3, 2, 1 start!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet mezelf nu echt tegenhouden om niet weer naar de Burger King te rijden
quote:
Ga dan! Ga!quote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet mezelf nu echt tegenhouden om niet weer naar de Burger King te rijden
Je moet de op even helemaal weghalen en opnieuw hier vandaan halen: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSCquote:
duurt te lang, heb er niets aan veranderd behalve de wiki erin zetten en dan krijg ik ditquote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet de op even helemaal weghalen en opnieuw hier vandaan halen: http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC
Nog niet weg!?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Zooitje tuig dat jullie zijn
Niet dat jullie me ff tegenhouden ofzo
Wie kan dit nou weerstaan?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Zooitje tuig dat jullie zijn
Niet dat jullie me ff tegenhouden ofzo
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie kan dit nou weerstaan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, ik zit Zomergasten te kijken en heb nu een mental image van Bram Moszkowicz bij Rita Verdonk op schoot
Is er iets aan met Bram?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef LadyBlack het volgende:
Hihi, ik zit Zomergasten te kijken en heb nu een mental image van Bram Moszkowicz bij Rita Verdonk op schoot
Of we proberen met z'n allen je honger te bedervenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef Mikkie het volgende:
Of......ik rij naar het dorp van m'n ouders en haal daar een overheerlijk broodje shoarma!
Daar kan geen Burger King aan tippen. Helaas is dat wel een kwartier rijden
Hij begon leuk, met een filmpje van Wallace & Gromitquote:
Ikquote:Op zondag 29 juli 2007 20:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wie kan dit nou weerstaan?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zozo..een heel kwartierquote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef Mikkie het volgende:
Of......ik rij naar het dorp van m'n ouders en haal daar een overheerlijk broodje shoarma!
Daar kan geen Burger King aan tippen. Helaas is dat wel een kwartier rijden
Nog sla, tomaat, kaas en ketchup erbij en je hebt een echte imitatie-Whopperquote:Op zondag 29 juli 2007 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb vandaag überhaupt geen zin om ergens naartoe te gaan
Dus ik denk dat het een blik knakworsten met brood wordt, aangezien ik hier nog 'vers' brood heb liggen van gisteren dat ik nog niet aangeraakt heb
Ik heb zo'n hekel aan die uitspraakquote:
Ik 'kijk' ookquote:Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij begon leuk, met een filmpje van Wallace & Gromitmaar daar begon ie meteen een belerend verhaal van te maken.... ik kijk dus nu nog maar met een half oog
Boomblaadje, banaan en mayo kan ookquote:Op zondag 29 juli 2007 20:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen kaas, dus dat wordt lastig
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn favoriete docent is vrijdag overleden![]()
![]()
Ontzettend leuke en vreselijk geleerde man, waarmee ik 1,5 jaar geleden 2 weken naar Rome ben geweest, dus dat wordt wel even slikken als ik daar morgen weer rondloop
Ik vind ze wel leuk, en die 2 plamuurhoofden zijn nu wegquote:Op zondag 29 juli 2007 22:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga naar bed![]()
Moet trouwens wel even opmerken dat ik de banner(s) en de nieuwe kleurtjes/achtergronden niks vindt![]()
Het verandert steeds. Ik vind het ook waareloos trouwens. En die vette banners onderin ook..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk, en die 2 plamuurhoofden zijn nu weg
Kussende Dames???? Waar!?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:22 schreef wyccie het volgende:
Friet op, Whopper op.
Ik vind de banner met het stukje zee/strand wel mooi. Beter dan die plamuurkoppen of die kussende dames.
Shitquote:
Prettige reis!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga afsluiten, tot over 3 weken!!!
En sommigen misschien tot iets eerder: Lowlands!!!![]()
Ciao
Toedels! Tot LLquote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga afsluiten, tot over 3 weken!!!
En sommigen misschien tot iets eerder: Lowlands!!!![]()
Ciao
Nemquote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Net zoals concertkaartjes die in een blanko enveloppe komen met een groot vierkant erop met return adres: EISENHOWERLAAN, DEN HAAG. Gut..wat zou erin zitten
Welke pakjes heb je het over? Die bruine? Of die EISENHOUWER-dingen?quote:
Die Eisenhowerdingen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Welke pakjes heb je het over? Die bruine? Of die EISENHOUWER-dingen?
Dat is van www.ticketmaster.nl Daar zitten concertkaartjes in.quote:
Tsjonge, het is watquote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef Etcetera het volgende:
ik bedenk me ineens dat ik nog iemand van FOK! irl ken![]()
Aha, echt concertkaartjes dus. Ik heb nooit tickets on line besteld. Bang dat ze niet aankomen, en net zo makkelijk om zelf even naar het postkantoor te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is van www.ticketmaster.nl Daar zitten concertkaartjes in.
Dat zijn dan zogenaamd "blanco" enveloppen maar zo herkenbaar als de pest.
Bang zijn dat de postbode ze jat hoef je eigenlijk niet te zijn want een postbode is behoorlijk dom om juist DIE te jatten
En nu schieten er allerlei topics door je hoofd waarvan je denkt: "Oh shit..."quote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef Etcetera het volgende:
ik bedenk me ineens dat ik nog iemand van FOK! irl ken![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu schieten er allerlei topics door je hoofd waarvan je denkt: "Oh shit..."
Nou, ik haal ze meestal ook bij het postkantoor, of bij de kassa zelf. Maar soms moet je gewoon heel snel zijn bestellen. En dan doe ik het liever online. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik kaartjes ben misgelopen in de tijd dat ik naar het postkantoor ben gegaanquote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aha, echt concertkaartjes dus. Ik heb nooit tickets on line besteld. Bang dat ze niet aankomen, en net zo makkelijk om zelf even naar het postkantoor te gaan.
Kom je goed mee wegquote:Op maandag 30 juli 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]niet echt
beschamende momenten kent hij wel van me
![]()
ik ken 'm via Campzone namelijk
quote:
Is dus een keer fout gegaan bij een vriendin. Campingkaartjes voor Werchter. Gelukkig niet de toegangskaartjes voor het festivalterrein zelf.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
En aankomen doen ze wel hoor
Als mensen een keer een afschift of een rekening missen vinden ze het niet zo erg.
Maar als concertkaartjes niet binnen zijn dan is binnen no-time een klacht bij de TNT ingediend.
En de TNT neemt klachten serieus
De betreffende postbode ligt er dan zo uit. Als het diefstal gaat wel in ieder geval.
Een poststuk verliezen levert direct schorsing op.
quote:Op maandag 30 juli 2007 02:13 schreef Nembrionic het volgende:
Nou
Wat doet een nachtbaggeraar overdag?
Nou, je hebt ONZ en je hebt ONZquote:Op maandag 30 juli 2007 02:16 schreef wyccie het volgende:
Ik snap slotjes in ONZ nooit.Al die kuttopics horen daar toch thuis?
Nee, en dat is ook niet de bedoeling. Ik ga weer studeren, en doe dat liever zonder bijbaantje er bij dan met. Maar als het nodig is kan ik er redelijk makkelijk werk krijgen denk ik, zitten 3 of 4 callcenters die mensen met ervaring zoekenquote:Op maandag 30 juli 2007 08:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat had ik een tijdje terug ook, m'n laatste dag. Heel apart, zo op het einde, dat je je in het laatste uur gaat realiseren dat het er echt op zit
Heb je wel al ander werk?
Tijdens het douchen scherenquote:Op maandag 30 juli 2007 08:14 schreef Mikkie het volgende:
Matig... wil ik me net gaan scheren omdat ik er na een aantal dagen niet scheren echt uit begin te zien als zo'n baardaap...vies baardje... is m'n scheerschuim op
Hoe is het met de tuinkers?quote:Op maandag 30 juli 2007 07:50 schreef iamredleader het volgende:koffie ochtendploeg #2 meldt zich
Vandaag zal druk worden, weet niet of ik nog langs kom wippen
Maar nu wel. Maar ik heb niet geprobeerd te bellen of te SMS-en hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 11:32 schreef Soempie het volgende:
Nem, ik heb geen bereik hier, maar je bent volgens mij ook nog niet wakker..
Damnquote:Op maandag 30 juli 2007 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* Even langswipt
helaas, nog niks te zien. Zal straks de boel even wateren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
dat kan ik niet zienquote:Op maandag 30 juli 2007 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar nu wel. Maar ik heb niet geprobeerd te bellen of te SMS-en hoor
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond trouwens nog een flauw filmfoutje in BSG:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij kijkt in de spiegel, Nem
en ja, watjes zitten er ook onder.
![]()
jaquote:Op maandag 30 juli 2007 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hij kijkt in de spiegel, Nem
en ja, watjes zitten er ook onder.
![]()
Gewoon de kaartjes online bestellend en zelf uitprinten is het snelstquote:Op maandag 30 juli 2007 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik haal ze meestal ook bij het postkantoor, of bij de kassa zelf. Maar soms moet je gewoon heel snel zijn bestellen. En dan doe ik het liever online. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik kaartjes ben misgelopen in de tijd dat ik naar het postkantoor ben gegaan
Alleen met water gladscheren is bij de meeste mensen niet zo slimquote:Op maandag 30 juli 2007 11:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdens het douchen scheren
Gaat ook, en je hebt geen schuim meer nodig
Foto's van het stukje uit BSC waar ie het over hadquote:Op maandag 30 juli 2007 18:47 schreef iamredleader het volgende:
Hey, Nem, wat zat er allemaal onder je edits?![]()
Ik maak geweldige topics..maar ze worden gesloten door Remlofquote:
Dat er nog een levende is. Ik dacht dat die ondertussen allemaal wel overleden zouden zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Laatst levende veteraan bij herdenking eerste wereldoorlog
Bizar
Dat klopt dusquote:Op maandag 30 juli 2007 19:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat er nog een levende is. Ik dacht dat die ondertussen allemaal wel overleden zouden zijn.
Ah was die helikopter daar vanquote:Op maandag 30 juli 2007 16:06 schreef Plasterk het volgende:
Soemp, ook last van de helicopter van de the phone boven je huis?
Takkeherrie de hele tijd.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat dat nog herdacht werdquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
Die ceremonie in Ieper is trouwens wel indrukwekkend. Zelf ook eens aan deelgenomen met mijn eenheid.
Elke avond om 2000 uur. En druk bezocht.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet eens wist dat dat nog herdacht werd
Echt iedere avond?? Dat is veelquote:Op maandag 30 juli 2007 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Elke avond om 2000 uur. En druk bezocht.
Thx, ff lezen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt iedere avond?? Dat is veel
Een topic over de man.
Laatst levende overlevende (109) van de Hel bij Passendale
Waterkonijn?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben er wel eens geweest, 1e wereldoorlog weekend. Alleen niet 's avonds. Toen was ik een of andere Belgische specialiteit aan het proeven
een trappist!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker lekker... Het is een eindje rijden , maar dan heb je ook wat
Maar daar hoef je echt niet voor naar Belgiequote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker lekker... Het is een eindje rijden , maar dan heb je ook wat
A la, daar heb je een punt.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet ik, mar als je er toch bent ga ik toch geen pils zitten drinken (alhoewel er met Belgische Pils ook neits mis is)
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Ik ben weer werkloosOf zou ik het eerst nog aan het uitzendbureau moeten vertellen voor het echt telt?
Doeiquote:
Wat valt er te lachen?quote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:
Vorige week naar m'n baas toegelopen en zeggen dat maandag m'n laatste dag zou zijn. Baas vond het jammer maar wist al wat langer dat ik niet zou blijven. Een hint was het weigeren van een jaarcontractquote:
En nu?quote:Op maandag 30 juli 2007 22:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige week naar m'n baas toegelopen en zeggen dat maandag m'n laatste dag zou zijn. Baas vond het jammer maar wist al wat langer dat ik niet zou blijven. Een hint was het weigeren van een jaarcontract
KPN heeft geen vestiging in Leeuwarden, Groningen zou het dichtste bij zijn en dat is toch nog wel redelijk ver, zeker voor een bijbaantje.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu issie werkloos, want hij gaat studeren
Maar Tim, heb je geen geld nodig dan ofzo? Ik bedoel... ik kan me niet voorstellen dat mensen hun studie kunnen betalen zónder bijbaantje
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een nieuwe muis + nieuw toetsenbord. Waarom zijn goede en functionele dingen zo duur?.
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
Een lasermuis? Zo'n aanwijsding dus? Hou je presentaties thuis op je kamer?
Tobo en muis samen of enkel de muis?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef Mikkie het volgende:
Nee, 't is een lasermuis. Maar dat uitvallen het feit dat 'ie veel te licht is en wat handige functieknoppen mist, maakt dat ik toch wel op zoek ga naar iets anders. Wat ik op het oog heb kost 40 euro, auw..
Trustenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:39 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Zo'n 13 uur gewerkt vandaag, 't is wel weer ff mooi geweest.
Ik heb het niet meer zo op lepelsquote:Op maandag 30 juli 2007 23:44 schreef wyccie het volgende:
Schapenlachje.
Waarom heb je nou je lepelfoto weggehaald?
En ik heb gewonnen, hooray!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga Carcassone spelen, nooit eerder gedaan dus ik ben benieuwd
Het is dat ik er niet meer dan één per post kan gebruikenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:59 schreef wyccie het volgende:
En het wordt alleen maar erger.
Als ik een posticon gebruik is dat per ongeluk, ik kijk er ook vrijwel nooit naarquote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef Supersheep het volgende:
Hè klotezooi, nu begin ik ook al aan de posticons
Ik meestal ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ik een posticon gebruik is dat per ongeluk, ik kijk er ook vrijwel nooit naar
intimiderend lekker?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Die muis is haast intimiderend.
Wat heb jij toch met lekker? Altijd honger?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:03 schreef Supersheep het volgende:
intimiderend lekker?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met lekker? Altijd honger?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
Jeetje, ik wet zelfs wat je met JJvdW bedoelt.![]()
Trusten
Kloptquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Was het niet RH die dat zei?
Ja, nu ik weer werkloos uitschot ben kan ik uitslapenquote:
Weet ik niet meer. Gewoon zoals de meeste vis, denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe smaakt botervis eigenlijk?
Lekker, met friet en dan heul veul zout!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:14 schreef wyccie het volgende:
Azijn.
Die is echt smerigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:26 schreef wyccie het volgende:
Oef, daar krijg ik het altijd warm van. Van de chips met vinegar & salt smaak, bedoel ik.
Mjammiequote:
quote:
Oeh, je was écht vroeg op!quote:
De trein van kwart over 8 dus.quote:
waar moet je heen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:34 schreef Soempie het volgende:
Ik kan de fietskaart niet vinden..
bij Schoorl rijd ik al-tijd verkeerd.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iemand ervaring met het camoufleren van een tomaatrode huid, met name in het gezicht?
Beetje op Rhodos geweest. En daar was het een beetje warm. Zo'n 58 graden in Lindos.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Wat heb je dan gedaan, Daf?
Ik probeer al een paar minuten deze pagina te laden. Waar hebben jullie hem mee volgeplempt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Moet ik de rest van het topic volslowsoempen of zo? Waar is iedereen?
* e c h o ? *
Dat ben ik aan mijn fans verplicht. Toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Daf heeft een belachelijk groot plaatje hier geplaatst gedaan...
quote:
Nou, dan is mijn computer geen fan van je...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat ben ik aan mijn fans verplicht. Toch?
Nee, maar je PC heeft wel fans. Van de computerwinkel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, dan is mijn computer geen fan van je...![]()
Hij is wel aardig heet geworden van het binnen halen van deze pagina.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, maar je PC heeft wel fans. Van de computerwinkel.
Althans dat hoop ik voor je.
Even onder de koude douche zetten. Dat helpt. Echt waar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is wel aardig heet geworden van het binnen halen van deze pagina.![]()
Ok, zal ik doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Even onder de koude douche zetten. Dat helpt. Echt waar.
En anders bouw je je volgende PC in een bak met slaolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |