Sterkte Kuuk!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja. Ik ga weer werken vandaag. Mochten jullie je afvragen waarom ik zo vroeg op ben gestaan.
Vriend dan? Of vergat je in je profiel te zetten dat je vrouw was ipv man?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef henriekje het volgende:
hoi ik ben de vriendin van Frazz!
Zonnetje schijnt, blauwe lucht met wat wolkjes, ik vind het best meevallen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
goeimorgen weer eens!! wat een druilerige dag
werkse allemaal
Welkom alhierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:49 schreef henriekje het volgende:
hoi ik ben de vriendin van Frazz!
Sterkte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:33 schreef Kuukske het volgende:
Oh ja. Ik ga weer werken vandaag. Mochten jullie je afvragen waarom ik zo vroeg op ben gestaan.
Wij zijn kei-aardig voor frats!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:04 schreef henriekje het volgende:
Wel een beetje lief voor mijn vriendinnetje zijn he
Heh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Over anderhalf uur maar weer huiswaarts.
Ja erg irritant hyven en fokken achter 1 computer. Net bij swiffer onder haar hyves berichtjes gepost.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Begint dat verkeerd inloggen nu al? Welkom Henriekje.
?? kon je het niet opbrengen vandaag ??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
Lol.
Ik ben echt heel blijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat leuk dat het zo goed gaat frazz
Smeer d'r een laptop aan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:22 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ja erg irritant hyven en fokken achter 1 computer. Net bij swiffer onder haar hyves berichtjes gepost.
2 zielen, 1 gedachte ?!!quote:
Ik ben nu in zegveld en heb mn laptop bij me, alleen kan er maar 1 computer tegelijk op internet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Spekkiemonster het volgende:
laptopje volgende keer dus mee naar breda nemen henriekje
Smeer d'r een switch en 2 netwerkkabels aan!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik ben nu in zegveld en heb mn laptop bij me, alleen kan er maar 1 computer tegelijk op internet.
Nee, niet samenwonen voorlopig?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:30 schreef henriekje het volgende:
We gaan niet zoals kuukske en jdude worden.
Heeft Frats je dat ingefluisterd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:30 schreef henriekje het volgende:
We gaan niet zoals kuukske en jdude worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |