En STOP!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:52 schreef Dylanesque het volgende:
Ziet er naar uit dat we weer een dieptepunt hebben bereikt hier...
hey een beetje hart voor de zaak! de zaak is ook hard voor jouquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb maandag een uurtje langer gewerkt, dat kan ik vandaag best compenseren
Helemaal niet, de zaak laat me de hele dag spelletjes spelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey een beetje hart voor de zaak! de zaak is ook hard voor jou
Citrix heb ik ookquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
sjonge sjonge zeg de klotezooi bleef hier vast lopen...... lang leve citrix![]()
![]()
Hier geen last van, hoewel m'n pc wel opeens vastloopt bij topics met NSFW-titelsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
sjonge sjonge zeg de klotezooi bleef hier vast lopen...... lang leve citrix![]()
![]()
En top(product):quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
![]()
Mja.. was éigenlijk om 12.15 vrij.. potverdorie nog 3 uur aan t voorbereiden en overleggen geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oja, schooltijden heGezellig, t is een beetje saai hier
![]()
lekker wasted raken vanavondquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Én morgen vrijBezatten, voetbal kijken en omvallen richting bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |