Mij kan je niet poepenquote:
Dies tof.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:25 schreef Ritchie het volgende:
Deze? Misschien ff inzoomen oid?
[afbeelding]
Mja ik heb geen zin in resizen.quote:
Ik ben dan net de stad uit voor een weekje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Gaan jullie nog naar de Harley dag ofzo?
GEEN IDEE!!!112quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
Gaan jullie nog naar de Harley dag ofzo?
Sorry, wij zaten aan de puike biertjes/spaatjes rood @ de Grote Markt, gisterenavond.quote:
Er is daar een PC met internet. Ik zal proberen dagelijks even het Bredatopic te bekijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:14 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske, wil je thuisblijven? Of een laptop met internet eraan meenemen? Voor het Bredatopic?
Dank, Is inderdaad wel prettig maar het was ook broodnodig want de vorige bewoner had met hemelsblauw OVER de tegels heen geschilderd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef Kuukske het volgende:
Tof Boss. Gefeliciteerd. Wel lekker dat alles eerst ff getegeld wordt enzo.. lekker fris en schoon.
Dat was vast geen terrasje danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Sorry, wij zaten aan de puike biertjes/spaatjes rood @ de Grote Markt, gisterenavond..
*gerustgesteld*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is daar een PC met internet. Ik zal proberen dagelijks even het Bredatopic te bekijken.
Gefeliciteerd! 14.gifquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:39 schreef BossFight het volgende:
Gisteren het meeste geregeld voor het appartement! We kunnen er op 5 September in!
Maar de verhuurder doet eerst nog even alle tegels in de keuken en badkamer vervangen!
En aan het eind van het jaar krijgen we cv. Nu is er alleen een aansluiting voor een gaskachel maar ik heb met die vriend van mij besloten dat we wel gewoon zoveel mogelijk doorbikkelen tot die cv er is. En anders even een electrisch kacheltje aan ofzo. Maar Nederland kennende zal het allemaal wel meevallen.
Ben er echt super blij mee! Toen ze in het appartement waren hebben ze heul veul foto's en filmpjes gemaakt zodat ik ook even kon kijken hoe het er uit zag enzo. De vorige bewoner moet echt enorm kleurenblind geweest zijn maar verder zag het er prima uit. Heel groot ook, zeker voor 2 mensen. Mijn slaapkamer heeft straks twee grote openslaande deuren naar de woonkamer, dat vond ik ook wel stoer. Heb er zin in!
Verder, goedemorgen allemaal.
Kleuren zijn okay!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:46 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dank, Is inderdaad wel prettig maar het was ook broodnodig want de vorige bewoner had met hemelsblauw OVER de tegels heen geschilderd.![]()
Daarnaast had hij felgroen op de deuren en her en der lila op de muren. Ik bedoel, dan klopt er toch iets niet met je.
Niet alleen bekijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is daar een PC met internet. Ik zal proberen dagelijks even het Bredatopic te bekijken.
Ok, en af en toe wat posten.quote:
Goedemorgen, waarom duurt het nog zo lang dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:09 schreef Ritchie het volgende:
aaaarrggghhhhh ik wil ook verhuizen naar Breda!!
Maar duurt nog zeker een tot twee jaar
Goeiemorgen btw
Nicequote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:39 schreef BossFight het volgende:
Gisteren het meeste geregeld voor het appartement! We kunnen er op 5 September in!
Maar de verhuurder doet eerst nog even alle tegels in de keuken en badkamer vervangen!
En aan het eind van het jaar krijgen we cv. Nu is er alleen een aansluiting voor een gaskachel maar ik heb met die vriend van mij besloten dat we wel gewoon zoveel mogelijk doorbikkelen tot die cv er is. En anders even een electrisch kacheltje aan ofzo. Maar Nederland kennende zal het allemaal wel meevallen.
Ben er echt super blij mee! Toen ze in het appartement waren hebben ze heul veul foto's en filmpjes gemaakt zodat ik ook even kon kijken hoe het er uit zag enzo. De vorige bewoner moet echt enorm kleurenblind geweest zijn maar verder zag het er prima uit. Heel groot ook, zeker voor 2 mensen. Mijn slaapkamer heeft straks twee grote openslaande deuren naar de woonkamer, dat vond ik ook wel stoer. Heb er zin in!
Verder, goedemorgen allemaal.
morge iedereen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
fijn dat je niks ernstigs hebt swif .. nu gewoon wat extra ijzer binnen en dan heb je 2 heerlijke weekjes hoor
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:27 schreef Dalamar het volgende:
als arts zijnde
quote:
Omdat dan mijn vriending klaar is met der studie.. en aangezien ze in Rotterdam werkt, is wonen in Zwijndrecht wel hendigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:12 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Goedemorgen, waarom duurt het nog zo lang dan?
Zoals?quote:
spellingsnazi's, fan's van deze, verbitterde mensen, gelukkige mensen, zieke mensen etc.quote:
Daar ben ik er een vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
En de blonde mensen!
Ah okayquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:35 schreef bassieVL het volgende:
spellingsnazi's, fan's van deze, verbitterde mensen, gelukkige mensen, zieke mensen etc.
A. ik kan vanuit mijn werkplek niet naar buiten kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah okay. Ik dacht even dat je buiten echt wat idioots zag lopen ofzo
.
Hoe tof!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Swiffer het volgende:
Ik wel.. En ik kan buiten kijken.. Dit doe ik dus ook regelmatig.
Ik mag zeker niets zeggen over blonde mensen die niet in Breda wonen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
En de blonde mensen!
Citronella!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef veldmuis het volgende:
Waar doel je op dan, Frats?
En niets rijmt op fiets, en die fiets kun je dan gebruiken om naar Zegveld te fietsen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:45 schreef Frazz het volgende:
Op 'niets'!
Zoeen rijmelarij van likmevessie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef veldmuis het volgende:
En niets rijmt op fiets, en die fiets kun je dan gebruiken om naar Zegveld te fietsen!
Zegveldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
En niets rijmt op fiets, en die fiets kun je dan gebruiken om naar Zegveld te fietsen!
Het was keimooi!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoeen rijmelarij van likmevessie!
Ja, hier staat dat: http://fotoboek.fok.nl/henriekjequote:
Best goed voor een Roosendaalse!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:58 schreef Citronella het volgende:
[..]
Ja hoe zou het daar mee gaan?
Dat zulke types met negers omgaanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, hier staat dat: http://fotoboek.fok.nl/henriekje
Rechts naast die neger staat een lijstje, daar dus!![]()
Ja iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:10 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat zulke types met negers omgaan
Ik ben heul geen negerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Frazz het volgende:
Waarom hebben die negers altijd de lekkerste vrouwen
Vanwege hun grote piem0l.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:13 schreef Frazz het volgende:
Waarom hebben die negers altijd de lekkerste vrouwen
Dat zéggen ze tenminste hè!! Ik kan niets daarover zeggen verder. Zou niet weten hoe zoeen zwart ding eruit ziet. *Ril*.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:17 schreef Kuukske het volgende:
Vanwege hun grote piem0l.
Dat zegt-ie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben heul geen neger [afbeelding].
Jij moet wel een spannende baan hebben!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef BossFight het volgende:
Op Fok! is inderdaad even geen kloot te beleven. Ik ga maar even poepen in de baas zijn tijd. En nog een pc imagen ofzo. Yay, lang leven de lol....![]()
Waar ga je trouwens wonen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:50 schreef BossFight het volgende:
Op Fok! is inderdaad even geen kloot te beleven. Ik ga maar even poepen in de baas zijn tijd. En nog een pc imagen ofzo. Yay, lang leven de lol....![]()
Het kan allemaal wel is spannend en leuk zijn maar vandaag was gewoon saai en frustrerend. Ambtenaren zijn zo dol op lullen maar echt absoluut niet op werken. Het is vrij algemeen geaccepteerd dacht ik zo dat je voor bedrijfsspecifieke applicaties, applicatiebeheerders in het leven roept zodat de persoon die het meest met het pakket werkt ook het meeste er vanaf weet ed. Een systeembeheerder kan natuurlijk nooit van alle pakketten alles weten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij moet wel een spannende baan hebben!
Bij jou ja!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Sanduhrr het volgende:
en bij wie ga je dan wonen?:O
ja whatevaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef BossFight het volgende:
[..]
Bij jou ja!
En dit is geen messenger, loser!![]()
Doe is goede smilies maken!![]()
SN?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef bassieVL het volgende:
Volgens mij komt de SN weer op bezoek
Die heeft een hartinfarkt gekregen van die ene post...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef bassieVL het volgende:
Volgens mij komt de SN weer op bezoek
Oowquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:43 schreef bassieVL het volgende:
spellingsnazi?
Nog een Breda doewd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:11 schreef Sanduhrr het volgende:
en bij wie ga je dan wonen?:O
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:57 schreef veldmuis het volgende:
Oow
Dat is zo kansloos, daar begin ik niet eens aan!
OHNOES. Ben sterk. Laat je niet wegjagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef veldmuis het volgende:
Beter dat-ie dan snel fatsoenlijk gaat typen, anders ga ik hier weg!
Zaterdagmiddag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer vertrekken jullie eigenlijk?
Ja!quote:
Das tof.. daar kwam ik vroeger als kind altijd al.. Mijn klasgenootje woonde daar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:40 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ja!
Maar Sander woont al een tijdje in Breda. Boven Cafe Oranje om precies te zijn.
En aan Veldmuis: Het spijt me, ben gewoon niet zo heel geniaal met grammatica.![]()
Dat was toen de Tunnel ja. Nou, dat cafe was toen dus van de ouders van een klasgenootje van mij. Vandaar dat ik er vaak te vinden was. Wil daar nog steeds een keer langs.. ben benieuwd of het veel veranderd is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:59 schreef fransbreda het volgende:
toen was het cafe de tunnel toch?
en wat doe jij als minderjarige in een cafe![]()
Enige avond dat het druk is. Wel veel paupers daar binnen naar mijn mening.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:16 schreef fransbreda het volgende:
ik ga binnenkort eens op vrijdagavond kijken, hoorde dat het wel vaak gezellig is dan.
Wat wil je, met die pauperwijken eromheenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:24 schreef BossFight het volgende:
[..]
Enige avond dat het druk is. Wel veel paupers daar binnen naar mijn mening.
Welke wijken? Cafe Oranje is in het centrum van Breda.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:25 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Wat wil je, met die pauperwijken eromheen
Mijn koelkast!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:36 schreef Asics het volgende:
als ze maar bier hebben.
Heb jij een rare arts ben ik bangquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
morge iedereen..
nee het punt is, dat dat het probleem dus niet KAN zijn, omdat ik nogsteeds hondsmoe ben, en hoofpijn met duidelingen en oorsuizen heb.... dat ijzergehalte kan daar geen invloed op hebben volgens die stomme arts...
Ik moest even kijken waar je het over hadquote:
Luie neger!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:44 schreef Frazz het volgende:
[..]
Breng jouw koelkast eens hierheen, of de inhoud ervan!
Verrek ja, van iets met MO82 ofzo of dalamar, een van die twee!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Frazz het volgende:
Bubsel was toch de vrouw van een bekende bredatopicer?
Negers horen lui te zijn, anders zijn het geen negers!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Luie neger!
Nee Frats, ik denk er niet aan! Alles goed verder? Vertel eens wat over Henrique, rizzo is er toch niet
dat maakt het een pleonasmequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:47 schreef Frazz het volgende:
[..]
Negers horen lui te zijn, anders zijn het geen negers!
Nee ik durf niet, straks komt ie terug en dan gaat ie bijten
Dat is beterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Frazz het volgende:
Bubsel was toch de vrouw van een bekende bredatopicer?
Wie ben jij?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Dat is beter
Ik ben toch niet zo bekend![]()
Scherpquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent best bekend, ik wist zelfs dat het iets met 82 was! Ben je in dat jaar geboren?
Mijn vrouw weet niet eens wat fok! isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verrek ja, van iets met MO82 ofzo of dalamar, een van die twee!
dus voor de liefhebbers.... 2 september naar het park.quote:BREDA - Liefhebbers van een roomblanke huid met sproeten en lange rode lokken kunnen binnenkort hun hart ophalen in de binnenstad van Breda. Op initiatief van kunstschilder Bart Rouwenhorst komen zondag 2 september zeker achthonderd roodharigen naar het stadspark in Breda voor een fotosessie op de landelijke Roodharige Kunstdag.
Same for me.quote:
Bij mij niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Swiffer het volgende:
o. het was 2 uur en 51 minuten
Proost alvast dan maar he!quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Behalve dat het geen Brabant is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef bassieVL het volgende:
Niks mis met limburg.
We hebben er wel weer toffe spullen kunnen vindenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef bassieVL het volgende:
Niks mis met limburg.
Wat tof. Waar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een lampje gekocht
789 tot de 50000!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef Kuukske het volgende:
Oh nog 898 tot de 30.000.
GEQUE!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
789 tot de 50000!
Welnee, ben je gek. Volgend jaar pas.. denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Moet jij zeggen. Ik denk zomaar dat jij me nog wel es gaat inhalen
Dat zou bést grappig zijn. Dat moet je toegeven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:05 schreef veldmuis het volgende:
Als we zo doorgaan hebben we over een topic of 6 allebei een mijlpaal!
Foei! Brandweer en politie zijn tweetonig, ambulance drietonig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:50 schreef veldmuis het volgende:
Brandweer is 2tonig, politie en ambulance 3tonig! Dat móet je toch weten als je je rijbewijs hebt!
PWND WIE EINNE N00B MUIS MWUHAHAHAHAHA!!!!111!@2@22!!!!.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
Foei! Brandweer en politie zijn tweetonig, ambulance drietonig!
Verrek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Foei! Brandweer en politie zijn tweetonig, ambulance drietonig!
Da's vlot!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag 28 augustus weer gaan werken.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PWND WIE EINNE N00B MUIS MWUHAHAHAHAHA!!!!111!@2@22!!!!.
Ssst. Eerst vakantie.quote:
Ik zal het je niet te lang kwalijk nemen, je hebt ons immers al wel veel geleerd over het reilen en zeilen der Bredase brandweer!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Goed onderwerp zo opeens, na mijn pwnage.
Vakantie is immer een goed subject.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:12 schreef veldmuis het volgende:
Goed onderwerp zo opeens, na mijn pwnage.
Wat een geluk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zal het je niet te lang kwalijk nemen, je hebt ons immers al wel veel geleerd over het reilen en zeilen der Bredase brandweer!
So true!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vakantie is immer een goed subject.
Oh, dáárom ging Kuukske tóch maar geen TV kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:13 schreef JDude het volgende:
En nu zal Top Gear zo wel verder gaan.
Ik vind het soms best een leuk programma hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef veldmuis het volgende:
Oh, dáárom ging Kuukske tóch maar geen TV kijken
Welnee! Keigoed uitrusten voor een nieuw druk schooljaar in het altijd mooiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
Internet doet een béétje irritant. Maare, nog plannen voor een toffe vakantie dit jaar Muis?
Nee, tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind het soms best een leuk programma hoor.
Op die o zó fijne instelling.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:16 schreef veldmuis het volgende:
Welnee! Keigoed uitrusten voor een nieuw druk schooljaar in het altijd mooieBreda
ambulance is de enige met 3 tonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Ambulance en politie is minimaal maar er zit wel verschil in. Brandweer is heel anders.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Politie is tweetonig muis!!
Nee, heel ander soort geluid. Die van de brandweer lijken wel grote blaasinstrumenten, trompetters ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Nu je het zegt!
Ik vraag me nou alleen wel af waarom het verschil tussen politie en ambulance amper hoorbaar is, terwijl brandweer echt kei-anders is. Zijn het mijn oren?
Ik aan de vorm!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Géén idee. Ik hoor sowieso het verschil niet. Ik zie het altijd aan de kleur van het voertuig.
ik nog nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had al gemerkt dat ik gepwnd was!
Die wil ook wel wat zeggen ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik aan de vorm!
Ja, precies! Brandweer klinkt als "OPZOUTEN IK WIL ERLANGS" en politie/ambulance als "wilt u even aan de kant gaan zodat ik mij tezamen met mijn voertuig langs het uwe kan begeven?"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, heel ander soort geluid. Die van de brandweer lijken wel grote blaasinstrumenten, trompetters ofzo. De andere twee is meer een schel, electronisch piepje.
Hoe'st met jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef Asics het volgende:
ik nog niet
ik hoor m anders nooitquote:
Ik moest lachenquote:
Wij liggen hier dubbel van het lachenquote:
Godsamme, stop eens met herhalen.quote:
Nee, tot het een vormfout is, dan zijn de poppen aan het dansen!quote:
Ik zei het eerst!quote:
Ja maar. Maar. Aargh.quote:
Ik bij nader inzien ook niet echt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
Jou snap ik dan weer niet vm. [afbeelding]
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Ik bij nader inzien ook niet echt.
uitstekend - ik ga dan weliswaar niet binnenkort op vakantie maar toch mag ik niet klagen.quote:
Elvis ook!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Kuukske het volgende:
Jos Brink is dood.
DAT IS NIET WAAR.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
Elvis ook!
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Asics het volgende:
uitstekend - ik ga dan weliswaar niet binnenkort op vakantie maar toch mag ik niet klagen.
RIP AAN. RIP UIT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef veldmuis het volgende:
RIP AAN, het was RIP AAN.
Wiskunde, veuls te moeilijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Dat zou betekenen dat er 2x287 posts in een topic passen!
WTF! Dat vroeg ik me gisteren of vanochtend ofzo ook af!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wiskunde, veuls te moeilijk.
Hoe staat het met die oranje gloed boven Breda! Is die er nog?
GMTA !! Ik zég het je. Wij zijn zo GMTA-ig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
WTF! Dat vroeg ik me gisteren of vanochtend ofzo ook af!
Ik weet het niet!
DE ORANJE GLOED! Zoeen mysterie was dat, afgelopen voorjaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Hoe staat het met die oranje gloed boven Breda! Is die er nog?
Zullen we om 3 uur even over de Haagdijk fietsen. Daar zie je het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
DE ORANJE GLOED! Zoeen mysterie was dat, afgelopen voorjaar.
Ik krijg ook spontaan even heimwee naar het uitzicht uit mijn keukenraam..
Dat zijn straatlantaarns, Kuuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Zullen we om 3 uur even over de Haagdijk fietsen. Daar zie je het ook.
Dat snapte ik, maar je zag het 's avonds ook altijd. Ennu ga ik even niet posten, ik wil geen nieuw topic openen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
's Nachts.
Die kleuren niet oranje JD.quote:
JE MOET!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Dat snapte ik, maar je zag het 's avonds ook altijd. Ennu ga ik even niet posten, ik wil geen nieuw topic openen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |