Ik ken het gevoelquote:
overtuig mij eens dat ik een ps3 moet kopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ik speel nu R6 Las Vegas (Ps3) en hiervoor SOCOM I, II en III (PS2)
Ik speel nooit CSS...ik heb maar 32mb videokaart
Ik ben dan ook niet zomaar een vrouw hèquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja maar dat verwacht je niet van een vrouw![]()
die Wii isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef -Magnolia- het volgende:
Koop eens een Wii, kom ik spelen...![]()
wel leukquote:
mn tv is FULL HDquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:03 schreef DeToXiC het volgende:
Je kan dus even sparen. maar als je een LCD hebt en je kan HD(ready) gamen... wawawoewa!!!
Geen schade dat sucked...Ik heb net de demo van DiRT uit de USA PSN-store gedownload....wel schade daar...zelfs als je langs de muur scheurt zitten er allemaal krassen op de lak...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
maar de ps3 heeft idd nog niet de spellen die ik zou willen.
idd PES7 en MGS4 GT5 en de neiuwe GTA![]()
(nog geen schade in gt5
)
Dirt is idd erg vet. ziet er erg mooi uit, had hem al een tijdje geleden op de pc gespeeld. maja , mn controller werkt nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:57 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Geen schade dat sucked...Ik heb net de demo van DiRT uit de USA PSN-store gedownload....wel schade daar...zelfs als je langs de muur scheurt zitten er allemaal krassen op de lak...![]()
![]()
MGS4 is ook een 'Must have'
Wii lijkt me zo![]()
welke bedoel je ? van HD ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:00 schreef -Magnolia- het volgende:
Van de laatste posts snap ik dus echt geen REET![]()
Joh?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:08 schreef WhiteLightning het volgende:
oh , ja das morse code voor gamers heh
maar dat zijn allemaal spellen enzo
Zwart, laars-achtig en met een enorme hakquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef DeToXiC het volgende:
Sorry Magno...
Hoe zijn je nieuwe schoenen?
Ik zou alleen Wii Sports wel leuk vinden denk ik, alleen wil ik niet helemaal kapot gaan achter de TV...of een echte tennisarm wiilen hebben omdat ik zo met die nun-chuk moet swiepen.
Op die PS3-controller zit ook sixaxis...nooit gebruikt)
Laars-achtig...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zwart, laars-achtig en met een enorme hak![]()
mja ik moet zeggen, het werkt erg goed. had ik niet verwachtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef DeToXiC het volgende:
Sorry Magno...
Hoe zijn je nieuwe schoenen?
Ik zou alleen Wii Sports wel leuk vinden denk ik, alleen wil ik niet helemaal kapot gaan achter de TV...of een echte tennisarm wiilen hebben omdat ik zo met die nun-chuk moet swiepen.
Op die PS3-controller zit ook sixaxis...nooit gebruikt)
Enkellaarsje schat...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:15 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Laars-achtig...![]()
Dus lijkt op een laars maar is het niet?![]()
Enkellaarsjes en Pure Poison van Cacharel...klinkt als een femme fatale-outfitquote:
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:19 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Enkellaarsjes en Pure Poison van Cacharel...klinkt als een femme fatale-outfit![]()
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stuk![]()
die moet je zelf strikken hehquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu nog een lekkere kerel met een strikje er omheen en mijn verjaardag kan niet meer stuk![]()
Arme jij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...
Hoezo, kom je vaak te laat ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:44 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een nieuw horloge voor mijn verjaardag...
*WRIJF*quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
WEEKEND!! wrijf het er maar ff in ja!
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |