Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Enkellaarsjes en Pure Poison van Cacharel...klinkt als een femme fatale-outfit![]()
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stuk![]()
die moet je zelf strikken hehquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stuk![]()
Arme jij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...
Hoezo, kom je vaak te laat ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...
*WRIJF*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
WEEKEND!! wrijf het er maar ff in ja!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |