die eisen een veel betere plek dan midden op de dag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef whosvegas het volgende:
Wat denken jullie van the Smashing Pumpkins als verrassingsact?
Als je op www.pukkelpop.be kijkt, dan staan ze vrijdag daar te spelen
vroeger kreeg je er ook een bak groen op als je wilde... en vroeger waren de hamburgermeisjes leuker, nu heb je vooral hamburgerjongensquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef whosvegas het volgende:
Wat vinden jullie van die nieuwe festival hamburgers
Die zijn echt niet te vreten
Vroeger toen ik naar festivals ging kreeg je zo'n standaard burger, met een hele zooi vette mayo, ketchup en uien. Ik heb me helemaal ziek gevreten aan die dingen
De laatste paar jaar is het een dun burgertje, met sla een een frisse saus. Dat broodje wordtt geroosterd. Als je een broodje hebt dat al een tijdje gelegen heeft wordt het een droge kleffe zooi.
Nee, dit jaar ruil ik mijn broodje hamburger in voor een pizza punt, die zijn wel lekker
vroeger ging de ingang open om 18.00u dan had je je tent staan om 20.00, trok je een blik bier open en ging je hamburgers eten bij de leuke hamburgermeisjes. Lekkere goede hamburgers.....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Zijn er geen leuke cocktailmeisjes of koffiemeisjes of biermeisjes ofzo dan?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef vanBnaarC het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIJN EN TIETEN LALALALALALALA
LALALALAL
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is dat niet de tegenhanger van bier en tieten ofso, die overigens wordt geroepen door meisjes/vrouwen?quote:
Was dat niet een uitzondering omdat ze dachten dat het ging regenen en ze niet iedereen in de regen hun tent wilden laten opzetten?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger ging de ingang open om 18.00u dan had je je tent staan om 20.00, trok je een blik bier open en ging je hamburgers eten bij de leuke hamburgermeisjes. Lekkere goede hamburgers.....
sinds vorig jaar... staat je tent om 15.30...... tja hele traditie kapotvervolgens sta je bij daglicht je hamburgers te eten bij ventjes die de munstjes in eigen zak steken......
ja dat verhaal ging toen, weet niet of dat waar was....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Was dat niet een uitzondering omdat ze dachten dat het ging regenen en ze niet iedereen in de regen hun tent wilden laten opzetten?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, ik heb alle tekstjes doorgelezen dus heb mijn voorkeuren klaar. ik kan het woord overlapping niet meer horen... argh!
[img=400xnull]http://i105.photobucket.com/albums/m231/flaphead2006/ll.jpg[/img]
Inderdaad, net zoals ik gisteravond toevallig héél veel geluk had met het uitverkochte concert van Chuck Berry. Ik kwam er te laat achter en had dus geen kaarten, waar ik heel sterk van baalde. Voor de grap op TicketService.nl op 'kaarten bestellen' gedrukt, maar vanzelfsprekend waren de kaarten 'niet beschikbaar'. Na een hoopvolle F5 stond er plots een rekening en kon ik betalen. Nadat ik de kaarten besteld had probeerde ik nog eens te klikken, en toen was het weer uitverkocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik zou het regelmatig proberen op www.ticketmaster.nl
Misschien dat er kaartjes terug komen
No fucking way dat het een neppe kaart betreft, als jij je kaart op het postkantoor gekocht hebt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Licko het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet. ik heb gewoon een kaartje gehaald op het postkantoor. maar omdat ik in een topic ergens heb gelezen dat iemand een kaartje had via marktplaats oid, en dat naderhand bleek dat het een vervalsing was? :S
ik vroeg het me gewoon af met al die kaarten op marktplaats ed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:31 schreef mindgames het volgende:
[..]
No fucking way dat het een neppe kaart betreft, als jij je kaart op het postkantoor gekocht hebt!
Over 17 dagen is het vast een paar dagen heel rustig hierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:40 schreef Bigfoot414 het volgende:
Jeez, nog een nieuwe?
Gaat wel hard zo, 1 vol topic per dag
en zo loop ik dus op festivals altijd van hot naar her om daarmee dus ook altijd veel te missenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]. Je had 'm net zo goed op geel papier kunnen uitprinten, zelfde resultaat ongeveer.
Tuurlijk niet! Dan klagen hier alle mensen die geen kaartje hebbenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Over 17 dagen is het vast een paar dagen heel rustig hier
Nee, dan posten de mensen die geen kaartje hebben kunnen krijgen, en via 3voor12 alles wel volgen, hoe kut ze 't vinden dat ze er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Over 17 dagen is het vast een paar dagen heel rustig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |