel meeste `gungame` echt te verslavend!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik speel iedere dag CSmeestal op zon zombieserver met !propmenu
![]()
echt leuk spel, alleen die kinderen die het spelen zijn iedereen, iedereen uitschelden en noob noemen en zo
deltaforce speel ik al jaren niet meer, deel 2 helemaal grijs gespeeld![]()
moh allied assault speel ik ook nog wel regelmatig. ff watchten totdat airborne uitkomt.
Ik zeg het zelf ook wel eens...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik moet er ook om lachen , maar hele tijd noob en dat soort dingen worden wel irri op een gegeven moment. maja t blijven kinderen
Heb de helft nu al aan johquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Show die nieuwe kleren eens ff?![]()
Welke parfum?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb de helft nu al aan joh![]()
En lekkere parfum gekregen en nieuwe schoenen![]()
Pure Poison - Cacharelquote:
Klinkt als een echte killer...quote:
Oeh maak me gekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Klinkt als een echte killer...![]()
* DeToXiC draagt altijd Le Male - JPGaultier
zozo dat heb je rap gedaanquote:
wel spel speel je dan ?? misschien heb ik je wel eens in css gehoordquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf ook wel eens...![]()
Als je weet wat je wilt hebben dan ben je idd snel klaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo dat heb je rap gedaan
Roep je ff als je klaar bent?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Roep je ff als je klaar bent?![]()
mja maar dat verwacht je niet van een vrouwquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als je weet wat je wilt hebben dan ben je idd snel klaar![]()
Ik ken het gevoelquote:
overtuig mij eens dat ik een ps3 moet kopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ik speel nu R6 Las Vegas (Ps3) en hiervoor SOCOM I, II en III (PS2)
Ik speel nooit CSS...ik heb maar 32mb videokaart
Ik ben dan ook niet zomaar een vrouw hèquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja maar dat verwacht je niet van een vrouw![]()
die Wii isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef -Magnolia- het volgende:
Koop eens een Wii, kom ik spelen...![]()
wel leukquote:
mn tv is FULL HDquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef DeToXiC het volgende:
Je kan dus even sparen. maar als je een LCD hebt en je kan HD(ready) gamen... wawawoewa!!!
Geen schade dat sucked...Ik heb net de demo van DiRT uit de USA PSN-store gedownload....wel schade daar...zelfs als je langs de muur scheurt zitten er allemaal krassen op de lak...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
maar de ps3 heeft idd nog niet de spellen die ik zou willen.
idd PES7 en MGS4 GT5 en de neiuwe GTA![]()
(nog geen schade in gt5
)
Dirt is idd erg vet. ziet er erg mooi uit, had hem al een tijdje geleden op de pc gespeeld. maja , mn controller werkt nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Geen schade dat sucked...Ik heb net de demo van DiRT uit de USA PSN-store gedownload....wel schade daar...zelfs als je langs de muur scheurt zitten er allemaal krassen op de lak...![]()
![]()
MGS4 is ook een 'Must have'
Wii lijkt me zo![]()
welke bedoel je ? van HD ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef -Magnolia- het volgende:
Van de laatste posts snap ik dus echt geen REET![]()
Joh?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
oh , ja das morse code voor gamers heh
maar dat zijn allemaal spellen enzo
Zwart, laars-achtig en met een enorme hakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef DeToXiC het volgende:
Sorry Magno...
Hoe zijn je nieuwe schoenen?
Ik zou alleen Wii Sports wel leuk vinden denk ik, alleen wil ik niet helemaal kapot gaan achter de TV...of een echte tennisarm wiilen hebben omdat ik zo met die nun-chuk moet swiepen.
Op die PS3-controller zit ook sixaxis...nooit gebruikt)
Laars-achtig...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zwart, laars-achtig en met een enorme hak![]()
mja ik moet zeggen, het werkt erg goed. had ik niet verwachtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef DeToXiC het volgende:
Sorry Magno...
Hoe zijn je nieuwe schoenen?
Ik zou alleen Wii Sports wel leuk vinden denk ik, alleen wil ik niet helemaal kapot gaan achter de TV...of een echte tennisarm wiilen hebben omdat ik zo met die nun-chuk moet swiepen.
Op die PS3-controller zit ook sixaxis...nooit gebruikt)
Enkellaarsje schat...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Laars-achtig...![]()
Dus lijkt op een laars maar is het niet?![]()
Enkellaarsjes en Pure Poison van Cacharel...klinkt als een femme fatale-outfitquote:
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Enkellaarsjes en Pure Poison van Cacharel...klinkt als een femme fatale-outfit![]()
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stuk![]()
die moet je zelf strikken hehquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stuk![]()
Arme jij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...
Hoezo, kom je vaak te laat ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...
*WRIJF*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
WEEKEND!! wrijf het er maar ff in ja!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |