Owja, schooltijden op woensdagquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja.. was éigenlijk om 12.15 vrij.. potverdorie nog 3 uur aan t voorbereiden en overleggen geweest![]()
Oeh dat is misschien nog leuker, als Ned een saaie wedstrijd wordt.. Misschien mag ik wel bij Magnolia komen kijkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker wasted raken vanavond
je hebt ook engeland vs duitsland op de bbc
Donderdag: Typen voor school en fokkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Owja, schooltijden op woensdag
Maar nu wel weekend toch?
Magnolia gaat Crime Night op Veronica kijken!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oeh dat is misschien nog leuker, als Ned een saaie wedstrijd wordt.. Misschien mag ik wel bij Magnolia komen kijken![]()
En nee, alles verloopt niet lekker nog in mn klasjequote:
Ow.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Magnolia gaat Crime Night op Veronica kijken!
NCIS, Criminal Minds![]()
Mja.. dat mag je wel bij me komen kijkenquote:
Kan je t nog wel aan allemaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En nee, alles verloopt niet lekker nog in mn klasje![]()
Ja joh...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kan je t nog wel aan allemaal![]()
![]()
Oh...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:21 schreef Dylanesque het volgende:
oeh ik moet zelfs naar huis! magno succes
niet NCIS en Numb3rs?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Magnolia gaat Crime Night op Veronica kijken!
NCIS, Criminal Minds![]()
Dat is op de maandag schat...quote:
Ik weet wat snert is...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:32 schreef Sequencial het volgende:
[..]
whehe
[afbeelding]
(snert in een kop)
Helleuw en welkomquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef Nebu het volgende:
dus hier kan ik me melden als ik me verveel op mijn werk??? Kom ik nu pas achter...zonde. Ik had iedere dag wel wat kunnen schrijven..
Mijn vriendin kijkt dat ook altijd. En dan kijk ik meequote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dat is op de maandag schat...
Kijk ik ook
Hoe meer zielen....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef Nebu het volgende:
dus hier kan ik me melden als ik me verveel op mijn werk??? Kom ik nu pas achter...zonde. Ik had iedere dag wel wat kunnen schrijven..
Ik verbaas me er ook nog steeds over dat ik vorige week helemaal 'geen-reet-topique'-loos heb volbracht...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:37 schreef Nebu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |