Soulfly speelt daar ook + nog een heleboel andere leuke bandsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:16 schreef whosvegas het volgende:
Wat denken jullie van the Smashing Pumpkins als verrassingsact?
Als je op www.pukkelpop.be kijkt, dan staan ze vrijdag daar te spelen
Ik zou het regelmatig proberen op www.ticketmaster.nlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Licko het volgende:
bestaat er trouwens ergens een mogelijkheid om online te checken of kaartjes daadwerkelijk echt zijn?
niet dat je er pas achterkomt wanneer je in biddinghuizen aankomt
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef linebear het volgende:
denk dat het Fall out boy wordt...
Maakt niet uit hoe ze heten, die zijn er dit jaar niet meerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Er is echt zo veel lekker eten op Lowlands altijd
Die everzijnhammetjes of hoe heten die dingen
Gaat niet lukken. Ze zitten het gehele weekend al vol.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef linebear het volgende:
denk dat het Fall out boy wordt...
dat bedoelde ik niet. ik heb gewoon een kaartje gehaald op het postkantoor. maar omdat ik in een topic ergens heb gelezen dat iemand een kaartje had via marktplaats oid, en dat naderhand bleek dat het een vervalsing was? :Squote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ik zou het regelmatig proberen op www.ticketmaster.nl
Misschien dat er kaartjes terug komen
Als je er veel geld voor neer wilt tellen is Marktplaats een optie
Echt waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe ze heten, die zijn er dit jaar niet meer.
stond iig op Dourquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Manggis het volgende:
waar is Hot Chip deze zomer?
Jep. Er komen waarschijnlijk nog wel meer bands bij, maar ik denk niet veel. Zo heel veel bands bekijk ik niet tijdens het weekend. Zo heb ik in 2005 ongeveer 10 bands gezien en dat was mijn mooiste Lowlands tot nu toequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef Ruud2007 het volgende:
er komen meer als 200 acts en je wilt er maar 6 zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |