ja ik zit ook liever te gamenquote:
Ik ook hoor, maar welke games speel je?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zit ook liever te gamen![]()
Geen WOW, dat klinkt dan weer helemaalquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
eigelijk van alles. heb zelf diverse consoles , en een gamepc![]()
aleen geen sims natuurlijken geen WOW
Bioshock komt op PS3 uit?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
echt leuk spel, alleen die kinderen die het spelen zijn iedereen, iedereen uitschelden en noob noemen en zo
Zombie is inderdaad wel lachen, maar speel meeste `gungame` echt te verslavend!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik speel iedere dag CSmeestal op zon zombieserver met !propmenu
![]()
echt leuk spel, alleen die kinderen die het spelen zijn iedereen, iedereen uitschelden en noob noemen en zo
deltaforce speel ik al jaren niet meer, deel 2 helemaal grijs gespeeld![]()
moh allied assault speel ik ook nog wel regelmatig. ff watchten totdat airborne uitkomt.
Ik zeg het zelf ook wel eens...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik moet er ook om lachen , maar hele tijd noob en dat soort dingen worden wel irri op een gegeven moment. maja t blijven kinderen
Heb de helft nu al aan johquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Show die nieuwe kleren eens ff?![]()
Welke parfum?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb de helft nu al aan joh![]()
En lekkere parfum gekregen en nieuwe schoenen![]()
Pure Poison - Cacharelquote:
Klinkt als een echte killer...quote:
Oeh maak me gekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:40 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Klinkt als een echte killer...![]()
* DeToXiC draagt altijd Le Male - JPGaultier
zozo dat heb je rap gedaanquote:
wel spel speel je dan ?? misschien heb ik je wel eens in css gehoordquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik zeg het zelf ook wel eens...![]()
Als je weet wat je wilt hebben dan ben je idd snel klaarquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo dat heb je rap gedaan
Roep je ff als je klaar bent?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:51 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Roep je ff als je klaar bent?![]()
mja maar dat verwacht je niet van een vrouwquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Als je weet wat je wilt hebben dan ben je idd snel klaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |