Ja, nu ik weer werkloos uitschot ben kan ik uitslapenquote:
Weet ik niet meer. Gewoon zoals de meeste vis, denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe smaakt botervis eigenlijk?
Lekker, met friet en dan heul veul zout!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:14 schreef wyccie het volgende:
Azijn.
Die is echt smerigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 01:26 schreef wyccie het volgende:
Oef, daar krijg ik het altijd warm van. Van de chips met vinegar & salt smaak, bedoel ik.
Mjammiequote:
quote:
Oeh, je was écht vroeg op!quote:
De trein van kwart over 8 dus.quote:
waar moet je heen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:34 schreef Soempie het volgende:
Ik kan de fietskaart niet vinden..
bij Schoorl rijd ik al-tijd verkeerd.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:06 schreef Daffodil31LE het volgende:
Iemand ervaring met het camoufleren van een tomaatrode huid, met name in het gezicht?
Beetje op Rhodos geweest. En daar was het een beetje warm. Zo'n 58 graden in Lindos.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:09 schreef iamredleader het volgende:
Wat heb je dan gedaan, Daf?
Ik probeer al een paar minuten deze pagina te laden. Waar hebben jullie hem mee volgeplempt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:13 schreef iamredleader het volgende:
Moet ik de rest van het topic volslowsoempen of zo? Waar is iedereen?
* e c h o ? *
Dat ben ik aan mijn fans verplicht. Toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:18 schreef iamredleader het volgende:
Daf heeft een belachelijk groot plaatje hier geplaatst gedaan...
quote:
Nou, dan is mijn computer geen fan van je...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat ben ik aan mijn fans verplicht. Toch?
Nee, maar je PC heeft wel fans. Van de computerwinkel.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, dan is mijn computer geen fan van je...![]()
Hij is wel aardig heet geworden van het binnen halen van deze pagina.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, maar je PC heeft wel fans. Van de computerwinkel.
Althans dat hoop ik voor je.
Even onder de koude douche zetten. Dat helpt. Echt waar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij is wel aardig heet geworden van het binnen halen van deze pagina.![]()
Ok, zal ik doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Even onder de koude douche zetten. Dat helpt. Echt waar.
En anders bouw je je volgende PC in een bak met slaolie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |