heb je niet kunnen slapen vd fantastische uitslag ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:11 schreef Dylanesque het volgende:
Goeiemorgen.. dit is m'n vrije dag.. ik zou nog in m'n bed moeten liggen
Nee ik ben gewoon vroeg wakker omdat k nu helemaal in dat werkritme zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niet kunnen slapen vd fantastische uitslag ?
fijne "Geen reet te doen op je werk" dag bedoel jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon vroeg wakker omdat k nu helemaal in dat werkritme zit
Ik ga lekker ontbijten en de deur uit, fijne werkdag allemaal![]()
Wees blij dat je nog iets kan gaan doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:14 schreef Nebu het volgende:
Ik heb pas rond 12.30 wat te doen. Tot die tijd moet ik mezelf vermaken. Dit gaat weer een lange dag worden....
Harry Potter?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Ik heb geen taken, behalve een beetje lezen. En toch zit ik tot kwart over 5.
wat een ellende...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:25 schreef Aeterna het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog iets kan gaan doen.
Ik heb geen taken, behalve een beetje lezen. En toch zit ik tot kwart over 5.
Helleuwquote:
Goeiemorgen! sorry heb het zowaar drukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Helleuw![]()
Nog wat te beleven hier?
Wil je niet van die enge dingen zeggen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen! sorry heb het zowaar druk![]()
succes!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ga kleertjes shoppen![]()
Tot laterzzzzzz![]()
Helaas kan ik dat hier niet doen ...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik doe zo hard mogelijk mn best, zodat ik zometeen weet niets kan doen
Ja zeg wat maak je me nouquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry tear, heb het zowat druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |