volgens mijn collega wordt er alleen r&b en rap gedraaid.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
En trouwens, denk je dat je ooit iemand in de tram Bob Dylan door z'n speakertjes laat knallen
Ik kom ook wel eens hardcore tegen, maar dat is zeldzaam. Inderdaad rap/r&b. Gelukkig nooit op weg naar m'n werk of op de terugweg, dan zou ik gek wordenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
volgens mijn collega wordt er alleen r&b en rap gedraaid.
gelukkig heb ik zoiets nog niet meegemaakt
Mr. TRAMbourine man?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:15 schreef Dylanesque het volgende:
En trouwens, denk je dat je ooit iemand in de tram Bob Dylan door z'n speakertjes laat knallen
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef -Magnolia- het volgende:
helleuw![]()
Tussen het nakijken, voorbereiden, plannen door![]()
De compu op mn school is wel heeeeeeeeeeeeel sloomquote:
idd! gebruik alleen mijn wifi verbinding via mijn telefoon om mijn mail te checken (hoef ik mijn pc niet aan te doen) mp3 heb ik een goede mp3 speler voor, en foto´s maak ik wel met mijn DSLR ...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. wat moet ik met een radio/ mp3 speler op zon ding man. allemaal onzin wat erop zit. ik wil alleen bellen en sms en , meer niet.
Maakt niet uit, je bent erquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
De compu op mn school is wel heeeeeeeeeeeeel sloom![]()
Mja das waarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent erMein Schatz!
![]()
![]()
Nope, weer ruzie met dezelfde....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Is je klasje lief voor je vandaag?![]()
goedesmiddags!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:22 schreef -Magnolia- het volgende:
helleuw![]()
Tussen het nakijken, voorbereiden, plannen door![]()
Ik zie het al, het is een stomputer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef -Magnolia- het volgende:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:26 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nope, weer ruzie met dezelfde....
Maar ik ga weer ff verde,r bye bye!
echt niet zo traag als hier.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik heb gisteren al een uurtje opgenomen. denk dat ik dat vandaag maar niet doe. ff timen dat ik bij mn ouders langsschiet rond etenstijd. dat of de chinees ieder gevalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:32 schreef Dylanesque het volgende:
nog 4 uur.. ik denk dat ik een uurtje eerder wegga en lekker de bios induik
Ik heb maandag een uurtje langer gewerkt, dat kan ik vandaag best compenserenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb gisteren al een uurtje opgenomen. denk dat ik dat vandaag maar niet doe. ff timen dat ik bij mn ouders langsschiet rond etenstijd. dat of de chinees ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |