En de koopzondagquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:52 schreef Dalamar het volgende:
De Ballonfiësta mag nog uit de Bredase Agenda
Ga hulp zoeken!!!!!112quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik bent ontdaan.... Afwachten of ..... deel 2![]()
![]()
![]()
Wat een kneus is datquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef veldmuis het volgende:
Als OldJeller het zegt MOET het wel waar zijn!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef veldmuis het volgende:
Als OldJeller het zegt MOET het wel waar zijn!
Zien!quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:19 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een keitoffe OPfoto voor teh volgende topic!
Nu begrijp ik waarom je nog vrijgezel bent.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:17 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik vergat 't niet...
Ik was er te lui voor
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je nog vrijgezel bent.
Straks ff door photoshop halenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom je nog vrijgezel bent.
Ook effe m'n mening gepostquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik bent ontdaan.... Afwachten of ..... deel 2![]()
![]()
![]()
LUIE MENSEN VERDIENEN GEEN VRIENDIN.quote:
Hoe heb ik jou verdiend dan?quote:
Je hebt netjes 50 cent betaald.quote:
En nu er op stampen?quote:
Liever instampen.quote:
Ja ik ben zeer lui, daarom heb ik momenteel ook drie baantjes....quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
LUIE MENSEN VERDIENEN GEEN VRIENDIN.
Note the PI mèhn. Ennuh, je stelt hoge eisen mijnheer Rizz.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Ja ik ben zeer lui, daarom heb ik momenteel ook drie baantjes....
Dat zou betekenen dat ik een uber lekkere chick zou moeten hebben
De watte?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Note the PI mèhn. Ennuh, je stelt hoge eisen mijnheer Rizz.
PI. Posticon. Het zonnebrilletje in de hoek van mijn post.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:41 schreef tha_rizzo het volgende:
De watte?
Ik stel liever hoge eisen dan dat ik weer een fout maak
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
PI. Posticon. Het zonnebrilletje in de hoek van mijn post.
En tsja, je komt haar vanzelf tegen. Je hert.
veldmuisquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik kan me wat beters voorstellen, maarja, wie ben ik!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik kan me wat beters voorstellen, maarja, wie ben ik!
Dankje!quote:
Antipixelcrème!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef JDude het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/22009/Dido2.jpg]afbeelding][/url]
10 jaar jonger met slechts 100 pixels!quote:
zo daar kun je een paar lekkere frikandellen van draaien!quote:
Dat valt hendig mee! Alleen als je er op of vlakbij loopt ruik je het.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:11 schreef veldmuis het volgende:
Het stonk trouwens wel, dat asfalt. Krijg je die stank ook lekker binnen, kuuk, of valt dat mee?
Goed bezig! Op de andere verbouwde kruising bij de Poolseweg stond de helft er nog niet, en de bewegwijzering was ook pas half vervangenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:16 schreef veldmuis het volgende:. Zou je niet zeggen als je de wolken stoom eraf ziet komen
.
Het lijkt trouwens al ver klaar, op de kruising bij de baronielaan waren ze al volop de verkeerslichten aan het inregelen ofzoiets.
Hé toffe plant.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:54 schreef Frazz het volgende:
Namens Henrieke en mij, het was gezellig bij JDude en Kuukske!
[afbeelding]
Sterkte Kuuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja. Ik ga weer werken vandaag. Mochten jullie je afvragen waarom ik zo vroeg op ben gestaan.
Vriend dan? Of vergat je in je profiel te zetten dat je vrouw was ipv man?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef henriekje het volgende:
hoi ik ben de vriendin van Frazz!
Zonnetje schijnt, blauwe lucht met wat wolkjes, ik vind het best meevallen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
goeimorgen weer eens!! wat een druilerige dag
werkse allemaal
Welkom alhierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef henriekje het volgende:
hoi ik ben de vriendin van Frazz!
Sterkte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja. Ik ga weer werken vandaag. Mochten jullie je afvragen waarom ik zo vroeg op ben gestaan.
Wij zijn kei-aardig voor frats!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:04 schreef henriekje het volgende:
Wel een beetje lief voor mijn vriendinnetje zijn he
Heh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Over anderhalf uur maar weer huiswaarts.
Ja erg irritant hyven en fokken achter 1 computer. Net bij swiffer onder haar hyves berichtjes gepost.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Begint dat verkeerd inloggen nu al? Welkom Henriekje.
?? kon je het niet opbrengen vandaag ??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Lol.
Ik ben echt heel blijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat leuk dat het zo goed gaat frazz
Smeer d'r een laptop aan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja erg irritant hyven en fokken achter 1 computer. Net bij swiffer onder haar hyves berichtjes gepost.
2 zielen, 1 gedachte ?!!quote:
Ik ben nu in zegveld en heb mn laptop bij me, alleen kan er maar 1 computer tegelijk op internet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
laptopje volgende keer dus mee naar breda nemen henriekje
Smeer d'r een switch en 2 netwerkkabels aan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben nu in zegveld en heb mn laptop bij me, alleen kan er maar 1 computer tegelijk op internet.
Nee, niet samenwonen voorlopig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:30 schreef henriekje het volgende:
We gaan niet zoals kuukske en jdude worden.
Heeft Frats je dat ingefluisterd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:30 schreef henriekje het volgende:
We gaan niet zoals kuukske en jdude worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |