Soulfly speelt daar ook + nog een heleboel andere leuke bandsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:16 schreef whosvegas het volgende:
Wat denken jullie van the Smashing Pumpkins als verrassingsact?
Als je op www.pukkelpop.be kijkt, dan staan ze vrijdag daar te spelen
Ik zou het regelmatig proberen op www.ticketmaster.nlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Licko het volgende:
bestaat er trouwens ergens een mogelijkheid om online te checken of kaartjes daadwerkelijk echt zijn?
niet dat je er pas achterkomt wanneer je in biddinghuizen aankomt
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef linebear het volgende:
denk dat het Fall out boy wordt...
Maakt niet uit hoe ze heten, die zijn er dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Er is echt zo veel lekker eten op Lowlands altijd
Die everzijnhammetjes of hoe heten die dingen
Gaat niet lukken. Ze zitten het gehele weekend al vol.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef linebear het volgende:
denk dat het Fall out boy wordt...
dat bedoelde ik niet. ik heb gewoon een kaartje gehaald op het postkantoor. maar omdat ik in een topic ergens heb gelezen dat iemand een kaartje had via marktplaats oid, en dat naderhand bleek dat het een vervalsing was? :Squote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik zou het regelmatig proberen op www.ticketmaster.nl
Misschien dat er kaartjes terug komen
Als je er veel geld voor neer wilt tellen is Marktplaats een optie
Echt waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ze heten, die zijn er dit jaar niet meer.
stond iig op Dourquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Manggis het volgende:
waar is Hot Chip deze zomer?
Jep. Er komen waarschijnlijk nog wel meer bands bij, maar ik denk niet veel. Zo heel veel bands bekijk ik niet tijdens het weekend. Zo heb ik in 2005 ongeveer 10 bands gezien en dat was mijn mooiste Lowlands tot nu toequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Ruud2007 het volgende:
er komen meer als 200 acts en je wilt er maar 6 zien?
die eisen een veel betere plek dan midden op de dag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef whosvegas het volgende:
Wat denken jullie van the Smashing Pumpkins als verrassingsact?
Als je op www.pukkelpop.be kijkt, dan staan ze vrijdag daar te spelen
vroeger kreeg je er ook een bak groen op als je wilde... en vroeger waren de hamburgermeisjes leuker, nu heb je vooral hamburgerjongensquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef whosvegas het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe festival hamburgers
Die zijn echt niet te vreten
Vroeger toen ik naar festivals ging kreeg je zo'n standaard burger, met een hele zooi vette mayo, ketchup en uien. Ik heb me helemaal ziek gevreten aan die dingen
De laatste paar jaar is het een dun burgertje, met sla een een frisse saus. Dat broodje wordtt geroosterd. Als je een broodje hebt dat al een tijdje gelegen heeft wordt het een droge kleffe zooi.
Nee, dit jaar ruil ik mijn broodje hamburger in voor een pizza punt, die zijn wel lekker
vroeger ging de ingang open om 18.00u dan had je je tent staan om 20.00, trok je een blik bier open en ging je hamburgers eten bij de leuke hamburgermeisjes. Lekkere goede hamburgers.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Zijn er geen leuke cocktailmeisjes of koffiemeisjes of biermeisjes ofzo dan?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef vanBnaarC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIJN EN TIETEN LALALALALALALA
LALALALAL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat niet de tegenhanger van bier en tieten ofso, die overigens wordt geroepen door meisjes/vrouwen?quote:
Was dat niet een uitzondering omdat ze dachten dat het ging regenen en ze niet iedereen in de regen hun tent wilden laten opzetten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger ging de ingang open om 18.00u dan had je je tent staan om 20.00, trok je een blik bier open en ging je hamburgers eten bij de leuke hamburgermeisjes. Lekkere goede hamburgers.....
sinds vorig jaar... staat je tent om 15.30...... tja hele traditie kapotvervolgens sta je bij daglicht je hamburgers te eten bij ventjes die de munstjes in eigen zak steken......
ja dat verhaal ging toen, weet niet of dat waar was....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Was dat niet een uitzondering omdat ze dachten dat het ging regenen en ze niet iedereen in de regen hun tent wilden laten opzetten?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, ik heb alle tekstjes doorgelezen dus heb mijn voorkeuren klaar. ik kan het woord overlapping niet meer horen... argh!
[img=400xnull]http://i105.photobucket.com/albums/m231/flaphead2006/ll.jpg[/img]
Inderdaad, net zoals ik gisteravond toevallig héél veel geluk had met het uitverkochte concert van Chuck Berry. Ik kwam er te laat achter en had dus geen kaarten, waar ik heel sterk van baalde. Voor de grap op TicketService.nl op 'kaarten bestellen' gedrukt, maar vanzelfsprekend waren de kaarten 'niet beschikbaar'. Na een hoopvolle F5 stond er plots een rekening en kon ik betalen. Nadat ik de kaarten besteld had probeerde ik nog eens te klikken, en toen was het weer uitverkocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik zou het regelmatig proberen op www.ticketmaster.nl
Misschien dat er kaartjes terug komen
No fucking way dat het een neppe kaart betreft, als jij je kaart op het postkantoor gekocht hebt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Licko het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet. ik heb gewoon een kaartje gehaald op het postkantoor. maar omdat ik in een topic ergens heb gelezen dat iemand een kaartje had via marktplaats oid, en dat naderhand bleek dat het een vervalsing was? :S
ik vroeg het me gewoon af met al die kaarten op marktplaats ed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
No fucking way dat het een neppe kaart betreft, als jij je kaart op het postkantoor gekocht hebt!
Over 17 dagen is het vast een paar dagen heel rustig hierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:40 schreef Bigfoot414 het volgende:
Jeez, nog een nieuwe?
Gaat wel hard zo, 1 vol topic per dag
en zo loop ik dus op festivals altijd van hot naar her om daarmee dus ook altijd veel te missenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]. Je had 'm net zo goed op geel papier kunnen uitprinten, zelfde resultaat ongeveer.
Tuurlijk niet! Dan klagen hier alle mensen die geen kaartje hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Over 17 dagen is het vast een paar dagen heel rustig hier
Nee, dan posten de mensen die geen kaartje hebben kunnen krijgen, en via 3voor12 alles wel volgen, hoe kut ze 't vinden dat ze er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Over 17 dagen is het vast een paar dagen heel rustig hier
Sst, ik zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ze heten, die zijn er dit jaar niet meer.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, ik heb alle tekstjes doorgelezen dus heb mijn voorkeuren klaar. ik kan het woord overlapping niet meer horen... argh!
[afbeelding]
Iedereen die Theo roept, zonder dat iemand in zijn directe omgeving, die hij ook daadwerkelijk kent en waarvan hij weet dat het Theo is, reageert, mep ik het terrein af. Het moet eens over zijn nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef Oplaatbatterij het volgende:
THEEEEOOOOOOOOOO!!!!!!!!
Zouden we dat nog horen dit jaar?
Ja, in de Groovetube inderdaad. Een vriend van me kende er een paar van, van zijn vakantie. Ik heb er zelfs nog een gratis cocktail aan over gehouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Zijn er geen leuke cocktailmeisjes of koffiemeisjes of biermeisjes ofzo dan?
Wil je Tool zien? Luister niet naar Dinosaur Jr., je krijgt er spijt van. Wil je Dinosaur Jr. zien? Luister niet naar Tool, je krijgt er spijt van. Wil je geen van beide zien? Veel plezier bij de rest, je hoeft je niet aan drukte te ergeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:53 schreef Magereheinus het volgende:
Net nog Sonic Youth en Nine Inch Nails zitten beluisteren, vond er in het begin niet zo veel aan, maar wil nu beide wel zien eigenlijk
Afgelopen jaar toch ook niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef Oplaatbatterij het volgende:
THEEEEOOOOOOOOOO!!!!!!!!
Zouden we dat nog horen dit jaar?
Die cocktails daarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:58 schreef Tourniquet het volgende:
Ik moet zeggen dat ik vorig jaar de laatste nacht nog aardig wat uurtjes in de Groovetube heb doorgebracht.![]()
Heb Tool al meer dan eens geluisterd, omdat enkele vrienden mij dit aanrade. Vind dr geen hol aan, ze maken toffe cddoosjes en t zit allemaal wel leuk en aardig in elkaar maar t kan me totaal niet boeien. Was Dinosaur JR niet dat wat op The Cure leek(enigzins)met een iets te zeikigere stem? Zo ja was ook niet mn ding zo nee: dan nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wil je Tool zien? Luister niet naar Dinosaur Jr., je krijgt er spijt van. Wil je Dinosaur Jr. zien? Luister niet naar Tool, je krijgt er spijt van. Wil je geen van beide zien? Veel plezier bij de rest, je hoeft je niet aan drukte te ergeren.
Ik heb het anders nog wel gehoord, af en toe, hier en daarquote:
Ok, veel plezier in 1 van de andere tenten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:01 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Heb Tool al meer dan eens geluisterd, omdat enkele vrienden mij dit aanrade. Vind dr geen hol aan, ze maken toffe cddoosjes en t zit allemaal wel leuk en aardig in elkaar maar t kan me totaal niet boeien. Was Dinosaur JR niet dat wat op The Cure leek(enigzins)met een iets te zeikigere stem? Zo ja was ook niet mn ding zo nee: dan niet
dat is wel een beproefde methode jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wil je Tool zien? Luister niet naar Dinosaur Jr., je krijgt er spijt van. Wil je Dinosaur Jr. zien? Luister niet naar Tool, je krijgt er spijt van.
en ik hoefde er niet eens moeite voor te doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:52 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
Herkenbaar, maar is is wel erg extreem.![]()
Idem. Je moet wat lastige keuzes maken, maar leuke muziek leren kennen is altijd fijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:07 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
dat is wel een beproefde methode jamaar op zo'n festival als lowlands is er zoveel, ik zou het dan weer zo erg vinden als ik iets mis... en ga ik toch weer alles lezen en zo veel mogelijk luisteren. dan weet ik dat voor een volgende keer dat die gemiste acts komen...
als jij je kaartje niet hebt laten kopieren dan kan niemand anders je barcode hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef sunmoonstar het volgende:
Ik vroeg me nog wat af over die (vervalste) kaartjes...
In de vroege vogel periode heb ik mijn kaartje gekocht, bij het GWK. Allemaal prima enzo. Maar er wordt steeds gezegd dat je op moet passen voor vervalste kaarten enzo..
En nu vroeg ik me dus af of het mogelijk is dat vervalste kaarten door de (scan)-controle komen? En of het daardoor mogelijk is dat bezitters van een écht kaartje niet door de controle komen omdat iemand met een váls kaartje (met bijv. een identieke barcode ofzo) hem / haar voor is geweest en wél door de controle is gekomen...
(Is 't te volgen??![]()
)
bij 26 acts is de kans wel heeel groot dat er veel overlaptquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:46 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Er zijn zo'n 28 acts die ik wil zien, maar dankzij die OVERLAPPINGEN zal ik het moeten beperken tot 16 acts:
Vrijdag:
Mark Ronson - De Lama's - Hayseed Dixie - Damien Rice - The Killers
Zaterdag:
Games in Concert - Admiral Freebee - Saybia - CSS - Kaiser Chiefs - Alpha DJ's
Zondag:
Lacuna Coil - The Answer - NiN - Motorhead - Tool
Dus geen Justice, geen Kasabian, geen Eagles of Death Metal, geen Basement Jaxx, geen Turbonegro, geen Jan Jaap van der Wal, geen Kings Of Leon, geen Goose, geen Lcd Soundsystem, geen Pronghorn, geen Welle: Erdball en geen Groove Armada
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:38 schreef Dupje het volgende:
WIJN EN PIEMELS!
*Niks wijn en tieten![]()
Hoi btw
Wij gaan dan hele andere dingen doen:')quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tsja, als ik nuchter ben, ben ik het helemaal met je eens. Als je met flink wat mensen dronken rond een groot vuur staat op een metalfestival is het stukken leuker.
Dan zijn vrij veel dingen een stuk leuker trouwens.
Hooooo-hooo-hooooooooquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:40 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Bier en Tieten Tralalalalalala?
Eigenlijk is al die shit sneu![]()
Dat jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hooooo-hooo-hoooooooo
WOOOOOOOOOO-HOOO-WOOOOOHOOOOHOOO!
Ik neem aan de je dat bedoeld?
Tjek, ik zie dan wel.. Ik kan er nu genoeg noemen welke ik wil zien, maar hoe 't dan loopt ...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Byte_Me het volgende:
oh, ik ga niet eens plannen waar ik naar toe ga, loopt toch allemaal in de soep
Tsja, ik volg ook niet bepaald een vast schema als ik dronken ben. Soms kan ik me zelf gedragen, schijnt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Wij gaan dan hele andere dingen doen:')
Wel iedere keer wat anders ( naja meestal:) )
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, ik volg ook niet bepaald een vast schema als ik dronken ben. Soms kan ik me zelf gedragen, schijnt.
Zie mijn opmerking over 'Theo!'. Dus tenzij er iemand bij loopt die: "Hooooo-hooo-hoooooooo WOOOOOOOOOO-HOOO-WOOOOOHOOOOHOOO! " heet, wil ik het niet! horen!.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
R-E-S-T-E-C-P voor Brohymn! ja
en bij 88?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:29 schreef rubbereend het volgende:
bij 26 acts is de kans wel heeel groot dat er veel overlapt
De paar dingen die ik écht wil zien (Mad Caddies, Dizzee Rascal, Sonic Youth, Interpol) overlappen elkaar, of krijg ik toch wel mee, dus waarschijnlijk eindig ik verder het hele weekend bij Oost-Europese didgeredoo-acts en Patrick Jumpen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:36 schreef Byte_Me het volgende:
oh, ik ga niet eens plannen waar ik naar toe ga, loopt toch allemaal in de soep
Hoeveel van die 88 denk je daadwerkelijk te gaan checken?quote:
Als ik ga vertrouwen op de stukjes tekst, wil ik waarschijnlijk ook wel 90% zien. Ze zullen er vast niet bij zetten dat het kut is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:12 schreef Ruud2007 het volgende:
helaas te weinig... kijk maar op pagina 2 bovenaan, zie je mijn blokkenschema's
Ik begin al te kotsen als ik de eerste 'whooo" hoor inderdaad.quote:
Pennywise - Bro Hymn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Pennywise gedoe? Whoooo?
linkje?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KloMg_aMk78quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:42 schreef Dr_Filibuster het volgende:
Pennywise gedoe? Whoooo?
linkje?![]()
Ja dat is altijd errug gezellig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 02:23 schreef Baserunner het volgende:
Bro Hymn in de 24 uurs tent op donderdag avond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |