Ik vind ze wel leuk, en die 2 plamuurhoofden zijn nu wegquote:Op zondag 29 juli 2007 22:09 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga naar bed![]()
Moet trouwens wel even opmerken dat ik de banner(s) en de nieuwe kleurtjes/achtergronden niks vindt![]()
Het verandert steeds. Ik vind het ook waareloos trouwens. En die vette banners onderin ook..quote:Op zondag 29 juli 2007 22:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk, en die 2 plamuurhoofden zijn nu weg
Kussende Dames???? Waar!?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:22 schreef wyccie het volgende:
Friet op, Whopper op.
Ik vind de banner met het stukje zee/strand wel mooi. Beter dan die plamuurkoppen of die kussende dames.
Shitquote:
Prettige reis!quote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga afsluiten, tot over 3 weken!!!
En sommigen misschien tot iets eerder: Lowlands!!!![]()
Ciao
Toedels! Tot LLquote:Op zondag 29 juli 2007 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga afsluiten, tot over 3 weken!!!
En sommigen misschien tot iets eerder: Lowlands!!!![]()
Ciao
Nemquote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Nembrionic het volgende:
Net zoals concertkaartjes die in een blanko enveloppe komen met een groot vierkant erop met return adres: EISENHOWERLAAN, DEN HAAG. Gut..wat zou erin zitten
Welke pakjes heb je het over? Die bruine? Of die EISENHOUWER-dingen?quote:
Die Eisenhowerdingen.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Welke pakjes heb je het over? Die bruine? Of die EISENHOUWER-dingen?
Dat is van www.ticketmaster.nl Daar zitten concertkaartjes in.quote:
Tsjonge, het is watquote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef Etcetera het volgende:
ik bedenk me ineens dat ik nog iemand van FOK! irl ken![]()
Aha, echt concertkaartjes dus. Ik heb nooit tickets on line besteld. Bang dat ze niet aankomen, en net zo makkelijk om zelf even naar het postkantoor te gaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 00:21 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is van www.ticketmaster.nl Daar zitten concertkaartjes in.
Dat zijn dan zogenaamd "blanco" enveloppen maar zo herkenbaar als de pest.
Bang zijn dat de postbode ze jat hoef je eigenlijk niet te zijn want een postbode is behoorlijk dom om juist DIE te jatten
En nu schieten er allerlei topics door je hoofd waarvan je denkt: "Oh shit..."quote:Op maandag 30 juli 2007 00:27 schreef Etcetera het volgende:
ik bedenk me ineens dat ik nog iemand van FOK! irl ken![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu schieten er allerlei topics door je hoofd waarvan je denkt: "Oh shit..."
Nou, ik haal ze meestal ook bij het postkantoor, of bij de kassa zelf. Maar soms moet je gewoon heel snel zijn bestellen. En dan doe ik het liever online. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik kaartjes ben misgelopen in de tijd dat ik naar het postkantoor ben gegaanquote:Op maandag 30 juli 2007 00:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aha, echt concertkaartjes dus. Ik heb nooit tickets on line besteld. Bang dat ze niet aankomen, en net zo makkelijk om zelf even naar het postkantoor te gaan.
Kom je goed mee wegquote:Op maandag 30 juli 2007 00:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]niet echt
beschamende momenten kent hij wel van me
![]()
ik ken 'm via Campzone namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |